Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 augustus 2012, 14:11   #1
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard hoe staan officiele diensten to sluierkwestie

Gisteren legde ik volgende getuigenis af bij de politie van Molenbeek:

Verklaring op eer gedaan op 16 08 2012 te Molenbeek.
Door: Joris CLAESSENS 62050724311
Heden middag omstreeks 16 uur 30 zie ik in het centrum van Brussel een geluierde dame die de metro, halte De Brouckere, betreed. Ik volg de dame naar de hal van de metro, waar zich de kiosk snelverkoop bevindt, en vraag aan de personen in de kiosk om de metropolitie te bellen.
Deze geven er de voorkeur aan niet zelf te bellen maar geven mij wel het nummer, 02 274 24 24.
Ik bel vanuit de hall de metropolitie en deze verklaren dat er iemand onderweg is. Ik meldt hen dat ik de dame volg naar het perron richting Weststation.
Op het perron aangekomen roept de dame de hulp in van drie mensen die een rode veiligheidsvest van de metro dragen en een badge.
Deze beginnen, op aangeven van de dame, te dreigen met vervolging wegens het nemen van foto’s (wat ik hoegenaamd niet gedaan heb) en stellen dat het mij verboden is om de dame verder te volgen.
Wanneer ik hen zeg dat ik de dame hoe dan ook zal volgen tot de politie aankomt volgen er de nodige beledigende opmerkingen in het Frans. Ik heb ondertussen terug contact met de metropolitie en meldt deze dat ik ondertussen lastig wordt gevallen door deze drie mensen en dat deze zich uitermate beledigend opstellen.
Wanneer de dame ziet dat ik mij toch niet laat afschrikken begeeft zij zich toch op de metro.
Twee jonge mannen die in geanimeerd gesprek waren met de mensen van de metro en opdaagden nadat deze hun gsm’s gebruikten (of zij effectief deze mensen belden weet ik niet) stappen mee op het rijtuig en stellen zich op tussen mij en de gesluierde dame.
Wanneer de dame, in het metrostation graaf van Vlaanderen, het rijtuig verlaat en ik wil volgen proberen zij mij hardhandig tegen te houden. Dit gebeuren zet zich voort tot ik mij, met veel wringen, een paar plaatsen achter de dame op de roltrappen bevind.
Daar bel ik de politie van Molenbeek en verzoek hen dringend onmiddellijk iemand buiten te sturen ( De dame en ikzelf begeven ons op dat moment richting politiekantoor en gemeentehuis).
Ik blijf in contact met de politie en geef aan dat de dame zich richting Baptist Voorplein begeeft, daar naar rechts gaat en dan de Ribaucourtstraat inloopt.
De politie meldt mij dat er een patrouille onderweg is. Een honderdvijftig meter de Ribeaucourtstraat in, richting Leopoldlaan, passeert het patrouillevoertuig mij maar (ondanks dat ik hen toezwaai) ziet men mij blijkbaar niet.
Ik vraag aan de politie (die ik nog steeds aan de lijn heb) om het patrouillevoertuig te laten stoppen.
Het voertuig bevindt zich op dat ogenblik 50 meter voorbij mij, de dame ongeveer 25 meter.
Wanneer ik de dame bereik zijn de agenten ter plaatse. Pas wanneer ik mij kenbaar maak wordt de dame in kwestie opgehouden door twee agenten op de fiets die ondertussen ook aangekomen zijn.
Van het verloop van het gesprek tussen de agenten en de dame kan ik niets zeggen, ik bevond mij buiten gehoorafstand.
De agenten vragen mij of ik foto’s genomen heb, zoals de dame beweert, ik ontken dat maar weiger wel ter plaatse mijn gsm over te dragen. Daarbij stellende dat ik dat eventueel op het bureau wel wil doen. Daarop vraagt de agent mij waarom ik deze foto’s nam. Ik zeg hem dat ik net toch stelde geen foto’s genomen te hebben? Van daar neemt een andere agent het gesprek over.
De agenten bevestigen mij dat zij de gegevens van de dame en de man die haar vergezelde genoteerd hebben. Ik vraag hen of zij een pv opstellen tegen de dame in kwestie.
Zo ja wens ik mijn verklaring bij te voegen, zoniet wens ik zelf een klacht te formuleren.
Één van de agenten wijst mij uitvoerig op het gevaar dat mijn gedrag in deze omgeving kan opleveren.
Aangezien ik mij terdege van dit gevaar bewust ben, verzoek ik hem mij een lift te geven tot aan het politiebureau. Dit weigert hij beleefd en stelt dat men mij die, eens aangekomen aan het politiebureau, wel zal geven.
Ik laat mij niet afschrikken en begeef mij, te voet, helemaal terug door de Ribeaucourtstraat tot aan het politiebureau alwaar ik deze verklaring opstel, laat afdrukken en onderteken.
Joris CLAESSENS

