Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 mei 2017, 12:38   #1
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard Werken in bakkende zon bij 34 graden Celcius

Deze voormiddag gewoon iets hilarisch gezien. Ik moest iemand op de luchthaven van Zaventem gaan afzetten en zette mij op de parking drop of zone. Er liepen daar enkele gemachtigde opzichters van de security rond en nog even een praatje mee gedaan. Die mannen staan daar dus acht uur en langer in volle uitrusting in de hete zon. Hun eigen wagen moeten ze enkele kilometers verder op een personeelsparking parkeren, nog een stuk naar een bushalte wandelen en met een pendelbus tot aan hun werkplaats rijden. Een dik half uur zijn ze enkele rit kwijt. Onbetaald. Ze krijgen bij het begin van hun werk een halve liter water. Als ze het al krijgen want meestal brengen ze het zelfs niet. In een PVC flesje en niet gekoeld. Schaduw is er niet en ze zouden in het beste geval maximum een half uur eetpauze krijgen en verder geen pauzes. Meer drinken nodig is zelf kopen of meebrengen. Bescherming tegen de zon zoals zonnecrème is zelf meebrengen. Staand werk en betrapping op zitten is een schriftelijke verwittiging met kans op C4 werkweigering. Klagen bij de vakbond is een antwoord krijgen dat ze moeten stoppen met zagen. Maar volgens de mannen bestaat er zelfs niet echt een vakbond. Verkiezingen zijn er niet en de afgevaardigden hebben allemaal de mooiste jobs gekregen of zijn langdurig ziek. En als de manager het weet dat je klaagt dan maakt die u het leven zuur. Als ik dan vernam dat die mannen met een 1500 euro/maand naar huis gaan? Ze wat opgehitst en gezegd dat ze dat niet moesten pikken en naar de controles van de overheid moesten bellen. Maar als dat zou uitkomen was het direct C4 dus ik hoorde direct dat ze dat nooit zouden durven.

Eigenlijk ongelofelijk dat er vandaag nog dergelijke jobs zijn en vooral zo slecht betaald. Straffer vond ik dat er eigenlijk geen vakbond is en dat die de mooiste jobs krijgen. Hoe was het weer? het zijn zotten die werken ... En dat terwijl wij massaal vluchtelingen met open armen ontvangen en ze direct een gouden hangmat aanbieden. Arm Belgistan
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 12:41   #2
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Deze voormiddag gewoon iets hilarisch gezien. Ik moest iemand op de luchthaven van Zaventem gaan afzetten en zette mij op de parking drop of zone. Er liepen daar enkele gemachtigde opzichters van de security rond en nog even een praatje mee gedaan. Die mannen staan daar dus acht uur en langer in volle uitrusting in de hete zon. Hun eigen wagen moeten ze enkele kilometers verder op een personeelsparking parkeren, nog een stuk naar een bushalte wandelen en met een pendelbus tot aan hun werkplaats rijden. Een dik half uur zijn ze enkele rit kwijt. Onbetaald. Ze krijgen bij het begin van hun werk een halve liter water. Als ze het al krijgen want meestal brengen ze het zelfs niet. In een PVC flesje en niet gekoeld. Schaduw is er niet en ze zouden in het beste geval maximum een half uur eetpauze krijgen en verder geen pauzes. Meer drinken nodig is zelf kopen of meebrengen. Bescherming tegen de zon zoals zonnecrème is zelf meebrengen. Staand werk en betrapping op zitten is een schriftelijke verwittiging met kans op C4 werkweigering. Klagen bij de vakbond is een antwoord krijgen dat ze moeten stoppen met zagen. Maar volgens de mannen bestaat er zelfs niet echt een vakbond. Verkiezingen zijn er niet en de afgevaardigden hebben allemaal de mooiste jobs gekregen of zijn langdurig ziek. En als de manager het weet dat je klaagt dan maakt die u het leven zuur. Als ik dan vernam dat die mannen met een 1500 euro/maand naar huis gaan? Ze wat opgehitst en gezegd dat ze dat niet moesten pikken en naar de controles van de overheid moesten bellen. Maar als dat zou uitkomen was het direct C4 dus ik hoorde direct dat ze dat nooit zouden durven.

