Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 3 maart 2015, 09:11   #201
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
De grote fout die gemaakt is, was dat Abou Jahjah met zijn movement X wèl heeft mogen betogen terwijl er terreurdreiging niveau 3 was.

Gewone denkfout vrees ik
Volgens mij bewust, maar moeilijk te bewijzen, de toekomst zal het uitwijzen.
De grote leider scheert zijn onderdanen niet over dezelfde kam, dat is duidelijk, het poco gehalte bij De Wever is aan het groeien.

Laatst gewijzigd door alberto : 3 maart 2015 om 09:12.
alberto is offline  
Oud 3 maart 2015, 09:26   #202
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
grappig om te zien dat de fanclub van BDW nu klaagt dat hun eigen burgemeester dixit henzelf nu dictatoriale middelen gebruikt. De evolutie is opmerkelijk.
Ik ga niet ontkennen dat ik het een erg domme beslissing vond. Maar bent u het dan eens met elke beslissing die de partij waarop u stemt maakt?

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 3 maart 2015 om 09:26.
TheFourHorsemen is offline  
Oud 3 maart 2015, 09:35   #203
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.192
Standaard

Ik vind dat ik erg weinig concrete zaken kan lezen in de pers waarom precies, welke dreiging exact, er is/zijn, om die betoging te verbieden.

Waarom onthoudt de pers mij deze informatie ???

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is nu online  
Oud 3 maart 2015, 09:39   #204
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik vind dat ik erg weinig concrete zaken kan lezen in de pers waarom precies, welke dreiging exact, er is/zijn, om die betoging te verbieden.

Waarom onthoudt de pers mij deze informatie ???

.
Heb jij een veiligheidsmachtiging, Schoof?
Another Jack is offline  
Oud 3 maart 2015, 09:41   #205
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Nochtans zijn er 4 administratief opgepakt en 8 tegenbetogers. Blijkbaar waren er meer tegenbetogers die over de schreef zijn gegaan. Waarom lezen we daar niets van? Dat die Pegida-betogers een mogelijke administratieve wacht, is normaal vermits de betoging verboden was, net zozeer als de tegen betoging trouwens. Maar die tegenbetoging lijkt in de pers vooral een spookbetoging te zijn geweest.
Zou De Wever de betogingen niet hebben verboden om de confrontatie tussen die twee groepen in het openbaar te vermijden? En heeft hij dat dan niet goed aangepakt? Of is dat voor jou een probleem om dat te erkennen?
Om dat ernstig te kunnen beantwoorden zou je het advies van de politie moeten kennen, dat altijd voorafgaat aan een goedkeuring/afwijzing van een aangevraagde betoging. Nu weten we eigenlijk bijna niets : enkel via de pers dat de reden was dat er terreurdreiging niveau 3 is.
Ik ga niet speculeren over zijn beweegreden om dat te verbieden, dan zou ik gewoon meedoen aan het complotdenken waar sommigen hier zo graag in meestappen. Ik hou me aan de feiten die in de pers staan.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 3 maart 2015, 09:42   #206
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Omdat het zinloos is, kleine.
Net als uw opdringerigheid.
Another Jack is offline  
Oud 3 maart 2015, 09:43   #207
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ik ga niet ontkennen dat ik het een erg domme beslissing vond. Maar bent u het dan eens met elke beslissing die de partij waarop u stemt maakt?
Uiteraard niet
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 3 maart 2015, 09:46   #208
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Heb jij een veiligheidsmachtiging, Schoof?
Ik dacht eer aan argumenten op basis van dewelke de Raad van State kan oordelen of er terecht werd beknot op de grondwettelijke vrijheden.

Afijn, de communicatie omtrent het betogingsverbod loopt mank.

Had je echt niet door dat ik dat bedoelde ?

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is nu online  
Oud 3 maart 2015, 09:47   #209
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik dacht eer aan argumenten op basis van dewelke de Raad van State kan oordelen of er terecht werd beknot op de grondwettelijke vrijheden.

Afijn, de communicatie omtrent het betogingsverbod loopt mank.

Had je echt niet door dat ik dat bedoelde ?

.
Afijn (wat dat ook moge betekenen...)
Je snapt het.
Another Jack is offline  
Oud 3 maart 2015, 09:48   #210
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.192
Standaard

Nog iets.
Er is sprake van 12 aanhoudingen.

Er doen evenwel geruchten de ronde dat er van die 12 wel 9 zijn die uit de hoek van de tegenbetogers komen, en slechts 3 vanuit de betoging.

