Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 juni 2016, 17:43   #101
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Ik heb kobelcogedupeerden al genoeg pap in de mond gegeven.

In onze zaak moet schuld van NV Recordbank zelfs niet aangetoond worden enkel de "zware fout of "bedrog "van toenmalige filiaalhouder is al voldoende.
Het verschil met andere gedupeerden is dat wij met "valsheid in geschrifte en fraude" te maken hebben door de grijze zone na 3 maart 2008.
Met andere woorden diefstal van spaargelden door een toenmalige Recordbank filiaalhouder in een mandaat van die bank.
("betrokken filiaalhouder RD heeft die gelden in eigen naam verzilverd")
NV Recordbank heeft die info nooit aan ons willen geven tot er iemand op vakantie ging en een vervangster onbevlekt dit toch doorstuurde, daarvoor was er niets te vinden!!!
Nadien verklaard die bewuste filiaalhouder "nooit in eigen naam of in naam van zijn filiaal enige belegging met betrokkenen te hebben gedaan"
Alles zwart op wit, en nog wil NV Recordbank geen schikking treffen.
Nu zal dit Burgelijk uitgeklaard worden na gerechtelijk verlof.

Daarom hoop ik dat in de zaak Kobelco ook personen recht staan en NV recordbank aanklagen voor hun zaak.
Dan zal de raadsman van NV Record Bank zich beklagen dat die geen schikking heeft getroffen met ons, om die reden help ik andere gedupeerden.
Er zijn al contacten gelegd voor overleg.
https://financelabblog.wordpress.com...stitutionelen/
In België hebben een paar spaarbanken jarenlang oogluikend getolereerd dat hun mandatarissen de producten van Kobelco verkochten.

Laatst gewijzigd door Deo : 1 juni 2016 om 17:57.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2016, 19:18   #102
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.606
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Gaat het hier over ? Weten we dat of denkt men dat ? Kobelco verkocht levensverzekeringen en dat is wat anders dan obligaties.
Het gaat hier over:

https://www.senate.be/www/?MIval=/Vr...NR=582&LANG=nl

Het gaat wel degelijk over "notes" of obligaties van een dubieze levensverzekeraar.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Waarom zou compliance problemen hebben met gelden die uit een fonds op vervaldag komt ? Waarom zou compliance van de bank zich moeien met wat de klant in samenspraak met zijn agent/makelaar beslist om te doen voor herbelegging ? In principe is dat geld dat buiten gaat, niet binnenkomt. Wat heeft compliance hier dan mee te maken ?
Banken aanvaarden geen effecten op hun cliëntenrekeningen waar vermoeden heerst van fraude. Compliance ziet hierop toe.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Kobelco = verzekeringsproduct, Mifid II is pas in voege getreden in 2014 dus gaat je redenering helemaal niet op aangezien deze situatie van 2008 dateert.
Mifid betreft Europese richtlijnen daterend van 2007. De ratificatie ervan door ons land verving de vingerende wetgeving. Het CFI is bv reeds opgericht in '93.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht

Elke bank zou net hetzelfde doen, spaargids.be is al meerdere keren op dezelfde manier door andere banken gedwongen om bepaalde info te wissen.
Bron ?
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2016, 05:34   #103
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.760
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
Voor alle duidelijkheid ,wij hebben van alles bewijzen Maarten.
Dit komt door puzzelstukken van andere klanten en 2 gelijklopende zaken.
Onze advokaat heeft het volste vertrouwen in.

Die bewuste filiaalhouder is letterlijk buiten gezet " op verdenking van fraude en onregelmatigheden en niet naleven van contractuele verplichtigen "aan NV Recordbank.
Had met een Kobelco contract te maken en die is wel vergoed omdat die naam in het PV. niet meer voorkomt in lijst van kobelcogedupeerden. Recordbank inspecteur kon niet vaststellen of dat Kobelcodocument "echt" was, hij vermoede het enkel!

Na 3 maart 2008 is er een grijze zone waar alles kon omdat alle verdenking toch op Kobelco viel.