Eigenlijk ongelofelijk dat er vandaag nog dergelijke jobs zijn en vooral zo slecht betaald. Straffer vond ik dat er eigenlijk geen vakbond is en dat die de mooiste jobs krijgen. Hoe was het weer? het zijn zotten die werken ... En dat terwijl wij massaal vluchtelingen met open armen ontvangen en ze direct een gouden hangmat aanbieden. Arm Belgistan
je illustreert anders perfect voor welke jobs die nieuwkomers hier binnengehaald worden.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 12:56   #3
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Dat wel want ik vond het lachwekkend wat die moesten doen. Het waren wel twee Belgen en ze zagen er niet geïmporteerd uit. Zouden allochtonen dit willen doen? Ik denk het niet. Ik ben vergeten naar hun diploma en werkervaring te vragen. Wie weet welke studies hadden ze allemaal gedaan. Maar ergens had ik er medelijden mee. Of moest ik in mezelf eens hard lachen? Dat zijn toch duidelijk mensen die de wereld niet kennen en zich door enkele dikke nekken van managers laten doen.

PS : misschien is dat de reden waarom ik niet voor dergelijke jobs geschikt ben. Moest een manager mij zo behandelen dat duurde 30 seconden en ze konden hem afvoeren. Maar het is al eens gebleken toen ik van de VDAB verplicht testen bij zo een bedrijf moest gaan doen. Te agressief aangelegd en helemaal niet geschikt voor een job in de bewaking. Ze hadden daar nog nooit een dergelijk profiel gezien
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 12:57   #4
Rapture
Staatssecretaris
 
Rapture's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2008
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
je illustreert anders perfect voor welke jobs die nieuwkomers hier binnengehaald worden.
Idd. Die zijn dergelijke temperaturen gewoon.
__________________
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro.
Rapture is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 13:03   #5
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rapture Bekijk bericht
Idd. Die zijn dergelijke temperaturen gewoon.


da's wel heel fout!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 13:04   #6
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Dat wel want ik vond het lachwekkend wat die moesten doen. Het waren wel twee Belgen en ze zagen er niet geïmporteerd uit. Zouden allochtonen dit willen doen? Ik denk het niet. Ik ben vergeten naar hun diploma en werkervaring te vragen. Wie weet welke studies hadden ze allemaal gedaan. Maar ergens had ik er medelijden mee. Of moest ik in mezelf eens hard lachen? Dat zijn toch duidelijk mensen die de wereld niet kennen en zich door enkele dikke nekken van managers laten doen.

PS : misschien is dat de reden waarom ik niet voor dergelijke jobs geschikt ben. Moest een manager mij zo behandelen dat duurde 30 seconden en ze konden hem afvoeren. Maar het is al eens gebleken toen ik van de VDAB verplicht testen bij zo een bedrijf moest gaan doen. Te agressief aangelegd en helemaal niet geschikt voor een job in de bewaking. Ze hadden daar nog nooit een dergelijk profiel gezien
ik heb een licht vermoeden dat jij deze uitspraak een beetje verschillend interpreteerd dan ze bedoeld werd.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 13:17   #7
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Als je die testen eens gedaan hebt dan weet je dat ook. Je moet die testen doen en afhankelijk van het resultaat mag je aan de opleiding beginnen of niet. Als peuters op schoolbanken en braaf luisteren om daarna voor een fantastische -ik dacht- 12 euro/uur bruto te beginnen. Ik bleek over geen empathie voor de medemens te beschikken en vrij agressief te zijn. Twee zaken die blijkbaar niet mochten om in aanmerking te komen. En ik heb ze het duidelijk gezegd dat ik niet zou veranderen omdat zij graag hersenloze mensen hebben die in vakjes lopen.

