Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Ja of nee tegen onafhankelijk Vlaanderen?
Ja, absoluut! Laat die Vlaamse leeuw nu eindelijk eens klauwen! 37 80,43%
Nee, geen denken aan! Belgium till I die! 9 19,57%
Aantal stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 januari 2016, 14:39   #241
demonen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 11.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zowat Jan en Alleman dacht dat het communautaire volledig van de baan was omdat de N-VA het had losgelaten voor de postjes. Daar deden de media nog een flinke schep bovenop door zichzelf en hun aanhangers wijs te maken dat "niemand" nog wakker lag van het communautaire.
Deze regering werd aangekondigd als een "herstelregering" en de onaangename belofte "het gaat pijn doen" MAAR dan wordt de tanker gekeerd.
Mensen zijn bereid om langer en harder en voor minder geld te werken als dat resultaten oplevert.
Zijn die opofferingen nutteloos dan keert zich dat zeer snel.
N-VA heeft haar Vlaamse principes "on hold" gezet. Zij gingen de Franstaligen laten zien tot wat hun model economisch en sociaal in staat is.
Zij willen afgerekend worden op jobs (niet op het aantal geschorste werklozen neem ik aan), op globale belastingsvermindering, op concurrentiekracht van onze ondernemingen, het drastisch afbouwen vd staatsschuld door begrotingen met overschotten, etc.
Vergeet ook niet dat deze partij geen vrienden heeft : niet in franstalig België maar ook niet in Vlaanderen en zeker niet bij het middenveld. Laten we ook niet vergeten dat N-VA enkele jaren terug van de verdrinkingsdood werd gered door de kartelvorming met CD&V, die toen ook een 4% stemmen meer kon gebruiken.
Zij zullen hemel en aarde moeten bewegen om de "harde werkers" aan hun kant te houden en vooral te overtuigen langer, harder en voor minder te werken. Denk aan de BELOOFDE 100 Euro!!
U begrijpt dat in de huidige economisch (wereld)context deze partij gedoemd is om zeer snel te imploderen.
Indien zij als éénmanspartij willen overleven net boven de kiesdrempel dan moet Dewever nu de kaart vh communautaire trekken en uit deze regering stappen.
Doet hij dat niet dan tekent hij zijn politieke dood!

Laatst gewijzigd door demonen : 14 januari 2016 om 14:45.
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 14:41   #242
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Drukazz, je bent wat te voortvarend door hier onmiddellijk een enquête aan vast te knopen omtrent de opportuniteit van een onafhankelijk Vlaanderen. In het commentaar rond de aankondiging van het heropenen van het debat heeft De Wever:
1. het niet gehad over een onafhankelijk Vlaanderen maar over het invoeren van het confederalisme in België;
2. uitdrukkelijk verklaard dat dit te hernemen debat buiten het regeringswerk wordt gehouden en in de eerste plaats zal plaatsgrijpen binnen de schoot van de N-VA. Aan het regeerakkoord wordt langs geen kanten geraakt.
Citaat:
1.1.
De Nieuw-Vlaamse Alliantie (N-VA) is een politieke partij die in Vlaanderen vorm wil geven aan een humanitair nationalisme voor de 21ste eeuw. Als enige ongebonden partij, los van drukkingsgroepen, zuilen of financiële machten, verdedigt de Nieuw-Vlaamse Alliantie het algemeen Vlaams belang. In haar streven
naar een beter bestuur en meer democratie kiest de Nieuw-Vlaamse Alliantie logischerwijs voor de onafhankelijke republiek Vlaanderen, lidstaat van een democratische Europese Unie
. Het Vlaanderen van de
N-VA stelt zich open voor internationale samenwerking en kijkt hiervoor in de eerste plaats naar Nederland. Het doel van de Nieuw-Vlaamse Alliantie is de verdediging en bevordering van politieke, culturele, sociale en
economische belangen van alle Vlamingen. Deze doeleinden kunnen met alle dienstige middelen bereikt worden, o.m. het uitgeven en verspreiden van druksels, tijdschriften, dagbladen; het organiseren van
studiedagen, congressen, vergaderingen, filmvoorstellingen en bijeenkomsten van alle aard; het groeperen van individuele sympathisanten; het aankopen of in huur nemen van alle roerende en onroerende goederen, dienstig tot het doel.
bron: http://www.n-va.be/sites/default/fil...en20151012.pdf

Al de rest is cafépraat van een voorzitter die tijdens zijn studie te veel aan de toog heeft gehangen en daardoor op het niveau van cafépraat beland is. Dus enkel bestemd voor caféleuteraars.

