Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 juni 2016, 10:42   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Talking Stemmen op partij tegen verkeersboetes???

onderwerp: stemmen op partij tegen verkeersboetes?

miaauw, miaauw namastiaauw forum tijgers

hier leuk thema

De vraag is of jij zou willen stemmen op een nieuwe politieke partij die tegenstander is van de verkeersboetes, de parkeerboetes en die dit in principe totaal wil afschaffen en die met nieuwe communicatie en autotechnologie dit probleem veel intelligenter en Technocratischer wil aanpakken.

Ik zoek ideeen, vertel maar raak. Nooit meer boetes in het verkeer, altijd gratis parkeren, heerlijk gevoel toch???

Ik ben een NIET BLANKE, ZUIVER TECHNOCRATISCHE HINDOE FUNDAMENTALIST en een vrij raszuivere, viesbruin gekleurde hindoeachtige, en ook nog lekker TRISEKSUEEL.

Maar focus je op de probleem stelling, resultaten neem ik mee ivm openbare advies brief aan een nieuwe splinter partij die nu opgericht wordt door twee leuke, witte, royaal geschapen, potente turkse, zuiver islamitische heteromannen, partij DENK dus.

andere adviezen voor deze nieuwe smerige zwarte, allochtonen politieke vingerclub zijn van harte welkom, pb maar evt. Het afrikaans teefje sylvana simons zit nu ook bij DENK en ze geniet dubbel van al die lekkere turkse kerels met haar kont op de koran.

Nu geloof ik toch eerder in de theorie dat Islam de seks lekkerder maakt en spannender en daarom merk ik dat verdomd veel moslimmeiden die ik toch persoonlijk ken van Islam houden en continu Korangeil zijn.

bye

dewa aapje en Wieroe
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2016, 10:53   #2
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard

noot:
feitelijk kan het hele fileprobleem ook met simpele communicatie technologie opgelost worden. Ik heb zelf een theoretisch model hiervoor ontwikkeld en het is niet duur, zulke modellen worden al gebruikt in de CERN reactoren, voor milarden deeltjes.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be