Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 november 2012, 21:27   #21
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Niets ziekelijk aan.
Om een probleem op te lossen moet men eerst weten waar het probleem zit.
Waar zit het probleem dan wel?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2012, 21:59   #22
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.749
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Waar zit het probleem dan wel?
Lijkt me nogal moeilijk te duiden mét bewijzen als je niet alles mag weten.

Zoals ik al zei, eerst weten waar de problemen juist zitten.

Ik snap trouwens niet waarom jij een probleem hebt met het vermelden van de nationaliteit van criminelen.

Laatst gewijzigd door daiwa : 9 november 2012 om 22:05.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2012, 22:45   #23
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Lijkt me nogal moeilijk te duiden mét bewijzen als je niet alles mag weten.

Zoals ik al zei, eerst weten waar de problemen juist zitten.

Ik snap trouwens niet waarom jij een probleem hebt met het vermelden van de nationaliteit van criminelen.
Ik heb er problemen mee , omdat het nogal irrelevant is. Het gaat erom, dat wij de slachtoffers zo veel mogelijk hulp bieden.

Speculatie over of de dader wel eens een allochtoon zou kunnen zijn, is een bezigheid voor zolderkamer-autisten zonder empathie.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2012, 12:28   #24
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
*burgerlijk rechts modes*

Die meisjes/vrouwen moeten zich niet aanstellen, met een beetje relativeren komen die er wel over heen. Wat veel belangrijker is, is waar de daders vandaan komen. Het is namelijk vele malen erger als een Marokkaan een meisje/vrouw verkracht dan als een echte blanke Belg dat doet.

Waarom het erger is? Omdat die ene verdomme een Marokkaan is !
Ik ben blij dat ik je " gevoel voor humor " niet deel, en evenmin je intelligentiepeil, want evengoed Marrokaanse vrouwen worden het slachtoffer van verkrachting alhoewel de afstand om aangifte te doen voor hen nog groter is, mar ik onthou van je commentaar vooral dat wanneer jij door een groep mannen gepakt wordt ( het overkomt ook mannen) je dat relativeert en je er " zo overheen bent"!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2012, 12:35   #25
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ik heb er problemen mee , omdat het nogal irrelevant is. Het gaat erom, dat wij de slachtoffers zo veel mogelijk hulp bieden.

Speculatie over of de dader wel eens een allochtoon zou kunnen zijn, is een bezigheid voor zolderkamer-autisten zonder empathie.
Waar jij " problemen mee heb" is iedereen duidelijk hoor,en voor slachtoffers is het niet irrelevant wanneer daders een aantal kenmerken delen, het is zelfs misdadig wanneer je daar blind voor bent en dit onder de mat van racisme probeert te schuiven om toch maar jezelf geweldig te vinden.

Niemand zal ontkennen dat verkrachting onder alle groepen voorkomt, binnen ieder sociaal millieu, maar wie nog ontkent dat het binnen groepen met opvattingen over vrouwen die de verantwoordelijkheid van seksueel geweld niet steeds bij daders leggen ook meer voorkomt, is doodsimpel blind.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2012, 12:36   #26
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Lijkt me nogal moeilijk te duiden mét bewijzen als je niet alles mag weten.

Zoals ik al zei, eerst weten waar de problemen juist zitten.

Ik snap trouwens niet waarom jij een probleem hebt met het vermelden van de nationaliteit van criminelen.
Nationaliteit zal geen correct beeld geven, origine wel .Maar registratie hiervan is officieel verboden en die cijfers zal je dus niet openbaar krijgen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2012, 13:38   #27
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik ben blij dat ik je " gevoel voor humor " niet deel, en evenmin je intelligentiepeil, want evengoed Marrokaanse vrouwen worden het slachtoffer van verkrachting alhoewel de afstand om aangifte te doen voor hen nog groter is, mar ik onthou van je commentaar vooral dat wanneer jij door een groep mannen gepakt wordt ( het overkomt ook mannen) je dat relativeert en je er " zo overheen bent"!
Zag jij nu daadwerkelijk in in dat ik het er om deed?