BTW los van drukkinggroepen?
Citaat:
De N-VA komt daarmee tegemoet aan de kritiek van de Vlaamse beweging op de koers van de partij.
bron: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/op...lyse/1.2546195

De realiteit bewijst dat deze bewering ook cafépraat is, enkel bestemd voor hersenloze volgers.

Laatst gewijzigd door pajoske : 14 januari 2016 om 14:42.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 14:44   #243
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Staat dat in de universele rechten van de mens geschreven dat dit kan en mag ?
Ben je daar weer met dezelfde zever?
Je ziet van hier dat zich ook maar één moslim iets gelegen laat aan de mensenrechten als de islamitische voorzitter van de mensenrechtercommissie zélf massaal de mensenrechten schendt.

FEIT is dat de mensenrechten, d�*gelijks, massaal geschonden worden door krapuul dat er een achterlijke godsdienst en bijbehorende cultuur op na houdt.
Je gaat mij toch niet proberen wijst te maken dat ik dat achterlijke, seksueel geobsedeerd grut op mijn dochters moet loslaten omdat één of andere fascistische meute gutmenschen oreert dat "eigen volk eerst" racistisch is?

__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 14:47   #244
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Vreemde wiskunde hanteer jij dan toch hoor...
Op basis van huidige zetelverdeling haalt een tripartite 97 van de 150 zetels, geloof je nu echt dat ze meer dan 20 zetels gaan verliezen tegen 2019 ?
Wil de MR in een tripartite stappen als ze regionaal niet mee mogen spelen?
Met de tripartite haal je het niet op Vlaams niveau. Gaan de groenen willen meespelen als ze op federaal niveau niet mogen meespelen?

De politieke situatie is niet meer zo simpel als het lijkt. Zeker als de PVDA/PTB nog wat stemmen zou afsnoepen aan de linkerzijde.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill

Laatst gewijzigd door hamac : 14 januari 2016 om 14:59.
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 14:51   #245
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
je mag ook zelfstandig denken, hoor.
Is zelfstandig denken dan toegelaten binnen de Vlaams nationalistisch families ?
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 14:51   #246
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Vuye bij Cools was wel grappig. "Ik denk dat andere mensen binnen de partij mij benijden. Ik heb deze opdracht namelijk gekregen van Bart De Wever in hoogsteigen persoon". Het leek wel alsof God de Vader uit de hemel was neergedaald en hem een op heilige missie had gestuurd.

Enfin, de rouwprentjes voor de politieke carrière van Vuye zijn al gedrukt. Ongetwijfeld intelligent, maar kwam erg professoraal over op een arrogante manier. Zal hem niet missen.
Het is nu wel duidelijk dat Vuye meer iemand is om op de achtergrond zijn ding te doen.
Als politicus had ik er ook meer van verwacht.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 14:54   #247
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
bron: http://www.n-va.be/sites/default/fil...en20151012.pdf

Al de rest is cafépraat van een voorzitter die tijdens zijn studie te veel aan de toog heeft gehangen en daardoor op het niveau van cafépraat beland is. Dus enkel bestemd voor caféleuteraars.

BTW los van drukkinggroepen?

bron: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/op...lyse/1.2546195

De realiteit bewijst dat deze bewering ook cafépraat is, enkel bestemd voor hersenloze volgers.
Het zou er nog aan mankeren dat een Vlaams-nationalistische partij NIET gevoelig is voor een "drukkingsgroep" zoals de Vlaamse Beweging.

