Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 juni 2013, 12:41   #21
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
"Echte waal" is niet alleen verantwoordelijk, dat zeg ik ook in mijn bericht. Maar hij is er wel mee begonnen en doet het ook zeer frequent. De Vlaams-nationalisten die regelmatig postings vervalsen zou ik wel graag leren kennen. Ik zal echter veel geduld moeten hebben vrees ik.
Maar mens, toen de vervalsingen begonnen, was Echte Waal niet eens op het forum.

Knuppel begon die weg al op te gaan in 2006.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 juni 2013 om 12:47.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 12:43   #22
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Wat bedoelt men met "postvervalsing" ? Quotes manipuleren ?
Het antwoord op je vraag vind je op posting 17.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 12:52   #23
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Maar mens, toen de vervalsingen begonnen, was Echte Waal niet eens op het forum.
Alsof ik dit niet weet. Ik ben er zelf mee geconfronteerd geweest in 2006 door Jan Hyoens, een zeer fanatieke VB'er. Maar dat was éénmalig. Maar bij "echte waal" is het een échte plaag geworden. Zelfs in deze draad doet hij het.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 12:59   #24
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Persoonlijke topic

Strafbaar
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 13:01   #25
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Dit forum wordt continu door iets geheel anders verloederd.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 13:05   #26
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Persoonlijke topic

Strafbaar
Dit bepaal jij gelukkig niet. Druk anders even op het rode driehoekje en klaag me aan. Ik ben er zéér gerust in.

Laatst gewijzigd door robert t : 5 juni 2013 om 13:07.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 13:11   #27
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Dit bepaal jij gelukkig niet. Druk anders even op het rode driehoekje en klaag me aan. Ik ben er zéér gerust in.
Het forumreglement bepaalt dat en ik heb gedrukt.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 14:38   #28
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Alsof ik dit niet weet. Ik ben er zelf mee geconfronteerd geweest in 2006 door Jan Hyoens, een zeer fanatieke VB'er. Maar dat was éénmalig. Maar bij "echte waal" is het een échte plaag geworden. Zelfs in deze draad doet hij het.
Dit schreef reeds aan reservespeler in december 2012:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
U moet van mijn post afblijven. Vlaams-nationalisten hebben altijd de neiging te willen knoeien met andermans post. U bent nu al de derde of de vierde van uw geestesgenoten die het niet kan laten.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 14:59   #29
peter1962
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 19 mei 2011
Locatie: Ronse
Berichten: 9.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Helaas pindakaas maar de forumregels zijn, net als de grondwet, niet meer dan een vodje papier.

Er zijn bijvoorbeeld een handvol dubbelnicks die constant met zichzelf praten, een aantal overduidelijk trolls die immer doortrollen, scheldmonsters, consequente persoonlijke aanvallen en meer. Als ik daarover een opmerking maak krijg ik een moderator over me heen en infraction punten ...

Ik ben helemaal voor open discussie, maar dan is een adequate moderatie broodnodig die onder meer dubbelnicks, trolls en quotevervalsing aanpakt. Het probleem ligt 100% bij de moderators die geen idee hebben hoe ze een forum fatsoenlijk dienen de runnen. Waarschijnlijk een complete burn-out na zoveel jaren politics.be, na zoveel jaar dezelfde discussies tussen dezelfde partijen. Dit is gewoon een trollforum geworden van het niveau 4chan.
Ja hallo... nu ga je het nog even de natte dweil in de nek van de moderatie kletsen...
Van mijn part mag men gerust een internet politie starten die onderzoek voert naar dubbelnicks hoor, maar ik vrees dat dit negatief gaat uitvallen voor degenen die de vraag stellen. Er zijn hier nogal wat uiterst rechts gesitueerde vlaams blokkers die onder verschillende nicknames hun eil komen leggen en dit is al jaren zo.

Is dat echt de bedoeling ? Hoe ver ga je mee, of trap je door in het rationaliseren van iets wat uiteindelijk in de vrije tijdssfeer zit ?

Echte Waal is een zeer actief forumlid, die een specifieke rol tot de zijne maakte. Hij lacht met dwangmatige zeloten die het mantra van hun partij achternalopen alsof ze menen de bewakers te zijn van de stenen tafelen. Ik ben het zeker niet altijd eens met zijn stellingen, maar dat zijn het dan ook : persoonlijke meningen.

Waar haalt godverdomme iemand het in zijn hoofd om een ander het recht te betwisten een eigen mening te mogen hebben en die te verkondigen ?

Is het politics.be dat je wil, of liever pravda.be of völkscher beobachter.be ?

Schandalig dat je zelfs de vraag durft stellen om hulp om een karaktermoord te plegen op een forumlid.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 15:00   #30
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dit schreef ik reeds aan reservespeler in december 2012:
Fixed.

Het betreft uiteraard het gedeelte in bold.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 15:01   #31
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Ja hallo... nu ga je het nog even de natte dweil in de nek van de moderatie kletsen...
Van mijn part mag men gerust een internet politie starten die onderzoek voert naar dubbelnicks hoor, maar ik vrees dat dit negatief gaat uitvallen voor degenen die de vraag stellen. Er zijn hier nogal wat uiterst rechts gesitueerde vlaams blokkers die onder verschillende nicknames hun eil komen leggen en dit is al jaren zo.

Is dat echt de bedoeling ? Hoe ver ga je mee, of trap je door in het rationaliseren van iets wat uiteindelijk in de vrije tijdssfeer zit ?

Echte Waal is een zeer actief forumlid, die een specifieke rol tot de zijne maakte. Hij lacht met dwangmatige zeloten die het mantra van hun partij achternalopen alsof ze menen de bewakers te zijn van de stenen tafelen. Ik ben het zeker niet altijd eens met zijn stellingen, maar dat zijn het dan ook : persoonlijke meningen.

