Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 oktober 2023, 14:00   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.609
Standaard het ZWARTE Racisme ok van negers en hindoestanen...?* veel meegemaakt?*

onderwerp
het ZWARTE Racisme ok van negers en hindoestanen...?* veel meegemaakt?*
?*

analyse

1) Alle mensen zijn racisten die willen discrimineren en die ook vaak discriminerend geloven en denken, althans zo heb ik het zelf ondervonden aan den lijve in de HARDE, Pijnlijke praktijk.

2) ZWART Racisme is toch iets dat ontkend wordt, terwijl het nu erger geworden is en gedoogd wordt. Als Onafhankelijk Nederland duidelijk maakt dat Blanken met opzet mishandeld worden door zwarten omdat zij blank zijn dan beschuldigt men hen van Nazistische sympathieen, en dan ontkent men het ZWARTE Racisme staalhard. Ziende blind zijn........ kop in het zand voor het zwarte racisme............

3) Vertel in deze topic aub jouw eigen ervaring en konfrontaties of konflikten met Hatelijke, gewelddadige ZWARTE Racisten, die dus overtuigde Blankenhaters zijn. Dit interesseert mij nu het meest, en men mag het zwarte racisme toch niet meer gedogen denk ik.

4) Wij mensaapjes zijn gewoon nog heel er primitief, dierlijk, aapachtig, onderontwikkeld, ook al tikken wij hele dag op HI Tech aanraakschermen van AI-smartphones die 'SMARTER' zijn geworden dan hun aapachtige gebruikers.



============================ dit zonet gemaild naar oudere Blanke homovriend van mij, wij gaan nu samen een nieuw werk ontwikkelen over 'Analyse Mensendienst Christendom', en het thema religieuze HAAT en religieuze OORLOGEN Is nu ook aktueel ivm Derde Wereldoorlog in Oekraine en nu ook Gaza/ israel zone.


IK zal jou het tel rec gesprek mailen met een zwarte koelieman ok hij zit alleen te jammeren op mijn kop dat ik heel Blank Nederlands ben, hij verwijt het mij steeds,?* en dat is dus toch die discriminatie die ik nu overal meemaak met zwarte mensen.



het ZWARTE Racisme ok van negers en hindoestanen...............?* veel meegemaakt?* ok ..................?*







=========================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be