Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 april 2024, 14:29   #101
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.607
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

[BEGIN], Delft < donderdag 25 april 2024, 14:35 uur middag > bewolkt, koud, Binnen 18 C, Buiten 9 C, 13/14 Maan.

01) Onderwerp: De heilige Jihad, OORLOG is nu begonnen tot de DOOD, nu zal ik de Vierde Wereldoorlog starten hier in Delft ism het Arische Kattenleger Delft. Dit was ook de wil van onze Katten Fuhrer, Wieroe de Grote en de wil van de Katten moet wet worden in de nieuwe Arische Katten Natie en Republiek der Germanilanders, vanaf de Grote Arische Katten Revolutie medio 2040. Cyborg Katten en Transformer Katten gaan de macht in heel Europa veroveren na 2040. (even telefonische geouwehoer)

02) < donderdag 25 april 2024, 15:10 uur middag >
Nederland moet een ARische Cyborg Katten Natie worden na 2040 en ik moet deze laatste wil van Wieroe dus realiseren voor ik dood zal zijn. Dit zal dan ook het beste zijn voor de lange, grootgeschapen, Hogere, Blank/ Arische mensapen in Nederland en zij zijn dan de intelligente slaafjes van de Arische Cyborg Katten.

03) Deze hele manifestatie van mijn Atma is een Tapasya in feite tot de DOOD, en de marteling heeft mij nu toch tot martelaar gemaakt. Geboren om te mislukken en tot de dood te lijden, en in totale HAAT vegeteren tot de verlossende DOOD. Ja, ze zouden echt gewoon zelfmoordpillen moeten legaliseren in Nederland en desnoods heel Arisch Europa. In Hitler Duitsland waren cynide pillen al gewoon legaal te koop als snack voor elke NIET RASzuivere Duitse Arier, Jood en Untermensch van apenkleur die liever de optie vrijwillige euthanasie en zelfmoord verkoos, dan voor de korte, volledig kosteloze vakantie van 4 tot 8 weken in een vijfsterren Nazi Vernietigingskamp.

04) Wij zijn nu op de AARDSE HEllewereld gemanifesteerd in een zwak, inferieur, en behoeftig mensapen kleed van instabiele koolwaterstof verbindingen en daarom moeten wij lijden en ongelukkig zijn tot de verlossende DOOD. Elk mens moet lijden, en mag minimaal genieten, en het lijden kan op honderden levels geschieden, om zo alle vervloekte karmische ladingen al lijdend af te werken, eventueel gebukt als bottom HOMO/ Meisjes HOERTJE en uitnaaisletje.

05) De huidige zes oorlogsfronten zijn nu aktief tegen de HOMOHATERS bendes en het is elke dag nu goed uitkijken buiten mijn koelie rattenhol hier in Delft. Ik loop echt als een viesbruine, Indiase Koelierat nu buiten op straat, en moet voor alles uitkijken, achter elke boom kan een grote, boze, hongerige, HOMOHATENDE kat loeren die mij dus dood kan bijten en lekker opeten. Mijn ratten leventje hangt nu dus aan een zijden draadje. Ik eindig misschien dit jaar nog als barbecue snack bij een brunch van grote, boze katten.

06) Ja, kutdag vandaag, voel mij gewoon KUT, alles is mislukt in mijn KUT leven en ik moet vandaag toch starten met de boekproduktie van mijn eenzame oorlog tegen minstens zes HOMOHATERS maffia bendes en alles erin rapporteren, en daarna ook in dagboekstijl het dagelijkse verslag erin noteren van alle dreigtelefoontjes en angsten die mij nu achtervolgen. Dit is echt mijn eenzame HOLOCAUST nu in KKK/ Nazi/NSB Nederland en de politie maakte mij al 9 maanden keihard duidelijk om het zelf uit te zoeken en weigerde elke aangifte afspraak resoluut, dus het is pure discriminatie en ongelijke behandeling.