Voor cafépraat van leuteraars moet je in Hasselt zijn, pajoke. Meer bepaald in de kringen waarin een welbepaalde cafébaas vertoefde voor Claes, Castro en de gault millau hem liefdevol omarmden. Stevaert had zelfs meerdere cafés waar nogal wat hersenloze volgers gekweekt werden.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 14:56   #248
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Ik sluit niet uit dat de verschuivingen voor de gemeenteraadsverkiezingen zijn begonnen en er op zoek wordt gegaan naar een andere profilering voor bepaalde figuren binnen de partij.

Vuye bij Cools was wel grappig. "Ik denk dat andere mensen binnen de partij mij benijden. Ik heb deze opdracht namelijk gekregen van Bart De Wever in hoogsteigen persoon". Het leek wel alsof God de Vader uit de hemel was neergedaald en hem een op heilige missie had gestuurd.

Enfin, de rouwprentjes voor de politieke carrière van Vuye zijn al gedrukt. Ongetwijfeld intelligent, maar kwam erg professoraal over op een arrogante manier. Zal hem niet missen.
D�*�*r sta in nu eens van te kijken, zie!
Dat jij Vuye niet zult missen!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 14:56   #249
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ben je daar weer met dezelfde zever?
Je ziet van hier dat zich ook maar één moslim iets gelegen laat aan de mensenrechten als de islamitische voorzitter van de mensenrechtercommissie zélf massaal de mensenrechten schendt.

FEIT is dat de mensenrechten, d�*gelijks, massaal geschonden worden door krapuul dat er een achterlijke godsdienst en bijbehorende cultuur op na houdt.
Je gaat mij toch niet proberen wijst te maken dat ik dat achterlijke, seksueel geobsedeerd grut op mijn dochters moet loslaten omdat één of andere fascistische meute gutmenschen oreert dat "eigen volk eerst" racistisch is?

JA ja knuppel, ik weet wel dat het je hoog zit dat je vroegere lijsttrekker jou en je partij de rug heeft laten zien, en bovendien NU ook nog GRATIS werkt voor jongeren, die bovendien dan ook nog moslim zijn 😂
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 14:58   #250
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Is zelfstandig denken dan toegelaten binnen de Vlaams nationalistisch families ?
antwoord liever op mijn vraag (en ik behoor niet tot een vlaams-nationale familie). Je moslim aanhankelijkheid is trouwens zo groot, dat je het zelfs niet erg vind, dat honderden vrouwen werden misbruikt.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 14:58   #251
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Maar daar zal wel GEEN antwoord op komen, want ik wacht nog steeds op je antwoord of een rechterlijke uitspraak voor jou ondergeschikt is aan het principe "waar rook is, is er ook vuur".
Je had die vraag niet aan mij gesteld, maar kom.

Heeft de rechtbank niet geoordeeld dat er inderdaad vuur was, maar dat het goedbedoeld was?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 14:59   #252
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ben je daar weer met dezelfde zever?
Je ziet van hier dat zich ook maar één moslim iets gelegen laat aan de mensenrechten als de islamitische voorzitter van de mensenrechtercommissie zélf massaal de mensenrechten schendt.

FEIT is dat de mensenrechten, d�*gelijks, massaal geschonden worden door krapuul dat er een achterlijke godsdienst en bijbehorende cultuur op na houdt.
Je gaat mij toch niet proberen wijst te maken dat ik dat achterlijke, seksueel geobsedeerd grut op mijn dochters moet loslaten omdat één of andere fascistische meute gutmenschen oreert dat "eigen volk eerst" racistisch is?

Knuppel, zelfs de sharia vindt hij best ok.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 15:00   #253
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Het is nu wel duidelijk dat Vuye meer iemand is om op de achtergrond zijn ding te doen.
Als politicus had ik er ook meer van verwacht.
Om goed te scoren bij de NVA aanhang moest Vuye onder de beschavingslat door kruipen, en daar paste de professor voor 😄
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 15:01   #254
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Wil de MR in een tripartite stappen als ze regionaal niet mee mogen spelen?
Met de tripartite haal je het niet op Vlaams niveau. Gaan de groenen willen meespelen als ze op federaal niveau niet mogen meespelen?

