Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 mei 2013, 16:35   #20641
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Wat wil je als je van kindsaf leert dat ongelovigen, varkens en vuile honden zijn...
inteelt bedoel ik, ze kweken gewoon psychiatrische gevallen
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2013, 16:38   #20642
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
inteelt bedoel ik, ze kweken gewoon psychiatrische gevallen
Mmm, volgens mij is het puur opvoeding.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2013, 16:49   #20643
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Mmm, volgens mij is het puur opvoeding.
Gedeeltelijk wel ja, maar door die inteelt hebben ze veel meer schizofrenen, gestoorden en gehandicapten. Een onderzoek bij Britse moslims toont dat ze 13 keer meer genetische ziekten hebben door die inteelt, in zweden zijn 30% van de gehandicapten moslims, 40% van een deense instelling voor gevaarlijke geesteszieken is moslim en hier is 30% van de gevangenisbevolking moslim en daar zitten ook veel psychiatrische gevallen bij.

Je kunt het eigenlijk allemaal terugbrengen op de gescheiden opvoeding zodat ze met hun nicht/neef gaan trouwen en de genetische geestesgestoorden die ze daarmee kweken.

Laatst gewijzigd door BonBon : 24 mei 2013 om 16:52.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2013, 19:11   #20644
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Georchestreerd...en wat bedoel je daar precies mee?

En wat bedoel je met gedresseerde apen?

Geen kant kiezen? Kortom, je staat aan moslim kant. Wat wil je, radicalen het land uit of houden? En met radicalen bedoel ik simpelweg moslims die niets moeten weten van onze samenleving.
Je hebt je naam echt niet gestolen, hè! Moet ik mijzelf blijven herhalen of wil je van mij een draaiboek waar iedere stap in beschreven staat?

Allez, geconditioneerde apen dan.


Zie je! Jij kiest voor mij. Een lekkere zyklon-Bdouche voor Ke Nan. Als je bij de radicalen ook de Breiviksympathisanten rekent dan kunnen we klappen over de radicalen bij de moslims.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2013, 19:13   #20645
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Als de grenzen van vele individuen die elkaar niet eens kennen duchtig worden overschreden, dan heb je binnen de 24 uren een groep. Het enige wat er nodig is, is een druppel die de emmer doet overlopen.

Je hebt mei '68 nooit meegemaakt (ik trouwens ook niet). Een klein incident in de universiteit van Berkeley in de VS heeft zich verspreid onder de studenten. De vonk sloeg over naar Europa. Studenten. Maar daar sloten arbeiders zich bij aan.

Wel, een onnozele zitstaking in de universiteit in Berkeley (VS) heeft tot gevolg gehad dat de Franstaligen in de universiteit van Leuven het elders mochten gaan zoeken (dat is dan Louvain-la-Neuve geworden).

Hadden we dat niet gedaan, dan was Leuven zo rot als Brussel geworden. Mijn Frans is trouwens zeer oké.

Maar het lijkt weer tijd geworden om de kasseien te gaan opbreken. In België is dat de enige taal die politici snappen.

Zijt maar zeker dat het geen mars met witte ballonnetjes zal worden. Als de vonk erin slaat.

En als jij ervan uitgaat dat wij hier een zootje xenofobe paniekeraars zijn, dan denk ik dat je dringend een barometer en een thermometer moet aanschaffen.

Ik was een maand oud in mei '68. De vibraties van de revoltes hebben zich toen ongetwijfeld in mijn systeem genesteld want éénmaal oud genoeg ging ik ook de barricaden op met de jongerenmars voor werk en de mijnstakingen in de jaren tachtig. Ik was zo eentje die voorop liep. En dat wil dan ook zeggen dat ze jou eruit pikken, zowel de andere haantjes-de-voorsten als de flikken.
Ik heb dus een vrij goed idee hoe de zaken werken. Van mij mag je kasseien opbreken maar het zal snel gedaan zijn. Neem maar van mij aan dat teveel onrust niet getolereerd zal worden. Het maakt niet uit Of het nu radicale moslims zijn of radicale xenofobe panikeurs.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2013, 08:41   #20646
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Je hebt je naam echt niet gestolen, hè! Moet ik mijzelf blijven herhalen of wil je van mij een draaiboek waar iedere stap in beschreven staat?

Allez, geconditioneerde apen dan.


Zie je! Jij kiest voor mij. Een lekkere zyklon-Bdouche voor Ke Nan. Als je bij de radicalen ook de Breiviksympathisanten rekent dan kunnen we klappen over de radicalen bij de moslims.
Je kent mijn naam helemaal niet.

