Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 februari 2015, 15:08   #21
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Is dat gek?

Het zijn net mensen hoor.
Gek is dat niet.....eerder niet zo vanzelfsprekend.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2015, 10:51   #22
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
"en kijk naar mij als ik tegen jou spreek".... was voor ons de meest normale zaak. Een leerling die naar zijn voeten kreeg, keek de meester in zijn aangezicht als die zijn preek afstak. Nadien buig je het hoofd en bol je het af.

Blijkbaar mag dat nu niet meer? Onze nieuwe medebelgen moeten helemaal niet naar de meester kijken als ze een reprimande krijgen (�*ls ze er een krijgen, maar dat terzijde - leerde ik in Terzake over de moslimleraars als rolmodellen ).
...
Ik denk niet dat de stichters van Eurabia zich daarover hebben gebogen.
Van leerkrachten wordt niet meer verwacht dat het rolmodellen zijn. Ouders verwachten dat hun kroost op school vooral wijzer wordt.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2015, 10:13   #23
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Van leerkrachten wordt niet meer verwacht dat het rolmodellen zijn. Ouders verwachten dat hun kroost op school vooral wijzer wordt.
Waarover heb je het?
Het gaat over de correcte omgangsvormen. En ik zou durven denken dat zowel leerkrachten �*ls ouders hun kinderen die correcte omgangsvormen aanleert. Ook dat is kennisoverdracht.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2015, 10:39   #24
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Van leerkrachten wordt niet meer verwacht dat het rolmodellen zijn. Ouders verwachten dat hun kroost op school vooral wijzer wordt.
Van leerkrachten wordt alleen maar verwacht dat ze hun kennis over brengen, in de vorm van lessen over het vak waarin ze studies voor gedaan hebben...

Niet dat ze rolmodellen zijn !

Circe geeft al aan dat het daar niet om draait..het draait om de omgang met elkaar en daar kunnen leerkrachten mijn idee wel iets aan doen maar ze zijn wel gebonden aan de onderwijsregels die (zogenaamd) van hogerop word opgelegd..in die zin van wat verteld, gezegd mag worden en overtuig dat aan de kinderen/puberstudenten...

De stelling van goede relatie is automatisch ook de kennisoverdracht inbegrepen, en dat ligt meestal in de manier waarop jij je gedraagt ten opzichte van de ander, dat zijn subtiliteiten die meestal getolereerd worden, bij pesten heb je dat vaak voor en zeker bij kinderen die mogelijkerwijs zwakke ouders hadden om grenzen durven te trekken tijdens kind naar puber !

Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 8 februari 2015 om 10:40.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be