Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 mei 2017, 05:03   #101
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Hier gaan we weer.... Uw plaat, en die van vele anderen, is ondertussen niet grijs maar bijna wit gedraaid.
Ontkennen heeft geen zin.
Het is gewoon effectief gebeurd.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 05:51   #102
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ontkennen heeft geen zin.
Het is gewoon effectief gebeurd.
Zoals het uitmoorden van de Maya en Inca door de Spanjaarden. Rakelen we dat ook te pas maar zoals u, meer te onpas op? Ook dat is gewoon effectief gebeurd.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 09:32   #103
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.047
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ja maar ik zie hier veralgemeningen. Ik geloof niet in FN of Vlaams Blok oplossingen. Wel in een werk van lange adem waar scholing en integratie primeert. Politie met knuppels of het leger met tanks de gevoelige buurten insturen gaat niets oplossen. Sommige jongeren zijn trouwens al Fransen van de derde of vierde generatie (om bij Frankrijk te blijven). Dat zijn wel Fransen die je niet kan terugsturen. Men kan het gebrek aan opvolging of criminele tolerantie die decennia geduurd heeft niet in één nacht met tanks of matrakken stoppen.
het kan u gewoon geen bal schelen, omdat er in uw selecte residentiële woon-omgeving geen allochtonen wonen. T'is allemaal nogal "ver van uw bed", zoals de politici trouwens die ons die vreemden opdringen, terwijl zij in dure moslim-vrije buurten wonen. Zo is het natuurlijk iets gemakkelijker om "open en tolerant" te zijn.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 10:17   #104
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
het kan u gewoon geen bal schelen, omdat er in uw selecte residentiële woon-omgeving geen allochtonen wonen. T'is allemaal nogal "ver van uw bed", zoals de politici trouwens die ons die vreemden opdringen, terwijl zij in dure moslim-vrije buurten wonen. Zo is het natuurlijk iets gemakkelijker om "open en tolerant" te zijn.
Inderdaad en hij heeft in dit geval gelijk.
Gewoon pragmatisch realisme. Toen ik nog in Belgenland woonde leefde ik ook niet te midden van die cultuur in siteekes of in Borgerokko of Beringen, laat staan Molenbeek.
Er zijn zoveel andere en betere plaatsen. Waarom jezelf de duivel aandoen?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 11 mei 2017 om 10:18.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 10:20   #105
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.047
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Inderdaad en hij heeft in dit geval gelijk.
Gewoon pragmatisch realisme. Toen ik nog in Belgenland woonde leefde ik ook niet te midden van die cultuur in siteekes of in Borgerokko of Beringen, laat staan Molenbeek.
Er zijn zoveel andere en betere plaatsen. Waarom jezelf de duivel aandoen?
Waarom ??
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 10:41   #106
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Inderdaad en hij heeft in dit geval gelijk.
Gewoon pragmatisch realisme. Toen ik nog in Belgenland woonde leefde ik ook niet te midden van die cultuur in siteekes of in Borgerokko of Beringen, laat staan Molenbeek.
Er zijn zoveel andere en betere plaatsen. Waarom jezelf de duivel aandoen?
De duivel komt wel zelf naar je toe....als je de geografische spreiding en huisvesting van de toestroom bekijkt. Verbruining en verzwarting van vroegere volkswijken en zelfs plattelandsdorpen is dagelijkse kost. De islambelt, van A'pen over Sint-Niklaas naar Aalst, verder tot in Ronse en Kortrijk is het schoonste bewijs. Dorpen als Denderleeuw en Ninove worden ingepalmd, de witmens wordt een zeldzame soort.

Waar moet je uiteindelijk nog gaan wonen om de instroom te vermijden? Een boerengat in Dardennen?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 11:15   #107
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
het kan u gewoon geen bal schelen, omdat er in uw selecte residentiële woon-omgeving geen allochtonen wonen. T'is allemaal nogal "ver van uw bed", zoals de politici trouwens die ons die vreemden opdringen, terwijl zij in dure moslim-vrije buurten wonen. Zo is het natuurlijk iets gemakkelijker om "open en tolerant" te zijn.
Ik woon in Utrecht Overvecht, en daarvoor zat ik in Kanaleneiland. Dat is een beetje het soort buurt waar mensen je een fijne begrafenis wensen als je erheen verhuist. Samen met de Bijlmer in Amsterdam en de Schilderswijk in Den Haag waarschijnlijk de beruchtste van Nederland. En ik geloof ook niet in het soort "oplossingen" dat schreeuwers altijd aandragen. Sterker nog, als ik zie hoe de politiek blijft proberen om fatsoenlijk om te gaan met dat soort buurten en hun bewoners denk ik dat dat heel erg het verschil heeft gemaakt tussen waar ik woon en de banlieue's van een stad als Parijs. Het is hier niet perfect, verre van, een maand of twee terug zat er nog een serie berover/verkrachter aan deze kant van de stad, en ik heb eigenlijk geen idee of ze die al te pakken hebben (het laatste wat ik ervan hoorde had hij geprobeerd een supermarkt te beroven met een dikke lip van zijn vorige poging tot straatroof, dus de kans dat hij gepakt is is zeker aanwezig), maar het is absoluut geen oorlogszone. Dingen worden beter als je probeert ze beter te maken, en die stap ontbreekt nogal eens in de tirades die door moeten gaan voor problemen benoemen.