PS. die Kobelcocontracten waren geen "verzekeringen" Pandareurs.
Kobelco gedupeerde belegde in firma Kobelco Holding NV niet in één van hun producten.
Die filiaalen hadden voor 100% de uitstraling van een NV Recordbank, al die spaarders waren er rotsvast van overtuigd te handelen met Recordbank.
"Algemeen regelment van de verrichtingen" van Recordbank
2.17 Aansprakelijkheid
"De bank zal steeds trouw en met redelijke zorg handelen.Zij is slechts aansprakelijk voor zware fouten of bedrog"

Het vonnis in Antwerpen zal een luchtbel zijn en blijven voor gedupeerden
enkel advocaten varen er bij.
Dit had een wending kunnen zijn als NV Recordbank ook beklaagde was in die Kobelco constructie.
Het IQ zal nog altijd 50 blijven voor zij die denken dat Recordbank er voor niets tussen zat.
Dat denk ik ook. Alleen doe ik dat om inhoudelijke redenen.
Maar dit neemt niet weg dat ik je succes toewens in je burgerlijke vordering om die centen van je ouders te recupereren.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2016, 07:19   #104
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 2 juni 2016 om 07:26.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2016, 07:21   #105
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat denk ik ook. Alleen doe ik dat om inhoudelijke redenen.
Maar dit neemt niet weg dat ik je succes toewens in je burgerlijke vordering om die centen van je ouders te recupereren.
Mensen zoals U die alle trukken kennen en het onnoemelijke met regelmaat verdedigen...

Zoals in andere topics, ronduit groen braakselwekkend, met spuim.

Maar goed. Doe en zeg wat U wilt, ondanks U steeds op andersdenkenden kakt, met Uw verdomd vuile pandastront.

Eendagsvlieg savantage heb ik ook opgemerkt in deze draad. Nuff said.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2016, 07:32   #106
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Leer de regels @panda!

https://www.youtube.com/watch?v=p-74y3kdWGo


__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2016, 07:53   #107
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.760
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Mensen zoals U die alle trukken kennen en het onnoemelijke met regelmaat verdedigen...

Zoals in andere topics, ronduit groen braakselwekkend, met spuim.

Maar goed. Doe en zeg wat U wilt, ondanks U steeds op andersdenkenden kakt, met Uw verdomd vuile pandastront.

Eendagsvlieg savantage heb ik ook opgemerkt in deze draad. Nuff said.

Ben je zat of zo ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2016, 08:58   #108
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.606
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat denk ik ook. Alleen doe ik dat om inhoudelijke redenen.
Als jouw "inhoudelijke redenen" gebaseerd zijn op jouw voorafname dat het om tak 21 of tak 23 producten gaat kan je beter jouw gedacht hervormen. Het gaat wel degelijk over effecten bij Record Bank.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2016, 09:40   #109
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.760
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Als jouw "inhoudelijke redenen" gebaseerd zijn op jouw voorafname dat het om tak 21 of tak 23 producten gaat kan je beter jouw gedacht hervormen. Het gaat wel degelijk over effecten bij Record Bank.
Vreemd...
Aangezien verzoeker zelf aan Ombudsfin (bemiddelingsdienst) verklaarde dat het hem was voorgehouden dat het een betrouwbare verzekering betrof via documenten die uitgingen van de filiaalhouder.
bron : http://www.ombudsfin.be/nl/particuli...ver-agent-mbt/
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2016, 09:57   #110
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Vreemd...
Aangezien verzoeker zelf aan Ombudsfin (bemiddelingsdienst) verklaarde dat het hem was voorgehouden dat het een betrouwbare verzekering betrof via documenten die uitgingen van de filiaalhouder.
Die oudere gedupeerde mensen wisten niet duidelijk wat die belegging was, maar allemaal vroegen ze of het veilig was en gewaarborgd.
Iedereen dacht met Recordbank te handelen en vertrouwde hun filiaalhouders.
Een verzekering was het zeker niet, omdat een verzekering staat voor schade en vergoeding en dat staat niet op die contracten.
Het was een leningcontract met vastgestelde intrest op vervaldag.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2016, 10:01   #111
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.606
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Vreemd...
Aangezien verzoeker zelf aan Ombudsfin (bemiddelingsdienst) verklaarde dat het hem was voorgehouden dat het een betrouwbare verzekering betrof via documenten die uitgingen van de filiaalhouder.
bron : http://www.ombudsfin.be/nl/particuli...ver-agent-mbt/
Uit jouw bron:

