Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Wie gaat waar naar een "0110" concert ?
Ik ga naar Brussel 5 7,35%
Ik ga naar Antwerpen 15 22,06%
Ik ga naar Gent 6 8,82%
Ik ga helemaal niet 42 61,76%
Aantal stemmers: 68. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 juli 2006, 21:51   #41
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik vind dit een zwakke manier om het VB te bestrijden. Men zou misschien eens moeten beginnen met beter te besturen,dat zou al een betere stap zijn om het VB te bestrijden
Inderdaad, is de énige (democratische) manier om het VB te verslaan.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
politiek België lijkt meer op een inktvis met veel grabbelende armen in de staatskas en inkt spuitend omdat niemand het zou zien.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 21:56   #42
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Antwerpen. Ik woon hier en bovendien is dit evenement in deze stad harder nodig dan elders. De affiche mag er ook zijn (dEUS, Admiral Freebee), al is die van Gent net iets beter (Sioen, Gorki, Pieter-Jan de Smet, X!nk).
Wie of wat is Sioen eigenlijk? Genre?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
politiek België lijkt meer op een inktvis met veel grabbelende armen in de staatskas en inkt spuitend omdat niemand het zou zien.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 21:58   #43
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Haar website laat een andere klok luiden 8)

LAURA LYNN TE GAST OP 'CONCERT VOOR VERDRAAGZAAMHEID'
Naast Clouseau, Axelle Red, Will Tura en Helmut Lotti en vele anderen zal ook schlagerkoning Laura Lynn op zondag 1 oktober haar medewerking verlenen aan het gratis concert voor verdraagzaamheid.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
politiek België lijkt meer op een inktvis met veel grabbelende armen in de staatskas en inkt spuitend omdat niemand het zou zien.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 22:16   #44
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Het zijn artiesten, artiesten besturen geen land dus. Blijkbaar zijn deze artiesten tevreden met het huidige bestuur.

Ooit wel eens bij stil gestaan dat er maar amper 1 miljoen vlamingen niet tevreden is het met het huidige bestuur? Als het u niet aanstaat met de resterende 5 miljoen vlamingen samen te wonen dan staat niets u in de weg om te verhuizen naar een land met een beter bestuur.
hoeveel van die 6 miljoen vlamingen gaan er eigenlijk stemmen?Ooit wel eens over nagedacht?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 22:22   #45
damned
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 9 juni 2006
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
hoeveel van die 6 miljoen vlamingen gaan er eigenlijk stemmen?Ooit wel eens over nagedacht?
ik ga in elk geval naar antwerpen,
en hoeveel mensen er gaan stemmen,
gezien de zetelverdelingen toch meer dan genoeg op het VB te bannen,

Dambed
damned is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 22:29   #46
Truder
Minister-President
 
Truder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 5.821
Stuur een bericht via MSN naar Truder
Standaard

Ik ga naar Antwerpen.
Gratis voor niks een concert en het zorgt er meteen voor dat het Vlaams Belang die laatste weken niet uit het nieuws zal te branden zijn. FDW zijn open brief was trouwens een mooie zet, hij weet wat voor reclame dit opbrengt.

Tom Barman, goeie bal man thx.

Laatst gewijzigd door Truder : 5 juli 2006 om 22:29.
Truder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 00:15   #47
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder Bekijk bericht
Ik ga naar Antwerpen.
Gratis voor niks een concert en het zorgt er meteen voor dat het Vlaams Belang die laatste weken niet uit het nieuws zal te branden zijn. FDW zijn open brief was trouwens een mooie zet, hij weet wat voor reclame dit opbrengt.

