Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 september 2016, 19:14   #61
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Als ik tijd kon terugdraaien zou ik veel zaken anders gedaan hebben. Maar die onwetendheid had een zekere charme.
Ik ben te bewust geworden. 't Leven kan één echt bij de kraag pakken en onder de grond stampen. Maar kijk, ik sta hier, opgerezen vanuit de oppervlakte like Jesus Christ himself en wijs nu eens een vette vinger terug, niet de wijsvinger. Ik heb bereikt wat weinigen mij nadoen. Van niets tot iets. In de rioolput gestampt en eruit geklauterd.
Jordy niet voorgegaan, als het van mijn systeem afhing dan weer wel. Ik ben nog nooit zo bureaucratisch afgehandeld geweest als fucking NVA'ers en de NVA haar kracht van verandering zelf. Ik pas daar vriendelijk voor.

Zij schuiven onze eigen mensen achteruit en negeren onze zorgsector.
Mij moet je echt niet meer overtuigen van uw "kunnen", doe dat bij potentiele werkgevers.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 08:17   #62
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Mij moet je echt niet meer overtuigen van uw "kunnen", doe dat bij potentiele werkgevers.
Je werkt ook helemaal niet.
Je post hier dagelijks ongeveer 20 berichten die vaak bol staan van de achterlijke taal- en spellingsfouten.
Als je werkt heb je daar geen tijd voor.
Of misschien toch: zegeltjes plakken in een beschutte werkplaats.
Maar uw verhaal over het feit dat je maandelijks meer dan 2000 euro voorheffing zou betalen, klopt zeer zeker niet , daarvoor moet je minstens 5500 euro bruto verdienen en daar kom jij, in geen half miljard jaar voor in aanmerking.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 12:04   #63
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Je werkt ook helemaal niet.
Je post hier dagelijks ongeveer 20 berichten die vaak bol staan van de achterlijke taal- en spellingsfouten.
Als je werkt heb je daar geen tijd voor.
Of misschien toch: zegeltjes plakken in een beschutte werkplaats.
Maar uw verhaal over het feit dat je maandelijks meer dan 2000 euro voorheffing zou betalen, klopt zeer zeker niet , daarvoor moet je minstens 5500 euro bruto verdienen en daar kom jij, in geen half miljard jaar voor in aanmerking.


Armoezaaiers geloven dat natuurlijk niet, die zijn immers al blij dat ze op het einde van de maand genoeg geld overgehouden hebben om wc-papier van te kopen en kunnen zich dus helemaal niet voorstellen dat anderen wel een goed loon hebben.

Laatst gewijzigd door dpg : 15 september 2016 om 12:15.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 15:47   #64
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Armoezaaiers geloven dat natuurlijk niet, die zijn immers al blij dat ze op het einde van de maand genoeg geld overgehouden hebben om wc-papier van te kopen en kunnen zich dus helemaal niet voorstellen dat anderen wel een goed loon hebben.
Nee kerel , ik heb gewoon lang genoeg op hoger niveau gewerkt om met zekerheid te weten dat iemand als jij in geen lichtjaren in aanmerking komt voor een loon van 5500 euro per maand, zelfs niet in aanmerking voor de helft daarvan, dat ook niet, ook in geen lichtjaren.
Je kan niet eens zonder fouten schrijven.
Hierboven staan alweer een paar ernstige kemels.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 15:54   #65
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Armoezaaiers geloven dat natuurlijk niet, die zijn immers al blij dat ze op het einde van de maand genoeg geld overgehouden hebben om wc-papier van te kopen en kunnen zich dus helemaal niet voorstellen dat anderen wel een goed loon hebben.
Een echte armoezaaier is daar op voorzien en laat dat zich geen twee keer overkomen, maar koopt in't begin van de maand ineens genoeg en steekt zijn diepvriezer vol.
Weet ge dpg, ik vind dat iedereen eens echt arm moet geweest zijn en op straat moet geleefd hebben. Dat maakt je fighter man, ongeziene en ongewone proporties. Ik heb hier gewoon twee horens en een staart gekregen waarmee ik één ieder spies zonder enige genade. Anytime, anywhere.

