Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Politieke uitspraken prins Filip
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Politieke uitspraken prins Filip Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen terecht i.v.m. de politieke uitspraken van prins Filip in het weekblad Story.

 
 
Discussietools
Oud 9 december 2004, 13:23   #401
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SethMoN
Ik weet het Yann, ik ben ook al enkele malen verwijten naar mijn hoofd geslingerd gekregen, maar niet van alle flaminganten. Ik denk dat het gewoon goed is om gewoon uw kalmte te kunnen bewaren, al heb ik het er eerlijk soms ook wel moeilijk mee . Natuurlijk kan ik me wel niet inhouden als ze puur op de man beginnen te spelen.
Ocharme den duts!
jan hyoens is offline  
Oud 9 december 2004, 13:49   #402
BELGIAN WARRIOR
Banneling
 
 
BELGIAN WARRIOR's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Ocharme den duts!
Schone foto hebt ge daar in uw profiel, alleen spijtig van die rode (communistische ?) letters, Jan.

Laatst gewijzigd door BELGIAN WARRIOR : 9 december 2004 om 13:50.
BELGIAN WARRIOR is offline  
Oud 9 december 2004, 14:04   #403
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BELGIAN WARRIOR
Schone foto hebt ge daar in uw profiel, alleen spijtig van die rode (communistische ?) letters, Jan.
Ik begrijp niet dat jij als echte belg kan verdragen dat een duitser Koning is!
jan hyoens is offline  
Oud 9 december 2004, 14:07   #404
BELGIAN WARRIOR
Banneling
 
 
BELGIAN WARRIOR's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Ik begrijp niet dat jij als echte belg kan verdragen dat een duitser Koning is!
Duitsland bestond nog niet in 1831
BELGIAN WARRIOR is offline  
Oud 9 december 2004, 14:10   #405
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BELGIAN WARRIOR
Duitsland bestond nog niet in 1831
en welek nationaliteit hadden Schiller, Goethe, Kant, van Beethoven,... dan?
jan hyoens is offline  
Oud 9 december 2004, 14:13   #406
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Nog nooit gehoord? Knuppel heeft nochthans een rijke collectie aan scheldwoorden tgo de B.U.B..
Net zoals Knuppel een leuke collectie heeft om andere partijen en publieke figuren te benoemen. De VLD is voor mij dus nog altijd de Pest Voor Vlaanderen. Spirit wordt door mij ingevuld als: Seems Promising, In Reality It's Trash. Samen met de sossen zijn ze de Spa-r(u)iters. De tjeven zijn alles behalve Vlaams en het 'Vlaams' in het zogenoemde kartel staat niet voor niets tussen haakjes.
De Flippe en zijn broer staan bekend als halve debielen, hun vader heeft een verdacht prinsenverleden, hun grootvader collaboreerde met de Nazi's, en hun overgrootvader was een genocideur. Punt.

Je zult er dus mee moeten leven dat de UBbelpartij haar deel krijgt van de partijpolitieke Knuppelkoek. Net zoals de Saksen-Coburgs daar hun stukje van krijgen. Dat jij je met die familie zodanig verwant voelt dat jij ervoor zou sterven is jouw probleem. Niet het mijne. Ik ben niet zo gek om mijn leven te geven voor een partij of een vorst of prins.
Voor mijn recht ben echter bereid om te vechten, zij het niet met geweld of wapentuig.

Partijen en publieke personen zijn zoals hoge bomen die veel wind vangen.

Dat jullie clubje extra veel wind vangt op dit forum heeft te maken met het feit dat jullie hele partijbestuur het als uitvalbasis gebruikt én dat jullie kopstuk en mandatarissen geen al te neutrale indruk nalaten. Dat komt er van als het nazifiëren van Vlaamse tegenstanders een partijpolitieke uitlaatklep is geworden.

Ik heb er nog nooit over geklaagd als jij je weer eens te buiten ging aan je liefhebberij. Het bewijs daarvan is dat tot nu toe niet aan jouw intellectuele hoogstandjes geknipt werd.

