Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 december 2004, 11:13   #21
Steenbok66
Parlementsvoorzitter
 
Steenbok66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Locatie: Hesbaye, Haspengouw en Midden-Limburg
Berichten: 2.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
Doe jij iets voor het beleid, steenezel? Behalve je braakballen hier komen uitspouwen dan...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de mestkever
En jij zit uiteraard in die partij. *zucht*
ik heb hier het voorbeeld gegeven van die VB mandataris in de gemeenteraad van Houthalen-Helchteren die een vraag durfde stellen over de besteding van de gemeentelaijke toelagen aan die partij en die naar Antwerpen verdwenen...
de man werd uit die partij gesloten want zoaiets doe je niet volgens DeWinter en Co...
en dan maar lullen over rechten van de democratie...
maar die draad werd uiteraard genegeerd door alle VB'ers en hun aanhangers...
want ze moesten maar eens iets schrijven dat de leiding van die troep niet aanstaat...
hupla... eruit...
mmar ja, enkel een steenezel durft zoiets aan te halen zekers...
de rest... in koor alles en nog wat wat niet vlaamse stank is aanklagen...
triestig...
maar dat gedekt potje delen ze niet mee aan hun miljoen onnozele zielen...
en die kiezen... zonder erover na te denken...
liever steenezel die dat inzicht heeft dan blokker of keizer daarvoor...
__________________
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen...

Laatst gewijzigd door Steenbok66 : 24 december 2004 om 11:16.
Steenbok66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2004, 11:36   #22
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President
 
Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 november 2002
Locatie: Op den buiten
Berichten: 4.653
Standaard

[quote=Fieseler]
Citaat:

Dat noemt men discipline mijn beste, iets waar de linkies echt geen kaas van hebben gegeten.
Ja jongen, voor wanneer de verplichte cyaancali-pillen voor al de booswichten die het "Grote Gelijk" van de Führer in twijfel durven trekken ?
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2004, 13:20   #23
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Ja jongen, voor wanneer de verplichte cyaancali-pillen voor al de booswichten die het "Grote Gelijk" van de Führer in twijfel durven trekken ?
Oeps...Zelfs als je wilt beledigen vergis je je serieus hé. De geschiedenis zegt dat die cyaankali pillen alleen mogen ingenomen worden als je gepakt wordt door de linkse Gedapo (zoasl bv bij Göhring) en daar jij daar nu (Stockholmsyndroom) naar bent overgelopen wegens niet bekwaam en gebuisd als rechts nationalist zou jij zo'n dingen toch moeten weten hé .

Marry Christmas...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2004, 13:34   #24
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President
 
Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 november 2002
Locatie: Op den buiten
Berichten: 4.653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Oeps...Zelfs als je wilt beledigen vergis je je serieus hé. De geschiedenis zegt dat die cyaankali pillen alleen mogen ingenomen worden als je gepakt wordt door de linkse Gedapo (zoasl bv bij Göhring) en daar jij daar nu (Stockholmsyndroom) naar bent overgelopen wegens niet bekwaam en gebuisd als rechts nationalist zou jij zo'n dingen toch moeten weten hé .

Marry Christmas...
Beste vriend, ik heb persoonlijk uw Führer hakenkruisen uit zijn collectie zie weggeven aan de toenmalige VBJ-voorzitter van Brugge... En meermaals Blok-parlementsleden naar de herdenking van de geboortedag van Hitler zien trekken(20 april). Ge moogt nooit zo laf zijn om uw afkomst te verloochenen...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2004, 13:38   #25
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

"Brugge Veilig en Leefbaar" heeft niet eens iets te zeggen in Brugge zelf, wat kom jij dan af met Europa.

