Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 januari 2024, 17:56   #81
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Is het mss te simpel gedacht van mij om al uw sociale media te laten blokkeren @ Dewanand?
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2024, 23:32   #82
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

2847 views

---------------------- antw Nieuwnoors:
te simpel gedacht:

nee natuurlijk niet, sociale media heb ik juist nodig nu om die homohaters te woord te staan, ook al tappen zij mijn whatsapp, telefoon en email af. Zo kan ik hen onder controle houden, door te blijven communiceren en hun uit te laten praten. Ja en dit werkte goed ok, tot nu toe geen enkele aanval meegemaakt op straat, hoewel ik heel voorzichtig ben nu buiten de deur.

Ik offer mijn privacy op, om dus te overleven he, en het werkt toch goed al zeker drie maanden, dat deze HOMOHATERS Maffia bende mij lastig valt en mijn social media aftapt. Zeker 50 mensen belden mij al met bedreigingen en eisen dat ik ex homo wordt en stop met homo uitingen en homo mode. Ik liet hen echt altijd netjes uitpraten totdat zij zelf de telefoon neerlegden.

Ik heb veel moeten strijden, vechten ok sedert mijn harde prestatie jeugd dus blijven communiceren en de agressor laten uitrazen en zijn verhaal doen is toch het beste ok, ja dit werkte in mijn geval heel goed jarenlang toen ik in de (Gammafiele) HHM Kattenmode paradeerde hier in mijn buurt, en elke week vielen de jongens mij toch lastig, 'Ben je HOMO'........ hahah haha haha ja ik ben nou eenmaal seksmachine met vier knopjes zeiden hete meiden mij lachend.


--------------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 12 januari 2024 om 23:36. Reden: aanvullen
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2024, 23:46   #83
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Ah, die beroemde homohatende homo's, die altijd eerst even de liefde bedrijven voordat ze die vuile flikker de kop in slaan, die zitten achter u aan. Samen met een groep kannibalen dat hun slachtoffers liever doorverkoopt dan opeet. Want ze hebben toch teveel dode mensen liggen om zich doorheen te vreten. Januari hè? Dan zijn ze op dieet.

Ik schaam mezelf diep dat ik ook maar een moment gedacht heb dat er weleens een kern van iets waargebeurds in je beweringen kon zitten en nog probeerde te helpen ook. Ik begin duidelijk mijn scherpte te verliezen.

Vals alarm iedereen, het is echt alleen maar voor de aandacht. Sorry dat ik de laatste ben die dat door heeft.
--------------------------------------
Ja joh Bovenbuur,

Sterke verhalen hoor je hier in deze topic, ok maar ik wil de ruim 100 telefonische recordings nog commercieel exploiteren via Podcasts, dan zal je ontdekken dat niets gelogen is.

Nu oppassen he, als die Afrikaanse kannibalen opeens een goede maanstand hebben en mij komen slachten hier dan ben ik niet jarig. Ik zei die ghanese neger nog van ja kom niet met 1 zulu homo top neger, kom met die 20 tegelijk he voor de HOMO seks gang bang party.

ok misschien bluft hij, katten met mij?? Nou ik moet uitkijken komende zes maanden ok. Meerdere HOMOHATERS bendes loeren op mij en belden mij ook echt, dus nu uitvechten en uitkijiken ok hele dag en nacht. NO JOKE.

Gelukkig woont die neger kannibaal in Limburg, wel eindje ver van mij, dus dat werkt in mijn voordeel maar hij heeft ghanese voodoo netwerken tot in Rotterdam en Amsterdam. Ik zei hem wel dat ik vies smaak en giftig ben, hij vroeg mij van hou jij van uien en knoflook?? Ik zei 'Nee', dus toen begreep deze neger kannibaal dat hij mij niet met uien en knoflook moet bereiden en opeten.

GEEN leugen, al die tel rec zijn harde bewijs en ik zal rec samples zetten op mijn youtube channel en hier linken ok.

Het is nu een Kat en Muis spelletje ok en ik heb te maken met heel veel HOMOHATENDe grote katten met hele grote hoektanden die mij dood willen bijten.


---------------------------------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2024, 17:05   #84
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

2954 views

---------------------------

politie weigert mijn aangifte op te nemen
Door jou verzonden
al 100 keer gebeld bedreigd door dat HOMOHATERS netwerk ok poolse maffia
Door jou verzonden
politie 0900 8844 vertelt mij nu keihard om met de tel rec naar bureau delft receptie te gaan om het te laten horen
Door jou verzonden
zo hoort dit niet he, discriminatie racisme ok KKK Apartheid nu in Ar isch sNedreland
Door jou verzonden
Nazi Nederland nu ok
Door jou verzonden
Holocaust is begonnen nu ok
8 min. geleden verzonden

===============================

Natuurlijk kan ik niet bij de Receptie van Politie delft gaan met mijn tel recordings ok, ze gaan mij gelijk oprotten dus ik word nu behoorlijk gediscrimineerd door de Landelijke POlitie meldingsnummer, en ik ga Politie Delft een vorderingsbrief sturen denk ik, of Korps Politie Haaglanden verzoeken toesturen per brief. Het is niet gebruikelijk om met telefonische recordings van doodsbedreigingen naar de Receptie te gaan van een Politie Bureau in Delft of elders in Nederland. Dus dit is KKK Apartheid nu in Arisch Nederland en ik moet dit nu alleen uitvechten tot DOOD.

DOOD is DOOD

voor mij is de Holocaust nu begonnen in Nazi Nederland,
The Weak had to Perish and Die in Nazi Germany!!!

Blanken zijn de superieure duivels en demonen van Kali Yuga en daarom zijn alle niet blanken echt verdoemd op onze aardse hellewereld denk ik nu.

===================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 17 januari 2024 om 17:06. Reden: aanvullen
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2024, 00:50   #85
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

ik moet deel vd HOMOHATERS doodsbedreigingen online zetten op youtube channel, komende weken

POlitie weigerde al vijf verzoeken van mij om aangifte en procesverbaal van deze doodsbedreigingen, pesten, discriminatie stalking, door een Landelijk HOMOHATERS netwerk ok, van Poolse maffia ea HOMOHATERS clubjes en religieuze instellingen.

ik denk hele dag nu aan zelfmoord en depressies eenzaamheid en dit is geestelijk mishandeling ook en mijn HOlocaust nu tot dood dan maar.

Nederland is een blanke KKK Natie apartheid en door grote Koloniale Holocaust heeft men hier goud geld verdient en dit gaat tot op heden gewoon lekker door.

Die grote Vierde WERELDoorlog tegen hele superieure Blanke RAS is al 1000 jaar lang gaande denk ik en Jullie superieure, Micro Nano Goddelijke Blanken als WINNAARS lezen dit nu online op Het White POWER WWW.



