Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 december 2004, 11:56   #21
Steenbok66
Parlementsvoorzitter
 
Steenbok66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Locatie: Hesbaye, Haspengouw en Midden-Limburg
Berichten: 2.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter de Coninck
De VLD is wel van naam veranderd maar het blijft nog altijd de Pest Voor Vlaanderen
misschien denken sommigen onder jullie dat...
maar intussen is en blijft ons land het beter doen dan alle andere in de omgeving... met enkele negatieve maar heel veel positieve punten... in een tijd van economische recessie kan niet alles van een regeerprogramma of van partijdoelstellingen gerealiseerd worden...
maar toch heel veel... wat in een afgescheiden NL-talig gedeelte van België nooit zal mogelijk zijn... wel in een stilletjes maar voortdurend voortschrijdend Europa...

en toen zoveel jaren geleden dat pest voor vlaanderen uitgevonden werd door de VU... die daarna uiteenviel in verschillende keren wat anders en nu weer iets anders... toen werkten echte staatslui aan misschien geen ideale oplossingen, maar beter dat de chaos van de opeenvolgende VU en ex-VU en ex-ex-VU, waardoor decennia lang ons socio-economisch bestel er veel beter op vooruitging als dat van jullie lichtende voorbeelden Nederland of zelfs Duitsland...
dat is iets anders als Pest... want de overgrote meerderheid van onze bevolking geniet nu van heel veel waar de Hollanders van dromen... en wat de Duitsers zagen tloorgaan... afschoon dit laatste een heel natuurlijk verschijnsel is van cyclische bewegingen en/of gauss curve waar ooit een optimum bereikt wordt gevolgd door afgang... dat nadien weer eens naar de vooruitgang opbuigt...

de idealen van VU, ex-Vu en ex-ex-VU zijn enkel een fata morgana, want een onafhankelijk NL-talig gebied van België zal tientallen jaren moeten de gevolgen dragen van onverantwoord staatsmanschap van zijn voorstanders...

goed beheer veronderstelt compromissen, want breken is kapotmaken en het goede van velen verzamelen is vooruitgaan...
__________________
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen...
Steenbok66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 11:58   #22
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.606
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
... ik ben altijd een overtuigd liberaal geweest en zal dat altijd blijven...
en dat experiment van zogenaamde verruiming van enkele jaren geleden... wij liberalen hebben dat een kans gegeven... maar het is nu bewezen dat de meesten van die "er bij komers" er niet thuishoren... dus dat ze maar gaan naar waar zij zich goed voelen... de meesten komen uit de verschillende uiteenspattingen van de vroegere VU...en als ze zich nu beter volen bij de mestkevers... dan moeten zij dat weten...
Hoe kan ne overtuigd liberaal, nu ne overtuigd "cordon sanitarist" zijn. Moest ge nu nog zeggen, overtuigd belgicist.
Trouwens als het verruimexperiment een mislukking is, dan wordt het wel tijd, dat men niet alleen de verruimers, doch ook de architekten van deze verruimoperatie aan de kant schuift.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 12:04   #23
Marsupilami
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 15 november 2004
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Ik stel vast dat u in alle stilte voorbijgaat aan het feit dat radicaal rechtse partijn die in het buitenland wel een sterke mate van cohesie vertonen wel zwaar doorwegen op het beleid en juist NIET achteruit gaan: Italië, Denemarken en Zwitserland.
Ik zeg ook niet dat het VB zal craschen bij een eerste regeringsdeelname. Het VB zal zich zeker gematigder moeten opstellen. Maar daardoor hoeft men electoraal nog niet te verliezen. Immers er is geen partij meer rechts van het VB. Dus de ontgoochelden hebben geen alternatief. Daarnaast is het niet uitgesloten dat bij een meer gematigde koers van het VB er grote delen van VLD en CDenV zullen overlopen naar het VB. Het is in ieder geval wel een feit dat door regeringsdeelname een deel van de VB achterban ontgoocheld zal zijn. Ik herinner me bijvoorbeeld een televisiefragment waarbij een man in plat aantwaarps stond te schelden tegen Annemans waarom hij nog altijd niet begonnen was met het uitzetten van al die migranten. Ik verzeker je Annemans zal nooit aan de verwachtingen van die man kunnen of willen voldoen, ook niet als hij de volstrekte meerderheid zou hebben in Vlaanderen.
Marsupilami is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 12:05   #24
herr fritz
Provinciaal Statenlid
 
