Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 oktober 2010, 00:08   #21
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=H8Zs1xfxaq4
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2010, 00:08   #22
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Ik ben eens een paar keer naar Leuven geweest en ik vond het er leuk. Had ik daar maar gestudeerd.
dat is de beste van vandaag
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2010, 00:08   #23
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
dat ook

sex & drugs & rock 'n' roooooooowllll
check check and HOUSEMUSIIIIIIC
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2010, 00:10   #24
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
check check and HOUSEMUSIIIIIIC
als ge een beetje tegen da tweede zou kunnen had je hersencellen genoeg over om naar echte muziek te luisteren.
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2010, 00:11   #25
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Lees den Txi ki wordt oud (en zo oud kanem toch niet zijn?

Buiten Tom Waits mag al de rest. T'cafe van de deus violist vind je dat wel eens
Misschien wordt Txiki oud... Kan zijn. Maar dan was ik al oud op mijn twaalfde. Ik heb nooit moeten hebben van dat neppe en opgefokte gezeik. Eigenlijk ben ik nauwelijks veranderd op dat gebied. Ook toen stuurde ik hysterische trutten van waar ze kwamen. Ik verveelde me dood op fuiven of op "leuke dingen voor de leerlingen". In Leuven was het tien jaar geleden niet veel beter. Dat was zo oppervlakkig en nep als maar zijn kon. En zo is het al die jaren gebleven.

Geef me de echte "shit", ok?
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.

Laatst gewijzigd door Txiki : 1 oktober 2010 om 00:14.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2010, 04:07   #26
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
Daarstraks na een lange tijd nog eens in Leuven een pint gaan pakken met een paar studiegenoten van weleer... Niemand van ons had er echter bij stilgestaan dat het de eerste donderdag van het academiejaar was (zo'n ouwe zakken zijn we dus al geworden...) en het de "studentenwelkom" was...

Resultaat: niks dan geboenk op de Oude Markt, geen doorkomen aan, overal roepende studenten, 18-jarige meisjes met rokjes die weinig aan de verbeelding overlieten,...

Gelukkig was er nog een tafeltje vrij in de Villa. Aan de inwoners van Leuven: sterkte, in juni is het weer gedaan.

ps: wat is Antwerpen toch een rustige stad!

pps: tot zover dit compleet nutteloze topic
Ben zo'n 3,5 jaar geleden in Leuven komen wonen en ben van plan er ook weer weg te gaan. Best sympathiek stadje, maar als je 's nachts je hoofdtelefoon moet opzetten om net iets minder te horen van de zatte studenten en zeker nu een zot een goed plan heeft, wil ik terug naar iets meer landelijk.

Om nog te zwijgen over de psycho buschauffeurs daar en de fietsers die denken dat een bus een hoopje schroot wordt als ze gewoon over elk kruispunt heen rijden zonder kijken.

Maar ik kom tegenwoordig ook vaak in A'pen en het is daar ook mijn ding niet. Om de 100 meter iemand die je vraagt om geld, e.d.

Nah... Ik heb eens het stadsleven gezien en dat is voor mij nu wel genoeg geweest.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 1 oktober 2010 om 04:11.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2010, 07:53   #27
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Misschien wordt Txiki oud... Kan zijn. Maar dan was ik al oud op mijn twaalfde. Ik heb nooit moeten hebben van dat neppe en opgefokte gezeik. Eigenlijk ben ik nauwelijks veranderd op dat gebied. Ook toen stuurde ik hysterische trutten van waar ze kwamen. Ik verveelde me dood op fuiven of op "leuke dingen voor de leerlingen". In Leuven was het tien jaar geleden niet veel beter. Dat was zo oppervlakkig en nep als maar zijn kon. En zo is het al die jaren gebleven.