Als jouw clubleden echter lichtgeraakt zijn en gaan klagen bij de mods terwijl jijzelf lustig en ongestraft precies hetzelfde doet, dan schiet ik in actie.

Reken er dus maar op dat ik er iets aan ga doen.
En je weet het, na herhaaldelijke klachten en waarschuwingen volgt een ban.
Bruno heeft dat aan de lijve mogen ondervinden, ook al zat Knuppel daar voor geen bal tussen.
Je mag dan wel beweren dat een ban jou niet deert. Voor een bestuurslid van de UB, die dit forum vooral gebruikt voor partijpolitieke doeleinden bij gebrek aan...., is dat ongeloofwaardig.

Bij deze ben je dus nogmaals gewaarschuwd.
Knuppel wil niet meer met het nazisme of Hitler gelinkt worden door de UBbeltjes of de Belze-UBjes.

Als een aantal Vlaams-nationalisten hetzelfde doet als ik, omdat Yann niet ophoudt met hen te nazifiëren, dan lijkt mij het einde van jouw tijd hier in zicht.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 december 2004 om 14:22.
Knuppel is offline  
Oud 9 december 2004, 14:15   #407
SethMoN
Provinciaal Statenlid
 
SethMoN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Locatie: Celles
Berichten: 696
Stuur een bericht via MSN naar SethMoN
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Ocharme den duts!
Jantje, ik verdenk je er van het record aantal meest nutteloze posts te willen verzenden. Kijk, zie je ik wil positief blijven en hopen dat er toch nog iets in je zit, maar ik vrees er voor.
__________________
"Iedereen weet dat de druppel opgaat in de oceaan, slechts weinigen weten dat de oceaan opgaat in de druppel." Kabir (1450-1510)
SethMoN is offline  
Oud 9 december 2004, 19:09   #408
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Net zoals Knuppel een leuke collectie heeft om andere partijen en publieke figuren te benoemen. De VLD is voor mij dus nog altijd de Pest Voor Vlaanderen. Spirit wordt door mij ingevuld als: Seems Promising, In Reality It's Trash. Samen met de sossen zijn ze de Spa-r(u)iters. De tjeven zijn alles behalve Vlaams en het 'Vlaams' in het zogenoemde kartel staat niet voor niets tussen haakjes.
De Flippe en zijn broer staan bekend als halve debielen, hun vader heeft een verdacht prinsenverleden, hun grootvader collaboreerde met de Nazi's, en hun overgrootvader was een genocideur. Punt.
Wat een gezever. Is dat dan aanzetten tot discussievoering op hoogstaand niveau? Zal ik ook eens beginnen met VlaemSSch belang? Dan moet jij daar ook tegen kunnen he? Zoals eerder gezegd: consequentie kan een deugd zijn!

En het gaat trouwens niet alleen over Ubbeltjes, maar meer specifiek over Vlaminghaters, franskiljons... Dat is ook een veralgemening waaraan jij u al te dikwijls schuldig maakt, maar die ik van u althans niet langer zal pikken.

Citaat:
Je zult er dus mee moeten leven dat de UBbelpartij haar deel krijgt van de partijpolitieke Knuppelkoek. Net zoals de Saksen-Coburgs daar hun stukje van krijgen. Dat jij je met die familie zodanig verwant voelt dat jij ervoor zou sterven is jouw probleem. Niet het mijne. Ik ben niet zo gek om mijn leven te geven voor een partij of een vorst of prins.
Voor mijn recht ben echter bereid om te vechten, zij het niet met geweld of wapentuig.
Uw Knuppelkoek interesseert mij geen bal. Jij maakt totaal geen indruk op mij, vroeger niet, nu ook niet!

Citaat:
Partijen en publieke personen zijn zoals hoge bomen die veel wind vangen.