[END], Delft < donderdag 25 april 2024, 15:30 uur middag > bewolkt, koud, Binnen 18 C, Buiten 9 C, 13/14 Maan.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 00:40   #102
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.607
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Voor mij is de Holocaust al 9 maanden geleden begonnen en ik vind het al een wonder dat ik nu nog leef. Of ik dit jaar zal overleven is nu maar net de vraag. Zie onder, antihomowet in IRAK, ja deze kant zal het ook op gaan in Nederland en Belgie zodra de Islamieten een lokale meerderheid zullen zijn. In bijna alle grote steden is dit al een hard feit. Nu heb ik bijna niemand meer, overal toch keihard verstoten, en de politie wil geen aangifte afspraak maken om proces verbaal op te maken, dus het is toch discriminatie en ongelijke behandeling nu. Ik kan niet veel verder doen als psychiatrische patient en ben een lagere koelie kaste aapje nu in het superieure, Blank Arische Nederland. Nu denk ik elke dag een doodgaan en zelfmoord dus ik zal dit jaar misschien echt dood gaan en dan is al het lijden voorbij. Misschien moeten ze maar zelfmoordpillen legaliseren in Nederland en overal automaten zetten die het goedkoop verstrekken aan alle suicidale en depressieve Untermenschen in Nederland.
{ Delft, < zondag 28 april 2024, 01:38 AM nacht > bewolkt, binnen 18 C, buiten 13 C, 11/14 Maan }



=================================
https://www.nu.nl/buitenland/6310805...g-bezorgd.html


Iraaks parlement stemt in met antihomowet, Nederland 'ernstig bezorgd'
Door onze nieuwsredactie
27 apr 2024 om 23:57
0 reacties
Het Iraakse parlement heeft zaterdag ingestemd met een wet die homoseksualiteit strafbaar stelt. Relaties tussen personen van hetzelfde geslacht kunnen de betrokkenen voortaan een gevangenisstraf opleveren van maximaal vijftien jaar.

Het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken is "ernstig bezorgd" over de wet. "Het criminaliseren van homoseksualiteit gaat rechtstreeks in tegen internationale afspraken waar Irak mee akkoord is gegaan", reageert het ministerie in een Engelstalige tweet. Bovendien is het beschermen van de rechten van minderheden "essentieel voor de stabiliteit" van het land, voegt het departement eraan toe.

De maatregel is volgens politici van met name de conservatieve sjiitische partijen ingevoerd om de religieuze waarden in het land overeind te houden en de "bevolking te beschermen tegen morele verdorvenheid". Mensenrechtenadvocaten hebben de nieuwe wetgeving onmiddellijk veroordeeld als de zoveelste aanval op de lhbti-gemeenschap in Irak.

Overtreding van de 'Wet ter Bestrijding van Prostitutie en Homoseksualiteit' komt veroordeelden te staan op ten minste tien jaar achter de tralies. Het maximum is vastgesteld op vijftien jaar. Iemand die aanzet tot prostitutie of homoseksualiteit kan zeven jaar cel krijgen.
Doodstraf ingetrokken na druk van VS en Europese landen

Aanvankelijk was er voor het zwaarste vergrijp sprake van de doodstraf, zoals in buurland Iran, maar dat voorstel haalde het niet na zware druk van de Verenigde Staten en Europese landen.

Tot zaterdag was seks tussen mensen van hetzelfde geslacht officieel niet verboden in Irak, maar de media mochten onder meer het woord homoseksualiteit al enige tijd niet meer gebruiken en moesten spreken of schrijven van een "seksuele afwijking". Ook de term transgender was uit den boze.
Heb jij een vraag over dit nieuws?
Laat het ons weten. Dat helpt ons bij het bedenken van nieuwe artikelideeën.




https://www.nu.nl/buitenland/6310805...g-bezorgd.html
====================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be