Ik deed gewoon zoals jij ook doet. Jij vindt het belangrijker om te weten welke afkomst de daders hebben, dan dat de slachtoffers goed opgevangen worden.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2012, 13:41   #28
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Waar jij " problemen mee heb" is iedereen duidelijk hoor,en voor slachtoffers is het niet irrelevant wanneer daders een aantal kenmerken delen, het is zelfs misdadig wanneer je daar blind voor bent en dit onder de mat van racisme probeert te schuiven om toch maar jezelf geweldig te vinden.

Niemand zal ontkennen dat verkrachting onder alle groepen voorkomt, binnen ieder sociaal millieu, maar wie nog ontkent dat het binnen groepen met opvattingen over vrouwen die de verantwoordelijkheid van seksueel geweld niet steeds bij daders leggen ook meer voorkomt, is doodsimpel blind.
Het heeft niets met blind zijn te maken. IK weet donders goed, dat verkrachting onder bepaalde bevolkingsgroepen nu eenmaal vaker voorkomt dan bij andere bevolkingsgroepen.

Ik vind dat alleen niet zo relevant, het gaat bij om de slachtoffers niet om de daders.

De daders moeten opgepakt worden. Alleen wat boeit mij het nu waar die daders oorspronkelijk vandaan komen?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2012, 13:55   #29
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
En hoe zit het met OostEuropeanen die oorlogsgebieden, met Rwandezen?
En wat met Egyptenaren,Afghanen, Algerijnen, Turken en Marokkanen die opgroeien in een cultuur dat vrouwen hoe dan ook schuldig zijn, omdat zij verantwoordelijk zijn voor het seksueel gedrag van mannen?

Ik vind dat gerust per origine de afkomst van daders gekend mag zijn,ik krijg in dit geval heel graag ongelijk!
Misschien heb je niet goed gelezen: ik hoef de namen niet van de individuen, maar ik wil heel graag de origine kennen van de daders. Het zou zelfs heel interessant zijn om te weten welke mensen 'pas overgevlogen' zijn en welke ervan hier geboren en opgegroeid zijn. En hoeveel groepsverkrachtingen gepleegd werden door autochtone.

Misschien bestaat zo'n sec onderzoek al in één of andere universiteit. Misschien heeft een student met dat thema er al een doctoraat over gemaakt maar komt het niet aan bod omdat die zaken gevoelig liggen.
Weg met die gevoeligheden dan.
De burger wilt het draadje van de naad kennen.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 10 november 2012 om 13:57.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2012, 14:07   #30
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
ja dat doe je. De oplagen van de papieren pers zijn al heel lang aan het dalen.

http://www.villamedia.nl/nieuws/beri...n-beeld/62945/
Tja, nu weet ik niet of de burger minder kranten leest omdat hij de gewenste info niet krijgt = off topic).

Ik wilde enkel aangeven dat als de behoefte aan scherpe info ivm met groepsverkrachtingen er niet is, mensen zonder de scherpe info er het hunne van zullen gaan denken.
De vage info gaat het trekken van een eigen conclusie (EN tegendraads aan de vaagheid van de aangeboden info) niet tegenhouden.

Ik hoor soms de reactie ivm met een artikel: 'We mogen het weeral niet weten.'
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2012, 14:36   #31
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
*burgerlijk rechts modes*

Die meisjes/vrouwen moeten zich niet aanstellen, met een beetje relativeren komen die er wel over heen. Wat veel belangrijker is, is waar de daders vandaan komen. Het is namelijk vele malen erger als een Marokkaan een meisje/vrouw verkracht dan als een echte blanke Belg dat doet.

Waarom het erger is? Omdat die ene verdomme een Marokkaan is !
Fout! Het is erger omdat zonder die import van vreemde culturen de situatie er heel anders zou uitzien. En ik ga dus uit van de hypothese dat het merendeel van de groepsverkrachtingen gepleegd wordt door mensen met een niet-autochtone origine.

Het aantal slachtoffers hangt af van de frequentie van de groepsverkrachtingen. Dat kan je toch niet ontkennen?
Hoe minder slachtoffers hoe beter. Niet? (één slachtoffer is er één te veel!)