Ingevolge dit schrijven maakt de Bemiddelingsdienst het dossier voor verder nazicht over aan de Ombudsman van de Verzekeringen, die op 30 september 2009 laat weten dat het aangekaarte probleem geen verzekeringscontract betreft, doch blijkbaar obligaties uitgegeven door Kobelco.


Het feit dat het slachtoffer in de waan was dat het om een verzekeringsproduct ging - zelfs tot het tijdstip van zijn klacht bij de ombudsman - is verzwarend.
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 2 juni 2016 om 10:06.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2016, 10:11   #112
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.760
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
Die oudere gedupeerde mensen wisten niet duidelijk wat die belegging was, maar allemaal vroegen ze of het veilig was en gewaarborgd.
Iedereen dacht met Recordbank te handelen en vertrouwde hun filiaalhouders.
Een verzekering was het zeker niet, omdat een verzekering staat voor schade en vergoeding en dat staat niet op die contracten.
Het was een leningcontract met vastgestelde intrest op vervaldag.
Mag ik even opmerken dat dit de eerste keer in heel deze draad is dat je niet praat over een belegging, maar wel een leningscontract ?
Het verschil kan niet groter zijn.

Het verslag v/d bemiddelingsdienst stelt expliciet dat jullie dachten dat het een verzekeringsproduct was.
Na onderzoek bleek dat het géén bancair product was, dat het geen verzekeringsbelegging was maar dat het een lening was. Waarvoor de filiaalhouder geen machtiging toe had.

Jullie ZIJN opgelicht. Daar twijfel ik geen seconde aan. Alleen beweer ik dat het kort door de bocht is om te doen alsof de bank zelf daar fout en/of verantwoordelijkheid draagt. De strafrechter zal het wel bepalen.
En ik hoop voor jullie dat men tijdig beslag heeft laten leggen op goederen of rekeningen van die ex filiaalhouder.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2016, 10:12   #113
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Wat staat er op dergelijk Kobelcocontract.
Is een A'tje kartonnetje met van achter niets op.
Uitgever Kobelco holding NV en adres
Een contractnummer van een bedrag en met vastgestelde intrest op een vervaldatum
Kan 1 jaar zijn of meerdere jaren.
Datum van ondertekening Kobelcobestuurder en datum en ondertekening klant
niets meer of minder.
Van bestuurslid een kribbel en zijn naam stempel.
Dit kan in de grijze zone na 3 maart 2008 iedereen simpel namaken en Kobelco holding is toch de zwarte piet.

Simpel te achterhalen leg verschillende Kobelcocontracten naast elkaar!!!
Wij hebben dat met 3 contracten gedaan en is 3 x verschillend!!
plus dat er datumfouten in staan .(vb. 20 maart 2008 tot 20 maart 2008)
Ik zeg niet dat alle filiaalhouders zich daar schuldig hebben gemaakt , maar toch zeker één.

Laatst gewijzigd door Deo : 2 juni 2016 om 10:21.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2016, 10:42   #114
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Alleen beweer ik dat het kort door de bocht is om te doen alsof de bank zelf daar fout en/of verantwoordelijkheid draagt. De strafrechter zal het wel bepalen.
Strafrechter???
Welke gedupeerde heeft NV Recordbank voor de strafrechtbank gedaagt?
Ik denk tot op heden geen enkele, word hoog tijd dat zij dat gaan realiseren.
Dat NV Recordbank in Antwerpen er niet bij hoort als beklaagde is een kemel van formaat van verdediging gedupeerden.