herr fritz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juli 2002
Locatie: zedelgem
Berichten: 624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
misschien denken sommigen onder jullie dat...
maar intussen is en blijft ons land het beter doen dan alle andere in de omgeving... met enkele negatieve maar heel veel positieve punten... in een tijd van economische recessie kan niet alles van een regeerprogramma of van partijdoelstellingen gerealiseerd worden...
maar toch heel veel... wat in een afgescheiden NL-talig gedeelte van België nooit zal mogelijk zijn... wel in een stilletjes maar voortdurend voortschrijdend Europa...

en toen zoveel jaren geleden dat pest voor vlaanderen uitgevonden werd door de VU... die daarna uiteenviel in verschillende keren wat anders en nu weer iets anders... toen werkten echte staatslui aan misschien geen ideale oplossingen, maar beter dat de chaos van de opeenvolgende VU en ex-VU en ex-ex-VU, waardoor decennia lang ons socio-economisch bestel er veel beter op vooruitging als dat van jullie lichtende voorbeelden Nederland of zelfs Duitsland...
dat is iets anders als Pest... want de overgrote meerderheid van onze bevolking geniet nu van heel veel waar de Hollanders van dromen... en wat de Duitsers zagen tloorgaan... afschoon dit laatste een heel natuurlijk verschijnsel is van cyclische bewegingen en/of gauss curve waar ooit een optimum bereikt wordt gevolgd door afgang... dat nadien weer eens naar de vooruitgang opbuigt...

de idealen van VU, ex-Vu en ex-ex-VU zijn enkel een fata morgana, want een onafhankelijk NL-talig gebied van België zal tientallen jaren moeten de gevolgen dragen van onverantwoord staatsmanschap van zijn voorstanders...

goed beheer veronderstelt compromissen, want breken is kapotmaken en het goede van velen verzamelen is vooruitgaan...
Jaja, maar ik weet goed dat de door u genoemde pest(VU) noodzakelijk was in de brusselse rand, zoniet werd weer nederlandstalig grondgebied aangetast door de belzieke francophone kanker die zich als eersterangsburgers beschouwden.

En wederom zie ik overal die kanker weer uitzieden.
__________________

Laatst gewijzigd door herr fritz : 27 december 2004 om 12:05.
herr fritz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 12:08   #25
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.606
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
...
maar intussen is en blijft ons land het beter doen dan alle andere in de omgeving... met enkele negatieve maar heel veel positieve punten... in een tijd van economische recessie kan niet alles van een regeerprogramma of van partijdoelstellingen gerealiseerd worden...
Dat meent ge toch niet. Zelfs de hoofdredacteur van de Morgen (Desmedt) die toch altij een eerder proregeringskoers gevaren heeft, heb ik verleden week horen verkondigen dat Verhofstadt beter zou ophouden met zijn goed nieuws schow, en naar de realiteit terugkeren.
Belgie heeft zowat de hoogste belastingsvoet ter wereld, en desondanks dat kan de begroting enkel in evenwicht worden gehouden mits verkopen van gebouwen, naar achter schuiven van betalingen, niet wegwerken van wachtlijsten, pensioenfondsen boeken als inkomsten...
Trouwens het is wel niet in een laagconjunctuur, maar wel in een hoogconjunctuur dat we nu leven.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 12:08   #26
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President
 
Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 november 2002
Locatie: Op den buiten
Berichten: 4.653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marsupilami
Ik zeg ook niet dat het VB zal craschen bij een eerste regeringsdeelname. Het VB zal zich zeker gematigder moeten opstellen. Maar daardoor hoeft men electoraal nog niet te verliezen. Immers er is geen partij meer rechts van het VB. Dus de ontgoochelden hebben geen alternatief. Daarnaast is het niet uitgesloten dat bij een meer gematigde koers van het VB er grote delen van VLD en CDenV zullen overlopen naar het VB. Het is in ieder geval wel een feit dat door regeringsdeelname een deel van de VB achterban ontgoocheld zal zijn. Ik herinner me bijvoorbeeld een televisiefragment waarbij een man in plat aantwaarps stond te schelden tegen Annemans waarom hij nog altijd niet begonnen was met het uitzetten van al die migranten. Ik verzeker je Annemans zal nooit aan de verwachtingen van die man kunnen of willen voldoen, ook niet als hij de volstrekte meerderheid zou hebben in Vlaanderen.
Gelukkig zal het nooit zo ver komen, de wolven zullen van de grote honger elkaar verslinden... Men gaat te vlug voorbij aan het feit dat het overgrote deel van de politici vulgaire poenpakkers zijn, vooral de manitoes aan de top.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 12:12   #27
Marsupilami
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 15 november 2004
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Gelukkig zal het nooit zo ver komen, de wolven zullen van de grote honger elkaar verslinden... Men gaat te vlug voorbij aan het feit dat het overgrote deel van de politici vulgaire poenpakkers zijn, vooral de manitoes aan de top.
Ik denk dat het VB geleid wordt door ordentelijke mensen. Ik ben het niet eens met een aantal analyses, maar dat is een andere zaak. Maar je hebt wel gelijk één keer aan de macht zal het VB een 'gewone' partij worden. Maar noch de politici van het VB noch die van andere partijen zijn 'vulgaire poenpakkers', zo'n uitspraken horen eerder bij rotverwende verzuurde mensen.
Marsupilami is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 12:15   #28
bob.
Provinciaal Statenlid
 
bob.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2004
Berichten: 790
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marsupilami
Ja, maar ik heb het nog niet eens over compromissen met andere partijen. Ik heb het ook over compromissen met de realiteit. Bv. Het VB wil misdadigers strenger straffen en men eist bv de afschaffing van de wet Lejeune (de wet dat veroordeelden al vanaf 1/3 van hun straf mogen vrijgaan). Consequentie is dat men -beetje kort door de bocht- drie maal meer gevangenissen nodig zal hebben en men krijgt de huidige overbevolking (waar men op 1/3 al vrij mag) al niet onder controle. Het voorgestelde Vlaams Belang beleid kost dus handenvol geld. Waar haal je dat geld ? De pensioenen verlagen ? Of minder politie op straat ? Compromissen sluiten moet je altijd als je beleid maakt, in de oppositie hoef je geen compromissen te sluiten.

beste Marsupilami,

uw beredenering klopt volledig, de afschaffing van de wet Lejeune tgv een beleidsdeelname van het Vlaams Belang zou inderdaad meer gevangenissen, en bijgevolg meer geld kosten.
Maar,........je vergeet er bij te vertellen dat zwaardere straffen een groter afschrikeffect hebben, en dat een beleidsdeelname van het Vlaams Belang ook impliceert dat er een immigratiestop komt van nu net die bevolkingsgroep die het meest is vertegenwoordigd in de criminaliteitsstatistieken.

Dacht je dan echt dat de gemaakte compromissen van het Vlaams Belang zich nu net zouden situeren in de .....' core business ' van het partijprogramma, namelijk de 3 V's (veiligheid, vreemdelingen, Vlaanderen) ???
Fout beredenering man.

Groetjes
bob. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 12:25   #29
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President
 
Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 november 2002
Locatie: Op den buiten
Berichten: 4.653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marsupilami
Ik denk dat het VB geleid wordt door ordentelijke mensen. Ik ben het niet eens met een aantal analyses, maar dat is een andere zaak. Maar je hebt wel gelijk één keer aan de macht zal het VB een 'gewone' partij worden. Maar noch de politici van het VB noch die van andere partijen zijn 'vulgaire poenpakkers', zo'n uitspraken horen eerder bij rotverwende verzuurde mensen.
Neen, maar U kunt dit onmogelijk inschatten, ik wel. Dat maakt een wereld van verschil en het ondergraaft ook alles wat ze zeggen en voor staan. Welk geloof kunt u hechten aan programma, ideologie, doelstellingen, enzomeer, als de organisatie, de besturen en de achterban( leden én kiezers) daar geen jota aan te zeggen hebben ? Als de almacht in handen is van een paar louche figuren ?
Goed nadenken...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 12:27   #30
Marsupilami
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 15 november 2004
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob.
beste Marsupilami,

uw beredenering klopt volledig, de afschaffing van de wet Lejeune tgv een beleidsdeelname van het Vlaams Belang zou inderdaad meer gevangenissen, en bijgevolg meer geld kosten.
Maar,........je vergeet er bij te vertellen dat zwaardere straffen een groter afschrikeffect hebben,
Ik help het je hopen. Maar als we even de vergelijking maken met de VS, dan stellen we vast dat daar -alle verhoudingen in acht genomen- 10 X meer mensen in de gevangenis zitten dan in België. En toch zijn Amerikaanse steden niet direct voorbeelden te noemen van veiligheid. Chicago heeft bv. toch maar een bedenkelijke reputatie.


