Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 september 2012, 20:16   #1
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.413
Standaard Rare jongens, die islamieten...

Uit een boekje met verhalen over de profeet voor kinderen:
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  kinderboekenweekinmekka.jpg‎
Bekeken: 70
Grootte:  44,1 KB
ID: 87764  

__________________
"What terrifies me is if ISIS were to detonate a nuclear device and kill 50 million Americans. Imagine the backlash against peaceful Muslims?" - Norm McDonald
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2012, 20:47   #2
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Ik heb het er al vaker over gehad, die prostitutie die welig tiert in Mohammedanië.

En dat ze miljoenen van hun kinderen in bloedschande verwekken, daarover hebben we zelfs al een hele draad. Volgens mijn berekeningen is de geringere intelligentie van Noord-Afrikanen voor 30-40% aan deze bloedschande te wijten; de omgeving schat ik verantwoordelijk voor 20-30% en de voor rest van hun achterstand op ons vermoed ik als verklaring een geringer voorkomen van een genetische predispositie voor intelligentie in het volk als geheel, door een andere genetische inbreng en een dysgenetische invloed van de islam.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 22 september 2012 om 20:50.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2012, 20:49   #3
Munglik
Minister-President
 
Munglik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2012
Berichten: 4.305
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Ik heb het er al vaker over gehad, die prostitutie die welig tiert in Mohammedanië.

En dat ze miljoenen van hun kinderen in bloedschande verwekken, daarover hebben we zelfs al een hele draad. Volgens mijn berekeningen is de geringere intelligentie van Noord-Afrikanen voor 30-40% aan deze bloedschande te wijten; de omgeving schat ik verantwoordelijk voor 20-30% en de voor rest van hun achterstand op ons vermoed ik als verklaring een geringer voorkomen van genetische predispositie voor intelligentie.
Welke?
__________________
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2012, 21:06   #4
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Het Parool geeft weer een commentaar waaruit blijkt hoe westerlingen de mohammedanerij stelselmatig verkeerd inschatten:
Citaat:
De omstreden passage heeft betrekking op de tweede man die in zijn gebed zegt: 'Allah, ik heb een nicht waar ik veel van hou. Ik wilde eigenlijk met haar naar bed. Maar zij weigerde altijd. Een paar jaar later had zij een probleem en kwam ze naar mij toe. Ik gaf haar toen 120 dinar op voorwaarde dat zij met mij naar bed zou gaan.' De islamitische nicht, afgebeeld als een kleurrijk cartoonfiguurtje met een hoofddoek, weigerde met de woorden 'Denk aan Allah!', waarop de man van zijn chantage- en incestplannen afzag.
De incest was hier het probleem niet, aangezien de islamitische wet incest tussen neef en nicht gewoon toestaat! Het probleem was de "chantage", zeg maar prostitutie, maar ook dat wellicht voornamelijk omdat de vrouw nog maagd was of zo, niet omdat een man niet naar de hoeren mag. Dat mag hij namelijk wel, behalve volgens westers beïnvloede, gepuritaniseerde moslimbewegingen.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 22 september 2012 om 21:08.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be