Grote dromen, voor een onbeduidend partijtje, dat niet eens z'n eigen naam kon bedenken en daar maar een afkooksel heeft gepakt van Leefbaar Nederland :d :d :d :d
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2004, 13:42   #26
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Lezersbrief Humo 21 december

Vlaams Behang in Europa - verslag
Dinsdag 14 december, 12 uur Straatsburg.
Het Europees parlement gaat over tot de uitreiking van de Sacharov-prijs. Die wordt toegekend aan Europeanen die zich inzetten voor de vrije meningsuiting. Dit jaar gaat de prijs naar de Journalistenvereniging uit Wit-Rusland die zich met gevaar voor eigen vrijheid inzet voor pers en meningsuiting in hun land. Een tweetal mensen van wie de echtgenoot in de gevangenis zit wegens te vrij geuite meningen maakt deel uit van de delegatie die de prijs in ontvangst neemt. Het halfrond zit goed vol, met ook alle Vlaamse Europarlementsleden mee rechtop voor een staande ovatie voor de prijswinnaars. Uitzondering: de leden van het Vlaams Belang en zowat hun hele Europese fractie. Raar, want is dat niet die partij die zich in eigen land zo in haar vrije mening bedreigd voelt ? Waarom komen zij dan deze Wit- Russische vertegenwoordigers van de vrije meningsuiting niet toejuichen ?
Na de prijsuitreiking begint de stemronde over een 22-tal punten. Een urgentieprocedure om Kroatië kandidaat-lidstaat te laten worden is zeker niet onbelangrijk. Parlementslid 702, Frank Vanhecke, verschijnt, gaat zitten, begint druk sms'jes in te tikken, neemt aan geen enkele stemming deel. Zou de man dan echt over niets van dit alles een mening hebben, voor of tegen zijn, zich willen onthouden ? Voor onze groep bezoekers was het alvast duidelijk: het Vlaams Belang degradeerde zich, door nergens een mening over te hebben, alvast zelf tot het Vlaams Behang in het Europees parlement. Zijn dit de politici die men de kans moet geven om eens aan het beleid deel te nemen ?
R. K. Ingelmunster
Noot, er is helemaal geen partij "Vlaams Behang" in het Europees parlement. Time to get your facts straight, anders blijven de mensen u nalachen zoals op grote markt toen ge uw folderkes nie kwijt raakte.
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2004, 11:20   #27
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President
 
Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 november 2002
Locatie: Op den buiten
Berichten: 4.653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Noot, er is helemaal geen partij "Vlaams Behang" in het Europees parlement. Time to get your facts straight, anders blijven de mensen u nalachen zoals op grote markt toen ge uw folderkes nie kwijt raakte.
MIJN folderkens ? Weeral leugens... Nooit heb ik als een bedelaar mijn folderkens verdeeld, wel die van anderen...Vind ik trouwens een zeer belachelijke zaak. 8)
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2004, 12:32   #28
basil
Provinciaal Statenlid
 
basil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juli 2002
Locatie: Leuven
Berichten: 716
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasdm
Wat beschouw je dan wel als betrouwbaar? Het VB-propagandakrantje?
Ik lees geen propaganda, uit welke hoek dan ook, maar het haatproza van 'De Morgen' of 'Humo' is ook geen referentie.
8)
__________________


Over Steve Stevaert:
"Sinds hij voorzitter is geworden, is de partij helemaal de populistische, autoritaire weg opgegaan. Zijn verhaaltjes zijn simplistisch. Hij beschouwt de kiezer als een infantiel wezen, een consument die direct moet bevredigd worden."
basil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2004, 12:46   #29
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President
 
Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 november 2002
Locatie: Op den buiten
Berichten: 4.653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door basil
Ik lees geen propaganda, uit welke hoek dan ook, maar het haatproza van 'De Morgen' of 'Humo' is ook geen referentie.
8)
Is die haatproza niet wederzijds, basiel ? 8)
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2004, 14:18   #30
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Eigenaardig dat ik elke maand precies dezelfde vaststelling maak in de gemeenteraad: Vanhecke en Buysse uren te laat, te vroeg weg, afwezig of tijdens de zitting bezig met andere zaken (o.a. sprekers storen). Is dat misschien in uw ogen de vertaling van "de verdediging van de belangen van de man in de straat" !
En zeg niet dat je voor de pols weg geen repliek kunt geven op bedenkelijke beslissingen...
stond dat ook in HUMO(r) ?! zéér betrouwbare (s)linkse bron

ze hebben het zeer druk hé Vanhecke en Buysse...
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2004, 14:21   #31
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Is die haatproza niet wederzijds, basiel ? 8)
ge kunt geen onderwerp openen zonder het Vlaams Blok nu Vlaams Belang in een slechts daglicht proberen te stellen...