Reken even mee : 1500 euro/maand om elke dag uw kloten te gaan afdraaien. In een bakkende zon of in de winter ijskoude. Elke dag zo een snotter die u uitkaffert en telkens maar met een C4 dreigt. Elke dag met uw wagen en dus ook eigen betaalde brandstof naar die parking rijden. Om dan nog een half uur te pendelen tot aan uw werkpost. Tegenover 954 euro/maand voor niets te doen. En ze laten u na enkele maanden helemaal met rust en roepen u zelfs niet meer op voor een werkaanbieding. En dan verschieten ze ervan dat ze geen werkvolk vinden en er honderden vacatures open staan.
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 13:19   #8
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Als je die testen eens gedaan hebt dan weet je dat ook. Je moet die testen doen en afhankelijk van het resultaat mag je aan de opleiding beginnen of niet. Als peuters op schoolbanken en braaf luisteren om daarna voor een fantastische -ik dacht- 12 euro/uur bruto te beginnen. Ik bleek over geen empathie voor de medemens te beschikken en vrij agressief te zijn. Twee zaken die blijkbaar niet mochten om in aanmerking te komen. En ik heb ze het duidelijk gezegd dat ik niet zou veranderen omdat zij graag hersenloze mensen hebben die in vakjes lopen.

Reken even mee : 1500 euro/maand om elke dag uw kloten te gaan afdraaien. In een bakkende zon of in de winter ijskoude. Elke dag zo een snotter die u uitkaffert en telkens maar met een C4 dreigt. Elke dag met uw wagen en dus ook eigen betaalde brandstof naar die parking rijden. Om dan nog een half uur te pendelen tot aan uw werkpost. Tegenover 954 euro/maand voor niets te doen. En ze laten u na enkele maanden helemaal met rust en roepen u zelfs niet meer op voor een werkaanbieding. En dan verschieten ze ervan dat ze geen werkvolk vinden en er honderden vacatures open staan.
neemt niet weg dat jij geweigerd werd, het is niet zo dat je zelf bedankt hebt. dat is wsl de invulling die je er zelf achteraf aan gegeven hebt.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 13:25   #9
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Weigering = slecht bij RVA = schorsing?
Beter op safe spelen en het spelletje meespelen.
Niet aangenomen = positief en missie geslaagd
En neen ik vond het zeker niet spijtig dat ze vlakaf zeiden dat ik niet het gewenste profiel had, integendeel

Zou jij voor 12 euro/uur dat willen gaan doen?
Ze vragen constant mensen dus wie zich geroepen voelt
Gratis vakantie want bruinen zal je nu daar wel doen
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 13:32   #10
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Weigering = slecht bij RVA = schorsing?
Beter op safe spelen en het spelletje meespelen.
Niet aangenomen = positief en missie geslaagd
En neen ik vond het zeker niet spijtig dat ze vlakaf zeiden dat ik niet het gewenste profiel had, integendeel

Zou jij voor 12 euro/uur dat willen gaan doen?
Ze vragen constant mensen dus wie zich geroepen voelt
Gratis vakantie want bruinen zal je nu daar wel doen
nee, ik kom niet buiten voor 12€/u
maar ik ben dan ook geen werkloze loser. ik heb er dan ook voor gezorgd in een situatie te zitten waar ik altijd al kon kiezen bij werkgevers die zich bij mij kwamen melden, niet omgekeerd.

maar desalniettemin, voor een werkloosheidsvergoeding zou ik me toch nog meer schamen dan voor een job van 12€/u.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 17:51   #11
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

1500€ netto zijn vrij doorsnee lonen.

3/4 van de werkenden hebben zoiets.
Dikwijls minder zelfs.

Daarom dat er zovelen geen goesting hebben.

Maar om ganse dagen daar gewoon te staan gapen vind ik het nog riant.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 29 mei 2017 om 17:52.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 18:00   #12
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
1500€ netto zijn vrij doorsnee lonen.

3/4 van de werkenden hebben zoiets.
Dikwijls minder zelfs.

Daarom dat er zovelen geen goesting hebben.