================================================== ====
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2024, 04:04   #86
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

3.101 views


============================
BEGIN <zondag 21 januari 2024, 03:45 AM nacht >
ja het is al laat, nu ziek kut leven, vervloekt ben ik karmisch tot dood ok
goed dat er een DOOD bestaat ok nu pas begrijp ik het beter, de DOOD. zelf meegemaakt.

Nu begrijp ik waarom zoveel mensen kiezen voor een zelfmoord en ok ze moeten geholpen worden om het op een nette, humane wijze te doen, zelfeuthanasie he, dus men moet zelfmoordpillen echt legaliseren. Automaten he overal zetten met goedkope zelfmoordpillen in alle grote steden van de wereld. Help al die mensen uit deze lijdensweg, daar hebben ze recht op.

Voor mij is het ook bijna afgelopen denk ik nu. Ben al overal verstoten dus de maatschappij dwingt mij nu tot een zelfmoord, en niemand zal mij missen of mijn uitvaart bijwonen. Eenzame dood.

nu ben ik al dood in feite, alles is voorbij gewoon denk ik vaak, hindoeisme biedt mij echt geen hoop, en alle hindoe gelovigen trapten mij toch altijd meedogenloos verder de dood en verdoemenis in. OP facebook geblockt door heel veel hindoe apen, dus zij wensen mij de dood toe.

Politie weigerde voor tiende keer mijn aangifte afspraak te maken, en dit is pure discriminatie nu, dus ik ben nu politieke gevangene in nederland en de politie laat mij stikken. Hoe dit verder moet nu weet ik niet meer. Dat HOMOHATERS netwerk is echt en ze loeren op mij, dus binnen zes maanden gaan zij mij waarschijnlijk toch dood maken nu. Dit HOMOHATERS drama zal eindigen in mijn dood in 2024 denk ik nu.

Ik zal toch terug moeten vechten, en de Heilige islamitische JIHAD moeten ingaan in naam van Allah tot de DOOD. Mijn leven is ook voorbij nu ok. Mijn hindoe/ moslim familie wil mij ook liefst dood zien.

dood gaan heeft wel grote voordelen voor mij.
NIET blank zijn in Blank duivels Nederland is toch een zware karmische straf en vloek nu voor mij tot de dood. NU pas begin ik te ontdekken wat de superieure lange, grootgeschapen, Blank Arische duivels en demonen en rakshats zijn van Kali Yuga ok bij parameter waarde CREA(ABS 1, ABS 1) en het is echt bloedig, rampzalig, verdoemd. Bij deze parameter waarde leven wij echt op een Karmisch vervloekte en verdoemde strafplaneet.

De hele aarde is verdoemd nu dankzij de zieke mensbeesten op deze arme, verkrachte planeet.

Ik heb al tientallen keren moeten vechten ok en There is a way out of death, dus daarom kan ik dit nu schrijven met mijn viesbruine apenhandjes, enige oplossing is dus oorlog tot de dood nu. Ik zal alle energie moeten bundelen om deze eenzame oorlog te overleven.

een paar HOMOHATERS doodsbedreigende telefoontjes komen toch binnenkort online en zo kan ik die terroristische Poolse maffia laten oprollen. Thierry Baudet zit hierachter denk ik nu. Forum voor Democratie zal zwaar gestrafd moeten worden ok en ik zal hen de OORLOG moeten verklaren als VERGELding binnenkort en het hen betaald zetten, hard legaal openbaar.

Feitelijk heeft Thierry Baudet toch de Blank Nederlands Extreemrechtse mensen misbruikt ok, en hij behartigt dus niet echt hun belangen.

END <zondag 21 januari 2024, 04:15 AM nacht >


===========================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 21 januari 2024 om 04:12. Reden: aanvullen
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2024, 22:41   #87
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

3.161 views
--------------------------

shit zeg ik kocht dit KUT ding in middag stom ok, Gelukkig waarschuwde een ZWARE Meid mij van:

--------
22:08
Angel heeft je geantwoord
???? nee zeker niet boete strafblad evt gevangenis straf
-------
Dus ik besloot zonet <zondag 21 januari 2024 rond 22:30 avond > toch de politie te bellen 0900 8844 om dit te informeren en ja hoor HET MAG NIET Teaser he, zie onder, stun gun MAG je niet bezitten binnen en buiten, valt onder verboden wapenbezit v vrije burgers. Ik gaf toch mijn naam en adres door aan de Politie en ik legde uit dat ik het echt niet wist en uit angst het kocht, wegens de maandenlange bedreigingen vd HOMOHATERS bendes en dreigingen met dood mishandeling in elkaar slaan, ex homo maken he 50 mensen belden en ruim 150 dreigtelefoontjes afgelopen zes maanden.

Ben nu toch bang buiten op straat. en mijn HHM Kattenmode dragen is te gevaarlijk nu buiten en binnen dus die HOMOHATERS dreigen mij dood te maken als zij mij zien in deze HOMO mode. HOMO uitingen zijn ook verboden nu, een gay man thuis kan leiden tot inval en intrappen deur met zware mishandelingen. Dit is mij al tiental keertjes hard en dreigend duidelijk gemaakt via dreigtelefoontjes ok v diverse moordenaars en homohaters.

Ik ga de koop nu ongedaan maken en mijn geld 33 euro terug vorderen, lukt het niet dan moet ik het pakketje niet in ontvangst nemen als het bezorgd wordt, dus weigeren aan de deur.

Misschien kan ik het wel bezitten met een speciale DEFENSIE wapen vergunning voor bedreigde, minder valide burgers?? Bestaat dit in Nederland en Belgie wel?? Ik moet dit toch ook aan de Politie vragen denk ik. Wapenwet ken ik niet goed ok. Ben schizofreen patient heel instabiel dus ik moet nooit een wapen thuis hebben, ging ooit vroeger goed mis met een scherpe samoerai zwaard hier thuis ok.



==============================

AA Shop
oedSpsrtonc4ut2mt51m 4omah36:19 rtgnffta1af086itij4 1t0t7990 ·
Bescherm Uw Huis, Bescherm Uw Dierbaren!
Met MiniDefend 50.000.000 USB Stun Gun, kunt u zich op elk moment veilig voelen. Dit compacte apparaat levert een ongelooflijke 50.000.000 volt elektrische schok die zal helpen om uw huis te beschermen en potentiële indringers af te schrikken om in de eerste plaats binnen te komen. Een waarschuwingslampje knippert helder wanneer het wordt geactiveerd, wat zorgt voor gemoedsrust voor uw gezin, waar ze zich ook bevinden. Bovendien, omdat het USB-oplaadbaar is, hoeft u zich geen zorgen te maken over het kopen van batterijen en het bijvullen ervan! Koop nu de jouwe en begin vandaag nog met beschermen!
https://naixo.co/products/tinysafety



Rob Hage
Zo nep niet kopen mensen


================================
Nou hierbij dan mijn koop annuleren email aan deze verkoper
Had politie gebeld en ik moet deze info ook snel naar de Politie sturen met evt de bevestiging van dit verzoek en het bewijs van het terug gestorte geld.

