Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 28 juli 2017, 17:01   #1
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.847
Standaard allah akbar in Hamburg

het was al een tijdje geleden..............

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.3034302

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...permarkt.dhtml
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 28 juli 2017, 21:31   #2
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Met dank aan das Maedchen
Mindset is offline  
Oud 28 juli 2017, 23:55   #3
Odol
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2015
Berichten: 1.274
Standaard

Het was een zeer religieuse moslim. (HLN)
Heeft niks met de echte islam te maken.
Heeft de handleiding niet goed gelezen.
Wanneer gaan ze de verkoop van de Koran eens verbieden.
Odol is offline  
Oud 29 juli 2017, 01:52   #4
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
En uiteraard zal het weer niets met de islam te maken hebben.
daiwa is offline  
Oud 29 juli 2017, 06:25   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Het moment waarop omstaanders de messentrekker in Hamburg te lijf gaan met alles wat ze vast kunnen pakken
BRON

Is dat het beeld wat we meer en meer te zien gaan krijgen in de toekomst dan dank (<--door Sarcasmus) ik de politici om de grenzen nog steeds maar verder te blijven open zetten er komt maar géén einde aan.

Het filmpje BRON bekeken te hebben liep daar géén enkele Duitser in de buurt.

p.s.

Citaat:
Ondertussen is bekend dat de dader een man van 26 is die geboren werd in de Verenigde Arabische Emiraten. Of hij ook in Duitsland woont, is niet zeker. Volgens Der Tagesspiegel stond de man bij de Duitse autoriteiten bekend als een zeer religieuze moslim. Volgens persbureau DPA zou hij ook in salafistische kringen verkeren.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 29 juli 2017 om 06:26.
Universalia is offline  
Oud 29 juli 2017, 06:31   #6
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odol Bekijk bericht
Het was een zeer religieuse moslim. (HLN)
Heeft niks met de echte islam te maken.
Heeft de handleiding niet goed gelezen.
Wanneer gaan ze de verkoop van de Koran eens verbieden.
Het gaat er niet om het boek te verbieden, waar het wel om gaat is dat zij die dat willen naleven wat er in het boek geschreven staat dat van mij mogen doen maar het hoort NIET thuis in Europa.

'Wij' Europeanen hebben er totaal géén boodschap aan.

'Wij' Europeanen probeerden het tot op bepaalde hoogte toe te laten maar het veroveren zit nog steeds diep ingebakken bij de volkeren die de EU komen overspoelen en de Europese leiders/politici zien er géén graten meer in om dat een HALT toe te roepen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 29 juli 2017 om 06:32.
Universalia is offline  
Oud 29 juli 2017, 13:33   #7
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.847
Standaard

De zoveelste die bij de veiligheidsdiensten bekend stond als extremistische jihadist, maar toch nog vrij rondliep :

https://www.demorgen.be/buitenland/d...mist-bc6ba8ca/
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 29 juli 2017, 13:49   #8
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.223
Standaard

Een uitgeprocedeerde asielzoeker ... een illegaal dus. Die bekend stond maar dus niet werd uitgezet. Dat drukt de lonen in de horeca neerwaarts en de winsten opwaarts.

Radicale moslim en psychische problemen dat is een tautologie.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 29 juli 2017 om 13:50.
Vlad is offline  
Oud 29 juli 2017, 23:50   #9
Stultitiae
Provinciaal Statenlid
 
Stultitiae's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 682
Standaard

Druist het niet tegen de fundamentele mensenrechten in om de nationaliteit van het land waarin men geboren is, n�*et te verkrijgen? Of geldt enkel het staatsburgerschap van een Koefrland als een mensenrecht?
Wat zegt de door de OIC opgestelde Caïro-verklaring van de mensenrechten in de islam hierover? Laat me raden... iets over NIMBY...

