Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Zou u graag in een blankenreservaat op Groenland leven ?
Ja. 2 12,50%
Neen. 11 68,75%
Iets of ergens anders. 3 18,75%
Aantal stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 juni 2017, 02:20   #1
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard Groenland blank reservaat ?

Nu de opwarming van de noordpool voor de deur staat en groenland zijn naam waardig zal worden kunnen we er misschien een reservaat voor blankenstichten die niet om kunnen met de kolonisatie van hun Avondland door klimaatvuchtelingen, gelukszoekers ea. Er gaan al stemmen op om Groenland af te scheuren van Denemarken. Allen daarheen ?

Ik zou dat eigenlijk wel zien zitten. Was ik twintig jaar jonger ik ging erheen. Nu zal ik maar hier blijven ook al heb ik er geen goed oog in dat de nieuwe bevolking me op mijn oude dag zal willen ondersteunen zoals ik dat nu moet doen. Tegen dat Groenland echt leefbaar wordt zal ik voorzekers te oud zijn.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 23 juni 2017 om 02:24.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2017, 04:51   #2
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Is het niet gemakkelijker je politici te bewegen de "godsdienstvrijheid" uit het wetboek te halen, zodat er eindelijk echte maatregels kunnen genomen worden tegen de dictatuur van religies?
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2017, 09:37   #3
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Huidskleur is voor mij nooit een probleem geweest, religies daarentegen en de onvermijdelijke bijhorende "levensstijl", des te meer.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2017, 10:44   #4
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Waarom vlucht u? Lafaard.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2017, 13:40   #5
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Dus als oplossing voor het probleem dat er hier ook niet blanke mensen wonen zou je massaal naar Groenland willen gaan en alle oorspronkelijke bewoners (er wonen maar 60.000 mensen ofzo, maar ze wonen er toch maar mooi wel) eruit flikkeren, omdat dat jouw recht is als blanke?

Right, als iemand me nodig heeft zit ik in een ander subforum.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2017, 19:10   #6
Rahowa
Europees Commissaris
 
Rahowa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2013
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Berichten: 7.410
Standaard

En wat doe je dan met de eskimo's die op Groenland leven?
__________________
Economisch vluchteling afkomstig van de Rodenbachstede,binnenkort het Cyriel Verschaeve-dorp.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2017, 19:50   #7
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
En wat doe je dan met de eskimo's die op Groenland leven?
We leren Eskimonees en gaan op in hun cultuur?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2017, 19:55   #8
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Waarom vlucht u? Lafaard.
Lafaard? Uw Belgisch establishment geeft de erfenis van onze voorige generaties weg aan al wat hier toekomt terwijl de autochtoon wordt gebrandmerkt en beboet als je de multikul niet blijkt te aanvaarden. De pot op met dit land, dit Europa.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2017, 22:18   #9
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Nu de opwarming van de noordpool voor de deur staat en groenland zijn naam waardig zal worden kunnen we er misschien een reservaat voor blankenstichten die niet om kunnen met de kolonisatie van hun Avondland door klimaatvuchtelingen, gelukszoekers ea. Er gaan al stemmen op om Groenland af te scheuren van Denemarken. Allen daarheen ?

Ik zou dat eigenlijk wel zien zitten. Was ik twintig jaar jonger ik ging erheen. Nu zal ik maar hier blijven ook al heb ik er geen goed oog in dat de nieuwe bevolking me op mijn oude dag zal willen ondersteunen zoals ik dat nu moet doen. Tegen dat Groenland echt leefbaar wordt zal ik voorzekers te oud zijn.
Hongarije wil autochtone europese vluchtelingen opnemen. Ik overweeg naar hongarije uit te wijken...alleen, ik denk dat de corruptie; clientelisme; zelfverrijking en zelfbediening door politieke mandatarissen NOG erger us dan hier.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2017, 22:19   #10
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Nu de opwarming van de noordpool voor de deur staat en groenland zijn naam waardig zal worden kunnen we er misschien een reservaat voor blankenstichten die niet om kunnen met de kolonisatie van hun Avondland door klimaatvuchtelingen, gelukszoekers ea. Er gaan al stemmen op om Groenland af te scheuren van Denemarken. Allen daarheen ?

Ik zou dat eigenlijk wel zien zitten. Was ik twintig jaar jonger ik ging erheen. Nu zal ik maar hier blijven ook al heb ik er geen goed oog in dat de nieuwe bevolking me op mijn oude dag zal willen ondersteunen zoals ik dat nu moet doen. Tegen dat Groenland echt leefbaar wordt zal ik voorzekers te oud zijn.
Hongarije wil autochtone europese vluchtelingen opnemen. Ik overweeg naar hongarije uit te wijken...alleen, ik denk dat de corruptie; clientelisme; zelfverrijking en zelfbediening door politieke mandatarissen NOG erger us dan hier.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2017, 22:19   #11
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Nu de opwarming van de noordpool voor de deur staat en groenland zijn naam waardig zal worden kunnen we er misschien een reservaat voor blankenstichten die niet om kunnen met de kolonisatie van hun Avondland door klimaatvuchtelingen, gelukszoekers ea. Er gaan al stemmen op om Groenland af te scheuren van Denemarken. Allen daarheen ?

Ik zou dat eigenlijk wel zien zitten. Was ik twintig jaar jonger ik ging erheen. Nu zal ik maar hier blijven ook al heb ik er geen goed oog in dat de nieuwe bevolking me op mijn oude dag zal willen ondersteunen zoals ik dat nu moet doen. Tegen dat Groenland echt leefbaar wordt zal ik voorzekers te oud zijn.
Hongarije wil autochtone europese vluchtelingen opnemen. Ik overweeg naar hongarije uit te wijken...alleen, ik denk dat de corruptie; clientelisme; zelfverrijking en zelfbediening door politieke mandatarissen NOG erger is dan hier.