Zo stom en simpel werkt het kopen van een Verboden Wapen he via internet, ongelooflijk ok KUT gedoe.

-----------------------------------------------


---------- Oorspronkelijk Bericht ----------
Van: waldo <[email protected]>
Aan: Naixo <[email protected]>
Datum: 21-01-2024 22:55 CET
Onderwerp: Re: Per direct Koop annuleren, politie informeerde mij, Bestelling #NAIXO26358 bevestigd




Mijne Dames/ Heren


1) Ik moet hierbij mijn aankoop per direct stopzetten en annuleren en verzoek u om mij het reeds betaalde geld?* terug te geven, retourneren naar mijn bankrekening aub.


2) Dit wapen is verboden wapenbezit v burgers en strafbaar in Nederland en ik kreeg dit van de Politie te horen die alle informatie ontving over mijn aankoop en jullie krijgen nog bericht apart van de Politie Korps Haaglanden hierover, want ook verkoop aan Nederlandse burgers is zeker strafbaar nu gesteld. De Politie heeft mijn naam nu genoteerd en zal de verkoper nog informeren.?*


3) aankoop betreft:
TinySafety 50.000.000 Stun USB-sleutelhanger × 1,?*?* 33,37 euro

Dus aub per direct koop stopzetten en het geld terug storten.


4) heb het dus per abuis gekocht, wist het niet en ik ben wel bedreigd met dood afgelopen zes maanden door criminele bendes, dus dit weet de politie ook allang.?* Jullie moeten erbij vermelden dat deze Stun gun TEASER in Nederland verboden wapenbezit is ok, dus jullie kunnen nu bestrafd worden denk ik door de Nederlandse politie.?*?*



M vr gr,


Factuuradres
Waldo D
Dirk Costerplein
2624 TV Delft
Nederland


===============================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 21 januari 2024 om 23:02. Reden: aanvullen
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2024, 23:36   #88
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

NOu zonet kwam toch de Politie Delft langs om dit probleem even te checken, ben oude bekende dus alle info maar doorgegeven, ook vd annulering vd aankoop vd teasers stun gun.
stom gedoe ok met deze doodsbedreigingen, moet de aangifte snel doen officieel maar politie en OPenbaar Ministerie gaan toch niets concreets kunnen doen tegen deze zware maffia Homohaters bendes denk ik.

<zondag 21 januari 2024, 23:36 uur avond >


============== die leverancier is in canada en die moet toch aangepakt worden of een gerechtelijke reprimande krijgen wegens verkoop verboden wapens aan Nederlandse burgers. Is misbruik van de vrije open handelsmarkt in Nederland. Verboden produkten, moet erbij vermeld worden online.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 21 januari 2024 om 23:38. Reden: aanvullen
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2024, 13:00   #89
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

[31-1-2024 23:31] : jij hebt toch beperkingen nu
[31-1-2024 23:32] : als niet blanke man heb ik nu toch genetische beperkingen in blank arisch Nederland ok
[31-1-2024 23:40] : hier in blank nederland ben ik sowieso lager ok als zwartje dus ik hoef niet veel te verwachten meer van het leven in dit land.


BEGIN Delft, <donderdag 1 februari 2024, 12:45 middag> {temperatuur binnen 24 graden Celsius, buiten 11 C, lekker zonnig nu, lichtelijk bewolkt.7,5/14 Maan } Ik werd vanmorgen toch gebeld en geinformeerd dat de Poolse HOMOHATERS maffia nu van plan zijn om mijn woning binnen te vallen met zware wapens en om dan al mijn Xmannen (ruim 29 vibrators en dildo's van mij) weg te halen uit mijn woning, omdat zij geen HOMO aktiviteiten willen in mijn woning. Zij gaan mij deur intrappen en kunnen mij ook zwaar mishandelen, dus nu moet ik de Politie Delft toch schriftelijk vorderen als burger en om bescherming verzoeken, omdat dit de taak is van de Politie nu, en ik zal verzoeken om een aangifte, procesverbaal op te maken voor het Openbaar Ministerie. Dit heeft de Politie tot nu toe al tien keer geweigerd dus ik ben al flink gediscrimineerd en buiten gesloten door de blanke Nederlandse politie en dit gaat nu al 5 maanden zo door.


Ik moet uitkijken nu overal buiten de deur, het HOMOHATERS netwerk is landelijk georganiseerd en allemaal hebben mijn foto's en een heel officieel dossier over mij, waarin alles staat over mijn sociale en seksuele geschiedenis, incl mijn LULlengte. Dit is Doxing en dit is nu wettelijk dus strafbaar gesteld, en ik zal de Politie Delft ook op dit punt verzoeken om procesverbaal op te maken inzake Doxing, hoewel ik geen vrouw ben.

Als de Politie na mijn schriftelijke vordering weigert om mij te helpen en te beschermen dan moet ik overgaan tot officiele stappen, en het OM dus persoonlijk ook vorderen om mij te helpen. Ja dan is het hard bewezen dat de Nederlandse Rechtsstaat TER ZIELE is en de burgers moeten dan het recht in eigen handen nemen en zich massaal bewapenen om terug te vechten tegen deze Poolse Maffia die nu heel Nederland terroriseert. In de media is al eea bekend over deze gewelddadige, para militaire Poolse maffia.

Pb mij evt jouw visie en ideeen of sympathie, nu is voor mij de Heilige Oorlog begonnen tot de dood, een religieuze strijd die gestreden moet worden, JIHAD tot de DOOD nu, maar ook de Heilige Bhagavad Gita verhaald hierover. Ja ik heb altijd moeten strijden, en het is een wonder dat ik nu nog leef, maar ik ben wel heel bang nu en voorzichtig.
END <donderdag 1 februari 2024, 13:00 middag>
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2024, 01:13   #90
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

die poolse maffia homohaters bende dreigen nu mijn woning binnen te vallen ok en ze eisen dat ik hen dan alle vibrators en dildo's overhandig om mijn woning zo HOMOvrij te maken. Zij eisten dat ik stop met de HOMO Mode, HHM Kattenmode, en geen HOMO uitingen doe en geen HOMO Mannen thuis ontvang anders vallen zij binnen met moordteam he als HOMO Gestapo in Nederland. Veel andere homoseksuelen zijn al mishandeld en zelfs dood gemaakt ok en de politie discrimineert mij nu mbt aangifte doen.

