Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Algemeen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 april 2011, 15:28   #21
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Ik heb altijd nood aan aandacht, maar daar gaat het niet over. Wat me opvalt is dat zij die het hardst over extremisme staan te roepen zelf doorgaans nogal 'extremistische' neigingen hebben...
Logisch...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Wever terzake 15/09/2011
Dat is een valse redenering het is niet omdat je het gaat afmeten aan de wensen van een extremist dat je een goed akkoord hebt...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2011, 15:31   #22
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
Volgens mij doe je eerder aan wensdenken en hoop je dat je 'tegenstanders' (mensen met andere mening over natiegevoelen) de extremisten zijn waarvoor je die uitmaakt. Het is immers gemakkelijk van iemand te walgen op die manier.

Ook van mij zal je gezeik over buitenlanders kunnen vinden, daterend uit het tijdperk toen ik een tiener was en toen er minder contacten waren tussen alloch- en autochtonen, en zo zijn er velen (zeker op politieke fora).
Bon bon... laat ons terug gaan naar de eerste vraag en dan misschien eens zien voor dat twee:
1)
Citaat:
"Waarom, zijn aanhangers van een onafhankelijk Vlaanderen/separatisten geen extremisten, volgens U?"
2)
Citaat:
Later kunnen we nog zien of zoals Firestone schreef al die aanhangers van een separatistische partij eigenlijk feitelijk geen extremisten zijn...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Wever terzake 15/09/2011
Dat is een valse redenering het is niet omdat je het gaat afmeten aan de wensen van een extremist dat je een goed akkoord hebt...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2011, 15:58   #23
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Ik kom niet voor als extremist in largo_w zijn betoog
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2011, 16:21   #24
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

mo sukkelaar toch
__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2011, 17:24   #25
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Kan natuurlijk wel kloppen wat je zegt... alleen was dat net mijn punt ik geloof daar niet in. Jaar en dag en neuten over die buitenlanders en problemen met de migranten... geen enkel probleem hebben met een stem voor een neo-fascistische partij en dan plots het "licht" zien en de meest rationele persoon ooit worden. Ik geloof er niet in... je hebt gewoon een nieuwe boeman voor het moment (één die je al had trouwens) "de Franstalige" (en je pakt dat conflict wat minder fanatiek aan dat is juist) en zoals ik schreef eenmaal die weg zal zijn zal je wel weer een nieuwe boeman vinden... Het probleem is niet zozeer jij als persoon het is je politieke keuze voor conflict.
Volgende keer neem ik wel iemand anders als voorbeeld...

Kijk, je doet het weer. Het gaat er bij jou blijkbaar gewoon niet in dat iemand van mening kan veranderen, en dan in de eerste plaats niet wanneer dat iemand is die jij als een 'tegenstander' ziet. Ben jij tegenover iedereen zo rancuneus en vastberaden in jouw oordeel dat iedereen die iets doet wat jou niet bevalt voor eeuwig en drie dagen 'gebrandmerkt' is als een 'slechte', en dan vervolgens daar een voorschot op neemt door intentieprocessen? Dan is het nog triestiger gesteld met jou dan ik dacht. Met dit soort verbittering ben je geen haar beter dan wat je dénkt te bestrijden.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2011, 17:38   #26
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Trouwens, indien je moeite deed je ogen open te trekken in plaats van verstrikt te zitten in je eigen vastgeroeste denkbeelden, was het je misschien al opgevallen dat ik tegenwoordig eerder mijn pijlen richt op de gebreken van de Vlaamse Beweging en Vlaanderen in het algemeen in plaats van dat ik de Franstaligen aanval. Ik ben tegenwoordig meer bezig met culturele en mentale ontvoogding en dat landjesfetisjisme van zowel Vlaams-nationalisten als Belgicisten kan mij stilaan gestolen worden. Jouw kapitale denkfout is dat je aanneemt dat alles wat Vlaamsgezinden hier schrijven dat enkel en alleen doen met de oprichting van een onafhankelijke Vlaamse staat in het achterhoofd. Een Vlaamse staat interesseert mij overigens al langer dan gisteren niet meer, dit terzijde. De dag dat ze er toch zou komen mag ze wat mij betreft zo snel mogelijk weer verdwijnen en zich bij Nederland aansluiten.

Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 13 april 2011 om 17:41.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2011, 18:39   #27
(petitio principii)
Provinciaal Gedeputeerde
 
(petitio principii)'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Lang was het VB de enige partij (van enige grootte) die zich hard maakte - naast nog heel veel andere zaken - voor meer Vlaamse autonomie. Een goed verstaander merkte al dat veel Vlamingen alleen dáárom op het VB stemden maar dat men niet gelukkig was met het vreemdelingenstandpunt van die partij. Je ziet niet voor niets een grote verschuiving richting de N-VA, nu het kán. Dat is een verschuiving die in een richting gaat van het extremisme áf.
Tsja, daar zit de kern van het verhaal. Gij ziet het VB als extremistisch. Gij kunt dus klaar en duidelijk een gezond onderscheid maken.

Gij kunt dus uw eigen vragen beantwoorden. Als ge dat consequent zoudt kunnen. Ik denk dat gij dat - gebaseerd op een politieke partij - niet kunt.

Zelf waag ik mij daar niet aan. Ik denk niet dat het VB extremistisch is.

Ik denk wel dat het gros van de VB militanten al haar standpunten puurt uit haat en angst voor vreemdelingen, blind racisme en discriminatie uit winstbejag. Ik denk dat zij veel van hun mosterd bij de FSSPX halen. Ik denk dus dat mensen extremisten kunnen zijn en dat het gros van de VB militanten dat ook is.

Natuurlijk is het streven naar een onafhankelijk Vlaanderen geen extremisme per definitie. Dat streven is bij ons een (tot nog toe) politiek gegeven dat zich afspeelt binnen de krijtlijnen van de democratie.

Maar dat kan snel keren. Kijk naar de IRA. Tsjetsjenië. Al Qaida. De ETA. De FARC.

De Wever (bijvoorbeeld) lijkt mij een intelligente man die democratie hoog in het vaandel draagt.

Natuurlijk is het niet het stemgedrag dat iemand al dan niet tot extremist maakt. Iedereen is vrij te stemmen op wie en wat hij of zij wil, zonder daar voor veroordeelt te worden.

Goed dat is allemaal van de baan dan. Maar dat neemt dus niet weg dat een Vlaams-Nationalist een extremistisch mens kan zijn.

Ik ken een paar mensen die met overtuiging Vlaming zijn. Die houden van hun taal, hun cultuur, hun buurt, hun dorp, hun gewest. Die trots en zelfzeker gewoon zichzelf zijn.

Maar ik zie vele, vele anderen. Die enkel maar opruiende taal spreken. Die er enkel maar op uit zijn om mensen tegen mekaar op te zetten. Als de context Vlaanderen is dan spuien ze haat tegenover de Waal. Maar in een andere context is dat net zo goed tegen de boeren, tegen de politici, tegen de rijken, tegen de vreemdelingen etc, etc, etc, etc, etc.

Mensen dus die het nodig hebben om een ander kleiner te maken ten einde zich zelf een beetje groter te voelen.

Als de Waalse context zou verdwijnen dan zijn er nog steeds de boeren, de politici, de rijken, de vreemdelingen, de hollanders, de Moslims, etc, etc, etc, etc, etc. En ook nieuwe context zoals de Limburgers, De Antwerpenaren, De Brusselaars, etc, etc, etc.

Voor deze mensen, ik zie er veel - ook op dit forum -, is een onafhankelijk Vlaanderen geen oplossing. Hoe hard ze er ook om schreeuwen.

En dat maakt:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
De Vlaamse beweging is gewoon klein, luidruchtig en vervelend in het algemeen .
En dat is perfect verwoord.

En wat mij betreft. Zowel een onafhankelijk Vlaanderen als een eerlijk België zijn perfect werkbaar. Wie anders zegt is vooral onwillig om één van beide opties te doen werken.