Dat jullie clubje extra veel wind vangt op dit forum heeft te maken met het feit dat jullie hele partijbestuur het als uitvalbasis gebruikt én dat jullie kopstuk en mandatarissen geen al te neutrale indruk nalaten. Dat komt er van als het nazifiëren van Vlaamse tegenstanders een partijpolitieke uitlaatklep is geworden.


Wat hier op het forum gebeurt is pure fun. Dat heb jij met heel deze heisa weer eens bewezen.

Citaat:
Ik heb er nog nooit over geklaagd als jij je weer eens te buiten ging aan je liefhebberij. Het bewijs daarvan is dat tot nu toe niet aan jouw intellectuele hoogstandjes geknipt werd.
Je liegt! Herinner je u nog dat onschuldig filmpje?

Citaat:
Als jouw clubleden echter lichtgeraakt zijn en gaan klagen bij de mods terwijl jijzelf lustig en ongestraft precies hetzelfde doet, dan schiet ik in actie.
Belgian Warrior en SethMon zijn bij mijn weten geen B.U.B.'ers, maar geestesgenoten.

Citaat:
Reken er dus maar op dat ik er iets aan ga doen.
En je weet het, na herhaaldelijke klachten en waarschuwingen volgt een ban.
Bruno heeft dat aan de lijve mogen ondervinden, ook al zat Knuppel daar voor geen bal tussen.
Je mag dan wel beweren dat een ban jou niet deert. Voor een bestuurslid van de UB, die dit forum vooral gebruikt voor partijpolitieke doeleinden bij gebrek aan...., is dat ongeloofwaardig.
U dreigementen laten mij koud.

Citaat:
Bij deze ben je dus nogmaals gewaarschuwd.
Knuppel wil niet meer met het nazisme of Hitler gelinkt worden door de UBbeltjes of de Belze-UBjes.
Belachelijk! Een grap zo verdraaien alsof ik het ooit echt meende dat jij een snor zou hebben.

Citaat:
Als een aantal Vlaams-nationalisten hetzelfde doet als ik, omdat Yann niet ophoudt met hen te nazifiëren, dan lijkt mij het einde van jouw tijd hier in zicht.
Voor de laatste keer: dat laat mij koud.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 9 december 2004, 19:12   #409
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

En nu wens ik dat Knuppel ophoudt met mijn topic te verzieken. Laten we ons terug concentreren op het essentiële.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 9 december 2004, 19:13   #410
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Ofwel zou Knuppel nog eenmaal op mijn onderstaande repliek kunnen antwoorden. Want hier heb ik nog geen reactie over ontvangen:



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Ik zal jezelf eens quoten:


Dat ging dan over deze "grap":


Ik vond deze grap nochtans veel platvloerser dan mijn mopje over die Hitlersnor. Jij kan blijkbaar ook alleen maar lachen zolang het niet tegen u eigen winkel is. Dat zegt natuurlijk veel over u verzuurdheid.

Ikzelf kan al eens goed lachen met een goeie mop over ons Koningshuis. Dat moet kunnen. Maar als het te vulgair wordt, dan ben ik niet mee. En vergeet niet dat een belediging tav ons Koningshuis, een belediging voor mij is. Dat u liever een president ziet aan het hoofd van een Vlaamse staat, is mijn probleem niet, maar het uwe.


Dat maakt u zelf maar uit.



Ja, de bedoeling is: lachen! Daar ging het in die draad trouwens over.


Het is niet mijn bedoeling om mensen te beledigen. Zelfs niet als ze flamingant zijn. Ikzelf zal NOOIT beledigd zijn door een anonieme schelder op dit forum.


En dat is nu net het stokpaardje van vele flaminganten. Heb ik u daar ooit weten in tussenkomen? Nee, je doet gewoon mee, of laat het zijn beloop gaan.


Het nazisme is meer dan Hitler alleen.


Het nazisme is meer dan Hitler alleen. Het beslaat de hele nazi-groep, met inbegrip van de collaborateurs.

