Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 januari 2024, 07:42   #1
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.273
Standaard Burgemeester krijgt kritiek omdat hij Samson verkoos boven de watersnood Affligem

Burgemeester Walter De Donder krijgt kritiek voor optreden in ‘Samson & Marie’-kerstshow tijdens watersnood in zijn gemeente: “Mentaal ben ik in Affligem”


Enerzijds kan ik begrijpen dat ie een overeenkomst moet nakomen, anderzijds zijn er ook omstandigheden waarom je een afspraak niet nakomt.

Hier had hij bij de bevolking moeten blijven.

Burgemeester Walter De Donder van Affligem (CD&V) krijgt kritiek omdat hij tijdens de watersnood optrad als ‘meneer de burgemeester’ in de kerstshow van ‘Samson & Marie’, en niet in zijn gemeente is. Dat meldt VRT NWS. “Fysiek ben ik in Antwerpen, maar mentaal ben ik in Affligem”, aldus De Donder.
jvh

Hoe doe je dat?

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240104_92153923
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2024, 07:53   #2
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.547
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Burgemeester Walter De Donder krijgt kritiek voor optreden in ‘Samson & Marie’-kerstshow tijdens watersnood in zijn gemeente: “Mentaal ben ik in Affligem”


Enerzijds kan ik begrijpen dat ie een overeenkomst moet nakomen, anderzijds zijn er ook omstandigheden waarom je een afspraak niet nakomt.

Hier had hij bij de bevolking moeten blijven.

Burgemeester Walter De Donder van Affligem (CD&V) krijgt kritiek omdat hij tijdens de watersnood optrad als ‘meneer de burgemeester’ in de kerstshow van ‘Samson & Marie’, en niet in zijn gemeente is. Dat meldt VRT NWS. “Fysiek ben ik in Antwerpen, maar mentaal ben ik in Affligem”, aldus De Donder.
jvh

Hoe doe je dat?

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240104_92153923
Politiekers hebben toch allemaal een gespleten persoonlijkheid, niet?
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2024, 09:41   #3
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Hoe doe je dat?
Gruwelijk veel zuipen.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2024, 09:42   #4
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.305
Standaard

En wat moest hij daar doen in Affligem? Kijken hoe het water stroomt of met een emmertje wat water naar de zee dragen? Onze burgemeester was "druk" in de weer. Veel fotos zien passeren op zijn facebookpagina en een gratuite bedanking van de hulpdiensten, maar tis niet dat hij zelf veel aan het uitsteken was hé. Vooral veel in de weg lopen heb ik de indruk.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2024, 09:52   #5
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
En wat moest hij daar doen in Affligem? Kijken hoe het water stroomt of met een emmertje wat water naar de zee dragen? Onze burgemeester was "druk" in de weer. Veel fotos zien passeren op zijn facebookpagina en een gratuite bedanking van de hulpdiensten, maar tis niet dat hij zelf veel aan het uitsteken was hé. Vooral veel in de weg lopen heb ik de indruk.
Das inderdaad ook juist.

En hebben ze daar toch echt iemand nodig om in de weg te lopen kunnen ze in hoge nood Flipke ook nog altijd bellen.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2024, 11:46   #6
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.547
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
En wat moest hij daar doen in Affligem? Kijken hoe het water stroomt of met een emmertje wat water naar de zee dragen? Onze burgemeester was "druk" in de weer. Veel fotos zien passeren op zijn facebookpagina en een gratuite bedanking van de hulpdiensten, maar tis niet dat hij zelf veel aan het uitsteken was hé. Vooral veel in de weg lopen heb ik de indruk.
Juist, ramptoeristen zijn er al genoeg. We hebben geen nood aan politiekers die de miserie van burgers komen becommentariëren.

Al 14 jaar GEEN ZAK gedaan om de Dender te bedwingen.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2024, 11:58   #7
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
En wat moest hij daar doen in Affligem? Kijken hoe het water stroomt of met een emmertje wat water naar de zee dragen? Onze burgemeester was "druk" in de weer. Veel fotos zien passeren op zijn facebookpagina en een gratuite bedanking van de hulpdiensten, maar tis niet dat hij zelf veel aan het uitsteken was hé. Vooral veel in de weg lopen heb ik de indruk.
Gelijk de gouverneur van West-Vlaanderen die een paar maanden terug de overstromingen in de Westhoek ging bezoeken.




On topic: een rationele handelende burgemeester moet rekening houden met zijn emotionele denkende bevolking om herverkozen te raken.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.

Laatst gewijzigd door Vlad : 4 januari 2024 om 12:00.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2024, 12:04   #8
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.305
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Gelijk de gouverneur van West-Vlaanderen die een paar maanden terug de overstromingen in de Westhoek ging bezoeken.




On topic: een rationele handelende burgemeester moet rekening houden met zijn emotionele denkende bevolking om herverkozen te raken.
Dat is dan ook wat veel burgemeesters doen. Elke week 10 pensenkermissen gaan bezoeken en "meleven" en "voelen" met de bevolking. Maar uiteindelijk doet zo iemand 6 jaar aan een stuk aan zieltjeswinning zonder effectief beleid te voeren.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2024, 13:45   #9
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.573
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Das inderdaad ook juist.

En hebben ze daar toch echt iemand nodig om in de weg te lopen kunnen ze in hoge nood Flipke ook nog altijd bellen.
Ja dat is just, dat die zijn wellies nog niet heeft aangetrokken om de gebied onder de water te bezoek.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2024, 13:46   #10
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.573
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Juist, ramptoeristen zijn er al genoeg. We hebben geen nood aan politiekers die de miserie van burgers komen becommentariëren.

Al 14 jaar GEEN ZAK gedaan om de Dender te bedwingen.
je kan ze beter gebruiken als zandzakskes.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2024, 13:54   #11
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.547
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
je kan ze beter gebruiken als zandzakskes.
Die politiekers? Die zijn absoluut niet waterdicht.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2024, 14:44   #12
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.250
Standaard

Hij is een paar uur weg uit de gemeente. Wat erg!
Ted Cruz ging op vakantie in Cancun terwijl ze in Texas bevroren en zonder stroom zaten.
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2024, 15:15   #13
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.386
Standaard

't Is nen tsjeef hé.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2024, 15:52   #14
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.458
Standaard

En bij Samson was zijn excuus 'vliegtuigjes kleven'. Het is me wat.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be