Ik ben dankzij de ondersteuning van mijn lief door het oog van de naald kunnen kruipen. Terwijl zat de HVW, OCMW en FOD boven mij met hun verschroeiglas mij te verschroeien. En ik weet dat zulke verhalen uw hart alleen maar verheugen. Maar mensen gaan er aan dood, onze eigen oude mensen die het niet kunnen betalen door laag pensioen sterven al te dikwijls onwaardig. Door de hoge werkdruk verbranden ze zelfs dood door kokend water in bad door een onoplettende verzorgster. Allemaal gebeurd in BE.
Wat heeft de kracht van verandering daar aan toegevoegd?
Al deze doden op haar naam! Van Zaventem tot Jordy.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 15:55   #66
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Niet teveel zeveren of je komt niet toe met je wc-papier deze maand.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 16:01   #67
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Een echte armoezaaier is daar op voorzien en laat dat zich geen twee keer overkomen, maar koopt in't begin van de maand ineens genoeg en steekt zijn diepvriezer vol.
Weet ge dpg, ik vind dat iedereen eens echt arm moet geweest zijn en op straat moet geleefd hebben. Dat maakt je fighter man, ongeziene en ongewone proporties. Ik heb hier gewoon twee horens en een staart gekregen waarmee ik één ieder spies zonder enige genade. Anytime, anywhere.

Ik ben dankzij de ondersteuning van mijn lief door het oog van de naald kunnen kruipen. Terwijl zat de HVW, OCMW en FOD boven mij met hun verschroeiglas mij te verschroeien. En ik weet dat zulke verhalen uw hart alleen maar verheugen. Maar mensen gaan er aan dood, onze eigen oude mensen die het niet kunnen betalen door laag pensioen sterven al te dikwijls onwaardig. Door de hoge werkdruk verbranden ze zelfs dood door kokend water in bad door een onoplettende verzorgster. Allemaal gebeurd in BE.
Wat heeft de kracht van verandering daar aan toegevoegd?
Al deze doden op haar naam! Van Zaventem tot Jordy.
Zoals ik al schreef: Mij moet je echt niet meer overtuigen van uw "kunnen", doe dat maar bij potentiele werkgevers.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 16:02   #68
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Het is U die naast de kwestie zevert dpg.
Onze eigen zorgsector en pensioenen moeten vooruit gaan. We moeten dat niet stagneren om een blaam uit de geschiedenis te reinigen he. Ik heb daar geen bal mee te maken. We moeten inzetten op eigen mensen, eigen pensioenen, eigen zorgsector, ...
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 16:06   #69
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Een echte armoezaaier is daar op voorzien en laat dat zich geen twee keer overkomen, maar koopt in't begin van de maand ineens genoeg en steekt zijn diepvriezer vol.
Weet ge dpg, ik vind dat iedereen eens echt arm moet geweest zijn en op straat moet geleefd hebben. Dat maakt je fighter man, ongeziene en ongewone proporties. Ik heb hier gewoon twee horens en een staart gekregen waarmee ik één ieder spies zonder enige genade. Anytime, anywhere.


Ik ben dankzij de ondersteuning van mijn lief door het oog van de naald kunnen kruipen. Terwijl zat de HVW, OCMW en FOD boven mij met hun verschroeiglas mij te verschroeien. En ik weet dat zulke verhalen uw hart alleen maar verheugen. Maar mensen gaan er aan dood, onze eigen oude mensen die het niet kunnen betalen door laag pensioen sterven al te dikwijls onwaardig. Door de hoge werkdruk verbranden ze zelfs dood door kokend water in bad door een onoplettende verzorgster. Allemaal gebeurd in BE.
Wat heeft de kracht van verandering daar aan toegevoegd?
Al deze doden op haar naam! Van Zaventem tot Jordy.
Klopt, sinds m'n sociale daling ben ik beter en meer georganiseerd. Vroeger zat ik soms zo krap op het einde van de maand dat ik gewoon niks meer over had, nu laat ik me daar niet meer aan vangen. Heb zo een systeem uitgedokterd waarbij ik iedere week de basis insla: is een automatisme geworden en gaat me goed af, ik wou dat ik dat eerder had gedaan het had me veel miserie voorkomen