Dus nu is de Kruistocht tegen openbare HOMOseksuelen begonnen in Nederland, mijn Holocaust is begonnen en ik ben alleen op de wereld nu. HEb bijna niemand meer ok. Alles is al dood in mijn leven in feite, en ik ben al jarenlang toch suicidaal, hier leven in een blank duivels land is suicidaal voor elke Untermensch van apenkleur denk ik nu. Veel zwarte mensapen lijden toch behoorlijk in KKK Apartheid Nederland.

zie onder wapens kopen in (Nazi) Duitsland is simpel:


==========================
https://www.youtube.com/watch?v=FITFiIVAq7s


Bizar! Deze wapens koop je net over de Duitse grens
De Telegraaf

573K abonnees












429.572 weergaven 29 jan 2024 #TELEGRAAF
Stroomstootwapens, pepperspray en alarmpistolen die niet van echte vuurwapens te onderscheiden zijn. In Nederland zijn deze wapens verboden, maar op slechts twee kilometer over de grens in Duitsland is het allemaal te koop. Verslaggever Wilson Boldewijn nam een kijkje in een wapenwinkel die populair is onder Nederlanders. Abonneer je hier gratis: http://bit.ly/AbonneerTelegraaf

Bij De Telegraaf vind je het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Je krijgt alles te weten op het gebied van entertainment, misdaad, geld, verkeer en royalty. Ook delen wij de meest opmerkelijke video's die je niet gemist moet hebben. Wil je meer (exclusieve) video's? Meld je dan hier aan voor onze video-nieuwsbrief: https://telegraaf.nl/videoupdate

Bekijk voor al het laatste sportnieuws het kanaal van Telesport: / @telesport300

Meer van De Telegraaf? Volg ons op:
Website: https://www.telegraaf.nl/
Facebook: / telegraaf
Instagram: / telegraaf.nl
Twitter: / telegraaf

#TELEGRAAF
Transcript


@wesso1
@wesso1
10 dagen geleden
Het is toch van de gekke dat mijn vrouw, die met het openbaar vervoer reist en vaak 's avonds werkt, zich wel mag verdedigen met een schuimende spray met een aangename geur, maar zodra ze pepperspray bij zich heeft, als een crimineel wordt beschouwd.
391
@DJKLIBRA
@DJKLIBRA
10 dagen geleden
Meneer Van Driel is een uitstekende deskundige om voor de camera te zien. Nuchter, duidelijk. Top gedaan zo.
36
@Romin.777
@Romin.777
10 dagen geleden
Wat een mooie uitspraak.
Nederland is een apart volk, als hij het mooi vind koopt hij het.
Juist.
51
@tomfordbeauty8350
@tomfordbeauty8350
10 dagen geleden
Pepperspray categorie handgranaat ???? Lekker bezig Nederland HAHAHA
41
@wikevo
@wikevo
10 dagen geleden
Criminelen hebben wel wapens, naar mijn gevoel komen er een hoop mee weg. Ik vind dat je gewoon het recht moet hebben om je te verdedigen. Het is wel zo hoe meer wapens hoe meer ellende. Er moet wel verschil zijn tussen een dader en een slachtoffer, een dader moet gewoon keihard gestraft worden en een slachtoffer daar moet wel heel goed naar gekeken worden, maar als blijkt dat het pure zelfverdediging was dan moet dat gewoon kunnen. (Mijn persoonlijke mening)
307



https://www.youtube.com/watch?v=FITFiIVAq7s
==============================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2024, 00:13   #91
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard

=================================
Even nog Sid Lukassen aanvallen en uitdagen, lekker provoceren dit ventje
https://www.facebook.com/sidlukkassen

Sid Lukkassen promoot zijn boek: Huis van de MUze, ik val hem aan, kijken hoe hij reageert ok, provocatie is toch leukste om als schrijver en vrijdenker verder te groeien.

·
Dank Linda van Giezen
(LInda vn giezen geeft sid lukassen geil, Erotisch knuffeltje in zijn balletjes)

------------------------------
mijn reactie als Untermensch van apenkleur


Waldo Wieroe Phagalwa
haha haha miaauw miaauw namastiaauw gemanifesteerde ATma, Nano God Sid Lukkassen, // 1) wat is de probleemstelling of these in jouw boekje Sid Lukkassen?? Ik ben ook soort koelieschrijver, NIET Blank, NIET Arisch, ok ben patient schizofreen, dus lager dan jou ok, en je kan mij nu blokkeren maar ik vind jou wel ok elders. // 2) Wat wil jij nou oplossen in deze produktie van jou?? Wat is je boodschap of wil je gewoon zweverig academisch leuteren om HOOGgeleerd te spelen met je HOGE KASTE drs titeltje?? // 3) Kan jij tegen harde feedback vanuit de hardere, wredere, moorddadige Untermenschen Surikoelie apenwereld waar ik vandaan kom?? // 4) Waarschuwing: blokkeer mij hier niet, anders kan ik je zeker vinden elders. Als je mij nu blokkeert dan ben jij gewoon NULKommanul schrijver en geen vrijdenker, je kan je dr titel dan gewoon door de WC spoelen als lafaard. // 5) Nu is harde Derde Wereldoorlog begonnen en kijk maar uit, die WOIII is al in Europa losgebarsten en het geweld is flink toegenomen, overal religieuze radicalisering en Nationaal georganiseerde, gewelddadige HOMOHAAT bendes zijn aktief, zelf aan den lijve nu ondervonden ok. // 6) Dus voor mij is de HOLOCAUST nu begonnen, zie hier ok link, aub reageren: // https://forum.politics.be/showthread.php?t=270692
Ik ben nu door HOMOHATERS bende bedreigd met dood, - Politics.be
FORUM.POLITICS.BE
Ik ben nu door HOMOHATERS bende bedreigd met dood, - Politics.be
Ik ben nu door HOMOHATERS bende bedreigd met dood, - Politics.be

1 min Beantwoorden Voorbeeld verwijderen ( week 7, zaterdag 17 februari 2024, om 00:07 uur AM nacht )


*(Ach Sid Lukkassen zal mij nu lafhartig blokkeren op facebook, dom ventje is hij, maar ik krijg hem nog wel online binnenkort. Hij heeft hardere lesje nodig.)


https://www.facebook.com/sidlukkassen

====================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2024, 00:29   #92
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

zie je wel, facebook is een complot tegen de mensheid ok, kijk hier he, HOMOHATERS groep van ZWARTE AFrikanen
Facebook heeft heel veel vernietigd in onze gewone maatschappij en verder geradicaliseerd ok, ik moet eea verder gaan onderzoeken en facebook aanvallen.
Ook overal nu religieuze HAAT, voelbaar en pijnlijk.

