Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 mei 2004, 17:06   #21
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Een tegenstander zegt nooit voor 100% alles slechte en foute zaken. Dat geldt ook voor de islam... 8)
Inderdaad ik weet dat u handen jeuken om homosexuelen hun smoel in te slaan.... Maar besef wel dat u diegene bent die zich buiten de samenleving plaatst en dat het niet de samenleving is die zich buiten u groot gelijk plaatst.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2004, 17:09   #22
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke

Klopt maar jullie verwijten de islamieten van homohaat terwijl jullie zelf ook homo's haten. Dus de pot verwijt de ketel is hier zeker op zijn plaats verder wil ik u nog stellen dat haat ook kan leiden tot moord. O.a Xavier Buisseret in in de jaren '80 veroordeeld omdat hij met een aantal andere Blokkers homo's in elkaar heeft geramd. Ontken de feiten nu gewoonweg niet
U bent toch zeer slecht ingelicht. Ik weet niet dat het Vlaams Blok homo's haten.
Ik weet alleen dat Het Vlaams Blok de uitwassen welke zich manifesteren bij de homo's niet willen toleren.
Het is een groot verschil tussen haten, en een menig hebben.
Ik denk dat de haat iets lmeer van de homo zijde komt.
En ik weet het zeker. Die KUNNEN haten.
Tot in het absurde toe!
Lees een de Vlaams Blok standpunten ten opzichte van de homo en lesbie's.
Lees ze zelf, inplaats van ze U te laten voorkauwen van een groepering die steeds spreekt in de naam van ALLE homo's.
De gewone homo is er ook niet mee gedient met al die outingswijzen!

Fernand..probeer toch niet altijd de methoden van dubieuze partijgenoten goed te praten. homo's misdoen de samenleving niets, ze overvallen u niet, profiteren niet en beroepen zich niet op 1 of ander achterlijk geloof. Het feit alléén dat het Blok homosexuelen niet ziet als gelijkwaardige medemensen is voor mij voldoende van te spreken van op zijn minst misprijzen en haat.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2004, 17:17   #23
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Neen ze haten homo's totaal niet, als je eens hier op het forum kijkt naar de homohatende taal... toeval of niet, allemaal afkomstig van Blokkers. Ook de vele persberichten van Vlaams Blok en ook zaken die mandatarissen gezegd hebben over homo's zijn niet bepaald lief te noemen. Maar voor de rest hebben ze helemaal niets tegen homo's, waar haal je het....
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2004, 17:18   #24
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Neen ze haten homo's totaal niet, als je eens hier op het forum kijkt naar de homohatende taal... toeval of niet, allemaal afkomstig van Blokkers. Ook de vele persberichten van Vlaams Blok en ook zaken die mandatarissen gezegd hebben over homo's zijn niet bepaald lief te noemen. Maar voor de rest hebben ze helemaal niets tegen homo's, waar haal je het....
Idd.. het grappige is dat ze dan klagen over de onverdraagzaamheid van anderen...
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2004, 17:18   #25
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Neen ze haten homo's totaal niet, als je eens hier op het forum kijkt naar de homohatende taal... toeval of niet, allemaal afkomstig van Blokkers. Ook de vele persberichten van Vlaams Blok en ook zaken die mandatarissen gezegd hebben over homo's zijn niet bepaald lief te noemen. Maar voor de rest hebben ze helemaal niets tegen homo's, waar haal je het....
Zo hebben ze ook niks tegen vreemdelingen... of wist je dat nog niet?
En ook niks tegen de democratie, of tegen de rechtbanken...
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2004, 17:37   #26
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
U bent toch zeer slecht ingelicht. Ik weet niet dat het Vlaams Blok homo's haten.
Ik weet alleen dat Het Vlaams Blok de uitwassen welke zich manifesteren bij de homo's niet willen toleren.
Het is een groot verschil tussen haten, en een menig hebben.
Ik denk dat de haat iets lmeer van de homo zijde komt.
En ik weet het zeker. Die KUNNEN haten.
Tot in het absurde toe!
Lees een de Vlaams Blok standpunten ten opzichte van de homo en lesbie's.
Lees ze zelf, inplaats van ze U te laten voorkauwen van een groepering die steeds spreekt in de naam van ALLE homo's.
De gewone homo is er ook niet mee gedient met al die outingswijzen!

