Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 augustus 2005, 11:26   #21
Zwarte Spion
Banneling
 
 
Zwarte Spion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mickey Minnie
Hoe komen jongeren zo , ze nemen voorbeeld aan de media , wat ze zien op TV ( Robbie Kloeps... ) aan politici , en hoe ver staan we nu...
hoe pakken we zo iets aan, want dit zijn toch ernstige feitenn ne moslim
respecteert tenminste zijn ouders nog , dumpen grootouders niet in een
instelling, halen ze naar hier en zorgen ervoor , zoals Alla het wilde...
*Allah kan mijne zak opblazen!

*Rob Verreyken heeft een perfecte kind-ouderrelatie met zijn kinderen (het was zijn vrouw daarentegen die niet met haar kinderen overweg kon)

*het linkse alles-kan-alles-mag beleid is mee de oorzaak van deze eventuele problemen (vaak overroepen problemen welteverstaan)
Zwarte Spion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 11:36   #22
armoede
Burgemeester
 
armoede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2005
Berichten: 580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion
Allah kan mijne zak opblazen!
Ik wist niet dat u drang naar een homosexuele relatie zo groot was, dat je jezelf door allah wilt laten blazen.

Citaat:
*Rob Verreyken heeft een perfecte kind-ouderrelatie met zijn kinderen (het was zijn vrouw daarentegen die niet met haar kinderen overweg kon)
Zijn vrouw afkloppen en het feit dat de kinderen dit allemaal moeten meemaken en beleven getuigd inderdaad van een heel goede kind-ouderrelatie.

Citaat:
*het linkse alles-kan-alles-mag beleid is mee de oorzaak van deze eventuele problemen (vaak overroepen problemen welteverstaan)
Is links nu ook al verantwoordelijk voor Rob zijn gedrag? Of hoe bedoel je het[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by armoede on 24-08-2005 at 12:37
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion
Allah kan mijne zak opblazen!
Ik wist niet dat u drang naar een homosexuele relatie zo groot was, dat je jezelf door allah wilt laten blazen.

Citaat:
*Rob Verreyken heeft een perfecte kind-ouderrelatie met zijn kinderen (het was zijn vrouw daarentegen die niet met haar kinderen overweg kon)
Zijn vrouw afkloppen en het feit dat de kinderen dit allemaal moeten meemaken en beleven getuigd inderdaad van een heel goede kind-ouderrelatie.

Citaat:
*het linkse alles-kan-alles-mag beleid is mee de oorzaak van deze eventuele problemen (vaak overroepen problemen welteverstaan)
Is links nu ook al verantwoordelijk voor Rob zijn gedrag? Of hoe bedoel je het[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by armoede on 24-08-2005 at 12:36
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion
Allah kan mijne zak opblazen!
Ik wist niet dat u drang naar een homosexuele relatie zo groot was, dat je jezelf door een allah wilt laten blazen.

Citaat:
*Rob Verreyken heeft een perfecte kind-ouderrelatie met zijn kinderen (het was zijn vrouw daarentegen die niet met haar kinderen overweg kon)
Zijn vrouw afkloppen en het feit dat de kinderen dit allemaal moeten meemaken en beleven getuigd inderdaad van een heel goede kind-ouderrelatie.

Citaat:
*het linkse alles-kan-alles-mag beleid is mee de oorzaak van deze eventuele problemen (vaak overroepen problemen welteverstaan)
Is links nu ook al verantwoordelijk voor Rob zijn gedrag? Of hoe bedoel je het[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion
Allah kan mijne zak opblazen!
µIk wist niet dat u drang naar een homosexuele relatie zo groot was, dat je jezelf door een allah wilt laten blazen.

Citaat:
*Rob Verreyken heeft een perfecte kind-ouderrelatie met zijn kinderen (het was zijn vrouw daarentegen die niet met haar kinderen overweg kon)
Zijn vrouw afkloppen en het feit dat de kinderen dit allemaal moeten meemaken en beleven getuigd inderdaad van een heel goede kind-ouderrelatie.

