Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 juli 2017, 06:28   #21
Odol
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2015
Berichten: 1.274
Standaard

Niet onbelangrijk detail. De wettelijke trouw mag pas doorgaan nadat ze van het hoogste gebouw gesmeten zijn.

Ik ben niet onder de indruk, zes bijna allemaal linkse gutmenschen noemen zich moslim en stemmen voor het homonhuwelijk. Ondertussen blijftbde meerderheid van de moslims passief ijveren voor de sharia, en zit er geen bal mee in dat onze seculiere samenleving moslimiseert en iedereen halal vlees door de strot wordt geramd.

Stemmingmakerij. Soumission.
Odol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 06:46   #22
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odol Bekijk bericht
Niet onbelangrijk detail. De wettelijke trouw mag pas doorgaan nadat ze van het hoogste gebouw gesmeten zijn.

Ik ben niet onder de indruk, zes bijna allemaal linkse gutmenschen noemen zich moslim en stemmen voor het homonhuwelijk. Ondertussen blijftbde meerderheid van de moslims passief ijveren voor de sharia, en zit er geen bal mee in dat onze seculiere samenleving moslimiseert en iedereen halal vlees door de strot wordt geramd.

Stemmingmakerij. Soumission.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 06:57   #23
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Het islam-probleem in Europa is opgelost want zes (ja, zes) islamieten stemden voor het homo-huwelijk in Duitsland.
U bent heel erg oneerlijk, want hetgeen jij hier nu voorhoudt, heb ik nergens gezegd.
Waarom probeer jij zo'n leugen in mijn schoenen te schuiven ?
Vind je dat plezant ?
Is dat net niet eigenlijk gedrag dat we kunnen verwachten van religieus geïndoctrineerden ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 07:01   #24
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Inderdaad. 6 van 393 voorstemmen waren van moslims.

Er waren 262 tegenstemmen. Eén stem daarvan is zeker van Merkel, maar hoeveel "niet geregistreerde" moslims zouden eveneens tegen gestemd hebben?

Schoofzak?
In het krantenartikel, dat ik de moeite vond om het voor jou te knippen en te plakken in de openingspost (waarvoor geen dank nodig is, maar mijn kloten als ge dan toetert zonder dit gelezen te hebben), staat:

Citaat:
Er zijn slechts drie parlementsleden officieel geregistreerd als moslim, maar de politieke partijen bevestigden aan Welt dat deze zes zichzelf als moslim zien.
Ik veronderstel hier (vaag) uit dat er slechts zes moslims zijn in gans het Duitse parlement.

(Hoeveel moslims telt "onze" federale kamer ? En het Vlaams parlement ?)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 07:06   #25
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...
Dit is een sprekend voorbeeld van de manier waarop wij beduveld en geïndoctrineerd worden door de media.
...
Sorry, maar jouw langdradige post doet me nu wel veronderstellen dat je neigt naar achtervolgingswaanzin.
Of is het gewoon trachten gelijk te krijgen door met modder te smijten?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 07:31   #26
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.064
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik heb geen lijst gevraagd. Ik wil weten hoeveel niet geregistreerde moslims er bij de 262 tegenstemmers waren. Moslims die niet geregistreerd zijn dus, maar die zichzelf wel zien als moslims.

Van drie geregistreerde en drie niet geregistreerde moslim maken de media dus " Moslims in Bundestag stemden unaniem voor homohuwelijk".
Waar de media niet over piepen is dat er zich misschien vele malen meer niet geregistreerde moslims onder de 262 tegenstemmers bevonden.

Geef toe, dat wie niet verder leest dan de titel, weg is met het welbewuste bedrog dat "de" moslims in "de" bundesdag unaniem voor het homohuwelijk stemden. De waarheid is dat een meerderheid van 393 leden waaronder drie geregistreerde en drie niet geregistreerde moslims voor het homohuwelijk stemden .

Waar met geen woord over wordt gepiept in de media is dat er zich onder de 262 tegenstemmers misschien enkele tientallen "niet geregistreerde moslim" bevonden die zichzelf zien als moslims.
Voor wie het nog altijd niet door heeft, het is geen toeval dat het over geregistreerde en niet geregistreerde moslims gaat. Noch is het toeval dat de aandacht enkel op de pro-stemmers getrokken wordt. Het is een grotesk bedrog om te insinueren dat de moslims in de Bundestag unaniem pro het moslimhuwelijk stemden".