Laatst gewijzigd door Mindset : 29 juni 2017 om 22:20.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 07:46   #12
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Lafaard? Uw Belgisch establishment geeft de erfenis van onze voorige generaties weg aan al wat hier toekomt terwijl de autochtoon wordt gebrandmerkt en beboet als je de multikul niet blijkt te aanvaarden. De pot op met dit land, dit Europa.
U wil hetzelfde doen als wat u de mensen verwijt die hier naartoe komen gevlucht: vluchten in plaats van vechten/voor verandering zorgen.

Wat onderscheidt u van een Somaliër die naar Europa vlucht?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 13:35   #13
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
U wil hetzelfde doen als wat u de mensen verwijt die hier naartoe komen gevlucht: vluchten in plaats van vechten/voor verandering zorgen.

Wat onderscheidt u van een Somaliër die naar Europa vlucht?
Er is geen mogelijkheid om hier verandering te brengen, uw politike "leiders" maken dit onmogelijk. Wie hier als individu tegen de multikul ingaat wordt eerst vervolgd en gepuimd, gemarginaliseerd en vervolgens met pek en veren ingewreven. Zie maar naar het VB.

HEt verschil tussen een Somaliër en mezelf?

Ik zou voor Groennland toegevoegde waarde betekenen, alleen al van kapitaal. Een Somaliër die naar hier komt doet dat enkel om van onze vetpotten te vreten.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 13:39   #14
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Er is geen mogelijkheid om hier verandering te brengen, uw politike "leiders" maken dit onmogelijk. Wie hier als individu tegen de multikul ingaat wordt eerst vervolgd en gepuimd, gemarginaliseerd en vervolgens met pek en veren ingewreven. Zie maar naar het VB.
En u denkt dat de gemiddelde asielzoeker op politiek vlak veel kan veranderen in zijn thuisland?

'met pek en veren ingewreven'... in tal van landen vlieg je in de bak en wordt je gefolterd als je ingaat tegen de regering.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 15:32   #15
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Er is geen mogelijkheid om hier verandering te brengen, uw politike "leiders" maken dit onmogelijk. Wie hier als individu tegen de multikul ingaat wordt eerst vervolgd en gepuimd, gemarginaliseerd en vervolgens met pek en veren ingewreven. Zie maar naar het VB.

HEt verschil tussen een Somaliër en mezelf?

Ik zou voor Groennland toegevoegde waarde betekenen, alleen al van kapitaal. Een Somaliër die naar hier komt doet dat enkel om van onze vetpotten te vreten.
Dat u voor Groenland toegevoegde waarde zou betekenen is retorische praat natuurlijk net zoals u alle vluchtelingen en immigranten op één hoop gooit. Moest ik een Somaliër, Irakees, Syriër etc zijn en ik zie geen toekomst in een land waar het gevaarlijk en zonder toekomst is dan zou ik ook naar het Westen vluchten om een nieuwe toekomst op te bouwen. Niet om van de "vetpotten te vreten" maar om constructief deel uit te maken van een nieuw land waar ik wel naar een toekomst kan kijken.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 16:03   #16
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Een Somaliër die naar hier vlucht krijgt gelijk, iemand van hier die naar Grooenland zou verhuizen is een lafaard. Twee maten....
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 16:12   #17
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Een Somaliër die naar hier vlucht krijgt gelijk, iemand van hier die naar Grooenland zou verhuizen is een lafaard. Twee maten....

Hahaha, wat een ironie. U wil vluchten naar Groenland omdat andere mensen naar hier vluchten, maar beschuldigt ons van twee maten...

In mijn 'ideale wereld' zijn er alleszins geen twee maten. Als iemand echt voor zijn leven moet vrezen, moet tijdelijke opvang mogelijk zijn (liefst wel zo dicht mogelijk bij het land van oorsprong). Eens het gevaar geweken is, moet die persoon zo snel mogelijk terug naar het land van oorsprong.

Zowel u als de Somaliër die naar hier komt voor economische motieven zou van mij geen asiel mogen krijgen.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 22:18   #18
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

ironie? Economische motieven? Mocht iedere aangespoelde hier ten lande, de ondertussen al honderdduizenden gelukzoekers, evenveel middelen meebrengen als wat ik kan meenemen naar Groenland, onze historische staatsschuld in als sneeuw voor de zon gesmolten. Nu gebeurt hier net het tegenovergestelde. Onze opgebouwde sociale erfenis van generaties voor ons wordt weggegooid naar al wat hier komt aanwaaien.
Maar daar kiest de Vlaming voor, dat is democratie naar Europese norm. Wel, van mij mag je uw land en uw bevolking steken waar de zon nooit schijnt. Jullie verdienen niet beter. Binnen een paar jaar woon je tussen de islamieten en de negers, je mag het hebben, ik ga wel naar betere oorden.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 22:31   #19
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ik zou voor Groennland toegevoegde waarde betekenen,
O, je hebt al een vissersschip? Vandaar. Ja, dan ben je vast helemaal welkom.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 22:45   #20
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
O, je hebt al een vissersschip? Vandaar. Ja, dan ben je vast helemaal welkom.
Ik begrijp dat het voor u te moeilijk is.

Stel dat je ipv van het sociaal weefsel te komen profiteren, een miljoen € zou meebrengen naar waar je wenst te gaan. Daar bovenop de garantie dat je geen crimineel bent en u aan de heersende plaatselijke gebruiken zou aanpassen. Zou men u de toegang ontzeggen?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be