Hieruit kan men enige gevolgtrekkingen maken:
1 De spoorwegpolitie is bij klaarlichte dag niet in staat een agent ter plaatse te krijgen op een centraal gelegen station in een tijdsbestek waarin verschillende metrostellen passeren.
Daarna is zij niet in staat een agent op de lijn in kwestie te krijgen.
En wanneer we aankomen in Graaf van Vlaanderen is er nog steeds niemand te bespeuren.
2 Het personeel van de MIVB, opvallend in het rood gekleed, trekt partij voor de wetsovertreder en tegen degene die de politie van een vergrijp inlicht.
3 Wanneer de politie zone west ter plaatse komt weigert zij de aangever een lift te geven en dwingt hem daardoor te voet heel de Ribaucourtstraat terug af te lopen net nadat hij in publiek de overtreder aanduidde en pv laat opmaken.

Zijn er hier nog mensen die dit doodnormaal vinden?
Of vindt u, net zoals ik, dit er toch wel even over...?
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 14:14   #2
Munglik
Minister-President
 
Munglik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2012
Berichten: 4.305
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Gisteren legde ik volgende getuigenis af bij de politie van Molenbeek:

Verklaring op eer gedaan op 16 08 2012 te Molenbeek.
Door: Joris CLAESSENS 62050724311
Heden middag omstreeks 16 uur 30 zie ik in het centrum van Brussel een geluierde dame die de metro, halte De Brouckere, betreed. Ik volg de dame naar de hal van de metro, waar zich de kiosk snelverkoop bevindt, en vraag aan de personen in de kiosk om de metropolitie te bellen.
Deze geven er de voorkeur aan niet zelf te bellen maar geven mij wel het nummer, 02 274 24 24.
Ik bel vanuit de hall de metropolitie en deze verklaren dat er iemand onderweg is. Ik meldt hen dat ik de dame volg naar het perron richting Weststation.
Op het perron aangekomen roept de dame de hulp in van drie mensen die een rode veiligheidsvest van de metro dragen en een badge.
Deze beginnen, op aangeven van de dame, te dreigen met vervolging wegens het nemen van foto’s (wat ik hoegenaamd niet gedaan heb) en stellen dat het mij verboden is om de dame verder te volgen.
Wanneer ik hen zeg dat ik de dame hoe dan ook zal volgen tot de politie aankomt volgen er de nodige beledigende opmerkingen in het Frans. Ik heb ondertussen terug contact met de metropolitie en meldt deze dat ik ondertussen lastig wordt gevallen door deze drie mensen en dat deze zich uitermate beledigend opstellen.
Wanneer de dame ziet dat ik mij toch niet laat afschrikken begeeft zij zich toch op de metro.
Twee jonge mannen die in geanimeerd gesprek waren met de mensen van de metro en opdaagden nadat deze hun gsm’s gebruikten (of zij effectief deze mensen belden weet ik niet) stappen mee op het rijtuig en stellen zich op tussen mij en de gesluierde dame.
Wanneer de dame, in het metrostation graaf van Vlaanderen, het rijtuig verlaat en ik wil volgen proberen zij mij hardhandig tegen te houden. Dit gebeuren zet zich voort tot ik mij, met veel wringen, een paar plaatsen achter de dame op de roltrappen bevind.
