Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Ga je naar de fitness?
Ja, geregeld 1 10,00%
Ja, soms 0 0%
Nee 7 70,00%
Anders (lol ???) 2 20,00%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 februari 2016, 12:50   #41
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Bottom line is dat bij Guinevere die deze draad gestart heeft absoluut niet om doen is voor de fitness maar de zoveelste moslim overwinning om mannen en vrouwen zoveel mogelijk gescheiden te houden. Triomfantelijk roept ze uit dat er ladies only fitnessen zijn. Wat we helaas allang weten

De zoveelste achteruitgang van onze vrijheden na gescheiden zwemuren. Algemeen halal voedsel in scholen, gevangenissen en alle andere openbare cantines zelfs in vliegtuigen. Hamburgerketens met halal vestigingen.

Vrouwen die meer en meer bedekt lopen in het straatbeeld en die alle contact vermijden.

Journalisten of tekenaars die het aandurven spotprentjes over Mahommed te plaatsen zoals ze met God of politiekers doen worden met de dood gestraft.

Ondertussen blijft de moslim dictatuur onze vrijheden continu verder afknabbelen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2016, 13:26   #42
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Fitnesszaken zitten vol klootjesvolk: ze doen het omdat ze denken dat het hip is, omdat ze denken dat ze er effectief minder mottig zullen uitzien. Je moet ze eens bezig zien: 10min op het fietsje op de laagste stand, 20min lullen tegen hun klootjesvrienden en dan zijn ze het beu. Ze betalen hun levenslang abonnement per domiciliëring maar de 15de van de maand is hun geld altijd op.
Hieruit blijkt dat je daar zelf ook naar toe gaat. Dat was toch enkel voor klootjesvolk ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2016, 13:30   #43
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Bottom line is dat bij Guinevere die deze draad gestart heeft absoluut niet om doen is voor de fitness maar de zoveelste moslim overwinning om mannen en vrouwen zoveel mogelijk gescheiden te houden. Triomfantelijk roept ze uit dat er ladies only fitnessen zijn. Wat we helaas allang weten

De zoveelste achteruitgang van onze vrijheden na gescheiden zwemuren. Algemeen halal voedsel in scholen, gevangenissen en alle andere openbare cantines zelfs in vliegtuigen. Hamburgerketens met halal vestigingen.

Vrouwen die meer en meer bedekt lopen in het straatbeeld en die alle contact vermijden.

Journalisten of tekenaars die het aandurven spotprentjes over Mahommed te plaatsen zoals ze met God of politiekers doen worden met de dood gestraft.

Ondertussen blijft de moslim dictatuur onze vrijheden continu verder afknabbelen.
Dat ja, exact!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 13:15   #44
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
oeh nee fitness doe me dat niet aan LOL

ik snap niet hoe men daar meer dan 1 uur in kan vertoeven, hier in de buurt is ook zo'n fitnesscentrum, uhm niks voor mij, ps 20€/maand moet je dan heel het jaar betalen of kan je kiezen die maand kom ik en die niet?
Lijkt me nochtans iets voor jou... en het zou ook goed op je cv staan.

1 uur per keer trainen is vaak meer dan voldoende. Ik ging vroeger met de kaart van mijn broer (alle gezinsleden mogen gebruik maken van zo'n basic fit lidkaart). Uiteraard kan je bij het betalen een maand niet overslaan, want men wil wel het bedrag van een abonnement.
Maar momenteel ga ik zelf niet naar de fitness, hé. Als hoogzwangere moet ik bijkomen en niet afvallen of een strakke buik krijgen !

Laatst gewijzigd door Guinevere : 23 februari 2016 om 13:16.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2016, 11:27   #45
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Lijkt me nochtans iets voor jou... en het zou ook goed op je cv staan.

1 uur per keer trainen is vaak meer dan voldoende. Ik ging vroeger met de kaart van mijn broer (alle gezinsleden mogen gebruik maken van zo'n basic fit lidkaart). Uiteraard kan je bij het betalen een maand niet overslaan, want men wil wel het bedrag van een abonnement.
Maar momenteel ga ik zelf niet naar de fitness, hé. Als hoogzwangere moet ik bijkomen en niet afvallen of een strakke buik krijgen !
hihi, ik denk sterk om komend jaar naar de spermabank te stappen, spannende tijden yep
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be