Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 oktober 2005, 20:17   #41
Karma
Europees Commissaris
 
Karma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2005
Berichten: 6.611
Standaard

shit, ik kan er niet mee overweg met die klote sites en dat citeren.
Karma.
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2005, 20:30   #42
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma
shit, ik kan er niet mee overweg met die klote sites en dat citeren.
Karma.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2005, 21:01   #43
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris
 
-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2005
Locatie: Republic of Prozachstan
Berichten: 2.922
Standaard

Kunne ze gene back up maken voordat het uiteen valt?
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 17:37   #44
phoebe
Parlementsvoorzitter
 
phoebe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 december 2004
Berichten: 2.190
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje

Genoeg om zich een beeld te vormen waarvoor zo'n persoon staat. Jij gebruikt waarschijnlijk ook niet "zomaar" het vb-logo als avatar. Dus als iemand de afbeelding van enkele Ku Klux Klan-adepten als avatar gebruikt, mag je er gerust van uitgaan, dat die persoon er minstens sympathie voor heeft.

Als je het over "Georgette" heeft, vind ik dat zelfs niet zo erg.
Ik vind dat nogal oppervlakkig, immers er zijn ook genoeg mensen die een bepaald fotoke kiezen louter en alleen maar om te schoqeren, of omdat hij het plaatje mooi vind.


Wie is Georgette ? En is dat haar echte naam wel ?, en zo ja heb je haar ook al in levende lijve ontmoet...
__________________
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn

phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 17:45   #45
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe
Ik vind dat nogal oppervlakkig, immers er zijn ook genoeg mensen die een bepaald fotoke kiezen louter en alleen maar om te schoqeren, of omdat hij het plaatje mooi vind.
Dan moeten ze maar tegen een tegenstootje kunnen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe
Wie is Georgette ? En is dat haar echte naam wel ?, en zo ja heb je haar ook al in levende lijve ontmoet...
Blind dating is niet aan mij besteed.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 17:53   #46
phoebe
Parlementsvoorzitter
 
phoebe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 december 2004
Berichten: 2.190
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel*
U mag me dan in dit specifieke geval eens aantonen dat de avatar van deze persoon NIET overeenstemt met het gedachtengoed dat hij/zij aanhangt.
Waarom zou ik iets moeten aantonen, men gaat er van uit dat één of ander imbeciel fotoke veel zegt over een persoon, straffer nog, de persoon achter het fotoke is het fotoke zelf.
terwijl het internet een redelijk anoniem iets is, waar verschillende mensen op samenkomen.
Het internet is een onpersoonlijk iets, waar men zonder dat men weet wie je bent, de grootste nonsens en absurditeiten kunt uiten.
Waar je eens lekker de ongelikte beer kan zijn, er zijn mensen die van mening zijn dat je alles eerlijk en oprecht op het internet openbaart, er zijn ook mensen die bepaalde meningen en opvattingen weten met een korreltje zout te nemen, daar ze ervan uitgaan dat het louter en alleen maar bedoeld is om tegen de schenen te stampen, of te schoqueren...
En daarom ben ik van mening dat een imbiciel fotoke niks met iemand zijn persoonlijkheid te maken heeft.
Als men wil weten hoe de persoon is, moet men de persoon in levende lijve leren kennen.Afgaan op een fotoke of geleuter is naar mijn mening wat oppervlakkig.
__________________
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn

phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 17:56   #47
phoebe
Parlementsvoorzitter
 
phoebe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 december 2004
Berichten: 2.190
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Dan moeten ze maar tegen een tegenstootje kunnen.
Is dat dan niet de bedoeling?

Citaat:
Blind dating is niet aan mij besteed.
Wie weet misschien valt ze wel me....
tzelfde geld kan dat natuurlijk ook tegenvallen...
__________________
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn


Laatst gewijzigd door phoebe : 24 oktober 2005 om 18:02.
phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 19:41   #48
Karma
Europees Commissaris
 
Karma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2005
Berichten: 6.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe
Waarom zou ik iets moeten aantonen, men gaat er van uit dat één of ander imbeciel fotoke veel zegt over een persoon, straffer nog, de persoon achter het fotoke is het fotoke zelf.
terwijl het internet een redelijk anoniem iets is, waar verschillende mensen op samenkomen.
Het internet is een onpersoonlijk iets, waar men zonder dat men weet wie je bent, de grootste nonsens en absurditeiten kunt uiten.
Waar je eens lekker de ongelikte beer kan zijn, er zijn mensen die van mening zijn dat je alles eerlijk en oprecht op het internet openbaart, er zijn ook mensen die bepaalde meningen en opvattingen weten met een korreltje zout te nemen, daar ze ervan uitgaan dat het louter en alleen maar bedoeld is om tegen de schenen te stampen, of te schoqueren...
En daarom ben ik van mening dat een imbiciel fotoke niks met iemand zijn persoonlijkheid te maken heeft.
Als men wil weten hoe de persoon is, moet men de persoon in levende lijve leren kennen.Afgaan op een fotoke of geleuter is naar mijn mening wat oppervlakkig.
En toch, .... zegt zo'n fotoke of tekeningetje iets over de persoon die het gekozen of zelf gemaakt heeft.
Wist je dat dit de hele magie zelfs is achter de verkoop van produkten. Mensen kiezen iets waar ze zichzelf mee kunnen identificeren. Neem nu bijvoorbeeld sigaretten:
ondanks dat dit de laatste jaren iets in discrediet aan 't komen is het volgende:
"belga, rook je nooit alleen", deze slogan deed beroep op het sociale van de jaren zestig, zeventig. Mensen die contact zochten met andere mensen rookten Belga
Bastos: steeds terug te vinden op motor en of autoraces. Mensen die iets hebben met moto's of auto's zullen zich in dit merk aangetrokken voelen.
Kent: er staat een kasteeltje op afgebeeld. Mensen dus die iets met adel of kastelen te maken hebben.
Marlboro of Camel: het avontuurlijke (een cowboy op een paard en een kameel).
Zo zie je, avator's kies je niet zomaar.
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 20:22   #49
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe
Is dat dan niet de bedoeling?



Wie weet misschien valt ze wel me....
tzelfde geld kan dat natuurlijk ook tegenvallen...
Ik zal het nooit weten, "ons Georgette" is gebannen
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be