Tom Barman, goeie bal man thx.
Vergeet bij het toekomen of buitengaan niet de VRT reporter aan te klampen om jouw versie "non non, rien va changer" ten beste te geven.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 6 juli 2006 om 00:15.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 07:27   #48
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Mogen ze zelf nog uitmaken wat hun thema wordt of hebt u liever een totalitair regime dat uitstippeld wat de artiest zijn thema zal zijn
U wil beslissen welke thema's artiesten moeten bespelen? Zoiets kan alleen maar in een links hoofd opkomen. Tsssss.....
__________________
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 07:29   #49
Apocalyps
Minister
 
Apocalyps's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2005
Berichten: 3.697
Standaard

't is allemaal een beetje te ver voor mij.
__________________
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin.
Apocalyps is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 07:35   #50
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Als ik mij kan vrijmaken (wat wel zal lukken) ga ik alleszins naar Brussel.
Ik heb er lange tijd gewoond, en idd, Laura Lynn zien optreden zal op zijn minst een belevenis worden. En er is natuurlijk ook nog de grote Arno 8)
laura lynn, heeft een nieuwste hit : "ik ga er 1.000.000 bedriegen"

Will Tura ? "Vlaanderen mijn land" "Omdat ik Vlaming ben !" wat gaat die daar doen

Arno... hopelijk komt hij laat op en is hij normaal strontzat, dan is hij op zijn best
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 07:36   #51
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik vind dit een zwakke manier om het VB te bestrijden. Men zou misschien eens moeten beginnen met beter te besturen,dat zou al een betere stap zijn om het VB te bestrijden
Wat een weerzinwekkende gedachte is dat nu Duvel......

Daarvoor doet men toch niet aan politiek he...
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 07:37   #52
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik vind dit een zwakke manier om het VB te bestrijden. Men zou misschien eens moeten beginnen met beter te besturen,dat zou al een betere stap zijn om het VB te bestrijden
Proficiat ! Dit is er eentje om in te kaderen !
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 07:38   #53
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Antwerpen, voor Clouseau en vooral voor Lais.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 07:39   #54
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Misschien is dat eens een goed idee, dan lezen we tenminste niet telkens opnieuw hetzelfde stompzinnige gezeik over het complot van de islam tegen de bange bleekscheet.
is Tom Barman een islamiet een Cat Stevens in Vlaanderen
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 07:40   #55
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Haar website laat een andere klok luiden 8)

LAURA LYNN TE GAST OP 'CONCERT VOOR VERDRAAGZAAMHEID'
Naast Clouseau, Axelle Red, Will Tura en Helmut Lotti en vele anderen zal ook schlagerkoning Laura Lynn op zondag 1 oktober haar medewerking verlenen aan het gratis concert voor verdraagzaamheid.
Het management én de platenfirma van Laura Lynn benadrukken dat de organisatie schriftelijk de garantie heeft gegeven dat het gaat om een concert voor verdraagzaamheid met een non-politiek karakter.
Een paar maanden geleden - nog voor er sprake was van de zinloze moorden in Antwerpen - is het idee ontstaan om een concert voor verdraagzaamheid te organiseren.
Laura Lynn: "Natuurlijk sta ik achter het idee van zinvolle verdraagzaamheid. Net zoals bij iedereen hebben de zinloze moorden in Antwerpen, de moord op Joe Van Holsbeek en het drama op die antwerpse bus mij aangegrepen. Kijk, ik ben een eenvoudig vlaams meisje, ik put veel kracht uit m'n christelijke opvoeding en daaruit heb ik geleerd dat je je naaste moet liefhebben. Het is een eenvoudige boodschap en daarom sta ik achter initiatieven die dat steunen.
Maar meer moet je er niet achter zoeken, ik hou me niet bezig met politiek. Mijn fans komen uit alle lagen van de bevolking en ik respecteer ieders persoonlijke mening en overtuiging, iedereen moet doen wat hij denkt dat het beste is. Maar uiteindelijk zijn we allemaal gewoon mensen en dat mogen we nooit vergeten. Wat er de laatste tijd allemaal gebeurt is triestig en net als iedereen wil ik een betere wereld. Als artiesten op een muzikale manier een signaal kunnen geven met hun liedjes, dan is dat een goede zaak."
Een reactie op het feit dat Vlaams Belang voorzitter Filip Dewinter een open brief zal schrijven naar deelnemende artiesten wil Laura Lynn niet kwijt omdat ze vindt dat dat niks terzake doet. De zangeres zal ook geen verdere uitspraken doen over "0110" maar benadrukt nog eens dat zij de gedachte voor verdraagzaamheid ten volle ondersteunt.
Laura Lynn, de schlagerKONING..... LOL