De frequentie ligt hoog. Het aantal slachtoffers ligt dus ook hoog. Jonge vrouwen en meisjes hebben geen abonnement op een groepsverkrachting. Het zijn er altijd anderen.

Wat kan een overheid doen om de frequentie van groepsverkrachtingen naar beneden te halen (en het aantal slachtoffers) ? En die overheid weet (nog steeds de hypothese) dat het grootste deel van de groepsverkrachters minderjarigen zijn met een niet-autochtone origine?

Even brainstormen:

a) heel repressief optreden op papier, want in de praktijk stelt dat al niets meer voor.

b) misschien zou het goedkoper zijn om hoeren in dienst te nemen die available zijn voor die jonge gastjes die van thuis uit geen seksualiteit mogen beleven tot ze gelinkt worden aan een meisje in het huwelijk en van thuis uit hebben meegekregen dat die westerse meisjes toch maar zo zo zijn.
En het belastingsgeld gaat daar naartoe. Nog zo gek niet want eigenlijk betalen we al belastingsgeld voor de vadsigheid en laksheid van mensen om zich aan te passen.
Ik denk ook aan een ejaculatiecentrum (in de trant van een fitness-entrum) waar mannekens in groep kunnen ejaculeren.

of een 'aftrek-centrum' zoals in Japan bestaat: je penis steken in een gat in een poster van een idool, en aan de andere kant wordt je afgetrokken door een dame met sterke polsen.

c) ??? Je kan als ouder de vrijheid van je dochter manipuleren en aansturen op een selecte groep van vrienden en kennissen. Dat kan in alle gradaties.

d) ??? Je kan die groepsverkrachters enkele uren laten kijken naar de gevolgen van een 'groepsverkrachting': materiaal is er zeker te vinden bij die Congolese arts: doorgescheurde rectum en wat al niet meer.

Een uitgelezen kans om er een psychopaat uit te vissen en apart te zetten.

Wat zou jij er aan willen toevoegen?

Als mensen vragen om deftige info ivm met groepsverkrachtingen, dan is dat enkel en alleen om oplossingen tezoeken om het aantal slachtffers tot nul te herleiden (als streefdoel). Om het leed drastisch te verminderen.

Voor mijn part mogen gastjes elke week ergens samenkomen met boekskes om gezellig samen zich af te trekken. Dat is het minste van mijn zorgen. En de origine van die gasten interesseert me niet. Geen slachtoffers, geen probleem en seks is wat het is.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 10 november 2012 om 14:53.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2012, 15:05   #32
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ik heb er problemen mee , omdat het nogal irrelevant is. Het gaat erom, dat wij de slachtoffers zo veel mogelijk hulp bieden.

Speculatie over of de dader wel eens een allochtoon zou kunnen zijn, is een bezigheid voor zolderkamer-autisten zonder empathie.
Het is vanzelfsprekend dat de slachtoffers alle hulp moeten krijgen, maar daar ga je het toch niet bij laten?

Ik vroeg me zo af waarom er in heel mijn tuin netelplanten de kop opstaken. Ik had ze alleen maar in een hoekje waar ik ze had verwijderd met wortel en al.
Die planten en hun wortels had ik in de composthoop gelegd. Nadien is die grond overal in de tuin aangebracht geweest. En de netelwortels hadden de fermentatie overleefd.

Nu haal ik netelwortels uit de grond en gooi ze in de vuilniszak.

Netelwortels composteren niet zoals de andere wortels.

Had ik dat niet gedaan dan was mijn tuin een neteltuin geworden.

Het is dus goed om te weten hoe om te gaan met de wortels van elke plant. Daarom moet je elke levenscyclus en eigenaardigheden van een plant goed kennen.

Met jouw houding vraag je aan iemand om niets anders te doen dan netels uit te trekken. Het lost het probleem niet op. Het probleem zit in de composthoop.

ps: (dit is uiteraard een metafoor en buiten netels zijn er nog andere plantensoorten (bamboesoorten o.a.) waarvan je de wortels best niet op de compost legt)

Laatst gewijzigd door parsprototem : 10 november 2012 om 15:09.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2012, 15:32   #33
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Zag jij nu daadwerkelijk in in dat ik het er om deed?