Qua genetica ga ik me even niet heel erg uitsloven als je het niet erg vind, maar ik wil wel graag toevoegen dat het juist makkelijker is om een kenmerk uit een populatie te fokken wanneer het gen/allel daarvoor dominant is. Iedereen die het gen bij zich draagt ondervindt namelijk het nadeel (in dit geval vitamine D tekort).

Ook is de diversiteit onder mensen enorm oppervlakkig. Bijna alle genen die niet aan uiterlijk of dieet (of andere geografie gerelateerde eigenschappen) gerelateerd zijn komen of door de hele menselijke populatie voor (al verschillen de percentages mensen met bepaalde genen en genvarianten vaak wel), of alleen in Afrika (doordat een vrij kleine populatie mensen tot alle groepen daarbuiten geleid heeft). Twee willekeurige mensen van verschillende continenten komen genetisch ongeveer net zoveel overeen als twee willekeurige chimpansees uit dezelfde familiegroep. Dus nee, ik (geen evolutie expert, wel biochemicus) heb er geen problemen mee dat de soort zulke kleine verschillen tussen populaties heeft weten op te bouwen in slechts 60.000 jaar of ongeveer 2.400 tot 3.000 generaties.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 11 mei 2017 om 11:15.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 12:49   #108
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
De duivel komt wel zelf naar je toe....als je de geografische spreiding en huisvesting van de toestroom bekijkt. Verbruining en verzwarting van vroegere volkswijken en zelfs plattelandsdorpen is dagelijkse kost. De islambelt, van A'pen over Sint-Niklaas naar Aalst, verder tot in Ronse en Kortrijk is het schoonste bewijs. Dorpen als Denderleeuw en Ninove worden ingepalmd, de witmens wordt een zeldzame soort.

Waar moet je uiteindelijk nog gaan wonen om de instroom te vermijden? Een boerengat in Dardennen?
Ik heb echt geen probleem.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 17:58   #109
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Zoals het uitmoorden van de Maya en Inca door de Spanjaarden. Rakelen we dat ook te pas maar zoals u, meer te onpas op? Ook dat is gewoon effectief gebeurd.
Waarom voelt u zich zo aangesproken ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2017, 07:47   #110
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
En die negers hebben zo'n 7000 jaar geleden ineens blauwe ogen en sluik blond haar gekregen.

Ja toch hé?


En op 5000 jaar tijd hebben die heel Noord-Europa bevolkt met miljoenen blonde, blauwogige mensen.
Ook al zijn blauwe ogen recessief en zou de eerste blauwogige die met een bruinogige soortgenoot paart weer bruinogige nakomelingen krijgen.
Toch hebben die Afrikanen dat gedaan.
Ja toch hé?

Dat zegt de officiële (((wetenschap))) toch hé.
Los van het feit dat het over een veel langere periode gaat, wat is uw versie? Hoe zijn volgens u blonde, blauwogige mensen in Noord-Europa terechtgekomen?

Trouwens het is niet omdat men bruine ogen heeft dat men het allel voor blauwe ogen niet meer meedraagt he. Als twee bruinogige mensen met het allel voor blauwe ogen met elkaar paren, dan kan hun kind blauwogig zijn.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 12 mei 2017 om 07:49.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2017, 19:08   #111
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
huh , in feite moeten ze hier in Europa toch geen verkiezingen meer organiseren ,waarom is dat nog nodig ? ze duwen eentje vooruit manipuleren den boel zodanig dat ze toch altijd maar winnen de zelfde groep , dat ze van de eerste keer alles naar hun gedacht doen héél die Europese machtsbende , want niemand anders krijgt toch de kans om iets te veranderen..


verkiezingen afschaffen t'is toch tijdverspilling .
Ge spreekt jezelf gewoon tegen.

Ja, je kan inderdaad stellen : waarom nog verkiezingen als alles toch wat van dezelfde koek is.
Waarom dat zo is lijkt me nogal wiedes daar ge nu eenmaal met een min of meer stabiel kiezerspubliek zit gekoppeld aan een tijdstrend in de politiek

Maar dat staat volledig haaks op wat je stelt over dat manipuleren.
Er hoeft net geen of zeer weinig extra ( i.e. met oog op de verkiezingen )
manipulatie bij te zien komen.
Die is er net wel wanneer er plots een flagrante wending zou zijn.
In het geval La Pen dus ( in navolging van Trump )
praha is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be