Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Israëlisch-Palestijns conflict
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 april 2024, 22:16   #121
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
onderwerp:

Stelling: Elke Palestijn is een Hamas Strijder ... DUS ...

analyse:

1) Als elke Palestijn toch een geboren Hamas strijder is dan heeft Israel nu geen enkele keus meer dan de hele Gaza Stad leeg te ruimen en permanent te bezetten, en het is dan ook de goedkoopste en vreedzaamste oplossing op de langere termijn denk ik. In de duizenden kilometers tunnels zitten er zeker nog tienduizenden bommen en raketten verstopt dus het is en blijft een potentieel gevaar en alleen een permanente ontruiming en bezetting door israel kan een volgende Hamas aanval totaal tot NUL procent reduceren op de lange termijn en korte termijn.

2) MIsschien hele Gaza gebied nu gelijk schoonvegen en alle 2 miljoen Palestijnen, quasi Hamas strijders maar keihard deporteren naar een leeg gebied binnen de onmetelijke onbewoonde Egyptische woestijnvlakten. Er is hiervoor meer dan genoeg geld in de hele Arabische wereld en met 5 miljard euro investering ben je snel klaar, de Palestijnen krijgen nieuwe frisse start in hun eigen Beloofde Woestijnlandje, ver van Israel en zijn dan gezegend door de Joodse goden en Allah en alle blote hoerige Hindoe godinnen uit hartje zwart India die zeker daar zullen gaan om lekker uit te naaien als de Palestijnen lekker rijk zijn geworden zoals in Quattar en Dubai.

3) Soms is de weg van de minste weerstand toch het allerslimste en dit is hoe dieren feitelijk echt denken, puur instinctief denk ik en ik ben nu toch veel dierlijker dan 10 jaar geleden. Ja, ik ga dit nog goed uitwerken ok.

4) Elke Palestijn sympathiseert in hart, nieren en ballen zeker met Hamas en dit is duidelijk zichtbaar, geen enkele zelfkritiek, met name anti Hamas geluiden binnen hele Palestijnse wereldje denk ik. Dus ja elke Palestijn is een Hamas strijder, passief en indien nodig ook aktief.


==============================
Hamas?

Hamas zou dus een Palestijnse terreurorganisatie zijn?
Bizar dan dat Hamas legaal geregistreerd werd in 1978 … in Jeruzalem in Israël … door een ex-premier van Israël Menachem Begin & Sjeik Ahmed Yassin, stichter van het Moslim Broederschap. Ook het Moslim Broederschap wordt van bij zij ontstaan gesponsord door de Suez Canal Company sinds 1928, het zorgt mee voor conflicten en spijst dus de nationale banken en zoveel meer portefeuilles.

Oktober 2023

Hamas wordt direct door Israël gestuurd, het binnenvallen van Hamas in Oktober 2023 werd door enorm veel Israëlische ex-veiligheidsmensen in vraag gesteld omdat zij zelf op het grenspunt gewerkt hadden. De grens tussen Gaza en Israël is zonder overdrijving de best en strengst beveiligde grens ter wereld en plots stonden alle deuren open en was er geen controle.
Het festival waar Hamas (dus zogezegd) zijn aanval heeft uitgevoerd werd georganiseerd met voorbedachten rade. Er werden 1.000-den internationale uitnodigingen verstuurd, wanneer die internationale bezoekers zouden worden vermoord, zouden zowat alle westerse landen onmiddellijk sympathie tonen voor Israël. 2 dagen vóór de aanvang van het festival, werd (zo gezegd) plots beslist om het te verhuizen naar een andere locatie, vlak bij de grens met Gaza.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2024, 22:39   #122
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.630
Talking Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

miaauw miaauw namastiaauw GUN

01) Ja JOH, ik begrijp het hele gedoe niet ok, domme mensapen die vechten om een droog, dor stukje woestijnzand?? Ik ben meer dierlijk nu, aapachtig, hondachtig, katachtig, slechts 2 procent menselijk in genetische zin.

02) Ik moet snel doorwerken, mijn dierlijke oplossing he internationaal presenteren, is leuk, zo komt er binnen tien jaar een stabiele toestand, wel HAMASREIN Maken heel GAZA denk ik, 95 % HAMASFREI kan alleen als het ook 100 % PALESTIJNENFREI is denk ik nu. Geweld en doden zijn niet nodig in ons dierlijk plan.

03) dus nu doorwerken, een snelle Nederlandstalige ESSAY produktie is haalbaar binnen 4 weken, als ik produktie schrijfmachine laat doordraaien.

