Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 juni 2013, 11:05   #20781
OilOnFire
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 mei 2011
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Wacht maar af...onze politici gaan nog opkomen om deze "jongeren" terug te halen of krijgen. Pas maar op.
Moesten ze (helaas) al niet dood zijn: dat zou spijtig zijn hé?
__________________
DE MENSELIJKE WAARDIGHEID NOGMAALS AAN HET WERK!
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2013, 11:11   #20782
OilOnFire
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 mei 2011
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
haha, ineens komt de afkomst erbij. Zelfs gedetailleerd, anders kan men de vlaamse jongeren niet apart vernoemen.
En om duidelijk te maken dat het niet allemaal moslims zijn wordt van de Iraniers zelfs verduidelijkt dat het Assyrische christenen zijn, tenzij iemand het land Assyrië weet liggen?

http://www.gva.be/regio-mechelen/mec...p-lijnbus.aspx

Iemand een GAS boete? ho neen, die krijg je pas als je je boterhammetjes op de trappen van de kerk opeet.
. . . .Laat staan: een schadeclaim of vergoeding in het voordeel v/d slachtoffers. Zulks is ten allen tijde al, als een te verwaarlozen kleinigiets aanzien!!!
__________________
DE MENSELIJKE WAARDIGHEID NOGMAALS AAN HET WERK!
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2013, 10:17   #20783
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Dan gaan er toch niet teveel beelden als dit mogen opduiken, ergens wordt er een grens overschreden dat het ook voor de groentjes en linkies niet meer kan.
Ik verschiet nergens mee van...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2013, 14:18   #20784
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
En opnieuw de volledige naam van het slachtoffer, het lijkt wel of de misdadigers meer rechten hebben dan het slachtoffers.
Inderdaad, nu kan iedereen uitzoeken waar dat meiske woont enz. Van de schurken weten we enkel dat het " Nederlanders " zijn, met een noordafrikaans uiterlijk. Hun naam ? Ho maar, die mag je niet schrijven, dat is schending van de privacy. Maar dat meisje haar privacy ( en haar veiligheid ! ), die mag blijkbaar wél vrijgegeven worden.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2013, 14:22   #20785
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
http://www.nieuwsblad.be/article/det...30607_00614303

Zeker terug naar Belgie halen zodat dergelijke praktijken over een 10-tal jaren meer gebeuren binnen onze grenzen.
Wat een uitschot, die Vlamingen hé !
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2013, 14:24   #20786
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Als ze daar Nederlands spreken zijn ze hier opgevoed, het verbaast me toch hoe iemand dat hier is opgevoed toch kan meedoen met zo'n gruweldaden. Het is dan nog een moslim burger die ze de keel over snijden en meisjes verkrachten, ze moeten dus niet afkomen met "burgers beschermen" en andere shit. Ze maken voor zichzelf een terugkeer zo goed als onmogelijk, die ouders mogen die hoop alvast opgeven.
Hun geloof geeft hen een vrijgeleide om hun laagste instincten uit te leven.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 10:43   #20787
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...pees-Hof.dhtml

Straf, gene ali of mo
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 12:37   #20788
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Wel een arabier (moslim?) met een genetische vijs los, hij kon geen dag zonder sex. Volgens z'n vriendin vrijden ze 5 tot 10 keer per dag en toen het uit was tussen die 2 is hij helemaal doorgeslagen.

Z'n ouders gaan wel neef/nicht zijn van elkaar, dikke kans.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 15:38   #20789
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Ik krijg weer een extra bezwaar tegen allochtonen.
Almachi geeft zelf toe dat de integratie een dikke sof is, maar desondanks wil ze er nog méér verloren geld achteraan gooien, belastinggeld, ons geld welteverstaan.
Dus nog meer belastinggeld verklakken aan een project dat de burgers niet wensen.
Begrijpe wie kan.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2013, 09:05   #20790
OilOnFire
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 mei 2011
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Ik krijg weer een extra bezwaar tegen allochtonen.
Almachi geeft zelf toe dat de integratie een dikke sof is, maar desondanks wil ze er nog méér verloren geld achteraan gooien, belastinggeld, ons geld welteverstaan.
Dus nog meer belastinggeld verklakken aan een project dat de burgers niet wensen.
Begrijpe wie kan.
'T is nochtans simpel: wie heeft voor die onnuttigen gestemd?
__________________
DE MENSELIJKE WAARDIGHEID NOGMAALS AAN HET WERK!
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2013, 09:13   #20791
OilOnFire
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 mei 2011
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Wel een arabier (moslim?) met een genetische vijs los, hij kon geen dag zonder sex. Volgens z'n vriendin vrijden ze 5 tot 10 keer per dag en toen het uit was tussen die 2 is hij helemaal doorgeslagen.

