Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 november 2021, 22:20   #61
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.429
Standaard

De mondkapjes zijn trouwens meer en meer een Europees fenomeen aan het worden en k ben allang blij dat men ze ditmaal rationeler draagt. Die opgelegde plicht in verlaten landbouwwegen was er wel over. Vooral in Brussel toen die Limburgse vrouw hardhandig gearresteerd werd door de politie die haar pols verstuikte omdat ze het waagde maskerloos in een park te wandelen was nogal kafkaesk. Daar gold voor de langste tijd de verplichting van maskerdracht op alle plekken van het Hoofdstedelijk Gewest.

Bemmeke ziet Europa Aziatischer worden, maar het stemt haar niet vrolijk omdat de Europeaan de Aziatische cultuur slecht nabootst.

Laatst gewijzigd door Weyland : 2 november 2021 om 22:23.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2021, 05:22   #62
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
De mondkapjes zijn trouwens meer en meer een Europees fenomeen aan het worden en k ben allang blij dat men ze ditmaal rationeler draagt. Die opgelegde plicht in verlaten landbouwwegen was er wel over. Vooral in Brussel toen die Limburgse vrouw hardhandig gearresteerd werd door de politie die haar pols verstuikte omdat ze het waagde maskerloos in een park te wandelen was nogal kafkaesk. Daar gold voor de langste tijd de verplichting van maskerdracht op alle plekken van het Hoofdstedelijk Gewest.

Bemmeke ziet Europa Aziatischer worden, maar het stemt haar niet vrolijk omdat de Europeaan de Aziatische cultuur slecht nabootst.
Langs de andere kant:
"Bemmeke" (nou ja) als vrolijke vertegenwoordigster van Aziatische cultuur zien is ook pure kolder.
Wat dat betreft is ze lokaler dan de ergste 'soskat' kwezel uit jullie regio. Amaai.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2021, 10:34   #63
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
koetjes en kalfjes rubriek mogen ook over je eigen problemen gaan,
het is een sociaal forum ok, van gelijkgestemden, kameraden, meesten hier zijn Pro White Race en dat bindt ons allemaal denk ik. Niets mis mee om openlijk Pro White Race te zijn, je bent dan absoluut geen nazi ok.

Ik zeg dit als kleurling hindoe omdat ik het hindoe apen racisme ken en ook de bitterheid van neger fascisme, racistische negers zijn echte beestmensen, zelf aan den lijve ondervonden ok.

je gevoelens uiten is toegestaan op de meeste vrije discussie forums. Het forum reglement is duidelijk. Leven is lijden ok, en als je al de topics onderzoekt dan voel je het lijden, angsten, eenzaamheid en verdriet van veel forum leden hier toch vanzelf.
Wij worden allemaal kapot verdeeld door een verborgen agenda dat niet menselijk is.
Het is designed om eenzaam, miserabel en makkelijk beïnvloedbaar te zijn.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be