Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 juni 2009, 20:08   #721
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht
Hah, beschaving van de één of andere gek die over homo's spreekt alsof ze zijn voetveeg zijn?

En enorm schattig, dat jij circes argumentatie volgt, zonder mijn vragen te beantwoorden. Zou je kunnen ophouden met de forumnar uit te hangen, en mijn vraag beantwoorden.

Dank bij voorbaat.
Citaat:
de forumnar
Ach, heeft al zovéél pseudos versleten."Shaddy" duurde 't langst.

Laatst gewijzigd door filosoof : 1 juni 2009 om 20:09.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 20:16   #722
anoniempje
Gouverneur
 
anoniempje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2009
Berichten: 1.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
De studies die u aanhaalt gaan helemaal niet over het wezen van de islam, de bevindingen van Vermeulen wel. Vermeulen is de authoriteit in Vlaanderen wat betreft islamkunde.

Ik ben door hen overvallen en beroofd van mijn bezittingen en mijn vrouw werd het mes op de keel gezet. Is dat voldoende om te besluiten dat ik wel degelijk lastig gevallen ben geweest ?
Dat betekent dat u slachtoffer bent geweest van criminele feiten. Net als een kennis van mij, die tijdens het uitdelen van de pensioenen van bejaarden, werd overvallen door een blanke man en ternauwerdood aan de dood is ontsnapt.

Dat terzijde, hoe stoort de islam, en meer specifiek de moslim jou in je dagelijkse bestaan? Want je gaat er (onterecht) van uit dat die criminele feiten hebben plaatsgevonden door hun geloof in die God.

Laatst gewijzigd door anoniempje : 1 juni 2009 om 20:17.
anoniempje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 20:16   #723
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Vanaf het moment dat kerk en staat - die strikt gescheiden horen te zijn - steeds nauwer met elkaar verweven worden - ja, dan is dat een probleem voor velen die niet in onzichtbare vriendjes geloven - en zéker niet zo'n kwaadaardig onzichtbaar vriendje dat allah heet en liefst z.s.m. zijn theocratische wetgeving wil invoeren en niets anders met zich meebrengt dan ellende, armoede en achterlijkheid, barbaarsheid en gruwelen - daar zitten we idd niet op te wachten hier - vandaar dat het asap moet teruggedrongen worden.
Er zou zelfs een 'revisie' mogen komen van wát nu eigenlijk een religie is.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 20:17   #724
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht
Cijfers worden niet gemaakt op het aantal criminelen die jij of ik kennen. stel je voor, ik ken maar 1 persoon die een kinderdagverblijf binnenvalt en de kinderen begint te vermoorden, dus 100% Vlaams?

Heb je daar officiële cijfers voor?
Wat Ait Oud deed is geen kindermoord volgens jou, wat was het dan wel ?

Gij zegt dat belgen meer kindrmoorden plegen , dus u moet met officiële cijfers over de brug komen .

Ik ken 4 a 5 gevallen van kindermoord en ik moet besluiten , vermits één van deze moorden door een Marokaan gepleegd werd, er sprake is van oververtegenwoordiging.

Ken jij meer gevallen ? Het moet wel, want u lanceerde de bewering dat Belgen oververtegenwoordigd zijn. Mijn bewering dat hetgeen u zegt niet waar is en dat het precies de Marokkanen zijn die statistisch meer kindermoorden plegen lijkt mij meer bewezen dan uwe zever.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 20:18   #725
anoniempje
Gouverneur
 
anoniempje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2009
Berichten: 1.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Vanaf het moment dat kerk en staat - die strikt gescheiden horen te zijn - steeds nauwer met elkaar verweven worden - ja, dan is dat een probleem voor velen die niet in onzichtbare vriendjes geloven - en zéker niet zo'n kwaadaardig onzichtbaar vriendje dat allah heet en liefst z.s.m. zijn theocratische wetgeving wil invoeren en niets anders met zich meebrengt dan ellende, armoede en achterlijkheid, barbaarsheid en gruwelen - daar zitten we idd niet op te wachten hier - vandaar dat het asap moet teruggedrongen worden.
Er zou zelfs een 'revisie' mogen komen van wát nu eigenlijk een religie is.
Ok, deze bezorgdheid maakt sense. Hoeveel moslims ken jij persoonlijk die de wetgeving van dit land willen aanpassen aan de wetgeving die geldt in de religie die zij volgen? Kan je die dreiging concreet maken (namen van verenigingen of personen die daarvoor pleiten)?
anoniempje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 20:19   #726
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht
Dat betekent dat u slachtoffer bent geweest van criminele feiten. Net als een kennis van mij, die tijdens het uitdelen van de pensioenen van bejaarden, werd overvallen door een blanke man en ternauwerdood aan de dood is ontsnapt.