Nee, enkel op de vragen antwoorden is voldoende. Maar blijkbaar kan je niet uitleggen waarom je bepaalde dingen zegt.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2013, 08:44   #20647
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=Z4U1dWtmHBM
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2013, 08:55   #20648
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
Ha ha Amerikaanse muslims, da's weeral een heel andere soort. Laat ons zeggen dat die niet door de islam scholen aanvaard worden.

En ook hier zie je dat het filmpje goed bewerkt is, geen enkele vrouw die een hand geeft, dat is er netjes uitgeknipt. Telkens als er eentje te dicht komt, knip. Je laat moslims hiermee niet beter uitzien hoor, het bevestigd de problemen gewoon.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2013, 09:09   #20649
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ha ha Amerikaanse muslims, da's weeral een heel andere soort. Laat ons zeggen dat die niet door de islam scholen aanvaard worden.

En ook hier zie je dat het filmpje goed bewerkt is, geen enkele vrouw die een hand geeft, dat is er netjes uitgeknipt. Telkens als er eentje te dicht komt, knip. Je laat moslims hiermee niet beter uitzien hoor, het bevestigd de problemen gewoon.
zéér opvallend inderdaad.

Even dacht ik dat ze homo waren omdat ze enkel de mannen op een "hartelijke manier" begroeten. Tot mijn euro viel dat homo's vrouwen natuurlijk ook altijd op een hartelijke manier begroeten.

Ik zie in het filmpje geen enkele vrouw verder dan de status "lucht" geraken.

In Nederland hebben ze ook alreeds zo'n acties gehad: daar gingen moslims in de bibliotheek zitten om "uitgeleend" te worden. Lees: om de suikerversie van islam aan u mede te delen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 25 mei 2013 om 09:18.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2013, 09:20   #20650
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
zéér opvallend inderdaad.

Even dacht ik dat ze homo waren omdat ze enkel de mannen op een "hartelijke manier" begroeten. Tot mijn euro viel dat homo's vrouwen natuurlijk ook altijd op een hartelijke manier begroeten.

Ik zie in het filmpje geen enkele vrouw verder dan de status "lucht" geraken.

In Nederland hebben ze ook alreeds zo'n acties gehad: daar gingen moslims in de bibliotheek zitten om "uitgeleend" te worden. Lees: om de suikerversie van islam aan u mede te delen.
En dat moet dan "gematigde" moslims voorstellen, Sywen heeft het weer gevonden hoor.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2013, 11:56   #20651
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Je kent mijn naam helemaal niet.

Nee, enkel op de vragen antwoorden is voldoende. Maar blijkbaar kan je niet uitleggen waarom je bepaalde dingen zegt.
Je forumnaam, slimmeke.

Op jouw vragen heb ik geantwoord. Hier, hier, hier en hier. Dat jij een handleiding van 300 pagina's verwacht is niet mijn probleem. Maar ergens heb ik het gevoel dat je het zelfs dan nog niet snapt.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2013, 12:10   #20652
HRobin
Minister
 
HRobin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2011
Berichten: 3.426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
De reactie van BejitaConnor is er pal op
__________________
Citaat:
In 1272, Muslims first invented the condom using a goat's lower intestine..
In 1873, the British somewhat refined this idea by taking it out of the goat first....
HRobin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2013, 12:32   #20653
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
Bij de aanbevelingen naast je filmke staat ook deze, een vrijgevochten arabische die het beu is om als hoer uitgemaakt te worden en vies bekeken door haar neven. Duidelijk beïnvloed door de amerikaanse films natuurlijk maar het is een vrijheid die ze zelf wil invullen.
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=...ture=endscreen
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2013, 20:23   #20654
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.280
Standaard

In Parijs begint men zich zorgen te maken over toenemende diefstal en agressie tegen toeristen, en in het bijzonder Aziaten, omdat die meestal met baar geld hun inkopen doen.
De daders zijn meestal Roma zigeuners. Onlangs was er zelfs een staking van de zaalwachters in het Louvre om te protesteren tegen die brutale rovers.

De onveiligheid in Parijs heeft zijn weg al gevonden naar het Chinese TV nieuws, en de Franse luxe industrie vreest dat de toeristen naar andere landen zullen uitwijken.

http://lexpansion.lexpress.fr/econom...is_386344.html
__________________
I wish nothing but the best for you too.

Laatst gewijzigd door Zucht : 25 mei 2013 om 20:24.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2013, 10:50   #20655
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Je forumnaam, slimmeke.