meestal van ergens horen zeggen... liegt men veel !
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 25 december 2004 om 14:22.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2004, 17:33   #32
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Een urgentieprocedure om Kroatië kandidaat-lidstaat te laten worden is zeker niet onbelangrijk. Parlementslid 702, Frank Vanhecke, verschijnt, gaat zitten, begint druk sms'jes in te tikken, neemt aan geen enkele stemming deel.
Het is toch een eikeltje!


En daar wordt belastingsgeld aan uitgegeven!
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2004, 03:42   #33
Bram Spiessens
Burger
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 137
Standaard

Het VB blijkt het hier toch erg moeilijk te hebben om hier constructief op te reageren hoor...

Ik vind het persoonlijk een ware schande dat het VB de belangen van de Vlamingen op zo'n wijze verdedigd in het Europese Parlement.

Ik dacht dat het VB voor een onafhankelijk Vlaanderen in Europa waren, en dat moet geloofwaardig overkomen als ze de Vlamingen nu al niet eens een stem geven in het Europees parlement ?
Bram Spiessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2004, 03:45   #34
R. Heydrich
Banneling
 
 
R. Heydrich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2003
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Lezersbrief Humo 21 december

Vlaams Behang in Europa - verslag
Dinsdag 14 december, 12 uur Straatsburg.
Het Europees parlement gaat over tot de uitreiking van de Sacharov-prijs. Die wordt toegekend aan Europeanen die zich inzetten voor de vrije meningsuiting. Dit jaar gaat de prijs naar de Journalistenvereniging uit Wit-Rusland die zich met gevaar voor eigen vrijheid inzet voor pers en meningsuiting in hun land. Een tweetal mensen van wie de echtgenoot in de gevangenis zit wegens te vrij geuite meningen maakt deel uit van de delegatie die de prijs in ontvangst neemt. Het halfrond zit goed vol, met ook alle Vlaamse Europarlementsleden mee rechtop voor een staande ovatie voor de prijswinnaars. Uitzondering: de leden van het Vlaams Belang en zowat hun hele Europese fractie. Raar, want is dat niet die partij die zich in eigen land zo in haar vrije mening bedreigd voelt ? Waarom komen zij dan deze Wit- Russische vertegenwoordigers van de vrije meningsuiting niet toejuichen ?
Na de prijsuitreiking begint de stemronde over een 22-tal punten. Een urgentieprocedure om Kroatië kandidaat-lidstaat te laten worden is zeker niet onbelangrijk. Parlementslid 702, Frank Vanhecke, verschijnt, gaat zitten, begint druk sms'jes in te tikken, neemt aan geen enkele stemming deel. Zou de man dan echt over niets van dit alles een mening hebben, voor of tegen zijn, zich willen onthouden ? Voor onze groep bezoekers was het alvast duidelijk: het Vlaams Belang degradeerde zich, door nergens een mening over te hebben, alvast zelf tot het Vlaams Behang in het Europees parlement. Zijn dit de politici die men de kans moet geven om eens aan het beleid deel te nemen ?
R. K. Ingelmunster

Linkse ratten verdienen géén vrije meningsuiting!
R. Heydrich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2004, 03:55   #35
Bram Spiessens
Burger
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 137
Standaard

Jij was in je middelbare schooltijd vast en zeker de meest begadigde spreker in de debatclub. Die snoeiharde argumenten, geen spelt tussen te krijgen... daar kan geen mens aan tippen, er zijn er veel die jouw talent hadden gewild !
Bram Spiessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2004, 04:09   #36
R. Heydrich
Banneling
 
