Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 oktober 2023, 22:48   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.605
Standaard Ashani Mfuko: 'een waarschuwing voor witte mensen'

onderwerp
Ashani Mfuko: 'een waarschuwing voor witte mensen'
Ashani Mfuko A WARNING FOR WHITE PEOPLE



analyse

1) IK ben zelf een bruine surikoelieboy en nu pas begin ik te begrijpen hoe het zit met Rassenhaat en Racisme bij PV Rassen, geloof mij alle rassen en volkeren zijn van nature Racisten en ze moeten discrimineren, omdat discriminatie gewoon noodzakelijk is en natuurlijk, al hoe zielig het ook klinkt. Onze soort, HOMO Sapiens is een haatdragende en discriminerende apensoort ok en misschien is onze evolutie nu al ten einde omdat wij ons eigen massagraf toch zelf gegraven hebben hahha haha haha REF de Klimaat extremen die nu razen en tieren, vb ruim 99 procent van gekleurd INdia heeft nu gloeiend hete zomerse periodes van ruim 9 maanden lang, bakken he rond de 33 tot 44 graden Celsius. Daarom vluchten nu miljoenen mensen weg uit INdia en trekken weg naar het rijkere, koude Noorden.

2) Ja verkleuring?? Zielig dat de Raszuivere Blanken nu dreigen uit te sterven in Nederland en Belgie, vaak vind ik RASZUIVER BLANK zijn een soort kunstwerk van de Hogere Kosmische Machten, Energieen en Krachten, bij parameter waarde CREA(ABS i, j) met 1 <= (i,j) <= 108. Ik moet dit model nog verder ontwikkelen, het kan voor mij verklaren wat de RASZUIVERE BLANKEN in werkelijkheid zijn.

3) Zie onder he boodschap van een Afro Amerikaans meisje, die kleurlingen curussen en trainingen geeft om met Blanke Supremacisten om te gaan. Ja zielig, maar ik vraag mijzelf vaak af, waarom de Afro Amerikanen niet gewoon kleur bekennen en massaal remigreren naar Afrika om hun eigen continent te ontwikkelen tot een rijkere wereld met de superieure blank Amerikaanse Technologie he, a la Jiddische formule, huidige Israel als machtige raszuivere Joodse Natie. Van de NOOD een deugd maken he, noemen de hogere Germanilanders dit hele bewustwordings proces van een onderdrukte etnische minderheid.

4) Nederland is VOL=VOL dus ok ik teken ervoor nu: Grenzen dicht in Nederland, STOP alle naturalisaties, maak greencards levenslang, bescherming van de Germanilanders in de Republiek der Germaniland, vanaf 2040 of later in 2083 na de eerste bloedige Europese Bevrijdingsoorlogen tgv de verwoestingen door Superstormen en overige klimaat extremen, met gloeiend hete zomers tot 50 graden Celsius en permafrost winters tot minus 50 graden Celsius, en als extraatje komen er zeker zware orkanen (windkracht vanaf 200 km/ uur) en Tornado's naar hartje Nederland na 2040. De toekomst lijkt mij niet leuk meer in het verkleurde Arisch apenlandje Nederland, hahhah haha.

5) HElaas ken ik nu teveel gekleurde mensen, Hindoestanen en Afrolanders die het Blanke RAS vreselijk haten en verafschuwen dus dit is het hardere bewijs voor mijzelf dat alle rassen en volkeren racistisch zijn en vol zitten met rassenhaat, kleur zegt niets over de verdorven Rassenhaat gevoelens van een persoon en je kan niet meer eenzijdig stellen dat alleen witte mensen racistische neigingen vertonen. Helaas, moeilijke kwestie, te complex voor super computers en Arische AI Cyborgs uit Duitsland.

6) zie onder, Ashani Mfuko: 'een waarschuwing voor witte mensen', feitelijk is zij gewoon een zakenmeid ok en ze wil gewoon geld verdienen via een training om met blanke suprematie om te gaan, puur verdienmodel, haar eigen fantasieen he, en eigen kleinzielige visies, ja waarom remigreert zij niet naar het schatrijke Afrika om daar Zwarte Super Staten te bouwen met de vrije en gratis beschikbare Blanke Technologieen?? Ik bekijk het nu echt totaal anders ok ivm de Klimaat extremen en het mondiale probleem van de prille Derde Wereldoorlog van Poetin.