Maar om ganse dagen daar gewoon te staan gapen vind ik het nog riant.
Als het netto is, is dat goed betaald. Het is misschien wat eentonig, maar bon ge zijt buiten in de frisse lucht en kunt wat rondwandelen en een klapke doen met Porsche enzo
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 18:33   #13
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Als het netto is, is dat goed betaald. Het is misschien wat eentonig, maar bon ge zijt buiten in de frisse lucht en kunt wat rondwandelen en een klapke doen met Porsche enzo
Voila sie.
Meer moet dat niet zijn.
9/10 kunnen ze nog eten op het werk tegen gesubsidieerd tarief en voor 3€ steak met frietjes krijgen.
Half liter water voor niks.
Kleren van het werk.
Eindejaarsgeld en verlofgeld.
Alle 3 weken 5 maanden ziek.

En nog klagen.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 29 mei 2017 om 18:35.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 18:50   #14
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Eigenlijk ongelofelijk dat er vandaag nog dergelijke jobs zijn en vooral zo slecht betaald. Straffer vond ik dat er eigenlijk geen vakbond is en dat die de mooiste jobs krijgen. Hoe was het weer? het zijn zotten die werken ... En dat terwijl wij massaal vluchtelingen met open armen ontvangen en ze direct een gouden hangmat aanbieden. Arm Belgistan
Mijn eigen 'mevrouw Daelemans' werkt in de droogkuis in St-Truiden.
De temperatuur is daar gemiddeld 15° warmer dan buiten en dan nog met een hoge vochtigheidsgraad. Haar loon is 10€ en de CAO voorziet geen vergoeding voor woon-werk verkeer, 100 km per dag via autosnelweg ( Riemst - St Truiden) Binnendoor is onmogelijk gezien de combinatie rijweg indeling/ landbouwtractoren waardoor een gemiddelde van 25 km/uur al een verdienste is.

Ik kan er nog bijvertellen dat zij steeds als bediende heeft gewerkt bij verschillende verzekeringsmaatschappijen (AGF / De Vaderlandse / AON / ...) Dit jobke is een 'cadeau' van de VDAB van Tongeren. Yep... de fiscus pakt uw huis af en de kartonnen doos lonkt.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2017, 06:45   #15
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Deze voormiddag gewoon iets hilarisch gezien. Ik moest iemand op de luchthaven van Zaventem gaan afzetten en zette mij op de parking drop of zone. Er liepen daar enkele gemachtigde opzichters van de security rond en nog even een praatje mee gedaan. Die mannen staan daar dus acht uur en langer in volle uitrusting in de hete zon. Hun eigen wagen moeten ze enkele kilometers verder op een personeelsparking parkeren, nog een stuk naar een bushalte wandelen en met een pendelbus tot aan hun werkplaats rijden. Een dik half uur zijn ze enkele rit kwijt. Onbetaald. Ze krijgen bij het begin van hun werk een halve liter water. Als ze het al krijgen want meestal brengen ze het zelfs niet. In een PVC flesje en niet gekoeld. Schaduw is er niet en ze zouden in het beste geval maximum een half uur eetpauze krijgen en verder geen pauzes. Meer drinken nodig is zelf kopen of meebrengen. Bescherming tegen de zon zoals zonnecrème is zelf meebrengen. Staand werk en betrapping op zitten is een schriftelijke verwittiging met kans op C4 werkweigering. Klagen bij de vakbond is een antwoord krijgen dat ze moeten stoppen met zagen. Maar volgens de mannen bestaat er zelfs niet echt een vakbond. Verkiezingen zijn er niet en de afgevaardigden hebben allemaal de mooiste jobs gekregen of zijn langdurig ziek. En als de manager het weet dat je klaagt dan maakt die u het leven zuur. Als ik dan vernam dat die mannen met een 1500 euro/maand naar huis gaan? Ze wat opgehitst en gezegd dat ze dat niet moesten pikken en naar de controles van de overheid moesten bellen. Maar als dat zou uitkomen was het direct C4 dus ik hoorde direct dat ze dat nooit zouden durven.