De politieke situatie is niet meer zo simpel als het lijkt. Zeker als de PVDA/PTB nog wat stemmen zou afsnoepen aan de linkerzijde.
Volgens mij is het antwoord twee keer JA. Er is op zich niets mis met asymmetrische coalities. Moelijker ? zeker, maar niet onmogelijk.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 15:02   #255
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Om goed te scoren bij de NVA aanhang moest Vuye onder de beschavingslat door kruipen, en daar paste de professor voor 😄
om bij uw partij goed te scoren, dragen vrouwen best een hoofddoek of niqab.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 15:03   #256
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ah, de confederale statenbond van onafhankelijke staten.
Neen Xenophon. Je kunt perfect een staat zoals België grondwettelijk omvormen en herinrichten waarbij je een toestand bereikt die overeenstemt met die welke je zou bereikt hebben indien het een samengaan van voorafgaandelijk onafhankelijke staten ware geweest. De voorafgaande onafhankelijkheidsverklaring is een element dat steevast wordt vermeld in de cursussen Volkerenrecht.

Maar wanneer het over la Belgique gaat is er wel een probleem. Gisteren kwam het weer eens aan bod in het commentaar van Di Rupo op de verklaringen van De Wever en Vuye. De Franstaligen zijn doodsbang voor een herinrichting van België naar een confederaal model. Want die herinrichting zou gekenmerkt worden door volgende items: 1. de gewesten zouden echte deelstaten worden; 2. de deelstaten zouden beschikken over grotere en vooral homogene beleidsbevoegdheden; 3. de deelstaten zouden tegelijkertijd een grotere beleidsverantwoordelijkheid toegewezen krijgen.
Het is vooral het derde aspect dat de Franstaligen angst inboezemt. Ze zouden veel meer zelf de financiële verantwoordelijkheid moeten opnemen voor het door hen gevoerd beleid. Nu hebben ze die verantwoordelijkheid veel minder omdat een groot gedeelte van de beleidsbevoegdheid nog steeds op federaal niveau zit. Het is via dat niveau dat de "transferts" vanuit Vlaanderen naar hen worden doorgesluisd. Di Rupo vernoemde gisteren uitdrukkelijk die transferts. Een ultieme staatshervorming in confederale richting zal wellicht slechts mogelijk zijn wanneer Vlaanderen zich uitdrukkelijk engageert om nog gedurende een aantal jaren "WalloBrux" financieel bij te staan.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 15:04   #257
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Knuppel, zelfs de sharia vindt hij best ok.
Nogmaals: staat er in de verdragen van de rechten van de mens dat dit allemaal kan en mag ?
Zo JA, dan hebben jullie een punt.
Zo NEEN, dan zijn jullie een stel papegaaien die domweg de partijlijn volgt, ZONDER nadenken.
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 15:05   #258
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Het is nu wel duidelijk dat Vuye meer iemand is om op de achtergrond zijn ding te doen.
Als politicus had ik er ook meer van verwacht.
Vuye is nu eenmaal meer professor dan politicus. En maar goed ook.
Onderschat daarom de overtuigde Vlaming niet die Vuye, ook in Wallonië, was en nooit verloochende. De man werd niet alleen gerespecteerd door zijn Waalse studenten. Ze verdedigden hem zelfs tegen regimegetrouwen die hem klein probeerden te krijgen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 15:05   #259
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Nogmaals: staat er in de verdragen van de rechten van de mens dat dit allemaal kan en mag ?
Zo JA, dan hebben jullie een punt.
Zo NEEN, dan zijn jullie een stel papegaaien die domweg de partijlijn volgt, ZONDER nadenken.
antwoord liever op mijn vraag, alvorens te staan zwaaien met één of andere conventie. En die vraag was of massal verkrachten ook tot die mensenrechten gehoordt.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 14 januari 2016 om 15:06.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 15:08   #260
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Nogmaals: staat er in de verdragen van de rechten van de mens dat dit allemaal kan en mag ?
Zo JA, dan hebben jullie een punt.
Zo NEEN, dan zijn jullie een stel papegaaien die domweg de partijlijn volgt, ZONDER nadenken.

Niemand die dommer dan domweg, klakkeloos, en zonder één moment zélf zijn hersens te gebruiken, de partijdige lijn volgt van een mensenrechtencommissie met een zwaar mensenschendende voorzitter dan jij.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be