Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

 
 
Discussietools
Oud 12 mei 2006, 18:10   #21
NapalmBenny.
Burger
 
Geregistreerd: 8 mei 2006
Berichten: 185
Standaard

ok, ik heb niet alles zitten lezen wetende dat het toch zever is, ni veel goesting heb, en wij toch de winnende zijde zijn, maar toen ik deze topic vluchtig doorscrollde kwam ik jawel OCMW tegen, .....WHY??

Ach ach oliepiet, uit uw frustraties maar via wat bytes die nooit de realtiteit zullen halen, hahahahhahaaaaaaahahahahhahaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaha ;D, je kan enkel toekijken hoor , en afwachten hoe wij onze overwinning binnenhalen.

En ah ja, ze zijn niet welkom, dus geef deze mensen aub geen valse hoop , omdat u denkt uw wereldvisie te kunnen verspreiden.

Laatst gewijzigd door NapalmBenny. : 12 mei 2006 om 18:12.
NapalmBenny. is offline  
Oud 12 mei 2006, 18:13   #22
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weisse Wolf Bekijk bericht
Vreemdelingen zullen hier NOOIT welkom zijn, daar zullen wij wel voor zorgen. Het staat de multikulturele dwazen uiteraard vrij te dromen van een verdraagzaam en tolerant multikultureel land waar iedereen welkom is.
Iedereen? Wij zijn met onze mening niet welkom voor hen. Probleem: wij zijn hier al langer dan de migranten en zijn deel van dit land. Waar moeten ze ons heen deporteren?
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline  
Oud 12 mei 2006, 18:30   #23
maarte
Minister-President
 
maarte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2004
Locatie: Hage(n)land
Berichten: 4.471
Standaard

Aan alle buitenlanders die zich hier oprecht en in alle eerlijkheid een beter leven willen opbouwen, Welkom in Vlaanderen!
maarte is offline  
Oud 12 mei 2006, 23:06   #24
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek Bekijk bericht
Het is nu duidelijk, de bange blanke Vlaming moet dringend een inburgeringscursus en examen volgen. Slaagt hij niet, dan moet hij onverwijld het land worden uitgezet.

Uw suggesties voor hoe we dit best aanpakken, zijn welkom.
Dan buist er zo'n 40%!!

Men heeft het in NL en in Oostenrijk geprobeerd, die inburgeringstest te laten afleggen door "autochtonen": catastrofale resultaten
In Bokrijk krijgen we de gebuisden niet allemaal gelogeerd...Moet Vlaanderen het Bokrijk van Europa worden?

Laatst gewijzigd door filosoof : 12 mei 2006 om 23:10.
filosoof is offline  
Oud 12 mei 2006, 23:14   #25
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
nu ook niet gaan overdrijven hé, je gebruikt dezelfde retoriek van het VB.
Oh, is daar een copyright op?
filosoof is offline  
Oud 12 mei 2006, 23:39   #26
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

beste zwarte, en moslim, medemensen.Het Gouden Tijdperk is over in Europa: ons kapitaal is gevlucht naar China, Indië en andere aziatische landen.Indien u rijk wil worden, gelieve het kapitaal achterna te gaan.Hier valt voor jullie niets meer te rapen, jullie bent hier niet langer welkom, alles zit stampvol.
Hoe armer de Europeaan word, hoe weiniger hij aan jullie zal willen afstaan.En hoe onbeleefder jullie toch nog schaamteloos aandringen hoe agressiever hij daarop zal reageren. Beter zetten jullie je reis snel voort.Veel geluk en de wind vanachter.
carlgustaaf is offline  
Oud 13 mei 2006, 00:32   #27
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Beste zwarte medemens, u komt hier naar België omdat u een beter leven wil opbouwen, omdat u de oorlog in uw thuisland ontvlucht, of omdat u de economische miserie daar beu bent.
Bedenk echter dat België een overbevolkt land is waar woningnood heerst en huisjesmelkers u gaan stropen.
Waar ge zodra ge wat verdient het grotendeels moet afgeven aan de belastingen. Daarmee betalen we de lonen van mensen die beweren het goed met u voor te hebben maar u het werk willen laten doen dat ze zelf niet graag doen...
Waar veel mensen die u voorgingen niet aan werk geraken en klagen dat ze te weinig kansen krijgen en gediscrimineerd worden..
Bobke is offline  
Oud 13 mei 2006, 00:34   #28
Zwarte Spion
Banneling
 
 
Zwarte Spion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.997
Standaard

Grappige toppic!
Zwarte Spion is offline  
Oud 13 mei 2006, 01:53   #29
abi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 november 2004
Locatie: VLAAMSE REPUBLIEK
Berichten: 374
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek Bekijk bericht
Het is nu duidelijk, de bange blanke Vlaming moet dringend een inburgeringscursus en examen volgen. Slaagt hij niet, dan moet hij onverwijld het land worden uitgezet.