Citaat:
en dat een beleidsdeelname van het Vlaams Belang ook impliceert dat er een immigratiestop komt van nu net die bevolkingsgroep die het meest is vertegenwoordigd in de criminaliteitsstatistieken.
Dat klopt, ook al is het echte verhaal veel genuanceerder. Het zijn niet de onaangepaste Marokkanen in djellaba die slechts gebroken Nederlands spreken en een schaap slachten in hun tuin die in de gevangenis zitten. De meeste Marokkanen in de gevangenis (om die bevolkingsgroep maar weer es te nemen) spreken beter Nederlands dan u en ik, komen nooit in een moskee en zouden ongetwijfeld met vlag en wimpel geslaagd zijn in alle inburgeringscursussen. Het probleem is complexer dan het VB wil doen geloven.

Citaat:
Dacht je dan echt dat de gemaakte compromissen van het Vlaams Belang zich nu net zouden situeren in de .....' core business ' van het partijprogramma, namelijk de 3 V's (veiligheid, vreemdelingen, Vlaanderen) ???
Fout beredenering man.
De core-bussiness van het VB is de verklaring voor haar electoraal succes, maar de bevolking en de eigen achterban is nog niet ingelicht dat de realisatie van het VB-programma inhoudt dat andere rechten en verworvenheden die men als vanzelfsprekend beschouwd -zoals een uitgebreide sociale zekerheid- zal klappen krijgen om het VB programma te realiseren.

Laatst gewijzigd door Marsupilami : 27 december 2004 om 12:30.
Marsupilami is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 12:36   #31
skippy
Burger
 
Geregistreerd: 18 februari 2004
Berichten: 198
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marsupilami
Ja, maar ik heb het nog niet eens over compromissen met andere partijen. Ik heb het ook over compromissen met de realiteit. Bv. Het VB wil misdadigers strenger straffen en men eist bv de afschaffing van de wet Lejeune (de wet dat veroordeelden al vanaf 1/3 van hun straf mogen vrijgaan). Consequentie is dat men -beetje kort door de bocht- drie maal meer gevangenissen nodig zal hebben en men krijgt de huidige overbevolking (waar men op 1/3 al vrij mag) al niet onder controle. Het voorgestelde Vlaams Belang beleid kost dus handenvol geld. Waar haal je dat geld ? De pensioenen verlagen ? Of minder politie op straat ? Compromissen sluiten moet je altijd als je beleid maakt, in de oppositie hoef je geen compromissen te sluiten.
Neen, alle buitenlandse en nieuwe belzieke criminelen paspoort afpakken en terug aan afzender en er is direkt plaats over.
skippy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 12:37   #32
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marsupilami
Ik zeg ook niet dat het VB zal craschen bij een eerste regeringsdeelname. Het VB zal zich zeker gematigder moeten opstellen. Maar daardoor hoeft men electoraal nog niet te verliezen. Immers er is geen partij meer rechts van het VB. Dus de ontgoochelden hebben geen alternatief. Daarnaast is het niet uitgesloten dat bij een meer gematigde koers van het VB er grote delen van VLD en CDenV zullen overlopen naar het VB. Het is in ieder geval wel een feit dat door regeringsdeelname een deel van de VB achterban ontgoocheld zal zijn. Ik herinner me bijvoorbeeld een televisiefragment waarbij een man in plat aantwaarps stond te schelden tegen Annemans waarom hij nog altijd niet begonnen was met het uitzetten van al die migranten. Ik verzeker je Annemans zal nooit aan de verwachtingen van die man kunnen of willen voldoen, ook niet als hij de volstrekte meerderheid zou hebben in Vlaanderen.
En? Nu moet u mij eens aantonen waar uw redenering eigenlijk naar toe gaat: u voer hier immers iemand ten tonele die tegen Annemans is (een van de boegbeelden van het Vlaams Belang). Denkt u dan dat die man voor het Vlaams Belang stemt?

