Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > Raf Verbeke (CAP) (25 t.e.m. 31 mei)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Raf Verbeke (CAP) (25 t.e.m. 31 mei) Het Comité voor een Andere Politiek ontstond in de nasleep van het generatiepact onder impuls van o.a. Jef Sleeckx, voormalig sp.a-parlementslid. Bij de vorige verkiezingen verenigde het CAP nog een aantal linkse initiatieven, waaronder het LSP. Nu komen ze apart op. Raf Verbeke, arbeider voor het openbaar vervoer, is de lijstrrekker voor Europa en lijstduwer voor de opvolgers in Oost-Vlaanderen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 mei 2009, 12:20   #1
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.152
Standaard vind je LDD ook een eendagsvlieg ?

Ik vraag het mij af, als je zo kijkt naar het succes van iemand die als verbanneling van de VLD erin slaagt een partij uit de grond te stampen die een van de grootste van de alternatieve partijen geworden is, wat denk je dan??? Dan kunnen wij ook ???
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2009, 13:59   #2
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.268
Standaard

Aandachtshoerderij.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 02:55   #3
Raf Verbeke
 
 
Raf Verbeke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 april 2009
Locatie: Gent
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Ik vraag het mij af, als je zo kijkt naar het succes van iemand die als verbanneling van de VLD erin slaagt een partij uit de grond te stampen die een van de grootste van de alternatieve partijen geworden is, wat denk je dan??? Dan kunnen wij ook ???
Ik acht het mogelijk dat De Decker in een Vlaamse regering met CD&V, VLD en NVA zich handhaaft. Dat LDD zich kan aandienen als "alternatieve partij" heeft in wezen te maken met het feit dat er geen brede linkse oppositie partij bestaat. Zijn echte roeping ligt bij een Forza Flandria die tegen links regeert. Als links zich zo braaf en machtsgeil blijft gedragen dan kan LDD zich handhaven in zo'n rechtse coalitie.

Ook de rol van rechtse zweeppartij is mogelijk natuurlijk, maar laat ons eerst afwachten wat 7 juni zegt want politiek wordt gemaakt, dag aan dag. Die valt niet af te lezen uit een glazen bol
__________________
Hun $U CAP ermee!
Raf Verbeke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be