Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 oktober 2012, 19:49   #41
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Er is iets met die man dat ik niet goed kan verklaren. Heb je al eens gemerkt, wanneer hem interviews worden afgenomen, met welke verbetenheid hij antwoordt. Ik moet overigens altijd zeer aandachtig luisteren, want hij spreekt (dat is toch mijn indruk) met een zeer eigenaardige, nasaal klinkende stem.
extremisten hebben altijd een nerveus voorkomen...Jozef dewitte is in zijn jonge jaren nog tegen de joden gaan betogen met zijn linkiewinkie free-gaza groepje met bijbehorend arafat sjaaltje...

Iemand die in het cgkr iets anders ziet dan een verkapte moslimvakbond is stekeblind...

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 11 oktober 2012 om 19:49.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2012, 19:54   #42
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Nog niemand opgevallen dat er in deze draad geen enkele Belgo-facist, de stelling van De Witte onderschrijft ?
Maar afgeven op het VB als die zeggen dat er te veel vreemdelingen in ons landje zijn, ho maar.
Zo ziet men maar wie de hypocriete sukkels zijn.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2012, 23:05   #43
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Nog niemand opgevallen dat er in deze draad geen enkele Belgo-facist, de stelling van De Witte onderschrijft ?
Maar afgeven op het VB als die zeggen dat er te veel vreemdelingen in ons landje zijn, ho maar.
Zo ziet men maar wie de hypocriete sukkels zijn.
Van U hadden we ECHT geen ander antwoord verwacht .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2012, 23:15   #44
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Van U hadden we ECHT geen ander antwoord verwacht .


Kijk Klare, wat De Witte hier orakelt raakt aan iedereen die hier reeds woont, ook aan de progressieven ea cultuurrelativisten.
Hun afwezigheid in deze draad valt me dus extra op, vandaar m'n opmerking daarover.
That's all, chap.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2012, 23:17   #45
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.749
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
extremisten hebben altijd een nerveus voorkomen...Jozef dewitte is in zijn jonge jaren nog tegen de joden gaan betogen met zijn linkiewinkie free-gaza groepje met bijbehorend arafat sjaaltje...

Iemand die in het cgkr iets anders ziet dan een verkapte moslimvakbond is stekeblind...
2!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2012, 23:38   #46
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
extremisten hebben altijd een nerveus voorkomen...Jozef dewitte is in zijn jonge jaren nog tegen de joden gaan betogen met zijn linkiewinkie free-gaza groepje met bijbehorend arafat sjaaltje...

Iemand die in het cgkr iets anders ziet dan een verkapte moslimvakbond is stekeblind...
Ik zou eens het resultaat willen zien van iemand die in Maroko - Turkije - Syrië of een ander arabisch land evenmondig praat in het publiek om aldaar westerse imigranten te promoten .

Die radio studio brand plat nog voor hij buiten is .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2012, 23:44   #47
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Van U hadden we ECHT geen ander antwoord verwacht .
Btw, Klare, ik mag dan volgens de normen van sommigen hier racistische trekjes hebben, je mon fou alors, maar mss had je dit antwoord ook niet verwacht:

http://vl.altermedia.info/vrije-trib...itte_6572.html

Diens mening deel ik volkomen en dat is géén racist. Of toch ?
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2012, 00:48   #48
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.749
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Btw, Klare, ik mag dan volgens de normen van sommigen hier racistische trekjes hebben, je mon fou alors, maar mss had je dit antwoord ook niet verwacht:

http://vl.altermedia.info/vrije-trib...itte_6572.html

Diens mening deel ik volkomen en dat is géén racist. Of toch ?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2012, 03:40   #49
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Hij zaagt dat 33% van de Belgen liever geen vreemdeling als schoonzoon of schoondochter heeft.
Wie mijn buren zijn , maakt op zich niks uit , maar ....
doen ze ambetant , tot pesten/crimineel toe: 101 !!!!

Trouwen (GEEN dwang of nephuwelijk):
Daar heeft JDW zich niet mee te moeien , trouwen & liefde = prive !!!!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2012, 04:05   #50
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Hij zaagt dat 33% van de Belgen liever geen vreemdeling als schoonzoon of schoondochter heeft.
Wie mijn buren zijn , maakt op zich niks uit , maar ....
doen ze ambetant , tot pesten/crimineel toe: 101 !!!!

Trouwen (GEEN dwang of nephuwelijk):
Daar heeft JDW zich niet mee te moeien , trouwen & liefde = prive !!!!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2012, 05:15   #51
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Ik zou eens het resultaat willen zien van iemand die in Maroko - Turkije - Syrië of een ander arabisch land evenmondig praat in het publiek om aldaar westerse imigranten te promoten .