Het maakt trouwens niet uit. Een zelfstandig Vlaanderen zal niks veranderen aan de arrogantie van de huidige politieke generatie. Zal niks veranderen aan de huidige graaicultuur. Niks aan Europa. Wij burgers krijgen niet meer zeggenschap. Commissies zullen nog steeds achter gesloten deuren bedisselen. Directe democratie zal niet gebeuren. De particratie zal nog meer ongemoeid haar gangetje kunnen gaan. De opwarming gaat gewoon door. De criminaliteit zal niet zakken. Multinationals zullen nog steeds 60% van de lonen die ze behoren te betalen in lagelonenlanden (maar niet doen) in bonussen aan hun topkaders geven.
(petitio principii) is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2011, 21:00   #28
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door (petitio principii) Bekijk bericht
Natuurlijk is het streven naar een onafhankelijk Vlaanderen geen extremisme per definitie. Dat streven is bij ons een (tot nog toe) politiek gegeven dat zich afspeelt binnen de krijtlijnen van de democratie.

Maar dat kan snel keren. Kijk naar de IRA. Tsjetsjenië. Al Qaida. De ETA. De FARC.
Wat bedoel je daarmee?
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2011, 07:05   #29
(petitio principii)
Provinciaal Gedeputeerde
 
(petitio principii)'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Wat bedoel je daarmee?
Dat ge per definitie extremist wordt op het moment dat ge de wapens opneemt.

Had uwen teen een Bask geroken ?
(petitio principii) is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2011, 07:14   #30
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Mensen die ijveren voor het voortbestaan vd Belgische Staat zijn extremisten.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2011, 07:34   #31
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door (petitio principii) Bekijk bericht
Dat ge per definitie extremist wordt op het moment dat ge de wapens opneemt.

Had uwen teen een Bask geroken ?
Geldt dat ook voor de staatsapparaten?
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2011, 12:11   #32
(petitio principii)
Provinciaal Gedeputeerde
 
(petitio principii)'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Geldt dat ook voor de staatsapparaten?
Natuurlijk.
(petitio principii) is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2011, 12:45   #33
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Niet echt extremen zijn extremen...
Volgens anderen zijn "extremen" dan weer helemaal geen extremen. Het is geen absolute.

Citaat:
bij bepaalde mensen vervagen die extremen wel maar dat zijn meestal ook zij die in die extremen zitten...
Dit klinkt als een goedkoop excuus om ideologische tegenstanders als extremistisch te kunnen afschilderen.

Citaat:
Dat laat niet weg dat er de norm is en de extremen. Ik geloof niet dat separatisme ooit de norm zal zijn in ons land. voor landen als Tibet misschien wel...
Het is niet omdat iets de norm niet ie, dat het meteen om een extreme gaat. Je kan nogal moeilijk gaan beweren dat die 49% die in een refter voor de aspergesoep gaat extreme eetgewoontes heeft omdat die andere 51% met hun tomatensoep de norm uitmaakt.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2011, 12:56   #34
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Nu goed. Om het wat eenvoudiger te maken: ik ben een extremist.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2011, 13:22   #35
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Nu goed. Om het wat eenvoudiger te maken: ik ben een extremist.
En wat is uw specialiteit?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2011, 13:30   #36
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Kijk, je doet het weer. Het gaat er bij jou blijkbaar gewoon niet in dat iemand van mening kan veranderen, en dan in de eerste plaats niet wanneer dat iemand is die jij als een 'tegenstander' ziet. Ben jij tegenover iedereen zo rancuneus en vastberaden in jouw oordeel dat iedereen die iets doet wat jou niet bevalt voor eeuwig en drie dagen 'gebrandmerkt' is als een 'slechte', en dan vervolgens daar een voorschot op neemt door intentieprocessen? Dan is het nog triestiger gesteld met jou dan ik dacht. Met dit soort verbittering ben je geen haar beter dan wat je dénkt te bestrijden.
Zoals ik al schreef lijkt het me logisch dat door anti-extremistisch op te treden ik per definitie zelf een beetje extremistische trekken heb gekregen. vandaar dat ik hier boven schreef:
Citaat:
Logisch...
Laat niet weg dat mijn politieke keuze nooit extremistisch is.
Ook ben ik niet rancuneus... ik voel geen rancune tegenover zij die het land willen afbreken; ze proberen maar er komt toch nooit iets van. Wat me wel stoort is die strategie van alles laten verrotten...