Het geeft een sardonische voldoening dat de media in alle ernst de gewaagde term psychisch gestoorde islamist durven gebruiken. Benieuwd wat die rakkers over een jaar durven bedenken...
__________________
'Exposure to true information does not matter anymore. A person who is demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him. Even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures, even if I take him by force and show him the actual, material physical proof, he will refuse to believe it, until he receives a kick on his fat bottom.' - Yuri Bezmenov, 1984
Stultitiae is offline  
Oud 30 juli 2017, 00:08   #10
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stultitiae Bekijk bericht
Druist het niet tegen de fundamentele mensenrechten in om de nationaliteit van het land waarin men geboren is, n�*et te verkrijgen? Of geldt enkel het staatsburgerschap van een Koefrland als een mensenrecht?
Wat zegt de door de OIC opgestelde Caïro-verklaring van de mensenrechten in de islam hierover? Laat me raden... iets over NIMBY...

Het geeft een sardonische voldoening dat de media in alle ernst de gewaagde term psychisch gestoorde islamist durven gebruiken. Benieuwd wat die rakkers over een jaar durven bedenken...
Leestip:

Deense psycholoog legt uit waarom juist de islam psychopaten en monsters voortbrengt

"De Deense psycholoog Nicolai Sennels, die vanuit zijn professie veel ervaring heeft met moslims, legt uit waarom juist de islam zoveel psychopaten en sociopaten voortbrengt, veel meer dan enige andere ideologie. ‘De culturele cocktail van woede, een laag zelfbeeld, een slachtoffermentaliteit, de bereidheid om blind autoriteiten te volgen, en een agressieve en discriminerende kijk op niet-moslims, die door middel van pijn, intimidatie en gedachtenverlammende herhalingen van de bijna ontelbare verzen in de Koran die haat en geweld tegen niet-moslims promoten wordt opgelegd, is de reden waarom de islam monsters creëert."

https://nl4nl.wordpress.com/2015/10/...s-voortbrengt/
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 30 juli 2017, 05:14   #11
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Leestip:

Deense psycholoog legt uit waarom juist de islam psychopaten en monsters voortbrengt

"De Deense psycholoog Nicolai Sennels, die vanuit zijn professie veel ervaring heeft met moslims, legt uit waarom juist de islam zoveel psychopaten en sociopaten voortbrengt, veel meer dan enige andere ideologie. ‘De culturele cocktail van woede, een laag zelfbeeld, een slachtoffermentaliteit, de bereidheid om blind autoriteiten te volgen, en een agressieve en discriminerende kijk op niet-moslims, die door middel van pijn, intimidatie en gedachtenverlammende herhalingen van de bijna ontelbare verzen in de Koran die haat en geweld tegen niet-moslims promoten wordt opgelegd, is de reden waarom de islam monsters creëert."

https://nl4nl.wordpress.com/2015/10/...s-voortbrengt/
Ik vraag mij nog steeds af waarom dat hier in onze straten rondloopt ... niks te nutten en uitkeringen opsouperen uitzichtloos op onze banken zitten aan bushaltes en parken ... dagelijks geconfronteerd worden met dat maatschappelijk fenomeen maakt bij normale denkende mensen frustrerende adem los .... wat doen die vetzakken hier feitelijk ? wat is dat voor waanzin zeg
de vuile muilekoek is offline  
Oud 30 juli 2017, 05:46   #12
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Leestip:

Deense psycholoog legt uit waarom juist de islam psychopaten en monsters voortbrengt

"De Deense psycholoog Nicolai Sennels, die vanuit zijn professie veel ervaring heeft met moslims, legt uit waarom juist de islam zoveel psychopaten en sociopaten voortbrengt, veel meer dan enige andere ideologie. ‘De culturele cocktail van woede, een laag zelfbeeld, een slachtoffermentaliteit, de bereidheid om blind autoriteiten te volgen, en een agressieve en discriminerende kijk op niet-moslims, die door middel van pijn, intimidatie en gedachtenverlammende herhalingen van de bijna ontelbare verzen in de Koran die haat en geweld tegen niet-moslims promoten wordt opgelegd, is de reden waarom de islam monsters creëert."

https://nl4nl.wordpress.com/2015/10/...s-voortbrengt/

Ik belijd voor de Almachtige God,
voor de heilige Maria altijd Maagd,
voor de heilige Aartsengel Michaël,
voor de heilige Johannes de Doper
voor de heilige Apostelen Petrus en Paulus,
voor alle heiligen en voor U, broeders (en tot U, vader),
dat ik zeer heb gezondigd,
in gedachte, woord en daad:
door mijn schuld,
door mijn schuld,
door mijn grote schuld.

