Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 december 2004, 22:51   #1
PieterP
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 april 2004
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 1.343
Standaard Morel&Bracke over de betoging

In Terzake, u weet wel dat programma van onze rode staatszender, dat voortdurend het Blok discrimineert, heb ik gekeken naar de item " Het belang & De Betoging en het interprofessioneel overleg. "

Morel was uitgestuurd en ik was benieuwd, want de plaat van Dewinter kennen we inmiddels.

Wat heb ik gehoord:

1. Een journalist Bracke die vragen stelt, niet zo'n rode klote riooljournalist om hier de enig echte Blokerstaal te gebruiken. Een journalist die vragen stelt zaols het hoort.
2. Morel: Langs de ene kant kan ik de betogers begrijpen, langs de andere kant moet ik ook zeggen dat. En ten tweede male en dit ten derde maal herhaald.

In zo'n flou artistique op sociaal ekonomiche gebied wil het Blok dus verder leven.

Ik had veel, en veel meer inhoud verwacht van Morel. Sommigen zeggen dat ze mooi is. May be. Anderen zeggen dat de verhoudingen niet kloppen. Laat mij koud. is ze een bekwaam bestuurder?

Die madam heeft een slimme vader. Die madam is in China geweest. Ik had op haar website toch minstens signalen verwacht en inhoudelijke informatie over haar reis in China . Ze bleef echter wel haperen op haar website over haar cordon sanitaire met Philip de Taaie en was zo stom om te schrijven terwijl dat haar vader aan het werken was, dat ze zich heeft laten verwennen in een massagessalon. U moet werken madammeke, en dat is meer dan een rolwagen duwen!

Haar TV tribune heeft ze ook verspeeld. Ze spreekt zoals de oude CVP. Langs de ene kant si en langs de andere kant la. Plat opportunisme.

Misschien wordt ze wel schepen van Financiën in Antwerpen?
PieterP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 23:00   #2
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieterP
Een journalist Bracke die vragen stelt, niet zo'n rode klote riooljournalist om hier de enig echte Blokerstaal te gebruiken. Een journalist die vragen stelt zaols het hoort.
Tja, dat is één van de betere moppen...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 23:12   #3
Jonas Elossov
Europees Commissaris
 
Jonas Elossov's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Veurne
Berichten: 6.609
Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieterP
Haar TV tribune heeft ze ook verspeeld. Ze spreekt zoals de oude CVP. Langs de ene kant si en langs de andere kant la. Plat opportunisme.
Had je ooit iets anders durven verwachten...

Hun lafste houding is nog altijd die tegenover doel: Tegen de inwoners zeggen dat ze voor het behoud van doel zijn, en ondertussen bij het havenpatronaat de voeten liggen likken, en beloven dat ze de haven van Antwerpen verder zullen uitbreiden, (met de verdwijning van Doel...)
__________________

Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 22 december 2004 om 23:12.
Jonas Elossov is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 11:52   #4
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Had je ooit iets anders durven verwachten...

Hun lafste houding is nog altijd die tegenover doel: Tegen de inwoners zeggen dat ze voor het behoud van doel zijn, en ondertussen bij het havenpatronaat de voeten liggen likken, en beloven dat ze de haven van Antwerpen verder zullen uitbreiden, (met de verdwijning van Doel...)
Gelukkig stak paars daar een stokje voor en kan Doel nu wel blijven.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 11:53   #5
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Gelukkig stak paars daar een stokje voor en kan Doel nu wel blijven.
Touché!
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 11:59   #6
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Bracke, da's toch diene die zijn journalistieke integriteit te grabbel gooit door een strikje te dragen als een soort protest tegen het Blok he?
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 12:01   #7
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

[quote=PieterP]

Die madam heeft een slimme vader. Die madam is in China geweest. Ik had op haar website toch minstens signalen verwacht en inhoudelijke informatie over haar reis in China . Ze bleef echter wel haperen op haar website over haar cordon sanitaire met Philip de Taaie en was zo stom om te schrijven terwijl dat haar vader aan het werken was, dat ze zich heeft laten verwennen in een massagessalon. U moet werken madammeke, en dat is meer dan een rolwagen duwen!

QUOTE]

Heu PieterP als ik mij niet vergis was Morel meegegaan, en had ze de reis uit eigen zak betaald (of haar vader), en dus was zij in feite mee als toerist-rolstoelduwer.
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 12:05   #8
VlaamseBelg
Parlementslid
 
Geregistreerd: 14 mei 2003
Locatie: Vilvoorde
Berichten: 1.828
Standaard

Ik vond Bracke niet bepaald onpartijdig, maar inderdaad, Morel heeft niet veel gezegd al heeft ze heel veel woorden gebruikt en veel met de handjes gezwaaid. Naar de huidige politieke maatstaven is ze dus een geslaagd politicus.
VlaamseBelg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 12:05   #9
Skizzle my nizzle dizzle
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 december 2004
Berichten: 11
Standaard

Probeer vooral de aandacht af te leiden van de boodschap van deze topic.

Handig trucjs om te loeien over Bracke ipv open te staan voor kritiek op morel.


Hou het anders bij "Meeeuuuh"!

Laatst gewijzigd door Skizzle my nizzle dizzle : 23 december 2004 om 12:06.
Skizzle my nizzle dizzle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 12:07   #10
Skizzle my nizzle dizzle
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 december 2004
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg
Inderdaad, Morel heeft niet veel gezegd al heeft ze heel veel woorden gebruikt en veel met de handjes gezwaaid. Naar de huidige politieke maatstaven is ze dus een geslaagd politicus.
Ik moet je gelijk geven!