Die radio studio brand plat nog voor hij buiten is .
Je bevestigd dus het feit dat dit centrum alleen dient om een bepaalde groep te promoten...
Je bevestigd dus het feit dat die bepaalde te promoten groep zelf geen enkele notie van gelijkwaardigheid en gelijke rechten heeft
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2012, 05:51   #52
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Was De Witte zijn contract nu niet ten einde en moest er geen nieuwe inquisiteur gevonden worden?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2012, 08:30   #53
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Je bevestigd dus het feit dat dit centrum alleen dient om een bepaalde groep te promoten...
Je bevestigd dus het feit dat die bepaalde te promoten groep zelf geen enkele notie van gelijkwaardigheid en gelijke rechten heeft
Inderdaad.
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2012, 09:16   #54
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik ken geen na-oorlogse kinderen die op hun 14de gingen werken.
En de leerkontrakten? Van mijn eigen zusters zijn er trouwens 3 vanaf hun 14de gaan werken, na het behalen van hun A3 diploma in een technische richting.
Zelf werk ik reeds vanaf mijn 10de officieel. En zelfs vandaag kunnen kinderen reeds op hun 2 jaar officieel werken.


Citaat:
dat heeft niks met de babyboom te maken!
Tenslotte heeft men de pensioenen reeds hervormd zodat men minimaal 40 werkjaren moet hebben.
Weer fout. Minstens 40 jaar bewezen loondienst of de leefijd van 65 jaar berijkt hebben.

Citaat:
De regering heeft enkele elementen van het pensioenstelsel voor de werknemers aangepast.
Deze wijzigingen hebben geen terugwerkende kracht en zijn van toepassing op de pensioenen die ten vroegste op 1 januari 2013 ingaan.
Deze wijzigingen hebben betrekking op;
- Vervroegd rustpensioen
- Gelijkgestelde periodes gelegen na 31 december 2011
- Speciale stelsels

. Vervroegd pensioen
De wettelijke pensioenleeftijd blijft 65 jaar. Op voorwaarde dat de loopbaan een minimum aantal jaren omvat, kan men vervroegd met pensioen gaan.
Voor elk kalenderjaar moet uw tewerkstelling ten minste 1/3 van een voltijdse tewerkstelling bedragen. Voor de gerechtigden op een conventioneel brugpensioen is de pensioenleeftijd altijd 65 jaar en is er geen vervroegd pensioen mogelijk.<br/>Voor het bewijs van de vereiste loopbaanjaren houden wij niet alleen rekening met de perioden van tewerkstelling als werknemer, maar ook met de perioden waarvoor de pensioenrechten ingaan krachtens een andere Belgische pensioenregeling zoals die voor het Rijksinstituut voor de Sociale verzekering der Zelfstandigen, de Pensioendienst voor de overheidssector, de Dienst voor de Overzeese Sociale Zekerheid en andere. Als gevolg van de internationale overeenkomsten houden wij ook rekening met de perioden die pensioenrechten openen krachtens een buitenlandse regeling.<br/>
De minimumleeftijd voor toegang tot het vervroegd pensioen wordt gefaseerd opgetrokken.
In 2012 blijft de minimumleeftijd 60 jaar en de loopbaanvoorwaarde op vervroegd te kunnen op pensioen gaan 35 jaar.
In 2013 wordt de minimumleeftijd 60,5 jaar en de loopbaanvoorwaarde 38 jaar. Voor wie evenwel een loopbaan van 40 jaar bewijst, blijft de minimumleeftijd 60 jaar.
In 2014 wordt de minimumleeftijd 61 jaar en de loopbaanvoorwaarde 39 jaar. Voor wie evenwel een loopbaan van 40 jaar bewijst, blijft de minimumleeftijd 60 jaar.
In 2015 wordt de minimumleeftijd 61,5 jaar en de loopbaanvoorwaarde 40 jaar. Voor wie evenwel een loopbaan van 41 jaar bewijst, blijft de minimumleeftijd 60 jaar.
In 2016 wordt de minimumleeftijd 62 jaar en de loopbaanvoorwaarde 40 jaar. Voor wie evenwel een loopbaan van 42 jaar bewijst, blijft de minimumleeftijd 60 jaar.Voor wie een loopbaan van 41 jaar bewijst, wordt de minimumleeftijd 61 jaar.

Hoogachtend



Andrée De cock
attaché
Contact Center

Tel. +32 (0)2 529 22 82
[email protected]
Citaat:
ik ken welgeteld EEN vriendkoppel met drie kinderen. Al de rest: geen, één of max. twee. Ouders allemaal geboren begin jaren vijftig.
Leuk voor jou.

Ik kom zelf uit een gezin van 9 en geen enkele binnen ons gezin heeft minder dan 3 kinderen. Bij mijn nichten en neven( kinderen van broers en zusters van mijn ouders) is het kleinste aantal kinderen 2. In mijn vriendenkring hebben de meeste leeftijdgenoten ook bijna allemaal 2 en meer kinderen.

