Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 september 2016, 11:48   #21
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Gent wil de verhuurders gaan controleren.
Ik zou Gent wel eens willen controleren. Omdat ik denk dat dat meer nodig is dan het eerste.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2016, 12:03   #22
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Je bedoelt dat je naar de stadsdiensten gaat bellen, zegt dat je naam Bonaparte Mboyo is en vraagt of ze er bezwaar tegen hebben dat je je in hun stad komt vestigen?

Laat ons even weten hoe het is afgelopen
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2016, 12:19   #23
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.462
Standaard

Stel u voor dat je, via het ocmw, de eerste de beste aangespoelde zandneger in uw woning of appartement moet toelaten. Een kapitaal van minstens 250k€ verhuren aan iemand die nog geen benul heeft hoe hij van een toilet gebruik moet maken. Of aan islamieten die in staat zijn een schaap in uw living te kelen. We hebben er op 't werk al gehad die met hun voeten op de bril gingen staan.... Dan durven ze van discriminatie te spreken.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2016, 14:38   #24
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Dit ruikt naar uitlokking/provocatie van misdrijven, hetgeen bij wet verboden is.

http://elfri.be/provocatie
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2016, 11:33   #25
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Bedoel je met een verhuurkantoor een IMMO die jouw eigendom te huur zet ? Ik heb hier mindere verhalen over gehoord. Na het afsluiten van de huurovereenkomst hebben ze hun commissie binnen. Gelijk welke huurder die de borg en de eerste maand huur kan betalen is meestal voldoende voor een IMMO bedrijf dat andermans eigendom te huur stelt. Je krijgt geen enkele hulp achteraf om de huurder aan te manen zijn huur te betalen.

Nog recent een verhaal gehoord van een pas afgesloten huurcontract via een IMMO-kantoor waar de tweede voornaam van de huurder niet in stond. Dit is verplicht en het registratiekantoor liet alle chance toe dat deze met balpen op het contract bijgeschreven werden.

Met welke verhuurkantoren heb jij goede ervaringen ?
Ik werk al decennia met hetzelfde. Zij screenen zéér grondig en zijn professioneel. Het kost mij een maand en hun contracten zijn steeds in orde. Over een periode van pakweg tien jaar heb ik amper een drietal gevallen van wanbetaling gehad.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2016, 11:44   #26
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.247
Standaard

Gewoon de prijs laten schommelen afhankelijk van met wie je te maken hebt. Moslims betalen bijvoorbeeld standaard het dubbele van niet moslims.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be