===============================

https://www.facebook.com/groups/1578...roup&ref=notif


Black Power Rebels Return!!
Groep (Privé)
·
4,2 d. leden

Over deze groep
This group is for ALL Pro Blacks from different factions & religions coming together for full Liberation and Black Power... WE DO NOT SUPPORT HOMOSEXUALITY OR THEIR AGENDA. Minder weergeven
Privé
Alleen leden kunnen zien wie lid is van de groep en bekijken wat de leden plaatsen.
Zichtbaar
Iedereen kan deze groep vinden.
Geschiedenis
Groep gemaakt op 18 mei 2015.
Tags
• Gezin en ouderschap

https://www.facebook.com/groups/1578...roup&ref=notif
=================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2024, 01:47   #93
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

zie punt 6) onderin he, de OORLOG tegen het hele landelijke HOMOHATERS maffia netwerk heb ik nu dus overleefd, maar het zal doorgaan en pas in juni of dec als ik dan nog leef kan ik eea zeker stellen of ik wel of niet gewonnen heb van hele zware criminelen en homohaters ok incl zwaarbewapende POOLSE HOMOHATERS maffia. Deel van de tel rec zal ik binnenkort openbaar maken op mijn youtube channel.

Elke burger in Nederland moet het recht krijgen om zware ZELFVERDEDIGINGS wapens te bezitten thuis en gevechtsklaar openbaar te bezitten, doch het moeten NIET dodelijke wapens zijn. Ik moet de Politie vakbond ACP, hierover toch eea verzoeken openbaar denk ik.



==================================




---------- Oorspronkelijk Bericht ----------
Van: waldo d <
Aan: "[email protected]" >
Datum: 28-02-2024 01:31 CET
Onderwerp: Blank houden Nederland en Belgie in grondwet vastleggen (theorie research)




Miaauw miaauw namastiaauw gemanifesteerde Atma, Micro Nano Godheid, Thomas CC,


1) Druk met woning schoonmaken en herinrichten, al drie weken bezig, had schouderpijn en voeten deden ook pijn, echt ouderdom.


2) boekserie 1, 2 en 3 v Toekomst Droomplan Switie Sranang moet ik binnen 4 weken afwerken en deel 1 in sale zetten, dus nu toch doorwerken, is al bijna af, 90 % af, 500 pag totaal, echt unieke produktie, hele syntax en schrijfstijl zijn toch nieuw denk ik.


3) Schrijven is toch mijn zelftherapie nu als patient schizofreen ok, ik ben niet stabiel meer, veel depressies, suicidale stemmen en eenzaamheid,?* nu moet ik toch doorschrijven, ook al gaat het over sombere en suicidale thema's, ?* mijn leven is echt lijden in feite en ik heb veel beperkingen nu.


4) U zou zelf iets nieuws moeten proberen ok, een idee voor U: Ga beeldhouwen met hout, ikzelf wil dit ook doen, en ik wil mijn SciFI AI Cyborg?* hindoe hoertjes beeldhouwen voor de fun. ?*?* Hindoes gaan mij nog levend begraven hierom.


5) NIET teveel alcohol drinken he, bel mij, ik wil uw hele ECH theorie echt toepassen in Shri Rama ka Desh dus ik moet u hierover interviewen voor de camera evt. of Ik kan u via email hierover interviewen en dit komt dan in deel 4 of deel 5.?*?* Uw geesteswerk moet in de praktijk draaien voordat Uw Atma u als hsijn produktie en?* koolstofkleed dus zal deleten, zo werkt dit in het klassieke Hindoeisme en Vedische religie van lang geleden, en het harde metafysica wat ik hier schrijf.?*


hou u taai en bel mij voor afspraak aub,


mijn nieuwe metafysica auteursnaam is dus:


Waldo & Wieroe (RIP) & Co


ps
6) Ik heb zo te zien de hele OORLOG nu gewonnen van ruim 7 criminele HOMOHATERS bendes en ook ivm mijn erfenis drama, maar pas in juni of dec 2024 kan ik dit met echte 100 % zekerheid stellen, als ik dan nog leef ok.?*?* Gevaarlijke zaak, al 7 slachtoffers ok, twee in rolstoel, 1 nu in IC ziekenhuis amsterdam bijlmer, dec 2023?* is eentje zelfs vermoord.?*?* NIET mijn schuld, ik ben pacifist, schrijver en VRIJdenker, de minuscule?* pennekogels zijn mijn munitie op scherp en de pen is mijn volautomatische, doorgeladen machine geweer.?* ?*


7) zie onder, dit thema is dus mijn private research en hoofddoel in feite ok en ik schrijf het ook doodgewoon op, ben transparant en heel erg exact,?* geef aub uw mening hierover, want ik weet niet hoe experts mijn hele complexe harde metafysica en harde fysica?* theorie gaan beoordelen mbt Germaniland als hoogste ideaal he van Wieroe ( R.I.P. 09.09.2022 ): de Totalitaire Duizendjarige Arische Katten Natie.?*



===============================
https://forum.politics.be/showthread.php?t=269325


Blank houden Nederland en Belgie in grondwet vastleggen (theorie research)
onderwerp
Blank houden Nederland en Belgie in grondwet vastleggen (theorie research)


Analyse
1) IK zat net te denken ok, stel nou dit:
op VreedzaMe en via democratische meerderheidsbesluit wordt dus ingehamerd om de grondwet van Nederland en Belgie zodanig te veranderen dat het parlement en kabinet altijd moeten toetsen of het Blanke Meerderheids Naties blijven, mn inzake immigratie en migratie problematiek van NIET blanke mensaap soorten



====================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2024, 23:23   #94
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard HHM Kattenmode, geleerd van Wieroe (RIP 09.09.2022)

dit is interessant ok

Maar ik heb toch zo te zien de Eerste rondes van de STRIJD met de ruim vijf HOMOHATERS maffia bendes na ruim 7 maanden dus echt overleefd zonder kleerscheuren.
Nu eventjes vuurstilte, staakt het vuren, ze belden mij al tien dagen niet meer zo te zien. Toch uitkijken he overal buiten de deur nu, ze kunnen mij opeens overvallen he in mijn buurt, en mij opwachten he of stiekem volgen en beloeren. Stilte voor de storm nu, en ik voel mij toch niet veilig meer.

Politie aangifte met proces verbaal moet ik nog verzoeken aan de Delftsche Politie korps en wel schriftelijk omdat de politie al tien keer weigerde om een aangifte afspraak te maken, dus zij discrimineren mij nu behoorlijk. Dit kan eindigen nu in mijn dood ok of dat ik halfdood eindig op IC ziekenhuis en dan uit eenzaamheid binnen 12 maanden maar moet tekenen voor een finale euthanasie behandeling om verder dodelijk eenzaam lijden en uitzichtloosheid in een rolstoel te voorkomen. Heel veel doodzieke, bedlegerige mensen kiezen voor euthanasie om het dodelijk eenzaam LIJDEN in vergetelheid en Sociaal DOOD zijn niet meer te moeten doorstaan, elke dag opnieuw, dus dan maar liever gelijk DOOD gaan en ervoor tekenen. Ik begrijp dit omdat ik dit zelf meemaakten jarenlang, vroeger ook als semi illegaal, doodziek, suicidaal depressief, eenzaam, op sterven na psychisch gewoon dood, periode 1992 tot rond eind 1995.