Maar soit kunnen we terug naar de echte vraag van deze draad?
Het is belooft volgende keer neem ik een ander voorbeeld dan zal jij wat minder janken... het was maar een voorbeeld.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Wever terzake 15/09/2011
Dat is een valse redenering het is niet omdat je het gaat afmeten aan de wensen van een extremist dat je een goed akkoord hebt...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2011, 13:39   #37
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
En wat is uw specialiteit?
zuipen
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2011, 13:41   #38
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door (petitio principii) Bekijk bericht
Natuurlijk is het niet het stemgedrag dat iemand al dan niet tot extremist maakt. Iedereen is vrij te stemmen op wie en wat hij of zij wil, zonder daar voor veroordeelt te worden.
Dat was eigenlijk de opmerking die ik maakte waar deze draad op gebaseerd is. Dat is natuurlijk wel zo... misschien ben jij geen extremist maar stem je toch voor extremistische partijen. Dat kan... Maar dan ben je een idioot. Als je daarna nog publiekelijk de standpunten van een extremistische partij gaat verdedigen dan ben je geen idioot meer maar heb je je laten strikken en ben je zelf een extremist geworden (zeker als je dat tien maanden volhoudt). Dat is wat je nu merkt bij die zogenaamde "gemodereerde" NVA stemmers.

Je bent vrij te stemmen op wie je wil maar eenmaal je je achter een extremistische partij schaart ben je een extremist. Je kan niet stemmen op Stalin en daarna zagen dat de helft van je familie naar Siberië wordt gestuurd. Men pakt het stemmen maar al te licht op maar het komt erop neer dat als je een stem geeft aan een partij je eigenlijk zegt aan die partij dat alles wat ze voorstellen voor U uitvoerbaar is. als je stemt op separatistische partijen betekent dat dus ook dat je zegt "kijk, separatisme... als er niks anders opzit... wel dat is ok". En daar zit het probleem velen zijn daar dus niet toe bereid hé... Velen stemden extremistisch om een tegenkracht te vormen tegen "het andere kamp". Zo werkt het volgens mij niet... zo mag het niet werken want dan krijg je constant conflict en zo maak je geen goeie akkoorden. En dat is dus wat we volgens mij nu merken...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Wever terzake 15/09/2011
Dat is een valse redenering het is niet omdat je het gaat afmeten aan de wensen van een extremist dat je een goed akkoord hebt...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2011, 13:56   #39
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Dat was eigenlijk de opmerking die ik maakte waar deze draad op gebaseerd is. Dat is natuurlijk wel zo... misschien ben jij geen extremist maar stem je toch voor extremistische partijen. Dat kan... Maar dan ben je een idioot. Als je daarna nog publiekelijk de standpunten van een extremistische partij gaat verdedigen dan ben je geen idioot meer maar heb je je laten strikken en ben je zelf een extremist geworden (zeker als je dat tien maanden volhoudt). Dat is wat je nu merkt bij die zogenaamde "gemodereerde" NVA stemmers.

Je bent vrij te stemmen op wie je wil maar eenmaal je je achter een extremistische partij schaart ben je een extremist. Je kan niet stemmen op Stalin en daarna zagen dat de helft van je familie naar Siberië wordt gestuurd. Men pakt het stemmen maar al te licht op maar het komt erop neer dat als je een stem geeft aan een partij je eigenlijk zegt aan die partij dat alles wat ze voorstellen voor U uitvoerbaar is. als je stemt op separatistische partijen betekent dat dus ook dat je zegt "kijk, separatisme... als er niks anders opzit... wel dat is ok". En daar zit het probleem velen zijn daar dus niet toe bereid hé... Velen stemden extremistisch om een tegenkracht te vormen tegen "het andere kamp". Zo werkt het volgens mij niet... zo mag het niet werken want dan krijg je constant conflict en zo maak je geen goeie akkoorden. En dat is dus wat we volgens mij nu merken...
Maar volgens welke maatstaf kan een partij dan al dan niet extremistisch genoemd worden?
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2011, 14:00   #40
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Maar volgens welke maatstaf kan een partij dan al dan niet extremistisch genoemd worden?
Dat is de eerste vraag... we wachten nog steeds op een antwoord van Hertog.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Wever terzake 15/09/2011
Dat is een valse redenering het is niet omdat je het gaat afmeten aan de wensen van een extremist dat je een goed akkoord hebt...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be