Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 januari 2024, 11:45   #81
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Tja, ik ben zo oud dat ik mij herinner dat het nieuws was dat de tante van een moordenaar bij het Vlaams Blok was.

Dus uw misbaar over 'politieke recuperatie', daar lach ik gewoon mee.

Jullie hebben de regels gemaakt, jullie kunnen er nu ook mee leren leven.
https://forum.politics.be/attachment...1&d=1706093101
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 24 januari 2024 om 11:46.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2024, 11:52   #82
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
De mama is in beroep veroordeeld omdat ze wel wist dat de meer dan 20 kilo cocaïne in haar slaapkamer lag. Niemand die gelooft dat die gast zelf van niets wist. De rechter die haar eerst vrijsprak zal een andere job mogen gaan zoeken, of niet.
Ik geloof hem wel. Wat maakt dat jouw stelling een leugen is.

Ik geloof hem omdat het parket
a) de moeder wel dagvaardde, en de zoon niet
b) in beroep ging tegen de vrijspraak van de moeder.
Dat doet mij veronderstellen dat ze, mochten ze elementen tegen de zoon hebben, de zoon ook wel van de lat gekregen zou hebben.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2024, 11:56   #83
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
De mama is in beroep veroordeeld omdat ze wel wist dat de meer dan 20 kilo cocaïne in haar slaapkamer lag. Niemand die gelooft dat die gast zelf van niets wist. De rechter die haar eerst vrijsprak zal een andere job mogen gaan zoeken, of niet.
Standaard gedrag tussen correctioneel en het beroepshof, het aantal keren dat een vonnis op het beroepshof een reverse krijgt is een duidelijk symptoom dat de lagere rechtbanken volledig rot zijn tot op het bot.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2024, 12:57   #84
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Standaard gedrag tussen correctioneel en het beroepshof, het aantal keren dat een vonnis op het beroepshof een reverse krijgt is een duidelijk symptoom dat de lagere rechtbanken volledig rot zijn tot op het bot.
Voor die stelling heb je natuurlijk meer gegevens dan alleen maar wat jij leest in de gazetten.
Hoeveel moeten we je betalen om daar geloofwaardige linken van te krijgen?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2024, 13:11   #85
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
amir komt zekers uit barcelona
“I know nothing! I’m from Barcelona….” En dan kreeg Manuel van zijn baas (John Cleese) de obligate draai rond zijn oren.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2024, 14:10   #86
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Voor die stelling heb je natuurlijk meer gegevens dan alleen maar wat jij leest in de gazetten.
Hoeveel moeten we je betalen om daar geloofwaardige linken van te krijgen?
Stop gewoon met zeveren, dan ben ik al tevreden.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2024, 10:56   #87
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik geloof hem omdat het parket
a) de moeder wel dagvaardde, en de zoon niet
b) in beroep ging tegen de vrijspraak van de moeder.
Dat doet mij veronderstellen dat ze, mochten ze elementen tegen de zoon hebben, de zoon ook wel van de lat gekregen zou hebben.
We kunnen concluderen dat er waarschijnlijk niet genoeg bewijs is tegen de zoon.

Maar hij is ongeveer even geloofwaardig als eender wie die uit een drugs dealende familie komt.

Dat is niet fair, dat besef ik, maar dat is een probleem waar zijn moeder en nonkel hem mee opgezadeld hebben.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2024, 15:47   #88
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
We kunnen concluderen dat er waarschijnlijk niet genoeg bewijs is tegen de zoon.

Maar hij is ongeveer even geloofwaardig als eender wie die uit een drugs dealende familie komt.

Dat is niet fair, dat besef ik, maar dat is een probleem waar zijn moeder en nonkel hem mee opgezadeld hebben.
We kunnen dat NIET concluderen, op basis van wat we lezen in de gazetten.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2024, 06:42   #89
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik geloof hem wel. Wat maakt dat jouw stelling een leugen is.

Ik geloof hem omdat het parket
a) de moeder wel dagvaardde, en de zoon niet
b) in beroep ging tegen de vrijspraak van de moeder.
Dat doet mij veronderstellen dat ze, mochten ze elementen tegen de zoon hebben, de zoon ook wel van de lat gekregen zou hebben.
Ach ja, want door wat we de laatste jaren bij de parketten zien gebeuren geloven we nog dat ze politiek onafhankelijk werken, dat de rechters hun eigen mening opzij leggen en iedereen over dezelfde kam scheren. Kansenparels worden er even zwaar bestraft als oude witte cismannen ... dat zien we iedere keer weer gebeuren ...
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2024, 17:13   #90
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik geloof hem wel. Wat maakt dat jouw stelling een leugen is.

Ik geloof hem omdat het parket
a) de moeder wel dagvaardde, en de zoon niet
b) in beroep ging tegen de vrijspraak van de moeder.
Dat doet mij veronderstellen dat ze, mochten ze elementen tegen de zoon hebben, de zoon ook wel van de lat gekregen zou hebben.
Ik heb die gast een paar keer bezig gehoord in Terzake/Afspraak. Hij is welbespraakt, zeer intelligent en niet naief. Je gaat echt niemand wijsmaken dat die jongen niet weet wat er gebeurt binnen de 4 muren van zijn appartement/huis
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2024, 07:59   #91
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.669
Standaard

Citaat:
Grote hoeveelheid cannabis gevonden bij burgemeester Franse stadje Avallon. Tijdens een huiszoeking bij de burgemeester van de Franse gemeente Avallon, in het departement Yonne, heeft de politie minstens 70 kilogram cannabis gevonden. Volgens bronnen dicht bij het onderzoek gebeurde dat tijdens een huiszoeking bij burgemeester Jamilah Habsaoui thuis. Het parket wil alleen bevestigen dat Habsaoui is opgepakt samen met 6 anderen, onder wie 2 van haar broers. Bij de huiszoekingen zijn volgens de procureur ook 983 gram cocaïne, 7.000 euro cash en een twintigtal goudbaren aangetroffen. Bron.
Bestaat dat eigenlijk, gezagsdragers van Marokkaanse afkomst die niet te linken zijn aan drugs en/of terrorisme ?
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be