Waar haalt godverdomme iemand het in zijn hoofd om een ander het recht te betwisten een eigen mening te mogen hebben en die te verkondigen ?

Is het politics.be dat je wil, of liever pravda.be of völkscher beobachter.be ?

Schandalig dat je zelfs de vraag durft stellen om hulp om een karaktermoord te plegen op een forumlid.
Misschien naar voorbeeld van de staat die ook bepaalde meningen meent te moeten bestraffen met gevangenisstraffen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 15:07   #32
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.752
Standaard

Ik vind gemanipuleerde citaten ook zielig. Nu ieder forumganger kan wel bijleren en de meeste zijn in staat hun gedrag bij te sturen.

Vroegere jaren veranderde ik ook wel eens een citaat op een overduidelijke manier. Door gebruik te maken van kleuren en vetgedrukte tekst. Door "zwart" te vervangen door "wit" in een citaat probeerde ik aan te tonen de originele bijdrage discriminatoir is.

Ik doe dit al jaren niet meer. Ik laat de citaten letterlijk staan en mijn commentaar plaats ik eronder.
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 5 juni 2013 om 15:09.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 16:05   #33
hollande
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 februari 2010
Berichten: 2.114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Ja hallo... nu ga je het nog even de natte dweil in de nek van de moderatie kletsen...
Van mijn part mag men gerust een internet politie starten die onderzoek voert naar dubbelnicks hoor, maar ik vrees dat dit negatief gaat uitvallen voor degenen die de vraag stellen. Er zijn hier nogal wat uiterst rechts gesitueerde vlaams blokkers die onder verschillende nicknames hun eil komen leggen en dit is al jaren zo.

Is dat echt de bedoeling ? Hoe ver ga je mee, of trap je door in het rationaliseren van iets wat uiteindelijk in de vrije tijdssfeer zit ?

Echte Waal is een zeer actief forumlid, die een specifieke rol tot de zijne maakte. Hij lacht met dwangmatige zeloten die het mantra van hun partij achternalopen alsof ze menen de bewakers te zijn van de stenen tafelen. Ik ben het zeker niet altijd eens met zijn stellingen, maar dat zijn het dan ook : persoonlijke meningen.

Waar haalt godverdomme iemand het in zijn hoofd om een ander het recht te betwisten een eigen mening te mogen hebben en die te verkondigen ?

Is het politics.be dat je wil, of liever pravda.be of völkscher beobachter.be ?

Schandalig dat je zelfs de vraag durft stellen om hulp om een karaktermoord te plegen op een forumlid.
een zeer dikke vette 2

trouwens zou de topicstarter eens op zijn taal mogen grove mogen letten.
hollande is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 16:43   #34
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hollande Bekijk bericht

trouwens zou de topicstarter eens op zijn taal mogen grove mogen letten.
Ik zal trachten op deze opmerking te antwoorden, alhoewel ze in een zéér merkwaardig Nederlands gesteld is.

Meneer pinokkio, ieder forumlid schrijft zoals hij/zij gebekt is. Wel grappig dat je mij van grof taalgebruik beschuldigt. Je eigen berichten al eens goed bekeken?

Het Vlaams spreekwoord van de splinter en de balk is hier wel zéér erg van toepassing.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 16:49   #35
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Ik zal trachten op deze opmerking te antwoorden, alhoewel ze in een zéér merkwaardig Nederlands gesteld is.

Meneer pinokkio, ieder forumlid schrijft zoals hij/zij gebekt is. Wel grappig dat je mij van grof taalgebruik beschuldigt. Je eigen berichten al eens goed bekeken?

Het Vlaams spreekwoord van de splinter en de balk is hier wel zéér erg van toepassing.
Mensen met een balk in hun oog hebben waarschijnlijk nog wel plaats voor een extra splinter?
__________________
Citaat:
Ta gueule!

Laatst gewijzigd door Xenophon : 5 juni 2013 om 16:49.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 16:51   #36
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Belachelijke draad.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 16:52   #37
hollande
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 februari 2010
Berichten: 2.114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Ik zal trachten op deze opmerking te antwoorden, alhoewel ze in een zéér merkwaardig Nederlands gesteld is.

Meneer pinokkio, ieder forumlid schrijft zoals hij/zij gebekt is. Wel grappig dat je mij van grof taalgebruik beschuldigt. Je eigen berichten al eens goed bekeken?

Het universeel spreekwoord van de splinter en de balk is hier wel zéér erg van toepassing.
aangepast.

verdomme een vervalsing van een bericht......

ik zou nog denken dat uw vlaams de taal van het universum is

Laatst gewijzigd door hollande : 5 juni 2013 om 16:53.
hollande is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 17:20   #38
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hollande Bekijk bericht
aangepast.

verdomme een vervalsing van een bericht......

ik zou nog denken dat uw vlaams de taal van het universum is
Oeioei, Robert t mocht van u blijkbaar het adjectief "Vlaams" niet gebruiken. Is mijnheer soms allergisch voor dat woordje? Niet multicultureel genoeg? Of is mijnheer soms "Bruxellois", wat meteen de adoratie voor "La France et son Président" verklaart?
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 17:25   #39
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Belachelijke draad.
Ik kan aannemen dat je dit denkt, maar kan je misschien ook eens zeggen waarom je dit denkt? Of is werkelijk alles toegelaten volgens jou? Ook goed.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 17:27   #40
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Ik kan aannemen dat je dit denkt, maar kan je misschien ook eens zeggen waarom je dit denkt? Of is werkelijk alles toegelaten volgens jou? Ook goed.
Het is hier een politiek forum.
En jij praat over schriftvervalsing.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be