Ik deed gewoon zoals jij ook doet. Jij vindt het belangrijker om te weten welke afkomst de daders hebben, dan dat de slachtoffers goed opgevangen worden.
Ik zie heel goed in waarom jij dit doet, en dat bevestig je met de opmerking dat ik( die er nota bene op wijs dat evengoed Marokkaanse vrouwen het slachtoffer zijn van verkrachting) me hiermee bezig hou uit een vorm van racisme, omdat ik de origine van daders belangrijker zou vinden dan opvang van slachtoffers.

Ik neem aan dat je die gedachtengang kunt motiveren met uitspraken die ik doe, maar ik ga er eerder vanuit dat jij een voorbeeld bent van extreem links gedachtengoed, omdat er allochtonen mee gemoeid zijn mag je het probleem niet benoemen en doe je dit wel dan ben je fout.

Die kortzichtige benadering ligt aan de basis van heel wat samenlevingsproblemen, enkel wie niet intelligenter is dan een pinda denkt dat dit extreem links oudbollig denken allochtonen nog kansen biedt.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2012, 15:38   #34
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Misschien heb je niet goed gelezen: ik hoef de namen niet van de individuen, maar ik wil heel graag de origine kennen van de daders. Het zou zelfs heel interessant zijn om te weten welke mensen 'pas overgevlogen' zijn en welke ervan hier geboren en opgegroeid zijn. En hoeveel groepsverkrachtingen gepleegd werden door autochtone.

Misschien bestaat zo'n sec onderzoek al in één of andere universiteit. Misschien heeft een student met dat thema er al een doctoraat over gemaakt maar komt het niet aan bod omdat die zaken gevoelig liggen.
Weg met die gevoeligheden dan.
De burger wilt het draadje van de naad kennen.
Ik wil precies hetzelfde daarover zijn we het zeker eens.
Maar niet enkel omwille van burgers en recht op info, ook om een beter beleid te ontwikkelen zodat daders weten dat de gevolgen van iedere vorm van seksuele agressie/ hatecrimes voor hen grote gevolgen hebben en het slachtoffer nooit ter discussie gezet zal worden, ongeacht overtuigingen van daders
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2012, 15:45   #35
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Het heeft niets met blind zijn te maken. IK weet donders goed, dat verkrachting onder bepaalde bevolkingsgroepen nu eenmaal vaker voorkomt dan bij andere bevolkingsgroepen.

Ik vind dat alleen niet zo relevant, het gaat bij om de slachtoffers niet om de daders.

De daders moeten opgepakt worden. Alleen wat boeit mij het nu waar die daders oorspronkelijk vandaan komen?
Dus u weet dat er oververtegenwoordiging is van bepaalde groepen, maar wil dit bewust negeren, omdat daders u belangstelling niet hebben, maar wel slachtoffers.

En binnen die " redenering" komt het nergens bij u op dat je slachtoffers alle nodige zorg kunt geven, maar tegelijkertijd kunt onderzoeken wie daders zijn, wat zij als gemeenschappelijk kenmerk hebben, om vervolgens een beleid te ontwikkelen wat ook gericht is op het voorkomen van slachtoffers ?
Wat denk je, zou dit niet beter zijn dan problemen negeren omdat je daar een lekker gevoel van politieke correctheid krijgt?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2012, 16:41   #36
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik wil precies hetzelfde daarover zijn we het zeker eens.
Maar niet enkel omwille van burgers en recht op info, ook om een beter beleid te ontwikkelen zodat daders weten dat de gevolgen van iedere vorm van seksuele agressie/ hatecrimes voor hen grote gevolgen hebben en het slachtoffer nooit ter discussie gezet zal worden, ongeacht overtuigingen van daders
Als de info op een gezonde manier beschikbaar is, kan er treffender een geschikt beleid uitgewerkt en toegepast worden.