04) HEt is helaas een hard feit dat elke nieuwe generatie HI Tech wapens en systemen toch elk decennium moeten worden uitgetest op levende PROEFKONIJNEN dus ok jouw uitleg over het FEESTJE vlakbij GAZA grens is logisch: Kat op het spek binden hahahaha Israel kon lekker vrij de zwaarste Bunker Bluster bommen en raketten uittesten, om ondergrondse Hamas bunkers dus totaal te vernietigen. En upgraded Iron Dome werd ook lekker uitgetest.

05 ) Die grote mega knallers komen eraan na 2040 in deze woestijnzand geloofs regio en het zal een echte Armageddon worden denk ik, rond 2040 komen echte Bliksem kanonnen aan, zoals de Aliens het hadden. Hele ZWARE Allesvernietigende Statische Elektriciteits ontladings wapens komen eraan denk ik na 2040, hele grote TESLA kanonnen en TESLA bommen. Of Plasma bommen??



===============
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 16:50   #123
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.630
Talking Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Dit spookte zonet in mijn goudbruine, surikoelie apenkoppie:

01) Deze arme, onderontwikkelde Palestijnen zijn gewoon misbruikt door de Extremistische Islamitische vijanden van de Joodse Staat sedert 1947 al. Palestijnen kregen nooit een asiel in enig islamitisch landje eromheen, en niemand stak een poot uit om hen echt te helpen uit de shit.

02) HOe kan een Terroristische Islam Natie zoals Iran nou denken dat zij de Palestijnen gaan helpen door hun militaire tak zwaar te bewapenen met minstens 40.000 raketten?? Dit is GEEN HULP maar gewoon een terroristische daad, misbruik van arme, ongeletterde, onschuldige palestijnse burgers. En Iran bouwde dus Hamas militaire centra en raketopslag plaatsen vlak onder of in ziekenhuizen en andere centra waar veel burgers in nood komen, dus het menselijke schild geeft al aan dat het puur terrorisme is en GEEN zinnige HULP aan de massa van straatarme, onderontwikkelde, ongeletterde palestijnen.

Geef eens je mening hierover aub. Ik heb slimme feedback nodig.
ONs Delftsche, Arisch Katten legertje heeft een slimmere en kattigere oplossing nu ontwikkeld en de muizen en ratten in het hele Gaza woestijn gebied gaan dit zeker ook leuk en lekker vinden.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 23:07   #124
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.630
Talking Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Dus USA gaf Israel minstens 216 MILJARD USdollars steun sedert 1947,

Nu wilde ik toch een dierlijke oplossing ontwikkelen en het publiceren in boekvorm.

Toch krijg ik nu het wrange gevoel dat het hele Midden Oosten al sedert 1947 een soort GRATIS proefterrein is geworden van elke generatie van Hi Tech wapens en wapensystemen van Amerika en de hele Navo. Palestijnen en hun hele GAZA gebied zijn nu dus gewoon gratis proefkonijntjes voor de nieuwste generatie Bunker Blaster Bombs.

Elke Palestijn is een geboren Hamas strijder, ......... dus ......... Rara hoe maak je heel Gaza nou 100 % HamasREIN?? 2 MOABS zouden genoeg zijn voor zo een superknallende Finale Holocaust van alle Hamas gasten en deze knal komt eraan medio 1940 als de Grote Vierde Wereldoorlog zal losbarsten op onze verkrachte exo planeet.

In theorie zouden alle landen lekker NIET nucleaire MOABS en FOABS moeten produceren in massa produktie en het dan elke oudjaarsavond op elkaar afvuren, zodat de mensheid als een exponentiele f(DOM^14,1888)/(intelligente)(t) parasitaire plaag dus supersnel uitgedund word he op aarde.



==========================

The history of US support for Israel runs deep, but with a growing chorus of critics

A U.N. resolution adopted in 1947 created the Jewish state.
ByBill Hutchinson
November 24, 2023, 12:10 PM



https://abcnews.go.com/International...y?id=104957109


=====================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 01:33   #125
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Dit spookte zonet in mijn goudbruine, surikoelie apenkoppie:

01) Deze arme, onderontwikkelde Palestijnen zijn gewoon misbruikt door de Extremistische Islamitische vijanden van de Joodse Staat sedert 1947 al. Palestijnen kregen nooit een asiel in enig islamitisch landje eromheen, en niemand stak een poot uit om hen echt te helpen uit de shit.
Ze hadden al land en waren niet op zoek naar een staat die hen zou opnemen.


Citaat:
En Iran bouwde dus Hamas militaire centra en raketopslag plaatsen vlak onder of in ziekenhuizen en andere centra waar veel burgers in nood komen, dus
Deze info is simpelweg niet juist.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be