Als u dat Vlaamse voormannen noemt, dan is het erg gesteld met Vlaanderen. De Vlaamse symbolen zijn dan ook dermate besmeurd, dat het geen naam meer heeft.


Het zit mij niet dwars, ik vind het grappig om de frustratie van de flaminganten verder aan te wakkeren.


Jij hebt de mod al ingelicht, over iets waarin ik geen schuld tref. Maar zoals ik dat eerder al zei: het laat me echt koud. Of ik hier nu gebanned wordt of niet, ik zal de flaminganten altijd bestrijden.

Ik ben niet van het verklikkerstype, maar ik zou nu evengoed een klacht over u kunnen indienen:

- BUB, francofone belangengroep
- UB
- Bubbeltjes
- Vlamingenhaters
- Belzebubs

Remember Knuppeltje??? Consequentie kan een deugd zijn, ook voor jouw!


Zoals eerder gezegd, dat laat me koud. Het is erger om weten dat een mens al niet meer zijn vrije mening kan uiten. Het VB mag alle moslims voor terroristen verslijten, alle homoseksuelen voor perversen, alle Belgischgezinden voor Vlamingenhaters enzv enzv. Maar iemand die zijn land tegen de flaminganten probeert te verdedigen, en daarbij terecht een link legt met het nazisme, die wordt de mond gesnoerd. Wat gaan we een leuke toekomst tegemoet moest vlaanderen onafhankelijk worden!
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 9 december 2004, 20:13   #411
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.034
Standaard

Ik heb al veel teveel aandacht aan jou besteed, Yanntje.
Je kan dus fluiten naar een extra welles-niets spelletje 'om jouw topic te verbrodden'.

De vraag is of een topic wel te verbrodden is die als titel draagt:

'Het wraaksein is gegeven'

en die als inleidende tekst kreeg:

Citaat:
Wij zijn hun tergen moe. Alle Belgen moeten alle nummerplaten noteren van automobilisten die enkel de VL als landkenteken kleven.

Ook overdreven Vlaams-gezinden (bv. zwarte Leeuw aan woning of in tuin) komen op de lijst.
Tot op de dag van vandaag zijn daar nog geen concrete cijfers over. Nadien spelen we de databank door naar Staatsveiligheid.
Ik begin vandaag alvast!


Je ondertiteling maakt het plaatje pas af:

LEVE DE REPRESSIE!


Waar het mij om te doen is komt overeen met wat een man vandaag in een heel ander soort lezersbrief naar het BvL schreef dan wat de vijf Union-Belgique-bestuursleden hadden te vertellen...

Ik herhaal daarom nogmaals dat ik op dit forum niet langer door jou voor Nazi wil worden uitgescholden.
Ook en zelfs niet voor de grap.

Citaat:
Auteur: René Snellaert, Sanilhac, Frankrijk.

Ik ben 68 jaar en nog ten volle bij zinnen, doch ik word het moe steeds door mensen {zoals die mislukte politieker van Brussel} EERDEKENS, te worden uitgemaakt voor Hitler-aanhanger.
Ik ben gedecoreerd door de koning en heb altijd een nato security warrant gehad, dus was ik zeker een betrouwbaar persoon voor de Belgische staat.
Het is niet omdat ik reeds lang Vlaams stem, dat ik een racist of een neonazi ben zoals die vent steeds in de mond heeft.
Hij is trouwens zelf een collaborateur met de franstaligen.
Ik denk er over na naar het gerecht te stappen voor eerroof als men mij nog éénmaal neonazi noemt, of racist, of mestkever, of bruine pest.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 december 2004 om 20:16.
Knuppel is offline  
Oud 9 december 2004, 20:41   #412
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Ik heb al veel teveel aandacht aan jou besteed, Yanntje.
Je kan dus fluiten naar een extra welles-niets spelletje 'om jouw topic te verbrodden'.

De vraag is of een topic wel te verbrodden is die als titel draagt:

'Het wraaksein is gegeven'
Dit is een passage uit de Vlaamse Leeuw.