Z'n ouders gaan wel neef/nicht zijn van elkaar, dikke kans.
Ge zijt weer is aan het gissen hé - Alsof: we zulks als bewijs nog nodig hebben!?

Wat ik hier vertel (tracht) zijn keiharde en bewijsbare feiten. Dit is de enige manier om (ongeacht het gebrek aan 'sensationalisme'), toch een zekere vorm van geloofwaardigheid te behouden!

Geef onze 'bezetters' AUB! geen enkele kans, om ons te kunnen weerleggen. AUB, aub,aub.
__________________
DE MENSELIJKE WAARDIGHEID NOGMAALS AAN HET WERK!
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2013, 09:24   #20792
OilOnFire
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 mei 2011
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
http://www.nieuwsblad.be/article/det...30607_00614303

Zeker terug naar Belgie halen zodat dergelijke praktijken over een 10-tal jaren meer gebeuren binnen onze grenzen.
Het zou de 'slapers" misschien wakker schudden!!!?
__________________
DE MENSELIJKE WAARDIGHEID NOGMAALS AAN HET WERK!
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2013, 09:34   #20793
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OilOnFire Bekijk bericht
'T is nochtans simpel: wie heeft voor die onnuttigen gestemd?
Een stem is hier niet beleidsbepalend.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2013, 10:50   #20794
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Link met Marokko? Aleeeeeee

http://www.nieuwsblad.be/article/det...30613_00621403
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2013, 11:00   #20795
Ongetemde Leeuw
Gouverneur
 
Ongetemde Leeuw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2007
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.155
Stuur een bericht via MSN naar Ongetemde Leeuw
Standaard

Weet je er is een heel gemakkelijke oplossing voor het probleem van de criminele groep allochtonen die degenen die wel een kans verdienen ook in een slecht daglicht plaatsen. Heel simpel. Iedereen mag binnen zoals volgens de huidige criteria, maar met verplichte taal- en geschiedeniscursussen erbovenop, zonder dop voor ge 5 jaar gewerkt hebt én zeer belangrijk, vanaf het eerste criminele feit dat ge pleegt mag je uw kar keren en 't aftrappen. Klinkt misschien wat hard, maar op die manier hou je een vreedzame groep geïntegreerde allochtonen over, just sayin'.
__________________
"Nations whose nationalism is destroyed are subject to ruin." -Muammar al-Gaddafi
Ongetemde Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2013, 11:08   #20796
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OilOnFire Bekijk bericht
Ge zijt weer is aan het gissen hé - Alsof: we zulks als bewijs nog nodig hebben!?

Wat ik hier vertel (tracht) zijn keiharde en bewijsbare feiten. Dit is de enige manier om (ongeacht het gebrek aan 'sensationalisme'), toch een zekere vorm van geloofwaardigheid te behouden!

Geef onze 'bezetters' AUB! geen enkele kans, om ons te kunnen weerleggen. AUB, aub,aub.
Gissen? Jammer genoeg niet.

Abdallah Ait Oud is een arabische naam, dikke kans dat z'n ouders moslim zijn en familie van elkaar.

Z'n vriendin beweerde dat er niets verkeerd was met hem omdat ze meerdere keren per dag vrijden, maar toen de politie aangaf dat dit net een teken is van een verkrachter die z'n drang onder controle probeert te houden trok ze die verklaring terug in.