Op jouw vragen heb ik geantwoord. Hier, hier, hier en hier. Dat jij een handleiding van 300 pagina's verwacht is niet mijn probleem. Maar ergens heb ik het gevoel dat je het zelfs dan nog niet snapt.
Een forum naam is geen naam...is gewoon iets wat je kiest op dat moment...moest ik nu op een ander forum inloggen zou het een andere naam zijn...kortom...nergens op gebasseerd. Je hebt en kent mijn echte naam niet dus je hebt het raden naar wie of wat ik ben. En als je vanuit een naam kan afleiden wat voor een persoon iemand is vraag ik me af hoeveel mensen iets negatiefs denken bij de naam ali of mohammed. Terecht volgens jou?

Je antwoord daar niet op mijn vraag, je gebruikt termen en woorden op deze plaatsen waar ik net de vraag over stel. Maar nogmaals...blijkbaar schaam je je voor het gebruik hiervan omdat je eigenlijk niet goed kan uitleggen waarom je het zegt.
Fine by me.
Ik kan het niet snappen omdat je de uitleg niet geeft...vandaar dat ik de vragen stel.

Citaat:
Georchestreerd...en wat bedoel je daar precies mee?

En wat bedoel je met gedresseerde apen?

Geen kant kiezen? Kortom, je staat aan moslim kant. Wat wil je, radicalen het land uit of houden? En met radicalen bedoel ik simpelweg moslims die niets moeten weten van onze samenleving.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 26 mei 2013 om 10:50.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2013, 17:39   #20656
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Kijk, alles kan natuurlijk.
Niet noodzakelijk een allochtoons akkefietje, maar ik schat de kans op een 'gemengd geval' toch hoog in.


Citaat:
De bestuurder van het voertuig dat betrokken was bij een dodelijk ongeval met een motorrijder in Beauraing zaterdagochtend, is zondag door de onderzoeksrechter van Dinant aangehouden. Dat heeft het parket van Dinant laten weten.



"De bestuurder, een jongeman uit Wellin, geeft de feiten toe. Hij verklaarde dat hij de motorrijder niet had gezien. Ook zat hij naar eigen zeggen op het moment van de feiten alleen in de wagen", aldus het parket van Dinant.

De bestuurder beschikte niet over een geldig rijbewijs en verkeerde onder invloed van alcohol. Bovendien was zijn wagen niet in orde. De man werd zondag door de onderzoeksrechter aangehouden.

Het parket van Dinant heeft een expert aangeduid om het ongeval te onderzoeken. Ook werd bij het slachtoffer en de autobestuurder een bloedtest afgenomen, die zal worden geanalyseerd.

Zaterdagochtend werd in een gracht naast de N4 ter hoogte van de afrit Pondrôme in Beauraing het levenloze lichaam van een jonge motorrijder aangetroffen. De jongeman reed met een scooter die hij net had gestolen.
http://www.vandaag.be/binnenland/126...motard-20.html
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2013, 07:58   #20657
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...afrikaansekerk

Benzine op de vloer maar er is geen aanwijzing voor racisme, 'enkel' vandalisme. Als ze dat zeggen heb ik zo m'n bedenkingen wie die vandalen zijn, er is maar 1 soort die niet racistisch kan zijn hè. Ben benieuwd of ze de daders gaan vinden, moet te doen zijn met DNA onderzoek.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2013, 14:56   #20658
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

http://www.standaard.be/cnt/DMF20130527_00599356

Citaat:
Frederik Vervisch, een 66-jarige schroothandelaar uit Passendale, is maandag veroordeeld tot 2 jaar cel met uitstel omdat hij een koperdief in de schouder schoot. De dieven kwamen er zelf ook vanaf met een voorwaardelijke celstraf.
Frederik Vervisch woont in Passendale, maar heeft in de industriezone aan de Rozendaalstraat in Ieper een schroothandel. In de nacht van 5 op 6 juni 2011 werd er voor de zevende keer in vijf weken tijd ingebroken op zijn terrein.
Voorbeeld van hoe men hier omspringt met ingevoerd gespuis, zelfs al worden ze op heterdaad betrapt!
Meneer de rechter had geen antwoord op de vraag: wat moet je dan wel doen als je staat te kijken terwijl ze stelen! Naar de politie bellen? En ondertussen zijn de vogels voor de zoveelste keer gaan vliegen...of worden ze opgepakt en krijgen een flutstraf waar ze hun voeten aan vegen!
Steel er maar op los en breek maar in zoveel je zin hebt!
En laten we nog een paar duizend zigeuners binnenstromen, een echte verrijking voor iedereen!
Zelfs al was die kerel doodgeschoten, en dan? Risico van het vak! Er was al zeven keren ingebroken !!! En had dat stuk uitschot nog het lef om 15.000 euro vergoeding te vragen???
Hoeveel onder hen staan er ook niet klaar met het nodige in handen om een moord te plegen als ze in het nauw gedreven worden? Misschien was het leven van die schroothandelaar wel in gevaar als hij ze niet had neergeschoten???