Citaat:
en die als inleidende tekst kreeg:
Er is niets mis met het verzamelen van gegevens.


Citaat:
Je ondertiteling maakt het plaatje pas af:

LEVE DE REPRESSIE!
Inderdaad, zij het wel een modern afkooksel ervan.

Citaat:
Waar het mij om te doen is komt overeen met wat een man vandaag in een heel ander soort lezersbrief naar het BvL schreef dan wat de vijf Union-Belgique-bestuursleden hadden te vertellen...
Dat laat me koud.

Citaat:
Ik herhaal daarom nogmaals dat ik op dit forum niet langer door jou voor Nazi wil worden uitgescholden.
Ook en zelfs niet voor de grap.
Verzuurd mens.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 9 december 2004, 20:51   #413
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Verzuurd mens.
Je moet inderdaad al een verzuurd mens zijn om anderen voortdurend voor nazi uit te maken.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 10 december 2004, 06:58   #414
Joshua
Burger
 
Geregistreerd: 17 oktober 2002
Berichten: 183
Standaard

Ik zie de gezichten bij de staatsveiligheid al. BUB`er:"Hier is een lijst van nummerplaten van vermeende terroristen". BOB`er "Bewijzen?" BUB`er "Ze gebruiken een VL sticker".
Joshua is offline  
Oud 10 december 2004, 07:06   #415
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Yann
Dikwijls moet men onkruid (flaminganten) met onkruid (smerige methodes) bestrijden. Zo ben ik bv. voorstander om elke flamingant de volgende armband te laten dragen, om herkenbaar te zijn op straat. Ze moeten in de goot lopen, en mogen geen gebruik maken van openbaar vervoer. Ze mogen niemand in de ogen aankijken. Op flamingantische winkels zal met verf geklad worden: Flamingant!

__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 10 december 2004, 10:06   #416
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Ik wil kameraad Yann om hem gelukkig te maken alvast meedelen dat mijn naam waarschijnlijk al bij de securité de Belgique genoteerd staat
Pelgrim is offline  
Oud 10 december 2004, 10:09   #417
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Ik wil kameraad Yann om hem gelukkig te maken alvast meedelen dat mijn naam waarschijnlijk al bij de securité de Belgique genoteerd staat
Ahja, en waarom dan wel?
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 10 december 2004, 12:19   #418
Pieter de Coninck
Banneling
 
 
Pieter de Coninck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.014
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Ahja, en waarom dan wel?
Onbeleefderik, dat gaat je niet aan. Misschien is het wel om een BUBbel vodje af te pakken.
Pieter de Coninck is offline  
Oud 10 december 2004, 13:28   #419
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Yann in welke draad had je nu weer aan mij gevraagd om aan te tonen dat je Flaminganten wou laten oppakken ? Je fotoke zegt genoeg... je uitlatingen nog eens herlezen zou helpen ook..
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 10 december 2004, 13:58   #420
Groot Bakkes
Minister
 
Groot Bakkes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2003
Locatie: Vlaanderen, Antwerpen
Berichten: 3.315
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Fijn dat je hen geen amnestie gunt.
Dat was een foutje van mij met de quotes, dat citaat was uiteraard van Yann de forumnar. Ik gun de Oostfronters van het Vlaams legioen uiteraard amnestie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Jouw vorm van humor is klaarblijkelijk nog flauwer dan die van Geert Hoste.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Dat was een minderheid. De groep waar bv Van Dijck toebehoorde lachte hen dan ook uit.
Zitten jouw oren in je reet ofzo? Tony Van Dijck ZAT bij de Germaanse SS, en dat is dus de groep die ik vermeldde. Je gaat weer grandioos de mist in, Yanntje.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Zeveraarke. Wat heeft dat er nu mee te maken.
Dumbass, als iemand u elke dag in uw kloten stampt en op een dag zie je dat die man/vrouw een pak slaag krijgt, dan ga je die ook niet helpen hé.
Groot Bakkes is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be