Of je daar fier op moet zijn, is een heel andere zaak!

Laatst gewijzigd door Skizzle my nizzle dizzle : 23 december 2004 om 12:11.
Skizzle my nizzle dizzle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 12:07   #11
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Is het verboden om uw eigen te laten verwennen in een massagesalon als ge op reis zijt in china en ge hebt het zelf betaald ?

zou de Filip of Mathilde zich hebben laten verwennen .... ?
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 12:08   #12
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg
Ik vond Bracke niet bepaald onpartijdig, maar inderdaad, Morel heeft niet veel gezegd al heeft ze heel veel woorden gebruikt en veel met de handjes gezwaaid. Naar de huidige politieke maatstaven is ze dus een geslaagd politicus.
Dat was ook mijn indruk.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 12:09   #13
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Over de inhoud van het gesprek kan ik niets zeggen want ik heb het niet gezien en van horen zeggen hoorde veel leugens..
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 12:30   #14
Haiduc
Burger
 
Geregistreerd: 18 december 2004
Locatie: Gdansk
Berichten: 107
Standaard

Bracke draagt een strikje omdat hij gek is van Elio, nu goed?

En, ik vond anders dat Morel goed voor de dag kwam in dat gesprek met Bracke.
Kon je gisteren niet zeggen van onze gevangenisjongen in Terzake..
Haiduc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 12:36   #15
Eugene
Gouverneur
 
Geregistreerd: 26 juli 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 1.042
Standaard

Het ging over onze economie dacht ik en ik heb daar geen zinnig woord over gehoord, noch een zinnige vraag...noch een zinnig antwoord. Een uitzending voor niks dus en spijtig van mijne verloren tijd.
__________________
Hoe fanatieker men iets bestrijdt hoe meer men gaat lijken op dat wat men bestrijdt.
Eugene is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 12:39   #16
Haiduc
Burger
 
Geregistreerd: 18 december 2004
Locatie: Gdansk
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
Het ging over onze economie dacht ik en ik heb daar geen zinnig woord over gehoord, noch een zinnige vraag...noch een zinnig antwoord. Een uitzending voor niks dus en spijtig van mijne verloren tijd.
Ok...

De vraag wordt nog altijd eerst gesteld,dan volgt het antwoord, der was dus geen zinnige vraag zegt u, waarom zou ze dan een zinnig antwoordt geven?
Haiduc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 12:50   #17
Eugene
Gouverneur
 
Geregistreerd: 26 juli 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 1.042
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haiduc
Ok...

De vraag wordt nog altijd eerst gesteld,dan volgt het antwoord, der was dus geen zinnige vraag zegt u, waarom zou ze dan een zinnig antwoordt geven?
Het is niet omdat S.Bracke bvb in de droogdok springt dat M.R.Morel er moet achterna springen he. Iemand met een beetje economische kennis had de uitgelezen kans om S.Bracke eens een lesje economie te geven....dus verloren tijd of een gemiste kans, bekijk het zoals je zelf wil!!!
__________________
Hoe fanatieker men iets bestrijdt hoe meer men gaat lijken op dat wat men bestrijdt.
Eugene is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 12:54   #18
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg
Ik vond Bracke niet bepaald onpartijdig, maar inderdaad, Morel heeft niet veel gezegd al heeft ze heel veel woorden gebruikt en veel met de handjes gezwaaid. Naar de huidige politieke maatstaven is ze dus een geslaagd politicus.
De poging om de indruk te wekken dat het VB de vakbonden wilt afschaffen is alvast niet geslaagd.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 12:57   #19
Haiduc
Burger
 
Geregistreerd: 18 december 2004
Locatie: Gdansk
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
Het is niet omdat S.Bracke bvb in de droogdok springt dat M.R.Morel er moet achterna springen he. Iemand met een beetje economische kennis had de uitgelezen kans om S.Bracke eens een lesje economie te geven....dus verloren tijd of een gemiste kans, bekijk het zoals je zelf wil!!!
Tis inderdaad maar hoe je het bekijkt.

Maar, hoe dan ook, als je geen zinnige vraag kunt stellen,moet je ook niemand uitnodigen!!
Haiduc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 13:21   #20
Confucius
Gouverneur
 
Geregistreerd: 1 april 2003
Berichten: 1.020
Standaard

Ik heb de uitzending wel gezien. Morel zei inderdaad dat ze begrip had voor zowel werknemers als werkgevers.

Voor de werknemers: het is niet de schuld van de werkgever dat de loontrekkende te weinig in zijn loonzakje vindt, er wordt teveel afgeroomd door de staat.
Voor de werkgevers: de loonkost is te hoog. De kost voor een werknemer bedraagt voor de werkgever ongeveer 3 keer zoveel als wat die werkgever netto ontvangt.
Waarom zijn die loonkosten zo hoog ? Door de extra kosten en belastingen van de staat die al dat geld voornamelijk nodig heeft om het deficit in het zuiden van het land te financieren.
Oplossing: laat de Walen zelf zorgen voor de financiering van hun deficiet en we hebben in Vlaanderen ruimte voor opslag en verlaging van de belastingen.

Nee, wat Morel zei leek mij heel redelijk en logisch. Je moet het natuurlijk willen horen. Dat kind heeft duidelijk een goede opvoeding gehad en durft ingaan tegen de PC politiek. Was haar vader geen lid van de CD&V ?
__________________
Laten we de kerk in het midden van het dorp houden !!!
Confucius is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be