Citaat:
Vanaf de jaren 70 werden we effektief om de oren geslagen met de overbevolkingsdrama's van de Club van Rome (niet dat ze geen gelijk hadden, maar ik vrees dat die boodschap enkel bij de intelligente ontwikkelde westerse welvarende mens is overgekomen en een beetje de mist is ingegaan in de brousse en andere derdewereldregios: daar waar dus DRINGEND aan beperking moet worden gedaan.
Klopt, maar onze politici moedigen hen juist aan om meer kinderen te verwekken. Ze kunnen immers hier gratis komen leven.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2012, 09:32   #55
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
En de leerkontrakten? Van mijn eigen zusters zijn er trouwens 3 vanaf hun 14de gaan werken, na het behalen van hun A3 diploma in een technische richting.
Zelf werk ik reeds vanaf mijn 10de officieel. En zelfs vandaag kunnen kinderen reeds op hun 2 jaar officieel werken.




Weer fout. Minstens 40 jaar bewezen loondienst of de leefijd van 65 jaar berijkt hebben.




Leuk voor jou.

Ik kom zelf uit een gezin van 9 en geen enkele binnen ons gezin heeft minder dan 3 kinderen. Bij mijn nichten en neven( kinderen van broers en zusters van mijn ouders) is het kleinste aantal kinderen 2. In mijn vriendenkring hebben de meeste leeftijdgenoten ook bijna allemaal 2 en meer kinderen.



Klopt, maar onze politici moedigen hen juist aan om meer kinderen te verwekken. Ze kunnen immers hier gratis komen leven.
OK jantje.

Het is duidelijk dat we uit twee verschillende werelden komen. Ik laat het daar maar bij.

-----------------------------------------------------------------------
Maar je kan me toch misschien nog eens uitleggen wat het verschil is tussen: "minstens 40 werkjaren" en "minsten 40 jaren in loondienst"?

Zelfstandigen mogen van U dus geen pensioen ontvangen?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2012, 09:47   #56
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
OK jantje.

Het is duidelijk dat we uit twee verschillende werelden komen. Ik laat het daar maar bij.
Akkoord.
Citaat:
-----------------------------------------------------------------------
Maar je kan me toch misschien nog eens uitleggen wat het verschil is tussen: "minstens 40 werkjaren" en "minsten 40 jaren in loondienst"?

Zelfstandigen mogen van U dus geen pensioen ontvangen?
Zelfstandigen vallen onder dezelfde regelgeving.

Het verschil zit hem bij de ambtenaren. Zij moeten maar 20 jaar dienst hebben voor een volledig pensioen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2012, 09:52   #57
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Het verschil zit hem bij de ambtenaren. Zij moeten maar 20 jaar dienst hebben voor een volledig pensioen
heb je daar een bron voor? ik zeg aan mijn dochters dat ze onmiddellijk moeten ambtenaar worden.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 12 oktober 2012 om 09:52.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2012, 10:29   #58
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
heb je daar een bron voor? ik zeg aan mijn dochters dat ze onmiddellijk moeten ambtenaar worden.
http://www.bestuurszaken.be/Toel_Deel11-h2-h3

En de fod dienst pensioenen voor ambtenaren
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2012, 10:33   #59
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
http://www.bestuurszaken.be/Toel_Deel11-h2-h3

En de fod dienst pensioenen voor ambtenaren
Ik neem aan dat dit gaat over het verschil tussen ambtenarenpensioen en werknemerspensioen: bij twintig jaar dienst als ambtenaar kan je van een ambtenarenpensioen genieten... na veertig werkjaren dienst.

Me dunkt loopt het niet vol met ambtenaren die van hun 20ste tot hun 40ste als ambtenaar gewerkt hebben .... en dan op hun 40ste gepensionneerd zijn.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2012, 11:25   #60
Wimpeus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 1.049
Standaard

Het is pure demagogie dat constant gesteld wordt dat de pensioenen onbetaalbaar worden.
In werkelijkheid bedoelt men hiermee dat de sociale zekerheid onbetaalbaar wordt (of staat op uw loonbrief de sociale zekerheidsbijdrage los van de pensioenbijdrage?).
Om de brave, hardwerkende burger zoveel mogelijk angst aan te jagen, doet politiek correct uitschijnen dat het (enkel) de pensioenen zijn die als oorzaak gelden voor het tekort. De brave, hardwerkende burger zal dan meer kunnen slikken zodat hij binnenkort tot 70 jaar moet werken, denkende dat het voor zijn eigen pensioen is zonder erbij stil te staan dat het (ook) voor de sociale uitkering is van de migranten die volgens politiek correct net zijn toegelaten om de pensioenen van de brave, hardwerkende burger te betalen zodat deze niet tot zijn 70ste zou moeten werken.
De wereld op zijn kop en hypocrisie ten top bij politiek correct.
Wimpeus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be