Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 mei 2004, 13:04   #21
Philips Inc.
Minister-President
 
Philips Inc.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 november 2003
Locatie: Op deze doorgedraaide wereldbol
Berichten: 4.314
Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
DE B.U.B. HEET DE NIEUWE LIDSTATEN WELKOM


Op één mei breidt de Europese Unie uit naar het oosten. Nieuwe markten
openen hun deuren en nieuwe landen kunnen ontdekt worden door de
West-Europese toeristen. De B.U.B., als pro-Europese partij, heet de nieuwe
lidstaten van de Europese Unie welkom. Samen zullen we sterker zijn om de
Amerikaanse en Aziatische concurrentie te kunnen trotseren !
Leve het Europees nationalisme!
__________________
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2004, 13:50   #22
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bollinasius
Ja, laten we vieren ! Hoe zit het echter met de berichtgeving van de VRT: ik zag op bijna alle buitenlandse zenders live het vuurwerk, gezang,... maar onze VLAAMSE zender zweeg weer als vermoord: kwestie van enig Europagevoel niet aan te wakkeren of wat ?
Integendeel. Beelden over ballonekes die niet konden opstijgen omdat de wind niet goed zat, ... vlogen ons als eerste en belangrijste journaalpunt tegemoet. Het Europa-gevoel moet en zal aangewakkerd worden met wat in de laatste jaren bekend is geworden als een "volksfeest". In tegenstelling tot wat "nou nou" beweert in een andere thread, geloof ik niet dat er nog "dommekloten" zijn die op het Blok stemmen. Me dunkt zijn die immers allemaal mandataris geworden van een (nog zo'n keyword) democratische partij.
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2004, 16:39   #23
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Mail die ik kreeg van een BPlusser vat alles mooi samen:


Citaat:
Ik ben zaterdag in de Europawijk geweest. Hongaars aperitiefje, Maltese lunch, Slowaaks pintje en Tsjechisch dessert. Vier keer meer mensen dan verwacht door de organisatoren. Uren aanschuiven om in het Eu-parlement binnen te mogen. Alle denkbare en ondenkbare talen. Misschien het meest ontroerend : een klein tentje met “Roumanie 2007”. Mensen wensen elkaar ‘welkom in de Unie’. Applaus voor de Oost-Europese volksdansers enz.. Een opgelaten, ontroerende sfeer van hartelijkheid, en het besef dat we de demonen van de twintigste eeuw begraven hebben.



Brussel-Halle-Vilvoorde leek mij in één klap zo on-interessant… Petit pays, petits esprits ?
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2004, 17:13   #24
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Mail die ik kreeg van een BPlusser vat alles mooi samen:


Citaat:
Ik ben zaterdag in de Europawijk geweest. Hongaars aperitiefje, Maltese lunch, Slowaaks pintje en Tsjechisch dessert. Vier keer meer mensen dan verwacht door de organisatoren. Uren aanschuiven om in het Eu-parlement binnen te mogen. Alle denkbare en ondenkbare talen. Misschien het meest ontroerend : een klein tentje met “Roumanie 2007”. Mensen wensen elkaar ‘welkom in de Unie’. Applaus voor de Oost-Europese volksdansers enz.. Een opgelaten, ontroerende sfeer van hartelijkheid, en het besef dat we de demonen van de twintigste eeuw begraven hebben.



Brussel-Halle-Vilvoorde leek mij in één klap zo on-interessant… Petit pays, petits esprits ?
Da's inderdaad de ésprit van B-Plus: Kop hoog in de wolken en neerkijken op diegenen die aan de basis proberen te sleutelen...

Als ze écht belgicistisch en federalistisch waren, dan zouden ze een krachtige eis voor de splitsing van Brussel-Halle-Vilvoorde laten horen. Maar B-Plus beleidt het federalisme nu eenmaal alleen met de mond.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2004, 18:44   #25
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Mail die ik kreeg van een BPlusser vat alles mooi samen:


Citaat:
Ik ben zaterdag in de Europawijk geweest. Hongaars aperitiefje, Maltese lunch, Slowaaks pintje en Tsjechisch dessert. Vier keer meer mensen dan verwacht door de organisatoren. Uren aanschuiven om in het Eu-parlement binnen te mogen. Alle denkbare en ondenkbare talen. Misschien het meest ontroerend : een klein tentje met “Roumanie 2007”. Mensen wensen elkaar ‘welkom in de Unie’. Applaus voor de Oost-Europese volksdansers enz.. Een opgelaten, ontroerende sfeer van hartelijkheid, en het besef dat we de demonen van de twintigste eeuw begraven hebben.



Brussel-Halle-Vilvoorde leek mij in één klap zo on-interessant… Petit pays, petits esprits ?
Inderdaad, wat is het positief dat Tsjechen en Slowaken elk volwaardig lid kunnen zijn van de EU. Ik ben ontroerd dat u als BUBer de positieve gevolgen van het uiteenvallen van Czechoslovakije zo in de verf zet.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2004, 23:58   #26
Bollinasius
Burger
 
Geregistreerd: 1 april 2004
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bollinasius
Ja, laten we vieren ! Hoe zit het echter met de berichtgeving van de VRT: ik zag op bijna alle buitenlandse zenders live het vuurwerk, gezang,... maar onze VLAAMSE zender zweeg weer als vermoord: kwestie van enig Europagevoel niet aan te wakkeren of wat ?
Integendeel. Beelden over ballonekes die niet konden opstijgen omdat de wind niet goed zat, ... vlogen ons als eerste en belangrijste journaalpunt tegemoet. Het Europa-gevoel moet en zal aangewakkerd worden met wat in de laatste jaren bekend is geworden als een "volksfeest". In tegenstelling tot wat "nou nou" beweert in een andere thread, geloof ik niet dat er nog "dommekloten" zijn die op het Blok stemmen. Me dunkt zijn die immers allemaal mandataris geworden van een (nog zo'n keyword) democratische partij.

Die ballonekes zaten in het journaal enzo maar ik had het over de live-uitzending om middernacht waarvan geen sprake op de VRT en wel op ned.2, TVE,...
__________________
Wie klaagt en zaagt,
heeft meer dan hij vraagt !
Bollinasius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2004, 09:45   #27
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
DE B.U.B. HEET DE NIEUWE LIDSTATEN WELKOM


Op één mei breidt de Europese Unie uit naar het oosten. Nieuwe markten
openen hun deuren en nieuwe landen kunnen ontdekt worden door de
West-Europese toeristen. De B.U.B., als pro-Europese partij, heet de nieuwe
lidstaten van de Europese Unie welkom. Samen zullen we sterker zijn om de
Amerikaanse en Aziatische concurrentie te kunnen trotseren !
Ik hoop dat ooit ook de Vlaamse Republiek welkom zal geheten worden in de EU.
De soep wordt nooit zo warm geheten als ze wordt opgediend!
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be