Ja zie onder, HOMOSeksualiteit is toch iets dat hoort tot seksuele determinisme en ik heb het zelf meegemaakt als bottom HOMOmeid vroeger met ruim 30 sterke, potente, blanke, top homo/ bi mannen en ok het was toch beter dan een geslaagde zelfmoord en een leuke, verlossende seksuele verruiming.


========================================
https://www.out.tv/nieuws/homoseks-t...=65e0fff740cc4

29 Feb 2024


Homoseks tussen bultrugwalvissen waargenomen
Na talloze nieuwtjes over homoseksuele pinguïnkoppels is er opnieuw een dier waargenomen dat homoseksueel gedrag vertoont: de bultrugwalvis. Voor de kust van Hawaii zijn beelden van twee parende mannetjeswalvissen gemaakt.
Twitter Icon
Facebook Icon
Deel dit artikel

De beeldregistratie van de parende walvissen is de eerste keer dat er überhaupt seksuele handelingen van bultrugwalvissen zijn waargenomen. Het is bovendien zeldzaam dat onderzoekers de penis van een bultrugmannetje hebben waargenomen: het geslachtsdeel van meer dan een meter lang komt nauwelijks naar buiten, enkel tijdens het urineren en seks.

Een van de walvissen hield de ander met zijn vinnen op de juiste plaats, waarna hij hem kon penetreren. Volgens de onderzoekers zag de gepenetreerde walvis er een stuk zwakker uit dan andere. Hij was "uitgemergeld" en zat onder de walvisluizen.

Stephanie Stack, walvisonderzoeker bij de Pacific Whale Foundation en hoofdauteur van het nieuwe artikel, zegt tegen the Guardian: "Deze ontdekking zet onze kennis over het gedrag van bultruggen op z'n kop. Hoewel we de complexe sociale structuren van deze ongelooflijke wezens al lang onderkennen, is het voor de eerste keer getuige zijn van de paring van twee mannelijke walvissen: een unieke en opmerkelijke gebeurtenis.”

De onderzoekers speculeren dat homoseksueel gedrag bij bultruggen onderdeel kan zijn van het oefenen van seks of van het uitoefenen van dominantie ten opzichte van soortgenoten. Van andere zeezoogdieren, waaronder dolfijnen en orka's, is al langer bekend dat ze homoseksueel gedrag kunnen vertonen.
Twitter Icon
Facebook Icon
Deel dit artikel




https://www.out.tv/nieuws/homoseks-t...=65e0fff740cc4
=========================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2024, 23:45   #95
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

============================================
[BEGIN] Delft, < donderdag 28 maart 2024, rond 23:35 uur avond >
Morgen werd ik speciaal uitgenodigd om naar Den Haag te komen, ivm een of andere paasbrunch van een hindoestaanse stichting, maar nu pas besef ik dat dit een val is van de HOMOHATERS Maffia bendes om mij daar bij de Weimarstraat aan te vallen, en te ontvoeren en daarna echt dood te maken. Dus ik ga morgen lekker niet. Echt gevaarlijk spel, hoe die moordenaar mij belde en zat te paaien om naar de boylestraat te gaan in Den Haag.
Dus deze hele OORLOG tegen de Poolse HOMOHATERS maffia heb ik nog lang niet gewonnen en ze loeren op mij om mij af te schieten of zwaar te mishandelen. De Politie Delft weigerde om een aangifte afspraak te maken, en ik moet hen nu vorderen via een verzoek brief. Dit is echte Rassendiscriminatie nu van deze Politie en ik zal het de Politie toch duidelijk moeten maken, met ultimatum 14 dagen.
Nu zal deze eenzame, bittere OORLOG doorgaan tot het bittere eind, DOOD is DOOD. De produktie van het boek hierover zal ik morgen starten.
[END] < donderdag 28 maart 2024, rond 23:45 uur avond >

================================================== ======
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2024, 20:20   #96
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

moet het boek over mijn discriminatie drama snel ontwikkelen
nederland zal in chaos raken als de buitenlanders een meerderheid worden en de blanke hollanders een etnische minderheid zijn, alles zal criminaliseren en dit proces maak ik nu mee. De Politie heeft het opgegeven en pleegt obstructie dus de hele rechtsstaat in Nederland functioneert nu op halve kracht of zelfs minder. Maffia krijgt nu de macht en ik maak dit nu echt aan den lijve mee. Hoe dit nu verder moet weet ik niet, maar kans is nu groot dat ik dit jaar dood gemaakt kan worden door die maffia bendes die mij al 8 maanden met dood bedreigen. Dus elke dag overal goed uitkijken en mij niet laten verrassen op straat, alle hoeken in de gaten houden dus, en als ik iets verdachts of bedreigend zie is hard wegrennen het allerbeste als eerste angstreactie om het risico op een moord aanval dus tot absoluut NUL procent te reduceren en dit heb ik al meerdere malen maar toegepast op straat. Bij twijfel ook hard weggerend naar een veilige plek en schuilhouden. Mij dus niet laten verrassen op straat door deze HOMOHATERS maffia, en ik heb geen keus meer over, angst is nu mijn hele leven geworden.

Als ik toch mishandeld zou worden dan zal ik helemaal eenzaam en alleen in een ziekenhuis liggen, misschien maandenlang en er ik zal bijna niemand op bezoek krijgen en het alleen moeten uitvechten om te herstellen en te revalideren of toch euthanasie aanvragen en de DOOD opzoeken. Na de DOOD is mijn lijdensweg voorbij, alle minderwaardigheid is dan ook voorbij, niemand zal mij dan nog kunnen bedreigen of haten, en in die eeuwige leegte van het NIET meer bestaan zal ik eeuwig gevangen zitten in het NIETSzijn. Ja, er is echt NIETS meer over na dit bestaan, eeuwige leegte, geen hoop, oneindige lege werelden om je heen waar er niets meer is, niet eens de TIJD (KALA) bestaat er.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2024, 22:08   #97
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

dus die gasten zijn u al 8 maand met de dood aan het bedreigen, en die hebben nog altijd niks gedaan.

Veel beloven en weinig geven, doet de zot in vreugde leven zeker, ...

allee niet dat ze dat moeten doen he, maar als er aan mij ene 8 maand gaat zeggen dat hij mij gaat omleggen, heeft m toch wel echt te lang gewacht, dan wacht ik op hem ipv hij op mij.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2024, 13:42   #98
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
dus die gasten zijn u al 8 maand met de dood aan het bedreigen, en die hebben nog altijd niks gedaan.

Veel beloven en weinig geven, doet de zot in vreugde leven zeker, ...

allee niet dat ze dat moeten doen he, maar als er aan mij ene 8 maand gaat zeggen dat hij mij gaat omleggen, heeft m toch wel echt te lang gewacht, dan wacht ik op hem ipv hij op mij.