Feit is dat u voortdurend aan koffiedikkijken doet. Maar indien u toch zo overtuigd is van uw standpunt, dan is u ongetwijfeld een groot voorstander van het laten meeregeren van het Vlaams Belang.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 12:38   #33
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marsupilami
Zodra het VB feitelijke macht verwerft zal het gewoon gaan meedoen met bv verontrustende criminaliteitscijfers dood te proberen zwijgen. Nu kan het VB telkens als een mevrouwtje van haar handtas wordt beroofd een persconferentie organiseren, om schande te roepen, het poltieke establischment ter verantwoording te roepen, enz.

Eén keer aan de macht kan men de schuld van alles wat misloopt in de samenleving niet meer op de anderen schuiven. Men kan dan nog een tijdje blijven volhouden dat het verleden de oorzaak was, maar ook die smoes kan men geen jaren lang volhouden.
Juist wel, op de opossitie, juist zoals ze nu doen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 12:40   #34
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marsupilami
De core-bussiness van het VB is de verklaring voor haar electoraal succes, maar de bevolking en de eigen achterban is nog niet ingelicht dat de realisatie van het VB-programma inhoudt dat andere rechten en verworvenheden die men als vanzelfsprekend beschouwd -zoals een uitgebreide sociale zekerheid- zal klappen krijgen om het VB programma te realiseren.
Ja?

Hoe gaat u dan de problemen oplossen waarmee de huidige SZ mee kampt? Door te doen alsof er niets moet gebeuren en dan maar hard hopen dat alles vanzelf zich oplost? Onze "uitgebreide sociale zekerheid" stevent op een totaal bankroet af. Nu nog hebben we keuze: ofwel hervormen we die heel grondig en maken we dat er nog iets overeind blijft, ofwel doen we niets en stort de hele zaak volledig in elkaar.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 12:40   #35
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Juist wel, op de opossitie, juist zoals ze nu doen.
Volgens de politiek correcten is nu alles de schuld van het Vlaams Belang, ook wanneer er in Frankrijk een bus vol Marokkanen de ravijn in stort...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 12:47   #36
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Jamaar dat was toch echt wel de schuld van het Vlaams Belang he...

Net zoals die aardbeving in Azie... dat men nog geen forum heeft geopend waarin men bewijst dat het de schuld is van het Vlaams Blok... ?
Of staat dat forum al in buitenlandse politiek ?
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 12:52   #37
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Jamaar dat was toch echt wel de schuld van het Vlaams Belang he...

Net zoals die aardbeving in Azie... dat men nog geen forum heeft geopend waarin men bewijst dat het de schuld is van het Vlaams Blok... ?
Of staat dat forum al in buitenlandse politiek ?
Ja, de politiek correcte seismologen hebben immers aangetoond dat de opeenvolgende zwarte zondagen een opeenhoping van trillingen heeft veroorzaakt die uiteindelijk uitdeinden tot aan de breuklijn in Azië. Binnenkort kan het Vlaams Belang dan ook de herstelrekening vanuit Azië verwachten!
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 12:53   #38
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
Voor mij mogen die lorejassen zo snel mogelijk vertrekken naar de mesthoop... dat zijn spijtig genoeg mislukte liberalen en horen bij ons niet thuis...
de fout van jaren geleden om die samen met die pipo judoka moet maar snel goedgemaakt worden en dat ze maar vertrekken...
Ik denk dat de grootste pipo van de VLD momenteel premier is (ik wens geen namen te noemen )... Die is niet alleen (mede)verantwoordelijk voor de overloperij, de verkleutering en verlies van geloofwaardigheid in de politiek, maar bovendien voor de winst van het VB...
Zo'n palmares, dat moet men verdienen... elke dag!

Laatst gewijzigd door Chipie : 27 december 2004 om 12:54.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 12:57   #39
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

U mag mijn beleid afrekenen aan de achteruitgang van het Vlaams Blok bij de volgende verkiezingen.......
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 13:09   #40
Pieter de Coninck
Banneling
 
 
Pieter de Coninck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.014
Standaard

Wanneer zal De Klucht nu proberen Vankrunkelsven en Quicky uit de partij te zetten?
Bartje zal veel werk hebben.
Pieter de Coninck is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be