Fernand..probeer toch niet altijd de methoden van dubieuze partijgenoten goed te praten. homo's misdoen de samenleving niets, ze overvallen u niet, profiteren niet en beroepen zich niet op 1 of ander achterlijk geloof. Het feit alléén dat het Blok homosexuelen niet ziet als gelijkwaardige medemensen is voor mij voldoende van te spreken van op zijn minst misprijzen en haat.
Beste vriend, moest U eerlijk weten hoeveel homo's er bij het Vlaams Blok actief zijn, die zich niet durven bekennen als Vlaams Blokker, ge zou nog echt verschieten.
Er was zelfs een Vlaams Blok mandataris in de oCMW raad.
Maar hij heeft het moeten opgeven voor zijn toenmalige "vriend".
Nu is hij terug bij het Blok, en zou zich terug kandidaat willen stellen voor zijn mandaat.
U weet werkelijk niet waarover U praat.
Heeft het Vlaams Blok reeds opgeroepen om julie uit het raam te kieperen?
Neen, het Vlaams Blok verwacht van de homo gemeenschap dat ze zich zouden gedragen zoals een normale mens.
In mijn sport, hebben we in onze club lesbiennes.
Denkt U dat die geviseerd of gediscimineerd worden?
Neen, maar ze vallen niemand lastig met hun gezeik.
Iedereen weet dat ze lesbies zijn. Maar ze gedragen zich volledig als normale mensen. Zitten niet de Godganse dag elkaar af te lebberren.
En zitten nog minder de ganse tijd te zagen dat ze lesbies zijn.
Ik geloof dat de problemen die zich stellen, er alleen komen door van die gasten die de vuil jeannet moeten uithangen. Die gasten voelen zich niet goed in hun vel, en zijn de schuld dat een normaal homo koppel met de nek worden aangekeken!
En stop eens van te zeggen dat een Vlaams Blokker niet weet wat homo zijn is.
We kennen de gemeenschap reeds van als we jong waren. Intussen ben ik er 60.
NOOIT, en hoor goed, NOOIT zijn er problemen geweest met de homo en heterogemeenschap. Totdat een of andere groepering de spreekbuis werd van zichzelf benoemde anderen.
Wanneer U zich opsteld als een niet bij de gemeenschap behorende, moet ge niet verschieten als de gemeenschap zich gaat afzetten tegen U.
Wanneer U zichzelf steeds op de voorgrond duwt met Uw sexuele geaardheid, moet ge niet ver denken dat er mensen gaan zijn die U in het zottekot willen.
Beleef Uw homo zijn, en houd er uwen tater over.
We lopen toch ook niet den hele dag te scanderen dat we hetero zijn. En we moeten toch ook een heteroparade organiseren met een pluim in onze derniere.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2004, 18:06   #27
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Meer dan 90 % van de mensen die oploopt in de gay pride loopt daar gewoon als zichzelf, totaal niet verkleed enzo. En de mensen die verkleed zijn, tja, ik zou het niet doen maar so what? Doen zij iets mis? Tuurlijk moet de tv juist die sensatiebeelden tonen en klampen sommigen zich daar aan vast. En nog iets aan de gay pride nemen er ook hetero's deel hé.

Dus als ik het goed begrijp mogen gewone carnavaltochten ook niet meer plaatsvinden dus? Ah ja aangezien jullie iets tegen die mensen hebben die verkleed lopen op de gay pride?