Citaat:
*het linkse alles-kan-alles-mag beleid is mee de oorzaak van deze eventuele problemen (vaak overroepen problemen welteverstaan)
Is links nu ook al verantwoordelijk voor Rob zijn gedrag? Of hoe bedoel je het[/size]
[/edit]
__________________
[SIZE=5]Liefde en haat zijn niet blind, maar verblind door vuur, dat we in ons dragen.[/SIZE]

Laatst gewijzigd door armoede : 24 augustus 2005 om 11:37.
armoede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 13:38   #23
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarte
ik denk dat een meerderheid van de jeugd niet meer weet wat werken is, en dat men vaak zo verwend wordt, dat het vanzelfsprekend begint te worden.
Ik zie het helemaal anders.
De jeugd werkt maar al te graag als jobstudent bij en dat zijn dan niet de meest leuke jobjes.

En dat men verwend wordt dat komt door de ouders. :-s[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Groentje-18 on 24-08-2005 at 14:41
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarte
ik denk dat een meerderheid van de jeugd niet meer weet wat werken is, en dat men vaak zo verwend wordt, dat het vanzelfsprekend begint te worden.
Ik zie het helemaal anders.
De jeugd werkt maar al te graag als jobstudent bij en dat zijn dan niet de meest leuke jobjes.

En dat men verwend wordt dat komt door de ouders. :-s[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarte
ik denk dat een meerderheid van de jeugd niet meer weet wat werken is, en dat men vaak zo verwend wordt, dat het vanzelfsprekend begint te worden.
Ik denk dat u verkeerd bent.
De jeugd werkt trouwens maar al te graag als jobstudent bij en dat zijn dan niet de meest leuke jobjes.

En dat men verwend wordt dat komt door de ouders. :-s[/size]
[/edit]
__________________
Bedankt!

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 24 augustus 2005 om 13:41.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 13:40   #24
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps
Kinderen worden baas, en baas worden kinderen...


De ouders zijn heden opgejaagd, ze hebben minder tijd om met de opvoeding van de kinderen bezig te zijn, ze werken allebei buitenshuis en hebben bijgevolg meer hun persoonlijke rust nodig. Dat hun kinderen tijd en aandacht missen, compenseren ze door materiële verwenning. Het feit dat ze minder tijd hebben heeft tot gevolg dat ze minder eisen stellen en pedagogisch dus verwennen. Oververwenning (materiële) kan schaden!
Wat heden dus duidelijk merkbaar is.
Inderdaad! Ik denk ook dat hier de oorzaak ligt!
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 13:45   #25
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion
*Allah kan mijne zak opblazen!

*Rob Verreyken heeft een perfecte kind-ouderrelatie met zijn kinderen (het was zijn vrouw daarentegen die niet met haar kinderen overweg kon)

*het linkse alles-kan-alles-mag beleid is mee de oorzaak van deze eventuele problemen (vaak overroepen problemen welteverstaan)
Och jong, ga terug naar vroeger. Met uw houvast mentaliteit; erger dan een drugverslaving. Regels zijn dualistisch en alleen domme mietjes zoeker er hun heil in. GY dus.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 14:44   #26
Calle
Parlementslid
 
Geregistreerd: 17 december 2002
Berichten: 1.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Gij hebt echt zo'n rooiewijn-mentaliteit.
En toch heeft hij groot gelijk.

De jeugd is gewoon rotverwend.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Tuurlijk, de B.U.B. is de spreekbuis van het volk. Alleen weten ze het zelf nog niet.
Calle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 14:45   #27
Calle
Parlementslid
 
Geregistreerd: 17 december 2002
Berichten: 1.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Och jong, ga terug naar vroeger. Met uw houvast mentaliteit; erger dan een drugverslaving. Regels zijn dualistisch en alleen domme mietjes zoeker er hun heil in. GY dus.
Misschien wordt het tijd dat jij terug naar vroeger gaat.

Toen we nog in grotten leefden, zonder regels. Mekaar de kop inslagen, zonder regels.

Grow up already anarchistje van m'n voeten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Tuurlijk, de B.U.B. is de spreekbuis van het volk. Alleen weten ze het zelf nog niet.
Calle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 14:46   #28
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Kan zijn dat ze dat zijn, dat is allemaal relatief.
Maar hoe denkt gij hen massaal in de hand te houden zonder katholiek geloof of ander socio-cohesief denkpatroontje?
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 14:48   #29
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calle
Misschien wordt het tijd dat jij terug naar vroeger gaat.