Wat betreft verantwoordeklijkheid is Bank door het geven van een mandaat aan filiaalhouders "altijd" verantwoordelijk volgens Ombudsfin.
HvB brussel heeft al een uitspraak gedaan in die richting , vind het enkel niet terug.
Zelfstandige NV Recordbank filiaalhouders werken met schijnmandaten volgens Ombudsfin.
NV recordbank heeft de lokatie en verdeelpunt gekoppeld aan goedkope werkkrachten.
Filiaalhouders verdienen iets meer dan werknemers onder zelfstandig statuut.
De filiaalhouders werken volledig onder een mandaat van NV Recordbank.
Of die nu appelen verkopen of citroenen.
Nv Recordbank is altijd verantwoordelijk voor "fouten van hun zelfstandige werknemers met schijnmandaten

Laatst gewijzigd door Deo : 2 juni 2016 om 11:05.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2016, 10:49   #115
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Bij de falling van Kobelco holding NV waren theoretisch de gedupeerden eigenaar van die firma.
De gedupeerden hadden meer geld in die holding zitten dan firma waard was.

Iedereen die zijn lening niet terug betaald daar word beslag gelegd.

De vraag is mochten NV Recordbank filiaalhouders door hun mandaat en contractuele verplichtingen als tussen persoon die leningen uitschrijven zonder de goedkeuring van NV Recordbank?
Ja of neen , In beide gevallen is NV Recordbank altijd verantwoordelijk.

PS. Kobelco holding nv is niet in falling gegaan door wanbeleid maar door zelf te investeren in hun eigen producten(verzekeringen)
Is door die producten dat Kobelco holding NV een lening kon uitschrijven met onrealistiche %

Een bank waar iedereen spaargeld heeft op staan kan zelf zwaar in de problemen komen door dat geld te investeren in hun eigen verkeerde producten(vb. genoeg geweest laatste jaren)
Dat is met Kobelco holding NV ook gebeurd en wanbeleid is daar uit ontstaan.

Laatst gewijzigd door Deo : 2 juni 2016 om 11:11.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2016, 13:37   #116
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.606
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Mag ik even opmerken dat dit de eerste keer in heel deze draad is dat je niet praat over een belegging, maar wel een leningscontract ?
Het verschil kan niet groter zijn.
Graag had ik jouw oplijsting van verschilpunten tussen een leningscontract, ook obligatie of in het Engels "note" genoemd en een belegging.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het verslag v/d bemiddelingsdienst stelt expliciet dat jullie dachten dat het een verzekeringsproduct was.
Na onderzoek bleek dat het géén bancair product was, dat het geen verzekeringsbelegging was maar dat het een lening was. Waarvoor de filiaalhouder geen machtiging toe had.
Een lening is per definitie een bancair product als wordt ingetekend in een bank of ze wordt afgesloten door een makelaar.

Een lening kan enkel een niet bancair product zijn als deze onderling wordt aangegaan met of zonder notariële akte. Ik denk niet dat iemand van Kobelco aanwezig was in het bankkantoor.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Jullie ZIJN opgelicht. Daar twijfel ik geen seconde aan. Alleen beweer ik dat het kort door de bocht is om te doen alsof de bank zelf daar fout en/of verantwoordelijkheid draagt. De strafrechter zal het wel bepalen.
En ik hoop voor jullie dat men tijdig beslag heeft laten leggen op goederen of rekeningen van die ex filiaalhouder.
Banken en verzekeraars kunnen niet vrijblijvend adviezen van hun ombudsdiensten naast zich neerleggen. De rechtspraak houdt hier rekening mee. Record Bank hoopt op slechte juridische bijstand of spoedig overlijden van hun slachtoffers. Het feit dat Record Bank een advocaat mandateert om kritiek van het internet te halen is naar mijn bescheiden mening op zijn minst verwerpelijk.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2016, 14:18   #117
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Banken en verzekeraars kunnen niet vrijblijvend adviezen van hun ombudsdiensten naast zich neerleggen. De rechtspraak houdt hier rekening mee. Record Bank hoopt op slechte juridische bijstand of spoedig overlijden van hun slachtoffers. Het feit dat Record Bank een advocaat mandateert om kritiek van het internet te halen is naar mijn bescheiden mening op zijn minst verwerpelijk.
Dan hoop ik van harte dat onze burgerlijke rechtszaak tegen NV Recordbank een precedent zal scheppen voor anderen.