Uw suggesties voor hoe we dit best aanpakken, zijn welkom.

abi is offline  
Oud 13 mei 2006, 02:02   #30
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek Bekijk bericht
...Tenslotte krijgt de blanke Vlaamse cursist een opleiding boeddhistische meditatietechnieken...
Uw suggesties zijn welkom.
Mag ik dan suggereren dat allochtone etterbuilen en ander buiten-Europees crimineel gespuis eveneens deze uitzonderlijk stichtende en gesmaakte kans krijgen ?
De échte integratiegewilligen en de correcte zelfredzamen mogen hier gerust buiten beschouwing blijven, wegens sociaal aangepast.

Btw, beoefen eens samyama op het onafscheidelijke cultuur-en gedragsbepalende geloofsboek dat, blijkbaar bij vele van uw van ongeduld trappende genodigden, steeds binnen handbereik ligt en primeert op de grondwet van dit landje en Europa.
Of is plaatsvervangende schaamte soms een goede reden om deze uitermate verhelderende geesteshouding te vermijden ?

En inderdaad Piek, meditatie is een mega-super-prima-deluxe én gratis middel tegen schizofrenie, paranoia, hoogheidswaanzin, zelfdestructieve neigingen, geestelijke verwarringen, neurotische complexen en schadelijke gedragsstoornissen, maar dat wist je al natuurlijk.
Diego Raga is offline  
Oud 13 mei 2006, 02:58   #31
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek Bekijk bericht
Beste zwarte medemens, u komt hier naar België omdat u een beter leven wil opbouwen, omdat u de oorlog in uw thuisland ontvlucht, of omdat u de economische miserie daar beu bent.
U waagt uw leven om tot hier te komen, hopend op een betere toekomst. Wij begrijpen u, en wij steunen u. U bent hier zeer welkom, want wij hebben u hard nodig, zowel om voor ons werk te doen dat wij niet graag doen, als om onze maatschappij te verrijken.

Maar mogen wij u toch waarschuwen? Verwacht niet dat u hier een gelukkig en stressloos levent kunt opbouwen. De kans dat u afgeslagen, halfdood wordt geklopt, in coma wordt gestampt of in koelen bloede om uw huidskleur wordt vermoord door een blanke, is zeer groot. Vele malen groter dan dat uw handtas door een Marokkaan wordt gestolen.

Gelieve dus op het OCMW een kogelvrij vest te vragen, voor wil u rustig in het park een boek gaan lezen, of de kleine uitlaten.

Wij proberen de blanke Vlaming een aantal van uw waarden bij te brengen. Maar velen slagen niet in de inburgeringscursus. Pas recentelijk zijn we overgegaan tot de onmiddellijke deportatie van alle blanke stresskonijnen en potentiële racistische moordenaars. We hebben echter niet genoeg vliegtuigen, dus gelieve uw geduld te bewaren. We werken eraan.

Welkom in België
Sinistra is offline  
Oud 13 mei 2006, 02:58   #32
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek Bekijk bericht
Beste zwarte medemens, u komt hier naar België omdat u een beter leven wil opbouwen, omdat u de oorlog in uw thuisland ontvlucht, of omdat u de economische miserie daar beu bent.
U waagt uw leven om tot hier te komen, hopend op een betere toekomst. Wij begrijpen u, en wij steunen u. U bent hier zeer welkom, want wij hebben u hard nodig, zowel om voor ons werk te doen dat wij niet graag doen, als om onze maatschappij te verrijken.

Maar mogen wij u toch waarschuwen? Verwacht niet dat u hier een gelukkig en stressloos levent kunt opbouwen. De kans dat u afgeslagen, halfdood wordt geklopt, in coma wordt gestampt of in koelen bloede om uw huidskleur wordt vermoord door een blanke, is zeer groot. Vele malen groter dan dat uw handtas door een Marokkaan wordt gestolen.

Gelieve dus op het OCMW een kogelvrij vest te vragen, voor wil u rustig in het park een boek gaan lezen, of de kleine uitlaten.