Eigenlijk ongelofelijk dat er vandaag nog dergelijke jobs zijn en vooral zo slecht betaald. Straffer vond ik dat er eigenlijk geen vakbond is en dat die de mooiste jobs krijgen. Hoe was het weer? het zijn zotten die werken ... En dat terwijl wij massaal vluchtelingen met open armen ontvangen en ze direct een gouden hangmat aanbieden. Arm Belgistan
1500 Euro/maand zou redelijk goed betaald zijn voor een security job in Amerika. Daar bestaat ook helemaal geen vakbond voor dat soort werk, van terugbetaling woon- werkverkeer hebben ze daar helemaal niets gehoord en je staat ook financieel in voor je eigen uitrusting met uitzondering van broek en hemd.

Je krijgt de eerste drie jaar slechts 5 betaalde vakantiedagen als je voltijds werkt tenminste. Ziektedagen kennen ze daar niet. Niet werken = niet betaald worden. Bovendien wordt je geacht om continue bijscholing te volgen. Zelf te betalen uiteraard. Arm Amerika.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2017, 09:01   #16
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Als je die testen eens gedaan hebt dan weet je dat ook. Je moet die testen doen en afhankelijk van het resultaat mag je aan de opleiding beginnen of niet. Als peuters op schoolbanken en braaf luisteren om daarna voor een fantastische -ik dacht- 12 euro/uur bruto te beginnen. Ik bleek over geen empathie voor de medemens te beschikken en vrij agressief te zijn. Twee zaken die blijkbaar niet mochten om in aanmerking te komen. En ik heb ze het duidelijk gezegd dat ik niet zou veranderen omdat zij graag hersenloze mensen hebben die in vakjes lopen.

Reken even mee : 1500 euro/maand om elke dag uw kloten te gaan afdraaien. In een bakkende zon of in de winter ijskoude. Elke dag zo een snotter die u uitkaffert en telkens maar met een C4 dreigt. Elke dag met uw wagen en dus ook eigen betaalde brandstof naar die parking rijden. Om dan nog een half uur te pendelen tot aan uw werkpost. Tegenover 954 euro/maand voor niets te doen. En ze laten u na enkele maanden helemaal met rust en roepen u zelfs niet meer op voor een werkaanbieding. En dan verschieten ze ervan dat ze geen werkvolk vinden en er honderden vacatures open staan.
Kort samengevat: ge zijt een dikke profiteur die liever op kosten van de gemeenschap zijn tijd besteedt aan het zwart maken van allochtonen in plaats van te werken.

Zum kotzen.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2017, 09:13   #17
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

De zon schijnt niet alle dagen, zeker in Belgie niet.

En ik heb oneindig meer respect voor een allochtoon die werkt dan voor een vlaming die op zijn lui gat gaat liggen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2017, 09:17   #18
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
nee, ik kom niet buiten voor 12€/u
maar ik ben dan ook geen werkloze loser. ik heb er dan ook voor gezorgd in een situatie te zitten waar ik altijd al kon kiezen bij werkgevers die zich bij mij kwamen melden, niet omgekeerd.

maar desalniettemin, voor een werkloosheidsvergoeding zou ik me toch nog meer schamen dan voor een job van 12€/u.
Niet iedereen schaamt zich daarvoor hé.
Dit zou zomaar Porsche kunnen zijn

https://www.facebook.com/prankzonlin...86383028187196
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2017, 10:05   #19
coro
Parlementslid
 
Geregistreerd: 31 juli 2014
Berichten: 1.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Kort samengevat: ge zijt een dikke profiteur die liever op kosten van de gemeenschap zijn tijd besteedt aan het zwart maken van allochtonen in plaats van te werken.

Zum kotzen.
Inderdaad en dus hoog tijd om de uitkeringen te beperken in de tijd. No mercy voor de porches van deze tijd!
coro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2017, 10:06   #20
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Woef Bekijk bericht
http://www.payscale.com/research/US/...er/Hourly_Rate

Average wage is $11.65/uur oftewel 10.46 euro/uur - wat gemiddeld 1840 euro/maand is zonder bonussen/profit sharing en overtime pay

Eind van de rit : $26.000 op jaarbasis == 23300 euro - netto.

belzieke lonen liggen in het algemeen 25%-50% lager dan voor vergelijkbare jobs in de USA.
Hoe zit het met de maaltijdvergoeding, ziekteverzekering, het pensioen, gewaarborgd loon in de VS voor onze security officer?
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be