Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 oktober 2022, 10:30   #1
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.665
Standaard Merkel krijgt 150.000 euro voor Wir schaffen dass

Citaat:
De Nansen-prijs voor vluchtelingen, die Merkel op 10 oktober tijdens een ceremonie in Genève in ontvangst neemt, draagt de naam van de Noorse ontdekkingsreiziger Fridtjof Nansen. De prijs werd in 1954 in het leven geroepen om personen of organisaties te eren die een bijzondere bijdrage hebben geleverd aan vluchtelingen en ontheemden. De hoge commissaris voor vluchtelingen bij de UNHCR roemt Mekel voor haar “morele en politieke moed” om meer dan een miljoen mensen hun leven te helpen heropbouwen. Bij de prijs ontvangt Merkel 150.000 dollar.
Alle sindsdien verkrachte, beroofde en vermoorde autochtonen en hun nabestaanden danken haar. Alsook alle mensen die hun lonen niet zien stijgen door de bijkomende concurrentie op de arbeidsmarkt voor ongeschoolden en die hun energierekeningen niet meer kunnen betalen. Dank u wel Merkel die eerder zegde dat de multiculturele samenleving faalde maar toch maar miljoenen mensen uit andere culturen binnenliet omdat ze te slap was om zich te verzetten. Het is bullshit dat ze een heldin is die morele of politieke moed toonde. Er is veel te veel beeld en tekst bewijzende dat ze al lang geen voorstander meer was van nog meer immigratie. Ze is gewoon plat op de buik gegaan voor al dat geweld, ze durfde zich niet verzetten. Ze zal de prijs ongetwijfeld wegschenken om haar geweten te sussen want ze weet goed genoeg wat ze gedaan heeft. En zo is het maar met alle nationale en EU politici. Ze durven gewoon niet doen wat nodig is: onze grenzen met geweld verdedigen. We gaan het helemaal niet 'schaffen'. De neergang, de omvolking, de islamisering gebeurt gewoon niet op een mensenleven. Binnen honderd jaar wordt op haar graf gespuwd door de minderheid overlevende autochtonen die eeuwen binnenvallende horden over zich hebben gekregen en tot slaven zullen gemaakt worden.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 6 oktober 2022 om 10:31.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2022, 10:19   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard Geit krijgt prijs...

Ongelooflijk: ex-bondskanselier Merkel krijgt onderscheiding voor haar vernietigende vluchtelingenpolitiek

Om de EU volledig in de vernietiging te storten krijgt men nog een prijs ook?

Tekst:

[IMG]Helaas geen satire: de voormalige Duitse bondskanselier Angela Merkel krijgt van de VN-vluchtelingenorganisatie (UNHCR) niet alleen veel lof voor haar vluchtelingenpolitiek, maar ook de aan $ 150.000,- verbonden Nansen-vluchtelingenprijs. Welke onderscheiding zou ze waarschijnlijk van de Duitse bevolking, waarvan ze gezworen had schade af te wenden, ontvangen?[/IMG]

Begrijpe wie begrijpe kan
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2022, 18:32   #3
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Moeilijk onderwerp.
Het gaat over ontheemden en vluchtelingen. Daar heb ik geen probleem mee. Zolang het niet gaat om economische migranten.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2022, 22:40   #4
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Moeilijk onderwerp.
Het gaat over ontheemden en vluchtelingen. Daar heb ik geen probleem mee. Zolang het niet gaat om economische migranten.
Geen haan die erover kraait, het is al verplaatst.

p.s.

Door de zesde staatshervorming werd economische migratie een gewestelijke bevoegdheid.

Zat ik naar NCIS te kijken en het viel echt op dat de 'oude' cast vervangen is door donkere acteurs en actrices.

Ook 24 is zo gevaren... geen mens die er nog naar keek.

Waar is de tijd van Jack Bauer? (Kiefer Sutherland)

Niet de enige series die zo gevaren zijn.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 7 oktober 2022 om 22:51.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2022, 06:50   #5
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Moeilijk onderwerp.
Het gaat over ontheemden en vluchtelingen. Daar heb ik geen probleem mee. Zolang het niet gaat om economische migranten.
Jongens toch.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2022, 06:51   #6
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Geen haan die erover kraait, het is al verplaatst.

p.s.

Door de zesde staatshervorming werd economische migratie een gewestelijke bevoegdheid.

Zat ik naar NCIS te kijken en het viel echt op dat de 'oude' cast vervangen is door donkere acteurs en actrices.

Ook 24 is zo gevaren... geen mens die er nog naar keek.

Waar is de tijd van Jack Bauer? (Kiefer Sutherland)

Niet de enige series die zo gevaren zijn.
Familie, Thuis, Lisa, ...
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2022, 08:05   #7
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Familie, Thuis, Lisa, ...
Dat zijn er waar ik nog nooit naar gekeken heb maar ik zou er niet van verschieten dat die ook al van hetzelfde 'bedje' ziek zijn.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2022, 13:18   #8
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

In de filmprent Nancy Drew was het ook al zover, afgezet dus.

p.s.

Zo ziet merkel het: de vrede in de EU kan alleen bereikt worden als Rusland erbij betrokken wordt.

Merkel: Dauerhafter Frieden in Europa kann nur unter Einbeziehung Russlands erreicht werden

Intussen, vers van de pers...

VS verplaatsen modernste vliegdekschip naar Europa

Foute boel op komst?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 9 oktober 2022 om 13:23.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2023, 06:54   #9
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.665
Standaard

Duitsland gaat grenscontroles uitvoeren in de strijd tegen mensensmokkel

Wir schaffen dass nicht mehr.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2023, 07:28   #10
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Moeilijk onderwerp.
Het gaat over ontheemden en vluchtelingen. Daar heb ik geen probleem mee. Zolang het niet gaat om economische migranten.
Ik heb er eigenlijk wel een probleem mee.

Wij ontvangen iedereen.
Hoe lang nog vooraleer ze hier hun strijd verder gaan zetten?

Je ziet dat een terrorist zweden neerknalt omdat er in zweden enkele gekken het nodig vonden om de koran te verbranden.

We importeren het terrorisme en mensen zoals u zien het niet!
__________________
N-VA voor een welvarend 2024

Laatst gewijzigd door reservespeler : 18 oktober 2023 om 07:29.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2023, 08:58   #11
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik heb er eigenlijk wel een probleem mee.

Wij ontvangen iedereen.
Hoe lang nog vooraleer ze hier hun strijd verder gaan zetten?

Je ziet dat een terrorist zweden neerknalt omdat er in zweden enkele gekken het nodig vonden om de koran te verbranden.

We importeren het terrorisme en mensen zoals u zien het niet!
Die is al wel een hele tijd bezig die strijd.

p.s.

Héél vroeger was er eens een filmprent over boekverbranding: Fahrenheit 451 (Ray Bradburry)

Extra
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 18 oktober 2023 om 09:06.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be