Record Bank werkt samen met zelfstandige agenten die in haar naam en voor haar rekening handelen.
Ze zijn in België ingeschreven in het register van de 'agenten in bank-en beleggingsdiensten' bij de Autoriteit voor Financiële Diensten en Markten (FSMA)

https://www.recordbank.be/sites/defa...-invest_nl.pdf

laatste deel van 2. Voornaamste kenmerken van de beleggingen
De voornaamste specifieke kenmerken .........

Nooit gebeurd of gezien van Kobelco belegging via hun filiaalhouders.

Laatst gewijzigd door Deo : 2 juni 2016 om 14:47.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2016, 10:22   #118
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Deed Nils Kok van Kobelco Holding NV zaken met ING ?
Alles wat met hem en ING te maken heeft is "bannend" of pagina bestaat niet meer .
Waarom die geheimzinnigheid?
Over zijn presentatie aan ING 2007 vind ik niets meer , is op ING gewoon verwijderd.
http://nilskok.typepad.com/projects/...r-housing.html
klik maar op ING Real Estate.
Is niet het enige, wil ING overkoepelde Bank van NV Recordbank vermijden dat die zaken heeft gedaan met ING via Recordbank ???
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 10:17   #119
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Heb maar een naam "Nils Kok" en je word voortdurend geconfronteerd met een andere Nils kok.(toenmalige bestuurder Kobelco Holding NV)
De Nils kok hierboven heeft er niets of ook niets met Kobelco te maken ,maar word door zijn zelfde naam overal bannend of verwijderd op ING.
Waarom? Waarom verwijderd ING alles met de Naam "Nils Kok" op hun website?
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 10:45   #120
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

http://www.verzekeringen.be/ing-verz...-verzekeringen
In 2007 beslist ING om de makelaarsdivisie van ING Insurance Belgium in de etalage te plaatsen omwille van een te beperkte schaalgrootte. Het was P&V die op 29 juni 2007 officieel de makelaarsactiviteiten in België, samen met de portefeuille Employee Benefits, overnam. De eigen makelaarsactiviteiten van P&V, beter bekend onder de naam Vivium verzekeringen, werden geintegreerd bij ING Insurance waarna de nieuwe vennootschap werd omgedoopt tot Vivium.

Net voor de verkoop van haar makelaarsactiviteiten, had ING twee nieuwe verzekeringsmaatschappijen opgericht m.n. ING Life België nv en ING Non-Life België nv met als doel verzekeringsproducten verdelen via het eigen kantorennet, het agentennetwerk van Record Bank en het internet.


http://www.pia.be/pictures/pdf/facts...20Prestige.pdf
De groep P&V, meer bepaald haar filiaal Vivium, heeft in 2006 aan dit type product een rendement van 6,75% toegekend.
De 6,75 % kregen zij uit de bad levens verzekering en daarom kon Kobelco holding NV geld ophalen(door leningen uit te schrijven) met een intrest van 4,5% via NV Recordbank filiaalhouders
Dit is de band van Kobelco NV holding via Vivium met ING Recordbank Belgie

Wie is er achter na gegaan met de zetel naar Luxemburg ? zoek dat eens op bij staatsblad Kobelco holding NV.

Grote klanten van ING zagen hun geld in rook opgaan door bad producten van Kobelco Holding NV en Vivium (PV en ING).
Vivium is en was geïntegreerd door ING en die moesten via ING Life België nv en ING Non-Life België nv met als doel verzekeringsproducten verdelen via het eigen kantorennet, het agentennetwerk van Record Bank en het internet.

Het netwerk Kobelco Holding NV en NV Recordbank filiaalhouders stond op punt.

Laatst gewijzigd door Deo : 4 juni 2016 om 10:49.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be