Dat terzijde, hoe stoort de islam, en meer specifiek de moslim jou in je dagelijkse bestaan? Want je gaat er (onterecht) van uit dat die criminele feiten hebben plaatsgevonden door hun geloof in die God.
De gevangenissen zitten vol Marokkanen en met belgen van Marokkaanse afkomst, autochtone belgen zijn er in de gevangenissen haast niet te vinden
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 20:21   #727
anoniempje
Gouverneur
 
anoniempje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2009
Berichten: 1.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Wat Ait Oud deed is geen kindermoord volgens jou, wat was het dan wel ?

Gij zegt dat belgen meer kindrmoorden plegen , dus u moet met officiële cijfers over de brug komen .

Ik ken 4 a 5 gevallen van kindermoord en ik moet besluiten , vermits één van deze moorden door een Marokaan gepleegd werd, er sprake is van oververtegenwoordiging.

Ken jij meer gevallen ? Het moet wel, want u lanceerde de bewering dat Belgen oververtegenwoordigd zijn. Mijn bewering dat hetgeen u zegt niet waar is en dat het precies de Marokkanen zijn die statistisch meer kindermoorden plegen lijkt mij meer bewezen dan uwe zever.
Cijfers zijn, zoals eerder aangehaald, niet gebaseerd op hoeveel mensen jij kent die een bepaald misdrijf of misdaad hebben begaan. Als jij zegt dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in de pedofiele criminaliteit, moet jij met officiële cijfers komen. Het is tof dat jij je persoonlijke kennis over de origine van pedofielen deelt, maar dat geldt niet als bewijs.
anoniempje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 20:21   #728
Dimensie
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 mei 2009
Berichten: 1.312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht
Dat betekent dat u slachtoffer bent geweest van criminele feiten. Net als een kennis van mij, die tijdens het uitdelen van de pensioenen van bejaarden, werd overvallen door een blanke man en ternauwerdood aan de dood is ontsnapt.

Dat terzijde, hoe stoort de islam, en meer specifiek de moslim jou in je dagelijkse bestaan? Want je gaat er (onterecht) van uit dat die criminele feiten hebben plaatsgevonden door hun geloof in die God.
Lees het opiniestuk van Benno Barnard op Knack-online : dat stuk vat goed samen waarom elke normale mens de islam een achterlijke religie-cultuur-politieke ideologie vindt.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 20:23   #729
Dimensie
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 mei 2009
Berichten: 1.312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
De gevangenissen zitten vol Marokkanen en met belgen van Marokkaanse afkomst, autochtone belgen zijn er in de gevangenissen haast niet te vinden
Dat is overal zo waar ze neergestreken zijn.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 20:24   #730
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht
Cijfers zijn, zoals eerder aangehaald, niet gebaseerd op hoeveel mensen jij kent die een bepaald misdrijf of misdaad hebben begaan. Als jij zegt dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in de pedofiele criminaliteit, moet jij met officiële cijfers komen. Het is tof dat jij je persoonlijke kennis over de origine van pedofielen deelt, maar dat geldt niet als bewijs.
Nogmaals u doet de bewering, het is aan u om ze te bewijzen. U kent niet meer gevallen dan ik, niet meer dan een handvol dus, en daaruit blijkt een Marokkaanse oververtegenwoordiging .
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 20:25   #731
anoniempje
Gouverneur
 
anoniempje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2009
Berichten: 1.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
De gevangenissen zitten vol Marokkanen en met belgen van Marokkaanse afkomst, autochtone belgen zijn er in de gevangenissen haast niet te vinden
Ok. Jij weigert het onderzoek te lezen dat ik hier heb gepost, dus dan zal ik het maar zelf aanhalen:

Er is geen enkele relatie tussen etniciteit, cultuur en criminaliteit. Migranten worden voor identieke criminele feiten alleen vaker aangehouden dan autochtone Belgen.

Dat is zowat de conclusie van dat onderzoek.