Toen we nog in grotten leefden, zonder regels. Mekaar de kop inslagen, zonder regels.

Grow up already anarchistje van m'n voeten.
Waarom zouden ze toen emkaar meer de kop in slagen dan nu? Buiten het feit dat gij alleen denkt hoe ze u hebben leren denken?
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 14:53   #30
Zwarte Spion
Banneling
 
 
Zwarte Spion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door armoede
Zijn vrouw afkloppen en het feit dat de kinderen dit allemaal moeten meemaken en beleven getuigd inderdaad van een heel goede kind-ouderrelatie.
Weeral iemand die oogkleppen draagt en niet WILT weten wat de feiten zijn!
Zwarte Spion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 14:57   #31
armoede
Burgemeester
 
armoede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2005
Berichten: 580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion
Weeral iemand die oogkleppen draagt en niet WILT weten wat de feiten zijn!
Leg mij dan eens de feiten uit, en hoe u dat kunt rijmen in de context van een goede kind-ouder relatie Geweld binnen een gezin schaad bij mijn weten altijd de kinderen.
__________________
[SIZE=5]Liefde en haat zijn niet blind, maar verblind door vuur, dat we in ons dragen.[/SIZE]
armoede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 17:49   #32
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Bijna een op zes jongeren mishandelt ouders


Zolang vijf op zes ouders hun kinderen mishandelen, lijkt me dat geen probleem.


Zut, van zo'n titels komen problemen, mijn hele tekst in vetjes, net zoals de titel.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 16:51   #33
Chrilord
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 8 april 2005
Berichten: 389
Standaard

Ik moet nog altijd den eerste linksen ontmoeten die geen oogkleppen, draagt.Ofwel zijn ze ge-indoctrineerd door hun leiders ofwel zijn ze gedrogeerd....ik heb er anders genen uitleg voor.
__________________
ChRiLoRd
Chrilord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 17:22   #34
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Doe uw oogkleppen af, misschien vinde dan wel een andere uitleg.

Het probleems zijn mensen zoals gij: uw kinderen geen opvoeding die strookt met de realiteit van de buitenwereld. Simpelweg door uw kinderen niet vrij te laten.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 19:51   #35
Sfax
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 12.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Doe uw oogkleppen af, misschien vinde dan wel een andere uitleg.

Het probleems zijn mensen zoals gij: uw kinderen geen opvoeding die strookt met de realiteit van de buitenwereld. Simpelweg door uw kinderen niet vrij te laten.
Vrij? Vrij kan je alleen maar zijn als je mans genoeg bent om niet alleen gebruik te maken van die vrijheid, maar ook om gevolgen van je acties te dragen en te ondergaan. Op dat vlak zijn anarchisten echte moederskindjes dus vrijheid is voor jullie een utopie...
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 20:31   #36
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Jaja... en die vrijheid krijgde door discipline in het leger zeker?

DIe traditionele opvattingen IVM verantwoordelijkheid is er gewoon om de mensen in het gareel te houden.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 21:12   #37
Sfax
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 12.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Jaja... en die vrijheid krijgde door discipline in het leger zeker?
Nee, die krijg je door te weten waar jouw vrijheid eindigt en die van een ander begint...

Citaat:
DIe traditionele opvattingen IVM verantwoordelijkheid is er gewoon om de mensen in het gareel te houden.
Leuke manier om toe te geven dat je niet genoeg lef hebt om enige verantwoordelijkheid op je schouders te nemen As said, echte moederskindjes dus...
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 21:24   #38
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax
Nee, die krijg je door te weten waar jouw vrijheid eindigt en die van een ander begint...



Leuke manier om toe te geven dat je niet genoeg lef hebt om enige verantwoordelijkheid op je schouders te nemen As said, echte moederskindjes dus...
Wij weten waar die eindigt als we vrij zijn; dat zijn wij niet met een regering. Vrijheid word door u verward met veiligheid. Typisch.
Iedereen is verantwoorderlijk, tegenover zichzelf en niemand anders, voor zijn doen en laten. Als ge zich moet verantwoorden, is er uiteindelijk iemand anders verantwoord. Mensen zijn vrij als ze zich niet meer moeten verantwoorden.
Wat uw opvatting van vrijheid betreft, is gewoon eentje opgedrongen door het systeem. Burgertrutjes die hierin passes zullen zich idd vrij voelen...
Moederskindje zijn heeft daar niks mee te maken.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Bhairav on 25-08-2005 at 22:26
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax
Nee, die krijg je door te weten waar jouw vrijheid eindigt en die van een ander begint...