[BEGIN], Delft < woensdag 10 april 2024, 14:25 uur middag > zonnig, warm, 3/14 Maan, Binnen 22 C, Buiten 17 C.

MIaauw miaauw namastiaauw gemanifesteerde Atma, in een vergankelijke Koolwaterstof KLEED Herr Flick,

01) Een kontakt van mij uit INdia heeft bemiddeld en de moord op mij toch voorkomen, wel moet ik mij nu houden aan hun anti homo regels: 1) GEEN HOMO kleding dragen openbaar, 2) GEEN HOMO uitingen openbaar, 3) GEEN HOMO kontakten met mannen, 4) GEEN HOMOseks thuis praktizeren.

02) Nu is eea dus afgesproken en deze Poolse HOMOHATERS maffia gang luistert mijn telefoon, email en whatsapp af en hun mannetjes komen regelmatig bij mij in de flat kijken om mij te observeren en bij bezoek maken zij foto's denk ik.

03) De Politie Haaglanden heeft vandaag opnieuw aangifte afspraak geweigerd en discrimineert mij nu duidelijk. Ook de aangifte afspraak bij de Politie Delft inzake stalking en HOMO discriminatie jegens mij van ruim 30 personen is keihard geweigerd al die 8 maanden en vandaag opnieuw dus ik ben nu officieel Politiek Gevangene in het Arische Koninkrijk der Nederlanden en vogelvrij, moet het alleen verder nu uitvechten tot dood of zware mishandeling ok. Ik ben wel bang nu en moet elke dag uitkijken buiten, niet te vaak buiten Delft gaan en niet in HOMO Kleding buiten gaan.

04) Nederland is nu geradicaliseerd ok, Derde Wereldoorlog van POETIN is nu ook in heel Europa losgebarsten en er komt een flinke verharding aan met veel burgerlijke onrust en straatgeweld komende drie jaar. De burgeroorlog is al begonnen en zo wil POETIN heel Europa in een bloedbad veranderen.

05) Ik moet dit nu verder uitvechten tot de DOOD dan maar. Nu even eea afgesproken dankzij mijn bemiddelaar uit India dus de Poolse HOMOhaters maffia wil mij nu niet acuut afschieten, en zij waren dit al tien keer van plan ok dus ik ben aan de dood ontsnapt nu, dankzij de bemiddelaar uit India die een fan van mij is.

06) Ik ga het boek hierover deze week in produktie nemen, totdat de HOMOHAAT OORLOG echt helemaal gewonnen is en voorgoed voorbij tegen deze zwaar bewapende Poolse HOMOHATERS Maffia, die landelijk opereert en veel macht heeft. Nu is Nederland een echte Maffia natie geworden, flink gecriminaliseert ok. NO JOKE. Heel veel slachtoffers en de Politie pleegt formele obstructie dus de Rechtsstaat is TER Ziele nu.

07) Voor mij is de HOMO/ Gammafiele Holocaust nu begonnen ok, en ik ben vogelvrij verklaard, als NIET Blanke en NIET Arier in Blank/ Arisch Nederland. Ik moet het uitvechten nu alleen tot de DOOD en ben heel voorzichtig buiten de deur, omdat ook de landelijke Ghanese Neger Kannibalen bende mij nu beloerd en op wil eten ok. Zij zitten gelukkig in Zuid Nederland maar hun mannetjes rijden elke dag langs mijn flat om mijn woonflat te observeren. Zij loeren op mij dus dit kan mijn echte DOOD worden dit jaar in 2024, moet goed uitkijken nu buiten de deur en als een bruine, Indiase Koelierat rondhollen van boom tot boom.

[END], Delft < woensdag 10 april 2024, 14:45 uur middag > zonnig, warm, 3/14 Maan, Binnen 22 C, Buiten 17 C.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2024, 23:20   #99
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard

misschien nu meteen he de produktie file van mijn boek over deze EENZAME HOLOCAUST openen ok, want eind december 2024 is de kans heel groot dat ik DOOD zal zijn.

zie onder andere topic, case huidige aktieve OORLOGS Fronten tegen diverse HOMOHATERS, maffia bendes:



============================


https://forum.politics.be/showthread...9#post10342239

Ga terug Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Deze pagina opnieuw laden Waarom heeft GOD mij niet als hogere blanke man gemaakt??


Vandaag,(dinsdag 16 april 2024 om 00:12 AM nacht) reactie nr #118
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.579

-------------------------
Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Citaat:

De basis voor stabiliteit, rust, overzicht en zelfs zelfvertrouwen is een goede, geaarde houding. Als je fysiek geaard bent, geeft dat een stabiele persoonlijkheid.?*Lichaam en geest kennen een cybernetische werking (wederzijdse beïnvloeding). Een onzeker gevoel geeft vaak een letterlijk wankele houding.20 feb 2018 - einde citaat.

Als je het mij vraagt ...
Een goede lichaamshouding is de eerste vereiste voor het ontwikkelen van een gezonde geest. Wekelijks zwemmen en fitness, en rechtop staan en lopen, af en toe met anderen. De geest volgt vanzelf, zonder ingewikkelde theorieën.
================
Ja JOh Piero, jij als HOGERE Blanke Ubermensch van Kali Yuga hebt makkelijk praten nu,

dit zonet op whatsapp gemaild naar blanke SS kennis ok, neonazi, antisemiet is hij in feite, HIJ haat JODEN, woont in den haag, beetje White Trash ventje, obesitas patient, asperger syndroom op autisme spectrum, 53 jaar, sociaal isolement, kontakt gestoord type, vlucht gedrag, echte zielepoot is hij:


==================

[15-4-2024 23:36] : kan jij nog kutje naaien? lang geleden he??
[15-4-2024 23:37] : =============
[15-4-2024 23:37] : Jij begrijpt niet dat ik met mijn minderwaardige bruine Surikoelie apenkleur lager sta dan elke lichtkleurige man in nederland.
[15-4-2024 23:38] : ik heb GEEN ir titel ok dus ik sta lager en ben minderwaardiger dan elke BLANKE man wereldwijd, ok kut wereld is dit nu, harde Eurocentrische Rassenhierarchie, ook in Afrika en India is dit zo.
[15-4-2024 23:39] : Blank zijn is HOGER omdat Blankzijn iets HOGERs is, wil
van Adolf Hitler, en hitler never dies...…….
[15-4-2024 23:40] : Ik moet TU Delft nog verzoeken ok om die BSC titel toe te kennen. Dit regelen komende week.
[15-4-2024 23:42] : Rassenoorlogen zijn natuurlijke processen ok Aart en biologisch noodzakelijk en normaal en gezond voor de erbij betrokken PV RASSEN. KLinkt raar, maar het is fucking WAAR.
[15-4-2024 23:42] : ===========================

====================


Nu ben ik ietsje stabieler dan 24 maanden geleden ok, mijn nieuwe PV 3D Programma en neuronische constitutie werkt nu echt optimaler, medicatie nodig, orap 4 mg, driemaal per week, weinig energie, vaak wil ik gewoon DOOD gaan nu.

zinloosheid van het leven, nu wel mijn Holocaust begonnen tot DOOD ok Piero, NO JOKE, deze OORLOGS FRONTEN zijn nu aktief:

01) De Poolse Maffia HOMOHATERS Bende, nationaal paramilitaire units die elk moment kunnen uitrukken, sedert eind september 2023 sta ik op hun DODENLIJST.