Kan je aantonen dat die personen in de cel zitten omdat ze de geboden van die intolerante God volgen?
En wat over de personen die niet in de cel zitten? Hoe vormt de moslim in het algemeen een dreiging voor jou?
anoniempje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 20:26   #732
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
Wat mensen al niet doen om zichzelf een soort van autoriteit aan te meten... *KNIP*

Geen persoonlijke aanvallen!
Bedankt Akira.
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 20:29   #733
anoniempje
Gouverneur
 
anoniempje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2009
Berichten: 1.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ait Oet was dat geen Marokkaan, van slag zijn de marokkanen oververtegenwoordigd in de sector kindermoord en pedofilie, dus niet zeveren he vriend.
Dit zijn jouw woorden, zou je ze willen hardmaken door officiële cijfers?

Dit kwam tevens als antwoord op een ironische post van mij.
anoniempje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 20:30   #734
anoniempje
Gouverneur
 
anoniempje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2009
Berichten: 1.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Bedankt Akira.
Ik kreeg net een waarschuwing omdat ik de post van dimensie zou hebben geciteerd. Na hoeveel waarschuwingen vlieg je eruit?
anoniempje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 20:31   #735
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Nogmaals u doet de bewering, het is aan u om ze te bewijzen. U kent niet meer gevallen dan ik, niet meer dan een handvol dus, en daaruit blijkt een Marokkaanse oververtegenwoordiging .
Maar ... dát soort 'onderzoeken' zal waarschijnlijk niet mogen uitgevoerd worden - omwille van NIET PoCo?

Eigenlijk zijn er al onderzoeken en cijfers over - ik ga hier geen beweringen doen of cijfers noemen - maar idd - allochtonen en vooral islamitische allochtonen zijn oververtegenwoordigd in de gevangenissen - en niet enkel in Blg. - in álle landen van de EU.


Ook zijn er veel gevangenen die zich �*n de gevangenis bekeren naar islam - wat zou daar nu de reden van zijn?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 20:32   #736
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht
Ok. Jij weigert het onderzoek te lezen dat ik hier heb gepost, dus dan zal ik het maar zelf aanhalen:

Er is geen enkele relatie tussen etniciteit, cultuur en criminaliteit. Migranten worden voor identieke criminele feiten alleen vaker aangehouden dan autochtone Belgen.

Dat is zowat de conclusie van dat onderzoek.

Kan je aantonen dat die personen in de cel zitten omdat ze de geboden van die intolerante God volgen?
En wat over de personen die niet in de cel zitten? Hoe vormt de moslim in het algemeen een dreiging voor jou?
Haha. Ons gerechtelijk apparaat is dus rascistisch.Als dat zo is, dan is het VB daar in ieder geval niet verantwoordelijk voor.

Waarom Marokkanen meer misdaden plegen interesseert mij eigenlijk niet.
Ik heb last van het feit dat ze deze misdaden plegen en dat is iets wat mij wel interesseert. Ik kom tot de bevinding dat alle misdaad waarvan ik last heb gehad door Marokkanen werd gepleegd en daaruit trek ik mijn persoonlijke conclusies.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 20:33   #737
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Bedankt Akira.
Ben je weer gaan janken?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 20:33   #738
Dimensie
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 mei 2009
Berichten: 1.312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Bedankt Akira.
Voelde jij je persoonlijk aangesproken Raf?
Nou breekt mijn klomp !

Publiceer best maar een lijstje met woorden waarop jij je steeds aangesproken voelt. Zo kunnen de forummers preventief je tere teentjes sparen en vermijden dat je gaat wenen bij de moderatie.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 20:34   #739
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht
Ik kreeg net een waarschuwing omdat ik de post van dimensie zou hebben geciteerd. Na hoeveel waarschuwingen vlieg je eruit?
Daar staat bij mijn weten geen limiet op. Daar hoef je je volgens mij geen zorgen om te maken. Het is pas wanneer de moderator banpunten uitdeelt, dat het gevaarlijk wordt...
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 20:35   #740
anoniempje
Gouverneur
 
anoniempje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2009
Berichten: 1.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Waarom Marokkanen meer misdaden plegen interesseert mij eigenlijk niet.
Blijkbaar wel, want je houdt niet hen, maar hun God voor die misdaden verantwoordelijk.

Jammer dat er geen antwoord komt van iemand die de dreiging van de Islam kan concretiseren. Misschien morgen?

Nog een fijne avond.
anoniempje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be