En dat er bij het Vlaams Blok zogezegd meer homo's zouden zitten dan we denken... bij de mandatarissen... dat die dan hen bekend maken hé... of mogen zij niet van de partijtop misschien? Een homo als mandataris bij het Vlaams Blok da's zovéél als je eigen principes vernietigen.
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2004, 18:25   #28
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Meer dan 90 % van de mensen die oploopt in de gay pride loopt daar gewoon als zichzelf, totaal niet verkleed enzo. En de mensen die verkleed zijn, tja, ik zou het niet doen maar so what? Doen zij iets mis? Tuurlijk moet de tv juist die sensatiebeelden tonen en klampen sommigen zich daar aan vast. En nog iets aan de gay pride nemen er ook hetero's deel hé.

Dus als ik het goed begrijp mogen gewone carnavaltochten ook niet meer plaatsvinden dus? Ah ja aangezien jullie iets tegen die mensen hebben die verkleed lopen op de gay pride?

En dat er bij het Vlaams Blok zogezegd meer homo's zouden zitten dan we denken... bij de mandatarissen... dat die dan hen bekend maken hé... of mogen zij niet van de partijtop misschien? Een homo als mandataris bij het Vlaams Blok da's zovéél als je eigen principes vernietigen.
Hier begint het al terug.
Die mensen DURVEN het niet ten wille van de onverdraagzaamheid van hun homo "vrienden"!
Die jongen heeft zijn mandaat laten staan, daar hij bang was uitgesloten te worden door zijn verdraagzame homo vrienden!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2004, 19:34   #29
Bloxbuster
Banneling
 
 
Bloxbuster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 november 2003
Locatie: Cuba
Berichten: 874
Standaard

Waarom zorgen maken om die homohaters van het blok , zijn een stel veroordeelde criminele racisten en daar stel ik mij als andersgeaarde boven hoor.
Bloxbuster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2004, 19:56   #30
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Dit is weer maar eens een duidelijke poging van de plaatselijke forumlinkiewinkies om de aandacht af te leiden waar het in de topic over gaat, moslims die oproepen tot het doden van homo's. Staan ze met de mond vol tanden, beginnen ze maar over de "homohaat" van het Vlaams Blok. Zo doorzichtig.

Eentje heeft het zelfs over criminele racisten. Ik kan hem enkele wijken aanraden waar hij eens in zijn carnavalstenue moet doorlopen, zal hij eens met zijn neus op de feiten worden gedrukt. 8)
__________________
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2004, 20:08   #31
neruda
Banneling
 
 
neruda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2004
Locatie: Belgium
Berichten: 1.734
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Neen, het Vlaams Blok verwacht van de homo gemeenschap dat ze zich zouden gedragen zoals een normale mens.
Hypocriet...en sinds wanneer bepaalt het Blok de regels ??? En waar is jouw vrijemeningsuiting nu naartoe ??? En gaat het Blok de regels bepalen wat normaal en niet normaal is ? Ik hoop nooit in mijn bestaan !!!
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2004, 20:40   #32
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Dit is weer maar eens een duidelijke poging van de plaatselijke forumlinkiewinkies om de aandacht af te leiden waar het in de topic over gaat, moslims die oproepen tot het doden van homo's. Staan ze met de mond vol tanden, beginnen ze maar over de "homohaat" van het Vlaams Blok. Zo doorzichtig.

Eentje heeft het zelfs over criminele racisten. Ik kan hem enkele wijken aanraden waar hij eens in zijn carnavalstenue moet doorlopen, zal hij eens met zijn neus op de feiten worden gedrukt. 8)
Misschien effe zeggen dat ik niet links ben hé... Van als je hier geen Blokker bent of zo wordt je soms automatisch als links bestempeld...
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2004, 20:44   #33
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Neen, het Vlaams Blok verwacht van de homo gemeenschap dat ze zich zouden gedragen zoals een normale mens.
Hypocriet...en sinds wanneer bepaalt het Blok de regels ??? En waar is jouw vrijemeningsuiting nu naartoe ??? En gaat het Blok de regels bepalen wat normaal en niet normaal is ? Ik hoop nooit in mijn bestaan !!!
Ze verwachten van de homogemeenschap dat ze zich zouden gedragen zoals een normale mens, maar die normale mens mag dan wel niet huwen, geen kinderen adopteren etc.
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2004, 21:30   #34
Bloxbuster
Banneling
 