Daar bel ik de politie van Molenbeek en verzoek hen dringend onmiddellijk iemand buiten te sturen ( De dame en ikzelf begeven ons op dat moment richting politiekantoor en gemeentehuis).
Ik blijf in contact met de politie en geef aan dat de dame zich richting Baptist Voorplein begeeft, daar naar rechts gaat en dan de Ribaucourtstraat inloopt.
De politie meldt mij dat er een patrouille onderweg is. Een honderdvijftig meter de Ribeaucourtstraat in, richting Leopoldlaan, passeert het patrouillevoertuig mij maar (ondanks dat ik hen toezwaai) ziet men mij blijkbaar niet.
Ik vraag aan de politie (die ik nog steeds aan de lijn heb) om het patrouillevoertuig te laten stoppen.
Het voertuig bevindt zich op dat ogenblik 50 meter voorbij mij, de dame ongeveer 25 meter.
Wanneer ik de dame bereik zijn de agenten ter plaatse. Pas wanneer ik mij kenbaar maak wordt de dame in kwestie opgehouden door twee agenten op de fiets die ondertussen ook aangekomen zijn.
Van het verloop van het gesprek tussen de agenten en de dame kan ik niets zeggen, ik bevond mij buiten gehoorafstand.
De agenten vragen mij of ik foto’s genomen heb, zoals de dame beweert, ik ontken dat maar weiger wel ter plaatse mijn gsm over te dragen. Daarbij stellende dat ik dat eventueel op het bureau wel wil doen. Daarop vraagt de agent mij waarom ik deze foto’s nam. Ik zeg hem dat ik net toch stelde geen foto’s genomen te hebben? Van daar neemt een andere agent het gesprek over.
De agenten bevestigen mij dat zij de gegevens van de dame en de man die haar vergezelde genoteerd hebben. Ik vraag hen of zij een pv opstellen tegen de dame in kwestie.
Zo ja wens ik mijn verklaring bij te voegen, zoniet wens ik zelf een klacht te formuleren.
Één van de agenten wijst mij uitvoerig op het gevaar dat mijn gedrag in deze omgeving kan opleveren.
Aangezien ik mij terdege van dit gevaar bewust ben, verzoek ik hem mij een lift te geven tot aan het politiebureau. Dit weigert hij beleefd en stelt dat men mij die, eens aangekomen aan het politiebureau, wel zal geven.
Ik laat mij niet afschrikken en begeef mij, te voet, helemaal terug door de Ribeaucourtstraat tot aan het politiebureau alwaar ik deze verklaring opstel, laat afdrukken en onderteken.
Joris CLAESSENS

Hieruit kan men enige gevolgtrekkingen maken:
1 De spoorwegpolitie is bij klaarlichte dag niet in staat een agent ter plaatse te krijgen op een centraal gelegen station in een tijdsbestek waarin verschillende metrostellen passeren.
Daarna is zij niet in staat een agent op de lijn in kwestie te krijgen.
En wanneer we aankomen in Graaf van Vlaanderen is er nog steeds niemand te bespeuren.
2 Het personeel van de MIVB, opvallend in het rood gekleed, trekt partij voor de wetsovertreder en tegen degene die de politie van een vergrijp inlicht.
3 Wanneer de politie zone west ter plaatse komt weigert zij de aangever een lift te geven en dwingt hem daardoor te voet heel de Ribaucourtstraat terug af te lopen net nadat hij in publiek de overtreder aanduidde en pv laat opmaken.