Ze kan misschien de ave maria zingen ???
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 07:44   #56
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Haar website laat een andere klok luiden 8)

LAURA LYNN TE GAST OP 'CONCERT VOOR VERDRAAGZAAMHEID'
Naast Clouseau, Axelle Red, Will Tura en Helmut Lotti en vele anderen zal ook schlagerkoning Laura Lynn op zondag 1 oktober haar medewerking verlenen aan het gratis concert voor verdraagzaamheid.
Het management én de platenfirma van Laura Lynn benadrukken dat de organisatie schriftelijk de garantie heeft gegeven dat het gaat om een concert voor verdraagzaamheid met een non-politiek karakter.
Een paar maanden geleden - nog voor er sprake was van de zinloze moorden in Antwerpen - is het idee ontstaan om een concert voor verdraagzaamheid te organiseren.
Laura Lynn: "Natuurlijk sta ik achter het idee van zinvolle verdraagzaamheid. Net zoals bij iedereen hebben de zinloze moorden in Antwerpen, de moord op Joe Van Holsbeek en het drama op die antwerpse bus mij aangegrepen. Kijk, ik ben een eenvoudig vlaams meisje, ik put veel kracht uit m'n christelijke opvoeding en daaruit heb ik geleerd dat je je naaste moet liefhebben. Het is een eenvoudige boodschap en daarom sta ik achter initiatieven die dat steunen.
Maar meer moet je er niet achter zoeken, ik hou me niet bezig met politiek. Mijn fans komen uit alle lagen van de bevolking en ik respecteer ieders persoonlijke mening en overtuiging, iedereen moet doen wat hij denkt dat het beste is. Maar uiteindelijk zijn we allemaal gewoon mensen en dat mogen we nooit vergeten. Wat er de laatste tijd allemaal gebeurt is triestig en net als iedereen wil ik een betere wereld. Als artiesten op een muzikale manier een signaal kunnen geven met hun liedjes, dan is dat een goede zaak."
Een reactie op het feit dat Vlaams Belang voorzitter Filip Dewinter een open brief zal schrijven naar deelnemende artiesten wil Laura Lynn niet kwijt omdat ze vindt dat dat niks terzake doet. De zangeres zal ook geen verdere uitspraken doen over "0110" maar benadrukt nog eens dat zij de gedachte voor verdraagzaamheid ten volle ondersteunt.
we zullen Laura Lyyn en haar management een gratis kopie van de Knack bezorgen

of deze kopie per e-mail
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 07:49   #57
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Antwerpen, voor Clouseau en vooral voor Lais.
Clouseau treedt alleen op in 'tSportpaleis... "in 't lang" of "in 't rond" of "in 't dubbel..."

nu "in 't zwart" ?

Lais misschien in Bikini (60 jaar) of lingerie ? daar gaat volk naar komen kijken
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 6 juli 2006 om 07:49.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 08:44   #58
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
Clouseau treedt alleen op in 'tSportpaleis... "in 't lang" of "in 't rond" of "in 't dubbel..."

nu "in 't zwart" ?

Lais misschien in Bikini (60 jaar) of lingerie ? daar gaat volk naar komen kijken
hmm, lais in lingerie!!! dan kom ik zeker! maar dan wel alleen...
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 08:47   #59
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

http://www.standaard.be/Meningen/Pol...aspx?poll=3004

Citaat:
0110

Op 1 oktober treden allerlei Vlaamse topmuzikanten op voor verdraagzaamheid.

Zet zo'n happening de mensen aan het denken?

nee 67,61%

ja 32,39%

[Aantal stemmen : 812]
__________________
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 09:25   #60
Djiezes
Europees Commissaris
 
Djiezes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2005
Locatie: Kapellen
Berichten: 7.380
Standaard

Antwerpen! Voor Admiral Freebee, dEUS, Think of One en Laïs! Feest!
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be