7) Reageer gerust, stuur mij pb als je je ei kwijt wil, uit je angsten en gevoelens en angsten dat jouw Raszuivere Blanke Ras nu uitsterft en gehaat wordt in een verzwart Nederland en Belgie. MIJN krachtigste Hypothetische stellingname: Bij 50,666.666 procent kleurlingen en zwarten zal er GEEN Nederland en Belgie meer kunnen bestaan denk ik nu zelf. Bent U het hiermee eens of oneens?? Leg uit.


================================ Video Facebook
https://www.facebook.com/watch?v=1306752289969813

Ashani Mfuko
27 september om 21:40 ·
A WARNING FOR WHITE PEOPLE
It’s time for you to break the white people’s “Code of Silence” about anti-Black racism and systemic racism.
Complying with white supremacy culture, and being silent about anti-Black racism does NOT protect you, or keep you safe!
The same harm (both overt and covert, both direct and indirect) that is intentionally targeted towards Black people, from white people, can easily be turned right back around on you, as a white person.
You are not safe with, and you cannot trust, anyone who believes that it’s okay to believe, support, accept, and perpetuate anti-Black racism, and negative, racist stereotypes about Black people.
You think remaining silent protects you, but it just makes you complicit in the harm that is being done EVERY SINGLE DAY.
“I was taught that keeping quiet kept the peace…until I realized, whose peace is it keeping?” ~ Dr.Thema
If you need help with how to have difficult conversations about racism, with more confidence and compassion, so you can avoid causing unintentional harm, this is for you!
Sign up for my Anti-Racist Conversations Confidence Challenge Training Series today!
It’s a 3-Part Series which includes a 5-Day Challenge, a webinar replay, and a digital handbook, to teach you how to engage in conversations about racism more effectively, without getting derailed or distracted.
Link in the comments below.
#antiracismschoolisinsession #antiracismeducation #socialjustice
Minder weergeven




https://www.facebook.com/watch?v=1306752289969813

======================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2023, 15:30   #2
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.605
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Wij zitten al aan de vooravond van een wereldwijde Rassenscheiding ok, REF Blank/ Arische G7 Versus NIET Blank/ Arische BRICblok G20

De blauwdruk van een Totalitaire Vierde Wereldoorlog tegen de LAATSTE Blanke Ariers op aarde is al afgetekend denk ik nu.

Wij zijn verdoemd op deze Aardse Hellewereld ok.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2023, 21:54   #3
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.605
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

Helaas helaas, dit even kwijt in deze topic, pb mij gerust je mening ok.

Diverse hindoestaanse mannen die ik afgelopen jaren leerde kennen, willen mij alleen indoctrineren met Blankenhaat ok, en soms eisten zij dat ik blanken moet haten, dus dit is iets vreselijks nu wat ik meemaakte in Nederland, na intens kontakt met een paar Hindoestanen.

Persoonlijk vind ik dat elke persoon met kleurtje die in Nederland woont en een bewezen Blankenhater is toch verplicht moet worden tot een humane en goed voorziene remigratie binnen 18,1888 jaar tijd, via een speciale Anti Blank racisme wet. En ik bekijk dit nu toch futuristisch met beetje HI Tech, omdat Technisch gezien nu echt alles al mogelijk is.

Blinde, redeloze Rassenhaat en vooral de Blankenhaat variant is gewoon een bittere Gevangenis en dit ken ik uit mijn Hindoe nazistische verleden. Mijn katten zoontje, Wieroe bevrijdde mij uit deze dwaita HAAT-gevangenis.

==================

Helaas is onze planeet nu een HAAT klompje steen geworden in ons zonnestelsel en ons hele mensapendom werkt nu hard aan de eigen fatale zelfvernietiging en zelfverdoemenis, denk ik vaak.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be