Leuke manier om toe te geven dat je niet genoeg lef hebt om enige verantwoordelijkheid op je schouders te nemen As said, echte moederskindjes dus...
Wij weten waar die eindigt als we vrij zijn; dat zijn wij niet met een regering. Vrijheid word door u verward met veiligheid. Typisch.
Iedereen is verantwoorderlijk, tegenover zichzelf en niemand anders, voor zijn doen en laten. Als ge zich moet verantwoorden, is er uiteindelijk iemand anders verantwoord. Mensen zijn vrij als ze zich niet meer moeten verantwoorden.
Wat uw opvatting van vrijheid betreft, is gewoon eentje opgedrongen door het systeem. Burgertrutjes die hierin passes zullen zich idd vrij voelen...
Moederskindje zijn heeft daar niks mee te maken.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax
Nee, die krijg je door te weten waar jouw vrijheid eindigt en die van een ander begint...



Leuke manier om toe te geven dat je niet genoeg lef hebt om enige verantwoordelijkheid op je schouders te nemen As said, echte moederskindjes dus...
Wij weten waar die eindigt als we vrij zijn; dat zijn wij niet met een regering. Vrijheid word door u verward met veiligheid. Typisch.
Iedereen is verantwoorderlijk, tegenover zichzelf en niemand anders, voor zijn doen en laten. Als ge zich moet verantwoorden, is er uiteindelijk iemand anders verantwoord. Mensen zijn vrij als ze zich niet meer moeten verantwoorden.
Moederskindje zijn heeft daar niks mee te maken.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Bhairav : 25 augustus 2005 om 21:26.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 11:38   #39
Sfax
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 12.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Wij weten waar die eindigt als we vrij zijn; dat zijn wij niet met een regering. Vrijheid word door u verward met veiligheid. Typisch.
Lol, u trekt conclusies over mij waar u geen conclusies kan trekken... Ik verwar vrijheid niet met veiligheid, maar ik weet wel dat vrijheid zonder veiligheid een waanidee is...

Citaat:
Iedereen is verantwoorderlijk, tegenover zichzelf en niemand anders, voor zijn doen en laten.
Fout, want dan kan u zonder de problemen de vrijheid van een ander schenden, hetgeen lijnrecht indruits tegen uw eigen ideologie...

Citaat:
Als ge zich moet verantwoorden, is er uiteindelijk iemand anders verantwoord. Mensen zijn vrij als ze zich niet meer moeten verantwoorden.
Wat uw opvatting van vrijheid betreft, is gewoon eentje opgedrongen door het systeem.
Och, je beseft niet eens dat door je zo hard en zonder meer tegen "het systeem" te verzetten, dat je zelf deel uitmaakt van een systeem met regeltjes en wetmatigheden... Contradictorisch nietwaar?

Citaat:
Burgertrutjes die hierin passes zullen zich idd vrij voelen...
Moederskindje zijn heeft daar niks mee te maken.
U bent een gewoon een moederskindje als u niet verder kan komen dan "ik wil vrij zijn en doen wat ik wil" zonder dat u voor de gevolgen daarvan durft instaan. Een grote mond en tegelijk aan moeders rokken hangen, dat typeert het gros van de anarchisten wel. Met veel poeha wat keet schoppen, tegendraads doen en vernielingen aanbrengen lukt nog net, maar als daar tegenreactie op komt door betrokkenen of politie, dan schreeuwt men moord en brand...
Achja, mij een zorg dat ik dan een burgertrutje zou zijn. Weet dan wel dat die burgertrutjes meer ballen aan hun lijf hebben dan uzelf...
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 11:43   #40
VBdeGROOTSTE
Banneling
 
 
VBdeGROOTSTE's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2005
Locatie: antwerpen, vlaanderen
Berichten: 141
Standaard

ik geloof er niks van. kinderen die hun ouders mishandelen... dat bestaat niet!
VBdeGROOTSTE is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be