 
R. Heydrich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2003
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram Spiessens
Jij was in je middelbare schooltijd vast en zeker de meest begadigde spreker in de debatclub. Die snoeiharde argumenten, geen spelt tussen te krijgen... daar kan geen mens aan tippen, er zijn er veel die jouw talent hadden gewild !
Ik heb uw websiteke eens bekeken. Uiteraard de klassiek linkse zever, en het gezeik over mult-kul, gelijke rechten, blablablabla,,,,,waar is de tijd van de echte conservatieve CD&V????
R. Heydrich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2004, 11:49   #37
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President
 
Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 november 2002
Locatie: Op den buiten
Berichten: 4.653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R. Heydrich
Linkse ratten verdienen géén vrije meningsuiting!
Uit De Volkskrant (NL)

Viktor Joesjtsjenko krijgt steun van extreem-rechts. Dat wekt onrust in de
joodse gemeenschap van Kiev. Maar voorlopig niet meer dan dat, want: 'Zodra
wij ons met politiek bemoeien, krijgen we problemen.'


'Welcome to Hell', staat met grote rode letters geverfd op een legertent in
het tentenkamp dat nog altijd de centrale Kresjtsjatik-straat in Kiev
blokkeert. Hier slapen tijdens deze oranje revolutie ongeveer veertig
neonazi's, skinheads en ultranationalisten, enthousiaste aanhangers van
presidentskandidaat Viktor Joesjtsjenko. Binnen in de tent staat een lange
tafel die voorzien is van hakenkruizen, White Power-symbolen en adelaars.

"Het is nu duidelijk dat Joesjtsjenko heeft gewonnen, maar wij gaan pas weg
als hij officieel is geïnaugureerd", zegt Sergej Zavidi, een 24-jarige
bouwvakker uit Charkov, die zichzelf ultranationalist noemt. "Ik steun
Joesjtsjenko omdat hij een sterke leider is. Hij heeft beloofd dat hij de
kinderbijslag tien keer hoger zal maken. Dat is van cruciaal belang, in
Oe-kraïne worden veel te weinig kinderen geboren. Daarnaast hoop ik dat hij
het onderwijs zal verbeteren."

Aanvankelijk waren de organisatoren van de revolutie een beetje
achterdochtig over de komst van de neonazi's. Maar al snel kreeg de groep
een officiële taak: ze maken deel uit van de bewaking van het tentenkamp.
"We hebben veel met de andere groepen hier gepraat en begrijpen elkaar nu
beter", zegt Anton Okorokov, die een hakenkruis op zijn achterhoofd heeft
geschoren. "De revolutie heeft ons goed gedaan. Vroeger werden wij altijd
gemeden. Nu realiseren ze zich dat wij een kracht zijn die heel behulpzaam
en nuttig kan zijn." Okorokov steunt Joesjtsjenko omdat hij orde zal brengen. "Hij zal Oekraïne democratischer maken. En ik ben ook helemaal voor de markteconomie. Het enige waarin wij met hem van mening verschillen, is dat wij vinden dat Oekraïne alleen voor Slavische volken is. De zwarten en de joden horen hier
niet."

En gij nu. Extreem-rechtse linkse ratten... ik kan u nog gelijk geven ook !

Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 30 december 2004 om 11:50.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2004, 12:26   #38
Jonas Elossov
Europees Commissaris
 
Jonas Elossov's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Veurne
Berichten: 6.609
Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Weet je nog dat Joesjenko de eed als president afgelegd heeft, voor hij de verkiezingen gewonnen had? Nu, hij deed dat op de bijbel, in plaats van op de grondwet, wat normaal gebruikelijk is...

Dat voorspelt niet veel goeds...
__________________
Jonas Elossov is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2004, 11:06   #39
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

de aarde is er al van aan het beven gegaan ....
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be