02) Ghanese Neger Kannibalen bende, landelijk, honderden of zelfs duizenden leden in VOODOO en Winti netwerken tot Duitsland en rest Europa, doen aan orgaanhandel, en eten hun slachtoffers helemaal op, sedert dec 2023 sta ik op hun DODENLIJST. Zij zijn dagelijkse acute gevaar nu voor mij, en hun mannetjes zijn ook in Delft aktief, en zij hebben alle info over mij van de Poolse maffia ontvangen met updates via email.

03) Diverse Hindoestaanse bendes loeren op mij, stalken mij, bedreigen met dood telefonisch, al ruim 10 maanden.

04) Vele religieuze organisaties hebben kernleden die meewerken in dit Poolse HOMOHATERS Netwerk en zij ontvangen de updates over mij van deze Poolse maffia via email, mijn dossier heeft zelfs een dossier nummer ok. Dit oorlogsfront is niet Acuut Dodelijk op dit moment maar het kan elke dag dodelijk worden voor mij. Constante dreiging met dreigtelefoontjes van gewelddadige HOMOHATENDE Moslims, Hindoes, Christenen, Joden, Jehovah Getuigen, diverse sekten belden mij ook, enz enz.

05) Dit is KUT nu: zekere Tjebe is nu als winti priester en schrijver boek Winti dus rijk geworden en hij wil mijn teksten over Suriname nu stelen en in zijn boek over 'Een nieuw Suriname' dus publiceren met moederdag as, 12 mei, en hij is zo brutaal nu om mij dus van plagiaat te beschuldigen, met zijn team van juristen die nu gereed staan om mij dus voor de rechter te slepen als zijn boek is gepubliceerd. What the FUCK??? KUT zaak. Tjebee is HOMOHATER, belde mij met bedreigingen sedert nov 2023, hij heeft mij keihard nu verzekerd dat hij hele Surizwarten gemeenschap tegen mij zal ophitsen om mij te laten mishandelen en in rolstoel te meppen. Acute dreiging nu met zware mishandeling ok en mogelijke DOOD.

06) Nieuwste OORLOGSFRONT: heden vanmorgen belde surineger man uit Rotterdam voor tweede keer, dreigde mij te mishandelen en dood te schoppen als ik mijn boek over suriname zal publiceren. Vreemdste is dat hij zijn naam, adres en postcode verstrekte via een anonieme telefoonlijn, en hij zei dat mijn familie hem heeft betaald om mij nu zo met dood te bedreigen. Acute dreiging met zware mishandeling en mogelijke doodslag.

===================
Dus ok nu ZES Aktieve OORLOGS fronten, die lopen elke dag, Mijn Eenzame HOLOCAUST is nu dus keihard begonnen, tot de DOOD, of ik levend zal zijn en gezond op 31 december 2024 is heel erg onzeker, grote kans dat ik eind dit jaar echt DOOD zal zijn. Voel mij nu KUT, moet overgaan tot de Ratten Strategie om te Overleven, elke vieszwarte, raszuivere Hollandse straatrat leeft ook in een toestand van een Continue Holocaust, en elke seconde buiten het veilige diepe rattenhol is levensgevaarlijk, dus snel wegrennen bij het minste gevaar om de kans op overleven te maximaliseren. hahha haha ja zo leef ik nu echt, de raszuivere Oerhollandse Ratten zijn nu mijn goeroes geworden.

=================
NOOT aan Piero:

De Politie heeft al tien maanden elke aangifte afspraak geweigerd inzake mijn doodsbedreigingen door al deze maffia HOMOHATERS bendes. Dus het is pure discriminatie nu en uitsluiting, en ik weet niet hoe dit zal eindigen. Passief afwachten tot zij mij dood hebben geslagen is zinloos en laf.

_________________
Kritisch Podium Dewanand
-------------------------

https://forum.politics.be/showthread...9#post10342239
===============================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2024, 22:47   #100
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

==================== REF oorlog nu tegen zes bendes, zes oorlogsfronten aktief nu, hier vanmiddag ok:

topic:
Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Deze pagina opnieuw laden Blank houden Nederland en Belgie in grondwet vastleggen (theorie research)
https://forum.politics.be/showthread...8#post10345538

==========================
Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld
Ja joh, Daarom moet Nederland toch kiezen voor NEXIT denk ik nu

Europese Unie is anti Blanke RAS, dus ze plegen RASverraad nu en het blanke europese RAS en VOLK moet nu keihard terug vechten, want dat is nu PLICHT jegens hun eigen Hollandse Dharti Maata ea landen intern, dus nu moet de Derde Wereldoorlog ook in heel Europa losbarsten en een Moderne, NIET anti semitische, en POST HITLER Europa zou geen slecht idee zijn??

VOL=VOL

NU hard zijn is beste, zachte heelmeesters maken stinkende LINKSE Wonden..... (IK ben in middag bedreigd met dood door twee surinegers die mij al maandenlang stalken en bedreigen ok, ben het zat, politie wil niets doen, bang voor die machtige, grootgeschapen surinegers he. Nederland is al KLEIN Afrika nu denk ik. )


============== MOOI Premier Rishi Sunak heeft RESPEKT voor de inheemse Blanke Britten als HOGER RAS van Kali Yuga en hij zal de beste premier worden voor UK die er ooit bestond. Hij is PRO White RACE en ik geef hem gelijk mbt dit:


De Britse premier Rishi Sunak beloofde binnen twaalf weken de eerste asielzoekers terug te gaan sturen.

===============================

https://www.nu.nl/buitenland/6310103...ar-rwanda.html


Brits parlement keurt plan goed om asielzoekers uit te zetten naar Rwanda
Door onze nieuwsredactie
23 apr 2024 om 02:36 Update: 6 uur geleden
1.8K reacties
De controversiële plannen van de Britse regering om asielzoekers naar Rwanda te deporteren zijn goedgekeurd door het Britse parlement. Er is veel kritiek op het plan, vooral omdat Rwanda het niet zo nauw neemt met de mensenrechten.

De wet werd aangenomen na een lang debat dat tot diep in de nacht duurde. De verwachting is dat koning Charles de wet op korte termijn bekrachtigt.

============================

NOOT nu is het oorlog tot dood dus tegen al die bendes ok
Politie kan niets doen denk ik en wil niets doen meer voor mij.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be