Daarom smeek ik de heilige Maria,
altijd Maagd,
de heilige Aartsengel Michaël,
de heilige Johannes de Doper,
de heilige Apostelen Petrus en Paulus,
en alle heiligen, en U, broeders (vader),
voor mij te bidden tot de Heer onze God.
Amen.

En stilzitten en van de stok als ge het niet van buiten geleerd krijgt gespuis.
Al wie de katholieke school fysiek heeft overleefd is er psychologisch net zo aan toe als een moslim. Enkel de zwaarte van de portefeuille verschilt.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline  
Oud 30 juli 2017, 05:53   #13
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ik vraag mij nog steeds af waarom dat hier in onze straten rondloopt ... niks te nutten en uitkeringen opsouperen uitzichtloos op onze banken zitten aan bushaltes en parken ... dagelijks geconfronteerd worden met dat maatschappelijk fenomeen maakt bij normale denkende mensen frustrerende adem los .... wat doen die vetzakken hier feitelijk ? wat is dat voor waanzin zeg
en onze pensioenen opsouperen dat is nog de strafste grap er is geen geld voor onze pensioenen maar wel voor die vetzakken te blijven importeren

waanzin !! is dat!! en schandalige waanzin dat niemand van de gewone mensen daarin tegen gaat is nog het ergste ...
de vuile muilekoek is offline  
Oud 30 juli 2017, 06:13   #14
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ik belijd voor de Almachtige God,
voor de heilige Maria altijd Maagd,
voor de heilige Aartsengel Michaël,
voor de heilige Johannes de Doper
voor de heilige Apostelen Petrus en Paulus,
voor alle heiligen en voor U, broeders (en tot U, vader),
dat ik zeer heb gezondigd,
in gedachte, woord en daad:
door mijn schuld,
door mijn schuld,
door mijn grote schuld.

Daarom smeek ik de heilige Maria,
altijd Maagd,
de heilige Aartsengel Michaël,
de heilige Johannes de Doper,
de heilige Apostelen Petrus en Paulus,
en alle heiligen, en U, broeders (vader),
voor mij te bidden tot de Heer onze God.
Amen.

En stilzitten en van de stok als ge het niet van buiten geleerd krijgt gespuis.
Al wie de katholieke school fysiek heeft overleefd is er psychologisch net zo aan toe als een moslim. Enkel de zwaarte van de portefeuille verschilt.
En Vlad is het een lekker duimpje waar je dit allemaal uitzuigt?
Hoomer is offline  
Oud 30 juli 2017, 06:28   #15
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Leestip:

Deense psycholoog legt uit waarom juist de islam psychopaten en monsters voortbrengt

"De Deense psycholoog Nicolai Sennels, die vanuit zijn professie veel ervaring heeft met moslims, legt uit waarom juist de islam zoveel psychopaten en sociopaten voortbrengt, veel meer dan enige andere ideologie. ‘De culturele cocktail van woede, een laag zelfbeeld, een slachtoffermentaliteit, de bereidheid om blind autoriteiten te volgen, en een agressieve en discriminerende kijk op niet-moslims, die door middel van pijn, intimidatie en gedachtenverlammende herhalingen van de bijna ontelbare verzen in de Koran die haat en geweld tegen niet-moslims promoten wordt opgelegd, is de reden waarom de islam monsters creëert."