Geef me de echte "shit", ok?
Tja, de "echte " shit. Waar verkopen ze dat? (In Holland )
Voor mij is dat oa in een bos, afzien op de MTB, even blijven staan en de stilte beluisteren. Een vogeltje dat je komt bekijken en in je hand vliegt. Maar ook verleden zaterdag op een New-Wave party na het concert van Neon Judgement in Trix waar ik compleet uit de bol ging en een heerlijke dame ....uit Leuven leerde kennen.

Kwil maar zegge"n, dat is voor iedereen anders.
Ben je trouwens zeker dat jij toevallig niet de oorzaak van hun hysterie bent?

Laatst gewijzigd door Cdude : 1 oktober 2010 om 07:56.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2010, 07:59   #28
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
als ge een beetje tegen da tweede zou kunnen had je hersencellen genoeg over om naar echte muziek te luisteren.
Vergeten dat ik in hier vrijwilliger speel?
Weinig house hier hoor.
Gisteren zware hardcore. Nog pingpong drankspelletje gespeeld met de band(s)
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2010, 08:10   #29
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.190
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
of een boerengat in west-vlaanderen.
Ja zeker niet slecht, ...

of zo een Geuze cafe in Vlaams-Brabant dat enkel open is als den eigenaar Geuze heeft en goesting heeft om open te doen ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2010, 08:12   #30
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Tja, de "echte " shit. Waar verkopen ze dat? (In Holland )
Voor mij is dat oa in een bos, afzien op de MTB, even blijven staan en de stilte beluisteren. Een vogeltje dat je komt bekijken en in je hand vliegt. Maar ook verleden zaterdag op een New-Wave party na het concert van Neon Judgement in Trix waar ik compleet uit de bol ging en een heerlijke dame ....uit Leuven leerde kennen.

Kwil maar zegge"n, dat is voor iedereen anders.
Ben je trouwens zeker dat jij toevallig niet de oorzaak van hun hysterie bent?
Zou goed kunnen.

PBL-RKT
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2010, 08:34   #31
vrijevlaming
Banneling
 
 
vrijevlaming's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 7.535
Standaard

ik heb het zelf nooit voor de typische "studentensteden" gehad. Als ik er dan ene moest uitkiezen, ging ik toch ook Leuven kiezen.

Zelf heb ik mijn ingenieursstudies in kortrijk gedaan, en niet op kot gezeten. Ik ging met de fiets van bij mij thuis naar school, en onderweg kwam ik mijn stamcafé in kortrijk tegen (café Den Trap ). Ik zat daar zeker 6 dagen op 7 voor toch een paar uur. Maar de laatste jaren is het daar toch ook straf veranderd. Veel meer commerciele muziek (vroeger draaiden die mannen van die platen waar bijna nieeemand in de café ook maar ooit van gehoord had. Zo leerde je nog iets bij. Nu weten de barmannen niet zoveel meer van muziek als toen), veel meer elektrotoestanden, ander soort volk etc.

ik zit er soms wel nog eens, maar niet meer zoveel. De laatste tijd als ik in kortrijk kom ga ik naar een andere café: de baas draait quasi alleen met vinylplaten, heeft nogal een grote collectie. En, als je geluk hebt, kan je westvleteren krijgen , verkocht onder den toog :d
Zowiezo heeft ie een grote collectie aan speciale bieren die je niet zoveel tegenkomt.
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2010, 08:59   #32
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Misschien wordt Txiki oud... Kan zijn. Maar dan was ik al oud op mijn twaalfde. Ik heb nooit moeten hebben van dat neppe en opgefokte gezeik. Eigenlijk ben ik nauwelijks veranderd op dat gebied. Ook toen stuurde ik hysterische trutten van waar ze kwamen. Ik verveelde me dood op fuiven of op "leuke dingen voor de leerlingen". In Leuven was het tien jaar geleden niet veel beter. Dat was zo oppervlakkig en nep als maar zijn kon. En zo is het al die jaren gebleven.

Geef me de echte "shit", ok?

Tjah, sommigen vinden in een doorrookt café naar Tom Waits zitten luisteren nep.