Zijn er hier nog mensen die dit doodnormaal vinden?
Of vindt u, net zoals ik, dit er toch wel even over...?
Wat heeft die vrouw precies misdaan?
__________________
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 14:19   #3
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Wat heeft die vrouw precies misdaan?
De dame in kwestie loopt gesluierd over straat (na de nodige gewelddadigheden daarrond geen onschuldige provocatie).
Ze gedraagt zich uitermate agressief en beledigend naar iedereen die haar zelfs maar aankijkt ( en is er duidelijk op uit problemen te veroorzaken).

De eigenlijke reden dat ik hier actief op inging is dat alle mensen in haar omgeving letterlijk en figuurlijk vluchtgedrag en angst vertonen (zover is het dus al gekomen) en ik hierin de angst en onderdrukking herken die mijn moeder zaliger hier in Brussel van dit tuig moest ondergaan.

Verder eigenlijk niets hoor...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 14:26   #4
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Dat gaat Joris vanaf nu elke dag doen met foutparkeerders, sluikstorters, snelheidsduivels, straatprostitutie, dronken chauffeurs, te grote terrassen, te vroeg buiten gezet huisvuil, lawaaihinder,...

In Sint-Jans-Molenbeek zal er best een extra guichet gereserveerd worden voor m. Joris.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 17 augustus 2012 om 14:27.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 15:04   #5
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
De dame in kwestie loopt gesluierd over straat (na de nodige gewelddadigheden daarrond geen onschuldige provocatie).
Ze gedraagt zich uitermate agressief en beledigend naar iedereen die haar zelfs maar aankijkt ( en is er duidelijk op uit problemen te veroorzaken).

De eigenlijke reden dat ik hier actief op inging is dat alle mensen in haar omgeving letterlijk en figuurlijk vluchtgedrag en angst vertonen (zover is het dus al gekomen) en ik hierin de angst en onderdrukking herken die mijn moeder zaliger hier in Brussel van dit tuig moest ondergaan.

Verder eigenlijk niets hoor...
Maar wat is het dat je probeert te bewijzen? Dat de politie liever niet optreed tegen die mensen? Dat weet ondertussen iedereen die van goede wil is hoor.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 15:31   #6
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Het is inderdaad tegen de wet maar voor iedere foutparkeerder of dronkaard ga ik nu ook niet de politie bellen, nu ja, voor een dronkaard wel want die stond midden op straat met z'n gevallen brommerke te frutselen.

Als ze zich agressief gedraagt dan ook niet, dan blijf ik liever uit de buurt. Bang, misschien wel maar ik heb dat in een café ook als ze ruzie maken. Enerzijds ben je dom, anderzijds heb je gelijk dat we bang worden.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 15:33   #7
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
te grote terrassen, te vroeg buiten gezet huisvuil, lawaaihinder,...
Je zou verwonderd zijn hoeveel oproepen de politie daarvoor krijgt.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 15:39   #8
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Je zou verwonderd zijn hoeveel oproepen de politie daarvoor krijgt.
Waarom politie als er Joris is?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 15:55   #9
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

'in de gloria'-sketch in real life.

Staat het niet op film?

edit : In De Gloria - Burgerwacht : http://www.facebook.com/video/video.php?v=13592588756

Ik wist het, ik wist het.

Laatst gewijzigd door parcifal : 17 augustus 2012 om 15:57.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 16:14   #10
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Waarom politie als er Joris is?
Ja, Joris die probeert tenminste nog, de politie doet alsof ze het niet zien. Uit angst.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 17:35   #11
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ja, Joris die probeert tenminste nog, de politie doet alsof ze het niet zien. Uit angst.
Er wordt veel oogluikend toegelaten om geen extra problemen te krijgen, de techniek werkt. bv ook de slechte boekhouding van de moslim executieven, ze hebben het zo gelaten met de mededeling dat de ongeregeldheden te maken hadden met amateuristische onkunde en niet opzettelijk. Ik zal dat ook eens gebruiken bij m'n belastingsaangifte.

http://www.clint.be/actua/binnenland...n-van-de-staat
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 17:49   #12
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dat gaat Joris vanaf nu elke dag doen met foutparkeerders, sluikstorters, snelheidsduivels, straatprostitutie, dronken chauffeurs, te grote terrassen, te vroeg buiten gezet huisvuil, lawaaihinder,...