https://nl4nl.wordpress.com/2015/10/...s-voortbrengt/
Men vraagt zich af waarom dit nooit als hoofdpunt in het VRT nieuws voorbijkwam.
Hypochonder is offline  
Oud 30 juli 2017, 06:53   #16
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
En Vlad is het een lekker duimpje waar je dit allemaal uitzuigt?
Ik zie en ervaar geen verschil tussen een moslim en een katholiek buiten de inhoud van hun geldbuidel. Ze hebben allebei dezelfde gestoorde hypocriete inborst. Ik heb dat al serieus aan den lijve ondervonden. Die psycholoog zuigt veel meer uit z'n duim dan ik. De psycholoog is trouwens ook maar een nieuwerwets soort priester. En voor elke Sennels zijn er tien Verhaeghes. Ik wil gerust de Islam bevechten maar niet met valse argumenten of feiten want dat werkt contraproductief.

Een psycholoog die een wereldleider of een cultuur of een theorie of een welbepaalde religie onderuit probeert te halen door die volledig te discrediteren adhv een psychische analyse is misschien amusant of fijn om een tegenstrever mee te jennen maar een serieus argument is het alsnog niet. Daarvoor staat die wetenschap nog veel te veel in z'n kinderschoenen en het valt te betwijfelen of die wetenschap ooit een exacte wetenschap zal worden. Vooralsnog valt ze dus gewoon onder een geloof te categoriseren. Ze heeft wel invloed op de werkelijkheid maar haar analyse van de werkelijkheid slaat op niets.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline  
Oud 30 juli 2017, 07:14   #17
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Moesten die oproerkraaiers van tijdens de G-20 zijn blijven hangen dan was dit nooit gebeurd. Die zouden die gast meteen zijn schedel hebben ingeslagen. Ahem.
Elio di Supo is offline  
Oud 30 juli 2017, 07:32   #18
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ik zie en ervaar geen verschil tussen een moslim en een katholiek buiten de inhoud van hun geldbuidel. Ze hebben allebei dezelfde gestoorde hypocriete inborst. Ik heb dat al serieus aan den lijve ondervonden. Die psycholoog zuigt veel meer uit z'n duim dan ik. De psycholoog is trouwens ook maar een nieuwerwets soort priester. En voor elke Sennels zijn er tien Verhaeghes. Ik wil gerust de Islam bevechten maar niet met valse argumenten of feiten want dat werkt contraproductief.

Een psycholoog die een wereldleider of een cultuur of een theorie of een welbepaalde religie onderuit probeert te halen door die volledig te discrediteren adhv een psychische analyse is misschien amusant of fijn om een tegenstrever mee te jennen maar een serieus argument is het alsnog niet. Daarvoor staat die wetenschap nog veel te veel in z'n kinderschoenen en het valt te betwijfelen of die wetenschap ooit een exacte wetenschap zal worden. Vooralsnog valt ze dus gewoon onder een geloof te categoriseren. Ze heeft wel invloed op de werkelijkheid maar haar analyse van de werkelijkheid slaat op niets.
In welk tijdperk leef jij eigenlijk? In dat van de moslims vast en zeker, ken jij wel een moderne Katholiek?
Hoomer is offline  
Oud 30 juli 2017, 08:58   #19
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odol Bekijk bericht
Het was een zeer religieuse moslim. (HLN)
Heeft niks met de echte islam te maken.
Heeft de handleiding niet goed gelezen.
Wanneer gaan ze de verkoop van de Koran eens verbieden.
Wanneer gaat men alle moslims die hier denken dat ze de wet kunnen stellen zonder verder omhaal uit onze landen verdommen?
De rest is nutteloze prietpraat: ze horen hier niet thuis tussen de vele andere allochtonen.
andev is offline  
Oud 30 juli 2017, 09:02   #20
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Wanneer gaat men alle moslims die hier denken dat ze de wet kunnen stellen zonder verder omhaal uit onze landen verdommen?
De rest is nutteloze prietpraat: ze horen hier niet thuis tussen de vele andere allochtonen.
maor vent toch niet alleen die moslims ... héél dien Afrikaanse nest ook .... wat doet dat hier in feite ze brengen niks bij , die luie niksnutten
de vuile muilekoek is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be