Laatst gewijzigd door bembem : 15 september 2016 om 16:07.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 16:08   #70
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Het is U die naast de kwestie zevert dpg.
Onze eigen zorgsector en pensioenen moeten vooruit gaan. We moeten dat niet stagneren om een blaam uit de geschiedenis te reinigen he. Ik heb daar geen bal mee te maken. We moeten inzetten op eigen mensen, eigen pensioenen, eigen zorgsector, ...
Zoals ik al schreef: Mij moet je echt niet meer overtuigen van uw "kunnen", doe dat maar bij potentiele werkgevers.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 16:11   #71
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Zoals ik al schreef: Mij moet je echt niet meer overtuigen van uw "kunnen", doe dat maar bij potentiele werkgevers.
Zijt gij toevallig gene werkgever?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 16:15   #72
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Zijt gij toevallig gene werkgever?
Ben je echt niet Prins Laurent ?
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 16:18   #73
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Klopt, sinds m'n sociale daling ben ik beter en meer georganiseerd. Vroeger zat ik soms zo krap op het einde van de maand dat ik gewoon niks meer over had, nu laat ik me daar niet meer aan vangen. Heb zo een systeem uitgedokterd waarbij ik iedere week de basis insla: is een automatisme geworden en gaat me goed af, ik wou dat ik dat eerder had gedaan het had me veel miserie voorkomen
Dikwijls vraag ik mij af hoe mensen het zonder hulp doen dezer dagen.
Maar gelukkig zijn de meeste met hun gat in de boter gevallen en troost mij dat grotendeels.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 16:19   #74
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Zijt gij toevallig gene werkgever?
Da ne werkgever ? in Marokko misschien schapen stront schepper achter den trein?
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 16:20   #75
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Ben je echt niet Prins Laurent ?
Men dacht al dat ik Etienne was, nu Prins Laurent.
Ik vind me wel in beide figuren. Toen Prins Laurent in de media kwam dat hij Arabisch leerde en liet zien hoe hij zijn naam schreef heb ik misschien 2 dagen een lachbreuk gehad. Die man is gewoon geniaal dom op zijn manier. Ik hou daar echt van. Creaturen van mensen.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 16:24   #76
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Men dacht al dat ik Etienne was, nu Prins Laurent.
Ik vind me wel in beide figuren. Toen Prins Laurent in de media kwam dat hij Arabisch leerde en liet zien hoe hij zijn naam schreef heb ik misschien 2 dagen een lachbreuk gehad. Die man is gewoon geniaal dom op zijn manier. Ik hou daar echt van. Creaturen van mensen.
Eerder Prins Laurent die verkoopt ook veel zever en beroept zich voor de rest op zijn geboorterecht om aan centen te komen.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 20:31   #77
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Nee kerel , ik heb gewoon lang genoeg op hoger niveau gewerkt om met zekerheid te weten dat iemand als jij in geen lichtjaren in aanmerking komt voor een loon van 5500 euro per maand, zelfs niet in aanmerking voor de helft daarvan, dat ook niet, ook in geen lichtjaren.
Je kan niet eens zonder fouten schrijven.
Hierboven staan alweer een paar ernstige kemels.
De bekendste verzekeringsleurder in de stripgeschiedenis.
Elke gelijkenis is puur toeval!
Bijgevoegde afbeelding(e)
 

Laatst gewijzigd door Another Jack : 15 september 2016 om 20:31.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 20:49   #78
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Mother fuckers.....
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be