Laatst gewijzigd door andev : 27 mei 2013 om 15:02.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2013, 15:18   #20659
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
http://www.standaard.be/cnt/DMF20130527_00599356


Voorbeeld van hoe men hier omspringt met ingevoerd gespuis, zelfs al worden ze op heterdaad betrapt!
Meneer de rechter had geen antwoord op de vraag: wat moet je dan wel doen als je staat te kijken terwijl ze stelen! Naar de politie bellen? En ondertussen zijn de vogels voor de zoveelste keer gaan vliegen...of worden ze opgepakt en krijgen een flutstraf waar ze hun voeten aan vegen!
Steel er maar op los en breek maar in zoveel je zin hebt!
En laten we nog een paar duizend zigeuners binnenstromen, een echte verrijking voor iedereen!
Zelfs al was die kerel doodgeschoten, en dan? Risico van het vak! Er was al zeven keren ingebroken !!! En had dat stuk uitschot nog het lef om 15.000 euro vergoeding te vragen???
Hoeveel onder hen staan er ook niet klaar met het nodige in handen om een moord te plegen als ze in het nauw gedreven worden? Misschien was het leven van die schroothandelaar wel in gevaar als hij ze niet had neergeschoten???
Die zal die fout geen 2 keer maken, een schroothandelaar heeft mogelijkheden genoeg om enkele anonieme lijken te laten verdwijnen.

Laatst gewijzigd door BonBon : 27 mei 2013 om 15:18.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2013, 20:57   #20660
Bog
Partijlid
 
Geregistreerd: 12 mei 2013
Berichten: 230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Uw redenering raakt kant noch wal.
Natuurlijk hebben grondige verschillen in normen en waarden invloed op iemand handelen, zo kunnen eer en schaamtecultuur tegenover schuld en geweten tot andere handelingen leiden, zeker wanneer er vijandigheid is tegenover deze samenleving. Dat denkpatroon is aangeleerd, en natuurlijk heeft armoede te maken met criminaliteit, maar vanuit culturele verschillen valt ook de link met armoede te verklaren.
Opvoeding kan armoede in stand houden of doen ontstaan, en wanneer ouders zelf de taal niet of slecht spreken, van mening zijn dat het gedrag van hun zonen( voor meisjes gelden andere regels) maar hun zaak is tot de voordeur, ouders geen vragen stellen wanneer kinderen thuis komen met een fiets of gsm die niet van hen is, vaders niet betrokken zijn op het gezin, moeders amper weten wat hun zonen uitspoken, en vorming vooral op straat gebeurd met leeftijdsgenoten, verhoogt de kans of crimineel gedrag!

Dan kun je wel beginnen over armoede, maar dat verklaart niet waarom kansen niet genomen worden, er binnen gezinnen amper structuur is omdat niemand werkt, en niemand zich bezig houdt met schoolresultaten, er binnen het gezin vooral gehoorzaamheid wordt verwacht en niets de eer mag bezoedelen, terwijl buiten het gezin juist zelfstandigheid en verantwoordelijkheidszin verwacht worden.
Wanneer eer centraal staat, kom je tot gebrekkige gewetensvorming, want zolang je maar ontkent is er niets aan de hand.

Culturele invloeden erkennen is de eerste stap naar een aanpak die werkt, dus zou men daar minder bang voor moeten zijn, bent u dat?
Dat is mooi verwoord. Ik ga niet met alles akkoord, maar het sluit wel aan bij wat ik schreef. Iemand schreef dat het volk moet weten tot welke religie criminelen behoren zodat we conclusies kunnen trekken. Ik zei dat mensen nogal vaak verkeerde conclusie trekken omdat de realiteit niet zo zwart-wit is. Dat geef je zelf ook aan. Het draait om meer dan alleen religie, of alleen armoede... Als je religie en criminaliteit koppelt zonder andere factoren in acht te nemen, zul je zeker verkeerde conclusies trekken.

Men moet niet enkel culturele invloeden erkennen maar ook bijvoorbeeld sociale en economische. Met slechts te focussen op religie geraak je niet aan een goede aanpak.
Bog is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be