Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 maart 2024, 12:13   #401
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Belasting op arbeid verminderd ? De hoogste schijf werd afgeschaft maar vermits de bedragen nooit werden geïndexeerd wordt er een pak meer belasting betaald in de andere schijven. Het klopt dat er ook op andere manieren veel betaald wordt maar er zijn serieuze achterpoorten voor enkele machtige groepen waaronder de achterpoort stichting voor de hele rijken.
Ze worden dus wel geïndexeerd, maar dat doen ze in het begin van het jaar.
Tot zover de leugen.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/12...astingschalen/
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2024, 12:51   #402
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.650
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Vlabel is opgericht door N-VA regeringen en incasseert jaar na jaar meer successierechten, omdat N-VA de erfbelasting wil afschaffen...

Als je dat gelooft dan stem je maar op Bart De Wever of zijn Koerdisch-Turkse groene coryfee.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik geloof dat.
Ik stem dus op de N-VA, op Bart kan ik jammer genoeg niet stemmen.
Ik stem wel op de Vlaamse minister met Koerdische roots.
Gij gelooft dus nog dat lijkenpikker nva de erfbelasting wil afschaffen terwijl zij elk jaar zelf steeds meer regeltjes verzinnen om, selectief en alleen voor de vlamingen, meer successierechten te kunnen incasseren/stelen?

Zoals nva ook loog om de vlaamse transfers te willen afschaffen en toen ze de macht hadden na die verkiezingsleugen de afschaffing meteen in de diepvries mikte waardoor ze hun leugen toegaven?
Zoals nva ook tegen het migratiepact was door het zelf te ondertekenen?
En nva/bdw LOOG dus dat ze tegen het migratiepact was want ze ondertekenden het zelf.

Welke bedrogene laat zich nu nogmaals voor de gek houden door weer leugens te geloven van betrapte leugenaars?
En nva spant de kroon, hell, ze vertellen je nog wel zelf dat ze staan te liegen...
Betrapte nva-leugenaars kunnen mij maar ene keer beliegen, alleen dom kiesvee blijft nva-leugenaars geloven om dan opnieuw gekloot te worden.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2024, 21:37   #403
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

In de jaren '70 stierf stamvader Van Hool. Hij schafte de erfenis voor zijn 2 dochters af, enkel zijn 8 zonen kregen hun part. Anno 2024 is er nog altijd een familiedispuut over deze onterving.

Arm Vlaanderen....
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2024, 21:41   #404
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Betrapte nva-leugenaars kunnen mij maar ene keer beliegen, alleen dom kiesvee blijft nva-leugenaars geloven om dan opnieuw gekloot te worden.
Ik schat het aantal kiezers die op N-VA stemmen en effectief geloven in de N-VA leugens lager is dan 20%. Ik denk niet dat andere partijen beter scoren.

Als de kiezer een politieke partij niet erkent als beroepsleugenaars haalt deze nergens de kiesdrempel.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2024, 00:26   #405
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:



Ik heb die 'lang' het voordeel van de twijfel gegeven maar nu ben ik er 250% zeker van dat die beetje gek is hoor.

Gaan veel mensen graag lezen die zijn idioot plan.

Ouders/grootouders die daar jaren en jaren voor gewerkt hebben en dan zou hun kroost in 'armoede' moeten gaan leven daar ze dingen/zaken/gelden zomaar eensklaps zien verdwijnen naar de overheid toe, die waarschijnlijk al kwijlende klaar staat en waar het algemeen van geweten is, dat juist die overheid enorm goed is in gelden verbrassen.

Ik zou zeggen Bert begin alvast bij uw eigen kroost, veel succ6!

One flew over the cuckoo's nest ...

OEPS dubbel, sorry!!!
Wat een links bullshit. Inderdaad zoals u aangeeft ouders en grootouders werken ook om iets na te laten aan hun nageslacht of desnoods de kinderen van hun zussen of broers.
Deze onzin is eerder geprobeerd, en dat heet communisme, en dat is totaal mislukt.
Tuurlijk erfenissen worden onterecht belast (tenminste in Nederland), maar dat is beter dan dat vadertje staat ze helemaal van je beroofd.

Maar wat is met de redelijke Anciaux van Spirit gebeurd, nu kan hij net zo goed Communist worden...
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2024, 01:27   #406
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht

Maar wat is met de redelijke Anciaux van Spirit gebeurd, nu kan hij net zo goed Communist worden...
Aan die vent is niets redelijks aan !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be