De moslimknuffelaars zullen ongetwijfeld mijn analyse van dit bedrog betwisten, maar wie eerlijk is met zichzelf kan moeilijk anders dan toegeven dat een overgrote meerderheid van moslims geen homo's lusten, dus tegen het homohuwelijk zijn, en bijgevolg tegen stemden.

Dit is een sprekend voorbeeld van de manier waarop wij beduveld en geïndoctrineerd worden door de media. De Schoofzak heeft zijn hersens niet gebruikt, trapt als een klein kind in de strik, en maakt daardoor een blunder om U tegen te zeggen.
Niets, maar dan ook niets in dit mediabedrog bewijst dat er een "Westerse islam" mogelijk is. Er bestaat maar één Islam, en die staat ook anno 2017 nog altijd vele malen vijandiger tegenover homo's dan de zotskappen van Rome.

Je schrijft 'enkele tientallen "niet geregistreerde moslim"'. Terwijl ik mijn eerste ochtendlijke koffie dronk, ben ik het lijstje eens afgegaan.

5 volledig Turkse namen
1 Turkse voornaam, Griekse achternaam
1 Turkse voornaam, Duitse achternaam
1 naam vermoedelijk van Arabische oorsprong
1 naam van onbekende oorsprong

Net geen tiental van vreemde namen. De rest van de namen waren oerduits en heel soms slavisch.

Je insinueert bedrog. Komt dat bedrog misschien van jou? Als sprekend voorbeeld van beduveld worden kan dat inderdaad tellen.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 07:43   #27
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Ge kent uw eigen het beste, ik ga u dus niet tegenspreken.
Noemt u mij nu een AfD-er of Kaloot? Of hoe moet ik die opmerking interpreteren?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 07:44   #28
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat zeggen veel kaloten ook van tsjeven die toch voor abortus of homohuwelijk gestemd hebben.
Zoals ik al zei:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Op verschillende vlakken is het inderdaad één pot nat.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 08:12   #29
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Drie niet geregistreerde moslims stemden voor.


Er waren in 2013 acht moslims in de Bundestag, momenteel zes die unaniem voor stemden. Drie ervan officieel geregistreerd als moslim, drie niet.

Gezien een registratie van een geloof ook inhoud dat men de "Kirchensteuer" moet betalen.



6 dus, niet meer omdat dit beter in uw fantazieke kraam past.

https://www.bundestag.de/abgeordnete18/

Uw fantaziek gezever over niet-geregistreerde moslims is wat het is zever, omdat het "toevallig" niet in uw kraam past.


http://www.bundestag.de/service/glos...atistik/247190


En als er volgens u meer niet-geregistreerde moslims zijn dan moet ge dat maar bewijzen inplaats van te vragen dat de rest uw fantaziektes moet bewijzen.
Jouw reactie was perfect voorspelbaar. Het is onbewezen zever die niet toevallig in jouw fantazieke kraam past.

Niemand, ook jij niet, kan er omheen dat de overgrote meerderheid moslims homofoob is.
Niemand, ook jij niet, kan er logischerwijze omheen dat er zich zowel geregistreerde als niet geregistreerde moslims onder de 262 tegenstemmers kunnen bevinden.
Niemand, ook jij niet, kan er omheen dat de titel in de media bedrieglijk is.
Niemand, ook jij niet, kan bewijzen dat mijn analyse fout is.
Niemand, ook jij niet, kan weten hoeveel niet officieel geregistreerde moslims er deel uitmaken van de bundestag.

Vooraleer je anderen een fantazieke kraam aanwrijft zou je beter eens voor de spiegel gaan staan en kijken wie je dan ziet.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 08:15   #30
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Je fantaziekte speelt je duidelijk parten.

dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 08:16   #31
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Niemand, ook jij niet, kan weten hoeveel niet officieel geregistreerde moslims er deel uitmaken van de bundestag.
Kom, beetje serieus blijven hé. Alsof er honderd moslims in de bundestag zitten...
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 08:31   #32
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Je schrijft 'enkele tientallen "niet geregistreerde moslim"'. Terwijl ik mijn eerste ochtendlijke koffie dronk, ben ik het lijstje eens afgegaan.

5 volledig Turkse namen
1 Turkse voornaam, Griekse achternaam
1 Turkse voornaam, Duitse achternaam
1 naam vermoedelijk van Arabische oorsprong
1 naam van onbekende oorsprong

Net geen tiental van vreemde namen. De rest van de namen waren oerduits en heel soms slavisch.