P.S.: Het Leuvense studentenleven is subliem. Elke dag wel 1 of andere reden om je lazarus te zuipen.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2010, 09:00   #33
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

en,valt dat zowat mee met een bejaarde burgemeester in Leuven ?
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2010, 09:44   #34
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.190
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Tjah, sommigen vinden in een doorrookt café naar Tom Waits zitten luisteren nep.

P.S.: Het Leuvense studentenleven is subliem. Elke dag wel 1 of andere reden om je lazarus te zuipen.
Ooit Groningen onveilig gemaakt , t was alleen spijtig dat ze daar Heineken gaven ik heb dus de hele avond zwaar bier moeten drinken.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2010, 10:02   #35
vrijevlaming
Banneling
 
 
vrijevlaming's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 7.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ooit Groningen onveilig gemaakt , t was alleen spijtig dat ze daar Heineken gaven ik heb dus de hele avond zwaar bier moeten drinken.
wat is er spijtig aan een hele avond zwaar bier?
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2010, 10:10   #36
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.190
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
wat is er spijtig aan een hele avond zwaar bier?
Niks, natuurlijk... ik had wel te doen met al die hollanders en die paar belgen die die merriezeik aan het drinken waren ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2010, 10:43   #37
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ben zo'n 3,5 jaar geleden in Leuven komen wonen en ben van plan er ook weer weg te gaan. Best sympathiek stadje, maar als je 's nachts je hoofdtelefoon moet opzetten om net iets minder te horen van de zatte studenten en zeker nu een zot een goed plan heeft, wil ik terug naar iets meer landelijk.

Om nog te zwijgen over de psycho buschauffeurs daar en de fietsers die denken dat een bus een hoopje schroot wordt als ze gewoon over elk kruispunt heen rijden zonder kijken.

Maar ik kom tegenwoordig ook vaak in A'pen en het is daar ook mijn ding niet. Om de 100 meter iemand die je vraagt om geld, e.d.

Nah... Ik heb eens het stadsleven gezien en dat is voor mij nu wel genoeg geweest.
Ik heb 2 jaar gewoond in leuven, en nu pendel ik. Ik wil er ook niet meer terug gaan. Te veel studenten. Te veel overlast.

Mijn auto is ook al herhaaldelijk beschadigd door onze zatte medemens.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2010, 11:00   #38
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik heb 2 jaar gewoond in leuven, en nu pendel ik. Ik wil er ook niet meer terug gaan. Te veel studenten. Te veel overlast.

Mijn auto is ook al herhaaldelijk beschadigd door onze zatte medemens.

Ik heb er na mijn studies nog 4 jaar gewoond en nooit een beschadiging gehad aan mijn auto. De buurt waar ik woonde was vlakbij het centrum maar het was wel zo dat er in mijn straat amper studenten zaten. Van overlast was er bij mij dan ook geen sprake. Het is natuurlijk wel zo dat heel wat bakvissen die voor het eerst losgelaten worden hun grenzen nog niet kennen en die zorgen inderdaad voor heel wat overlast in bepaalde straten/buurten. De maanden okt/nov zijn dan ook vaak de "zwaarste". Daarna valt het al bij al wel mee vind ik.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2010, 11:28   #39
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Tjah, sommigen vinden in een doorrookt café naar Tom Waits zitten luisteren nep.

P.S.: Het Leuvense studentenleven is subliem. Elke dag wel 1 of andere reden om je lazarus te zuipen.
Wie dat nep vindt, kent niks van muziek en heeft geen cultuur. Trouwens, overal is er wel één of andere reden om je lazarus te zuipen. Maar of dat eigen is aan het studentenleven, durf ik te betwijfelen.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2010, 11:37   #40
vrijevlaming
Banneling
 
 
vrijevlaming's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 7.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Trouwens, overal is er wel één of andere reden om je lazarus te zuipen.
uiteraard! Aanwezigheid van grote hoeveelheden lekker bier bvb
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be