 
Bloxbuster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 november 2003
Locatie: Cuba
Berichten: 874
Standaard

het criminele blok gaat bepalen hoe wij ons moeten gedragen veeg eerst voor eigen deur en zweer uw 70-punten plan af en gooi Dewinter om te beginnen al buiten...
Bloxbuster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2004, 21:49   #35
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser
het criminele blok gaat bepalen hoe wij ons moeten gedragen veeg eerst voor eigen deur en zweer uw 70-punten plan af en gooi Dewinter om te beginnen al buiten...
vraag het aan dit "familiefeestgedruis" op de foto het zeventig punten programma is zo oud als de straat en is al 140 keer aangepast, bijgeschaafd, verfijnd, bijgewerkt.... enz
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2004, 22:07   #36
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser
hé Kai, wat moet jij eigenlijk met die foto in je signature, van een oud wijf dat met een geweer zwaait?
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2004, 22:45   #37
Bloxbuster
Banneling
 
 
Bloxbuster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 november 2003
Locatie: Cuba
Berichten: 874
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser
hé Kai, wat moet jij eigenlijk met die foto in je signature, van een oud wijf dat met een geweer zwaait?
DAT ZE maar beseffen dat we ons niet laten doen, die blokkers, we zijn hier en blijven hier en als het de autochtonen hier niet meer bevalt of ze met de realiteit niet kunnen leven , dat ze dan immigreren he hoe dan ook binnen kort afzienbare tijd zijn wij toch baas in Europa en zeker hier in Belgiê 8)
Bloxbuster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2004, 23:26   #38
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect

hé Kai, wat moet jij eigenlijk met die foto in je signature, van een oud wijf dat met een geweer zwaait?
DAT ZE maar beseffen dat we ons niet laten doen, die blokkers, we zijn hier en blijven hier en als het de autochtonen hier niet meer bevalt of ze met de realiteit niet kunnen leven , dat ze dan immigreren he hoe dan ook binnen kort afzienbare tijd zijn wij toch baas in Europa en zeker hier in Belgiê 8)
Wat bedoel je? Krijgen we een staatsgreep of zo?
__________________
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2004, 23:29   #39
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser
hé Kai, wat moet jij eigenlijk met die foto in je signature, van een oud wijf dat met een geweer zwaait?
Ik denk dat die eerder in haar voet schiet of sterft aan een hartaanval dan dat ze met dat geweer iemand zou koudmaken.
__________________
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2004, 09:21   #40
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect

hé Kai, wat moet jij eigenlijk met die foto in je signature, van een oud wijf dat met een geweer zwaait?
DAT ZE maar beseffen dat we ons niet laten doen, die blokkers, we zijn hier en blijven hier en als het de autochtonen hier niet meer bevalt of ze met de realiteit niet kunnen leven , dat ze dan immigreren he hoe dan ook binnen kort afzienbare tijd zijn wij toch baas in Europa en zeker hier in Belgiê 8)

Prachtig, werkelijk hoe we U moeten zien.
Het Vlaams Blok heeft nog nooit opgeroepen tot dezelfde haat welke U nu manifesteerd.
En Gastje, IK bepaald De NORM welke IK aanvaardbaar vind voor mij. Dat is eveneens een vorm van vrije meningsuitting.
Wanneer ik vid dat die kontdraaiende menselijk kwallen, mij storen, dan heb ik het recht om dat te zeggen. Daarentegen, degene die hun andersgeaardheid als normale mensen beleven, vind ik zeker geen kwallen.
En Kaiser, wanneer er een bewind komt die al die andersgekleurden buiten kiepert. Dan zal U er zeker bijzijn.
Met Uw en jha jha uitspraken sterkt U alleen de mening van de Vlaming, dat er een groot gedeelte capuul binnen de allochtonen zit.
Wat het rasisme aangaat. Zo maakt men van normale burgers echte rasisten!
Maar dat wisten wij al in 1980.
Gastjes zoals U en jhajha zijn de stemmenkannonen van het Vlaams Blok.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be