In Sint-Jans-Molenbeek zal er best een extra guichet gereserveerd worden voor m. Joris.
Oogkleppen opzetten en doen of je niets ziet is idd veel makkelijker...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 22:05   #13
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Oogkleppen opzetten en doen of je niets ziet is idd veel makkelijker...
Als je werkt, een gezin en een sociaal leven hebt, wel ja.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 22:31   #14
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Als je werkt, een gezin en een sociaal leven hebt, wel ja.
Bang voor de last en de kans dat een paar lastpakken voor echte problemen gaan zorgen, de dreiging van geweld (van een minderheid van de moslims) werkt jammer genoeg erg goed.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 22:34   #15
Ratatosk
Europees Commissaris
 
Ratatosk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 6.374
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Als je werkt, een gezin en een sociaal leven hebt, wel ja.
Laf gedrag.

Door u zo te gedragen zet je juist het leven van uw familie op het spel en om tenslotte te eindigen zonder een sociaal leven.
__________________
Het is allemaal de schuld van de Flair.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 22:54   #16
respublica
Minister
 
Geregistreerd: 3 november 2009
Locatie: Diest
Berichten: 3.231
Standaard

Met 'gesluierd', bedoel je dat het gezicht niet zichtbaar was? In dat geval ging het inderdaad om een overtreding van de wet. Je hebt wellicht niets verkeerds gedaan en zelfs de onwillige autoriteiten geholpen met wat zij zouden moeten doen, maar zou je echter ook zo gehandeld hebben had je gezien dat iemand verkeerd geparkeerd stond? Bel je ook de politie wanneer er iemand te snel rijdt?
respublica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 22:59   #17
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Oogkleppen opzetten en doen of je niets ziet is idd veel makkelijker...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Laf gedrag.

Door u zo te gedragen zet je juist het leven van uw familie op het spel en om tenslotte te eindigen zonder een sociaal leven.
Het is typisch Vlaams gedrag, en ze zijn er trots op ook - of tenminste, dat maken ze zichzelf wijs want anders zouden ze niet eens met zichzelf kunnen leven.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 23:00   #18
Munglik
Minister-President
 
Munglik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2012
Berichten: 4.305
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door respublica Bekijk bericht
Met 'gesluierd', bedoel je dat het gezicht niet zichtbaar was? In dat geval ging het inderdaad om een overtreding van de wet. Je hebt wellicht niets verkeerds gedaan en zelfs de onwillige autoriteiten geholpen met wat zij zouden moeten doen, maar zou je echter ook zo gehandeld hebben had je gezien dat iemand verkeerd geparkeerd stond? Bel je ook de politie wanneer er iemand te snel rijdt?
Waarschijnlijk niet. Het is namelijk niet de snelheid die tot doden leidt, maar de moslim achter het stuur.
__________________
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 08:33   #19
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door respublica Bekijk bericht
Bel je ook de politie wanneer er iemand te snel rijdt?
Dat kun je niet bewijzen na de feiten, zelfs een agent niet die het ziet gebeuren. Je hebt daarvoor geijkte toestellen nodig, moest er een mogelijkheid zijn om dat te doen dan zou het wel gebeuren denk ik. Te rap rijden met de auto vind ik trouwens telkens een poging tot doodslag, een auto is niets minder dan een wapen van een ton en daar moet je voorzichtig mee zijn.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 09:01   #20
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Bende hypocrieten,
Precies dat jullie alle strafbare feiten die jullie zien aangeven...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be