Dat hij een vijs los heeft lijkt me duidelijk:
"In april 1994 werd Abdellah Ait Oud aangehouden voor de verkrachting van zijn nichtje, dat toen 14 jaar oud was. De feiten waren begonnen toen het kind 6 jaar oud was. In het dagboek van het meisje stond geschreven: "ik haat mijn oom omdat hij mij verkracht"."

"Ait Oud had een meisje van 14 jaar, dat op wandel was met haar hond, om een inlichting gevraagd. Daarna sloeg hij haar met een steen op het hoofd en dwong hij haar in zijn wagen. Toen het slachtoffer probeerde te ontsnappen, sloeg hij haar nog eens met de steen op het hoofd, waarna hij vertrok. "
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2013, 11:10   #20797
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ongetemde Leeuw Bekijk bericht
Weet je er is een heel gemakkelijke oplossing voor het probleem van de criminele groep allochtonen die degenen die wel een kans verdienen ook in een slecht daglicht plaatsen. Heel simpel. Iedereen mag binnen zoals volgens de huidige criteria, maar met verplichte taal- en geschiedeniscursussen erbovenop, zonder dop voor ge 5 jaar gewerkt hebt én zeer belangrijk, vanaf het eerste criminele feit dat ge pleegt mag je uw kar keren en 't aftrappen. Klinkt misschien wat hard, maar op die manier hou je een vreedzame groep geïntegreerde allochtonen over, just sayin'.
Natuurlijk, maar de groenen zien dat niet zitten, zo stigmatiseer je hé.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2013, 11:19   #20798
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ongetemde Leeuw Bekijk bericht
Weet je er is een heel gemakkelijke oplossing voor het probleem van de criminele groep allochtonen die degenen die wel een kans verdienen ook in een slecht daglicht plaatsen. Heel simpel. Iedereen mag binnen zoals volgens de huidige criteria, maar met verplichte taal- en geschiedeniscursussen erbovenop, zonder dop voor ge 5 jaar gewerkt hebt én zeer belangrijk, vanaf het eerste criminele feit dat ge pleegt mag je uw kar keren en 't aftrappen. Klinkt misschien wat hard, maar op die manier hou je een vreedzame groep geïntegreerde allochtonen over, just sayin'.
Voor mijn part mogen ze zelfs 2 of 3 kansen krijgen afhankelijk van de graad van het feit.
Maar het zou idd al heel wat criminelen tegenhouden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2013, 11:40   #20799
Ongetemde Leeuw
Gouverneur
 
Ongetemde Leeuw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2007
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.155
Stuur een bericht via MSN naar Ongetemde Leeuw
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Natuurlijk, maar de groenen zien dat niet zitten, zo stigmatiseer je hé.
Verregaande problemen vereisen verregaande oplossingen. Uiteindelijk vaart iedereen er goed bij en krijgen de mensen die kansen verdienen ze ook effectief.
__________________
"Nations whose nationalism is destroyed are subject to ruin." -Muammar al-Gaddafi
Ongetemde Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2013, 11:43   #20800
Ongetemde Leeuw
Gouverneur
 
Ongetemde Leeuw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2007
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.155
Stuur een bericht via MSN naar Ongetemde Leeuw
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Voor mijn part mogen ze zelfs 2 of 3 kansen krijgen afhankelijk van de graad van het feit.
Maar het zou idd al heel wat criminelen tegenhouden.
Vooral door het feit dat de nieuwe Vlamingen dan beseffen dat ze zich moeten gedragen, als ze één iets (of 2, 3 afhankelijk van het feit) verkeerd doen verliezen ze alle gekregen kansen.
Dit zal de criminaliteit tegenhouden.
Nu is het "ze pakken mij op, so what, morgen sta ik terug buiten van 't gevang en de schade hoef ik toch niet te betalen want ik ben een steuntrekker" (even overdreven geschetst).
Maar je snapt mijn punt wel, denk ik.
België helpt zichzelf om zeep zoals we nu bezig zijn.
__________________
"Nations whose nationalism is destroyed are subject to ruin." -Muammar al-Gaddafi
Ongetemde Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be