Tevens kan op die manier een gewenning aan de feiten en aan de statistieken tegengegaan worden. Hoe meer stemmen opgaan tegen een gewenning, hoe beter.

De factor 'gewenning' is volop actief. Zonder dat de burger het in de mot heeft went hij aan 'gehalte' -berichten. Een gebrek aan info werkt dat erg in de hand. Het dirigeert de gewenning als het ware.
Niet iedereen heeft de reflex om te zich af te vragen hoe de situatie voordien was.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2012, 16:49   #37
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik zie heel goed in waarom jij dit doet, en dat bevestig je met de opmerking dat ik( die er nota bene op wijs dat evengoed Marokkaanse vrouwen het slachtoffer zijn van verkrachting) me hiermee bezig hou uit een vorm van racisme, omdat ik de origine van daders belangrijker zou vinden dan opvang van slachtoffers.

Ik neem aan dat je die gedachtengang kunt motiveren met uitspraken die ik doe, maar ik ga er eerder vanuit dat jij een voorbeeld bent van extreem links gedachtengoed, omdat er allochtonen mee gemoeid zijn mag je het probleem niet benoemen en doe je dit wel dan ben je fout.

Die kortzichtige benadering ligt aan de basis van heel wat samenlevingsproblemen, enkel wie niet intelligenter is dan een pinda denkt dat dit extreem links oudbollig denken allochtonen nog kansen biedt.
Ik ben niet extreem links, integendeel, ik heb eerder een rechtse-gedachtegoed.

Het is alleen dat ik prioriteiten stel, het is voor mij veel belangrijker dat de slachtoffers goede hulp krijgen dan dat ik weet waar de daders vandaan komen.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2012, 00:22   #38
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ik ben niet extreem links, integendeel, ik heb eerder een rechtse-gedachtegoed.

Het is alleen dat ik prioriteiten stel, het is voor mij veel belangrijker dat de slachtoffers goede hulp krijgen dan dat ik weet waar de daders vandaan komen.
Dan moet je eens wat verder denken, wanneer je slachtoffers werkelijk wilt helpen moet je weten wie de daders zijn, wat de gemeenschappelijke kenmerken zijn bij daders, welke groepen, leeftijd,achtergrond, hun manier van denken over vrouwen, slachtoffers krijgen goede hulp, maar wel te laat, ze zijn al slachtoffer.
Wanneer blijkt dat bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn, moet je dus bij die groepen een aanpak op maat ontwikkelen.
Dat zijn prioriteiten, om te zorgen dat minder slachtoffers vallen, gelul over " ik help slachtoffers wel en wil niet weten wie die daders zijn" is je kop in het zand steken.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2012, 09:08   #39
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Niets ziekelijk aan.
Om een probleem op te lossen moet men eerst weten waar het probleem zit.
Juist, als de kraan open staat kun je wel dweilen en de slachtoffers helpen maar uiteindelijk moet die kraan dicht of je kunt voor de rest van je dagen blijven dweilen.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2012, 11:46   #40
Conscience
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Locatie: Istanbul & Flanders
Berichten: 2.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ik heb er problemen mee , omdat het nogal irrelevant is. Het gaat erom, dat wij de slachtoffers zo veel mogelijk hulp bieden.

Speculatie over of de dader wel eens een allochtoon zou kunnen zijn, is een bezigheid voor zolderkamer-autisten zonder empathie.
In de wereld wordt daar anders over gedacht.

http://edition.cnn.com/2012/10/17/wo...ons/index.html

Twee Amerikaanse soldaten verkrachten op Okinawa een Japanse vrouw. De woede die losbarst is ongemeen hoger dan wanneer het door Japanners zou gebeuren.
De Japanners vinden nu zelf dat de Amerikanen eruit moeten.

http://www.huffingtonpost.com/2012/1...n_1974475.html

Overal ter wereld wordt een vreemdeling veel harder aangepakt voor eenzelfde misdaad.
Lijkt me normaal te zijn, en daar is niks mis mee.

Laatst gewijzigd door Conscience : 11 november 2012 om 11:46.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be