Bovendien was er vandalisme van de tegenbetogers: graffiti op zelfs historische gebouwen. (dat laatste heb ik uit de morgen: http://www.demorgen.be/binnenland/ve...n-op-a2237437/ )

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is nu online  
Oud 3 maart 2015, 09:52   #211
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

Bovendien was er vandalisme van de tegenbetogers: graffiti op zelfs historische gebouwen. (dat laatste heb ik uit de morgen: http://www.demorgen.be/binnenland/ve...n-op-a2237437/ )

.
Links tuig.
alberto is offline  
Oud 3 maart 2015, 10:09   #212
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Nog iets.
Er is sprake van 12 aanhoudingen.

Er doen evenwel geruchten de ronde dat er van die 12 wel 9 zijn die uit de hoek van de tegenbetogers komen, en slechts 3 vanuit de betoging.

Bovendien was er vandalisme van de tegenbetogers: graffiti op zelfs historische gebouwen. (dat laatste heb ik uit de morgen: http://www.demorgen.be/binnenland/ve...n-op-a2237437/ )

.

'geruchten'...

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 3 maart 2015 om 10:12.
Pandareus is offline  
Oud 3 maart 2015, 10:33   #213
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Vergeet het maar Antoon, zulke spelletjes om mensen dan aan het handje te nemen en op het einde te zeggen "zie je wel dat het blok het goed voor heeft" dat mag je met iemand anders proberen.
Met andere woorden, jij schiet hier gewoon op de boodschapper. Inhoudelijk heb je niets in te brengen.
__________________
Antoon is offline  
Oud 3 maart 2015, 10:45   #214
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Morgen, na het zien van de groepsfoto ergens tussen die +/- 50 man die er zal zijn.


Dikke fail hé man, een verboden betoging waar tussen de 200 en 250 man opdagen (227 gas boetes), en die verder helemaal geweldloos verloopt, ondanks een paar arrestaties.

Daar kunnen jouw gewelddadige extreem-linkse vriendjes inclusief moslim trawanten een puntje aan zuigen.

227 Pegida-betogers krijgen GAS-boete in de bus
__________________
Antoon is offline  
Oud 3 maart 2015, 10:55   #215
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht


Dikke fail hé man, een verboden betoging waar tussen de 200 en 250 man opdagen (227 gas boetes), en die verder helemaal geweldloos verloopt, ondanks een paar arrestaties.

Daar kunnen jouw gewelddadige extreem-linkse vriendjes inclusief moslim trawanten een puntje aan zuigen.

227 Pegida-betogers krijgen GAS-boete in de bus

Twee maanden gezever op een facebook pagina, talloze artikels in elke krant, diverse keren over gesproken tijdens het nieuws, en dan staan ze daar met 227...
Dat is dus een dikke nul.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 3 maart 2015, 11:00   #216
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Twee maanden gezever op een facebook pagina, talloze artikels in elke krant, diverse keren over gesproken tijdens het nieuws, en dan staan ze daar met 227...
Dat is dus een dikke nul.
Tutut. De grond ingeboord langs alle kanten, verboden door de instanties, gewed op een foto van +/- 50 man door jezelf. Tussen de 200 en 250 mensen aanwezig, dat is vrij veel eigenlijk.

En jij maar in het rond schieten en nog schieten, zonder inhoudelijke reden te geven voor je losse flodders ...

Beste advies in deze discussie, doen of neus bloedt, Panderus.
__________________
Antoon is offline  
Oud 3 maart 2015, 11:02   #217
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.207
Standaard

Volgende keer betogen met een man of 400-500, dan zal pandareus wel een stuk minder fel zijn !
Drukazz is offline  
Oud 3 maart 2015, 11:04   #218
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Tutut. De grond ingeboord langs alle kanten, verboden door de instanties, gewed op een foto van +/- 50 man door jezelf. Tussen de 200 en 250 mensen aanwezig, dat is vrij veel eigenlijk.

En jij maar in het rond schieten en nog schieten, zonder inhoudelijke reden te geven voor je losse flodders ...

Beste advies in deze discussie, doen of neus bloedt, Panderus.
Als je blij bent met 227 man op een betoging dan bewijs je enkel het marginale van die hele bende. Maar hou je vooral niet in hoor, dan zijn ze volgende keer met 228.

Als de 227 tenminste geen verbod krijgen van hun vrouw om nog af te komen met die gasboetes.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 3 maart 2015, 11:07   #219
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Volgende keer betogen met een man of 400-500, dan zal pandareus wel een stuk minder fel zijn !
Om van een klein succes te spreken moet een betoging toch al zo een 2.000 man kunnen mobiliseren in een grote stad.
227 man dat is een totale mislukking
400 a 500 man dat is aanvaardbaar voor in een provinciestadje maar zeker niet in een stad van een paar honderdduizend inwoners.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 3 maart 2015, 11:15   #220
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Antwerpen zeigt wie's geht.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Thuleander is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be