Wij proberen de blanke Vlaming een aantal van uw waarden bij te brengen. Maar velen slagen niet in de inburgeringscursus. Pas recentelijk zijn we overgegaan tot de onmiddellijke deportatie van alle blanke stresskonijnen en potentiële racistische moordenaars. We hebben echter niet genoeg vliegtuigen, dus gelieve uw geduld te bewaren. We werken eraan.

Welkom in België
Linksen kunnen beter een toontje lager zingen want qua "geweld" en "moorden" steken zij zeker nog kop boven schouder uit op hun extreem-rechtse tegenhangers. R.A.F, Action Directe, C.C.C, R.A.R.A, Rode Brigades, Japanse Rode legers, DHKP_C (Devrim Sol), Sendero Luminoso (Peru) enz.. Zijn we trouwens de moord op politicus Pim Fortuyn al vergeten... Die kogels zagen niet bruin maar Bloedrood...

Laatst gewijzigd door Sinistra : 13 mei 2006 om 03:01.
Sinistra is offline  
Oud 13 mei 2006, 09:50   #33
Kweepeer
Partijlid
 
Kweepeer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2006
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek Bekijk bericht
De kans dat u afgeslagen, halfdood wordt geklopt, in coma wordt gestampt of in koelen bloede om uw huidskleur wordt vermoord door een blanke, is zeer groot. Vele malen groter dan dat uw handtas door een Marokkaan wordt gestolen.
Heu ik heb al wel enkele keren last gehad van allochtonen dit jaar,
-Eén keer hebben ze mijn fietsbel beschadigd en mijn zadel geruïneerd
-Een endere keer hebben ze mij van mijn zitplaats gejaagd omdat zij door wilden gaan zitten

zelf heb ik ze nog nooit iets aangedaan en ik zou er nog niet eens aan denken...

Vele allochtonen moeten een inburgeringscursus volgen, wij niet!

Laatst gewijzigd door Kweepeer : 13 mei 2006 om 09:54.
Kweepeer is offline  
Oud 13 mei 2006, 10:08   #34
Ploertendoder
Banneling
 
 
Ploertendoder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2006
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek Bekijk bericht
Het is nu duidelijk, de bange blanke Vlaming moet dringend een inburgeringscursus en examen volgen. Slaagt hij niet, dan moet hij onverwijld het land worden uitgezet.

Uw suggesties voor hoe we dit best aanpakken, zijn welkom.
Geef mij 500.000 Euro en ik en mijn Afrikaanse vrouw zijn er onmiddellijk mee weg.
Ploertendoder is offline  
Oud 13 mei 2006, 10:11   #35
Zwarte Spion
Banneling
 
 
Zwarte Spion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder Bekijk bericht
Geef mij 500.000 Euro en ik en mijn Afrikaanse vrouw zijn er onmiddellijk mee weg.
Als uw vrouw echt een zwarte is dan heeft ze al genoeg gekregen van de sociale instellingen, dus vertrek dan nu al maar!
Zwarte Spion is offline  
Oud 13 mei 2006, 10:12   #36
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion Bekijk bericht
Als uw vrouw echt een zwarte is dan heeft ze al genoeg gekregen van de sociale instellingen, dus vertrek dan nu al maar!
Jij zou principieel geld van onze sociale zekerheid moeten weigeren, als je echt consequent achter je ideeëngoed staat.
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline  
Oud 13 mei 2006, 10:15   #37
Zwarte Spion
Banneling
 
 
Zwarte Spion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Jij zou principieel geld van onze sociale zekerheid moeten weigeren, als je echt consequent achter je ideeëngoed staat.
Ik betaal er belastingen voor.
Zwarte Spion is offline  
Oud 13 mei 2006, 10:15   #38
Ploertendoder
Banneling
 
 
Ploertendoder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2006
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion Bekijk bericht
Als uw vrouw echt een zwarte is dan heeft ze al genoeg gekregen van de sociale instellingen, dus vertrek dan nu al maar!
Maar ik heb nog niet genoeg gekregen. Daarom blijf ik eerst nog wat profiteren van de gaven van de multikul.
Ploertendoder is offline  
Oud 13 mei 2006, 10:16   #39
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion Bekijk bericht
Ik betaal er belastingen voor.
Dat je dat nog niet weigert... Dappere weerbare vlaeminck!
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline  
Oud 13 mei 2006, 10:18   #40
Zwarte Spion
Banneling
 
 
Zwarte Spion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.997
Standaard

One day, the world will know...
Zwarte Spion is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be