Je insinueert bedrog. Komt dat bedrog misschien van jou? Als sprekend voorbeeld van beduveld worden kan dat inderdaad tellen.
Een naam spreekt pas boekdelen als hij verzwegen wordt in de media.

Islamitische Staat heeft zowel mannen als vrouwen in haar rangen van Europese origine, en met Europese namen.

Ook jij kan er niet omheen dat het gros van de moslims homofoob zijn. In heel wat moslimlanden riskeren ze zelfs hun leven als ze betrapt worden. Het is geen toeval dat homoseksuele moslims op die gronden asiel wordt verleend in Europa.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 09:28   #33
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.064
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Een naam spreekt pas boekdelen als hij verzwegen wordt in de media.

Islamitische Staat heeft zowel mannen als vrouwen in haar rangen van Europese origine, en met Europese namen.

Ook jij kan er niet omheen dat het gros van de moslims homofoob zijn. In heel wat moslimlanden riskeren ze zelfs hun leven als ze betrapt worden. Het is geen toeval dat homoseksuele moslims op die gronden asiel wordt verleend in Europa.
Het gaat hier over de Bundestag.

Wat jij hier zit te tokkelen is vooral een hoop ...
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 10:21   #34
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Het gaat hier over moslims die zogenaamd unaniem pro moslimhuwelijk stemden in de bundestag. Niemand, ook jij niet, kan bewijzen hoeveel niet geregistreerde moslims tegen stemden. Al was het er maar één moslim die tegen stemde, dan nog is datgene dat de media verkopen als unanimiteit een bewuste leugen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 10:43   #35
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het gaat hier over moslims die zogenaamd unaniem pro moslimhuwelijk stemden in de bundestag. Niemand, ook jij niet, kan bewijzen hoeveel niet geregistreerde moslims tegen stemden. Al was het er maar één moslim die tegen stemde, dan nog is datgene dat de media verkopen als unanimiteit een bewuste leugen.
Neen, het is enkel een bewuste leugen indien de media wisten dat er een 'verborgen moslim' in de bundestag zit.

Hiervoor is geen enkel bewijs. Het is hoe dan ook weinig waarschijnlijk.

Als alle gekende moslims in de bundesrat 'ja' hebben gestemd en u beweert dat er helemaal geen unanimiteit is vanwege moslims die er niet voor uitkomen moslim te zijn (onwaarschijnlijk), dan ligt de bewijslast bij u.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 5 juli 2017 om 10:46.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 10:45   #36
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het gaat hier over moslims die zogenaamd unaniem pro moslimhuwelijk stemden in de bundestag. Niemand, ook jij niet, kan bewijzen hoeveel niet geregistreerde moslims tegen stemden. Al was het er maar één moslim die tegen stemde, dan nog is datgene dat de media verkopen als unanimiteit een bewuste leugen.
2
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 12:06   #37
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Ge zult zo toch maar in een kramp schieten zeg .... 6 gasten waarvan de pers weet dat ze moslim zijn, blijken pro het holebi-huwelijk gestemd te hebben.
En de pers durft dan nog te insinueren dat er geen andere parlementsleden zijn dan die 6, die moslim zouden zijn.

En meisje Merkel stemde tegen zo'n wettelijke mogelijkheid om te huwen.

En met zo'n kramp, moet er geneuzeld worden.
Misschien zit er nog een moslim daar ergens. Misschien gisteren nog bekeerd: wie zal het weten ?

Terwijl, jongens en meisjes, het was maar een gewone stemming. Okee, voor een controversieel onderwerp, maar toch: voor leden van sommige partijen is het not done om daartegen te stemmen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 12:16   #38
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het gaat hier over moslims die zogenaamd unaniem pro moslimhuwelijk stemden in de bundestag. Niemand, ook jij niet, kan bewijzen hoeveel niet geregistreerde moslims tegen stemden. Al was het er maar één moslim die tegen stemde, dan nog is datgene dat de media verkopen als unanimiteit een bewuste leugen.
zijn er dan moslims die er niet voor uitkomen dat ze moslim zijn?? In deze tijden lijkt me dat straf, daarmee halen ze meestal hun stemmen....

voor een katholiek of protestant is dat niet belangrijk maar een moslim komt er altijd voor uit hoor.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 12:57   #39
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Vraagje, krijg jij ook 72 maagden ter beschikking als je naar het paradijs zult gaan als goed gelovig seutje?
Neen, Ruhollah Musavi Khomeini zit op haar te wachten.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 14:04   #40
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Wie stemde voor, wie stemde tegen:

https://www.welt.de/politik/deutschl...fuer-alle.html
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be