Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 mei 2013, 17:48   #20601
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper Bekijk bericht
De wet op privacy zal dat wel voor u doen.
De burgers waar het over gaat passen niet bij veel wetten die voor onze eigen bevolking werden ingevoerd.
Men kan een tijdje doen alsof men dat niet weet of beseft, maar hoe lang nog?
Overschakelen op de shariawetten, maar wel voor die bevolking alleen, wij hebben daar niets mee te maken. Hun privacy zal daar gewaarborgd zijn.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2013, 17:53   #20602
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper Bekijk bericht
Jij wil natuurlijk de pers naar uw "zwart-wit" (ha!) denkbeeld transformeren.

Er een soort Vlaams Belang krantje van maken. Dat zou idd een probleem voor de democratie worden.
Zoals jij over "democratie" bezig bent zullen de nazi's het ook gedaan hebben, warschijnlijk. "Hun" democratie, en anders zat je in een kamp.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2013, 17:55   #20603
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper Bekijk bericht
Als ze het zogezegd toch zelf zeggen, waarom vraag je er dan achter?
Wat denk je dat je nu bewijst met je laatste stomme antwoorden?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2013, 17:57   #20604
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

http://www.nieuwsblad.be/article/det...30521_00591395

Echte belgen die dinero's eisen...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2013, 18:52   #20605
Carnivore
Staatssecretaris
 
Carnivore's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 augustus 2009
Berichten: 2.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
De toestand in zweden blijkt al niet veel beter te zijn dan bij ons, in Parijs, Rotterdam en eender welke west-europese stad...



http://xandernieuws.punt.nl/content/...-in-vlammen-op
Londen vergeten te noemen

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...uraanval.dhtml
__________________
Are we not savages innately destined to maim and kill?
blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible
our intelligence may progress at geometric rates
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2013, 20:43   #20606
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Hierop ook niet.
http://www.youtube.com/watch?v=v5APoTKEk9A

En hierop niet.
http://www.youtube.com/watch?v=qV8EgQkeor8

Ik post het dan ook maar gewoon, zonder commentaar.
Het eerste filmpje kan ik niet zien.

In het tweede filmpje vind ik eerlijk gezegd the lady in red too kind and not witty and sharp enough.

Als er zoiets ooit in mijn stad Leuven plaatsvindt, dan mag er van mij op die betoging iets serieus scheefgaan.

Ik zou bijvoorbeeld met onze trouwe honden daar een wandelingetje gaan maken. Een spontane geïmproviseerde 'dag van de hond zonder leiband'.

Valkeniers zijn uiteraard ook welkom voor een solidariteitsactie onder het motto: 'Birds'.

En onze Vlaamse boerenpaarden mogen ook niet ontbreken.

Nog iemand creatieve ideeën in het licht van de vrije meningsuiting?
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2013, 20:47   #20607
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Voor zo'n gevallen kunnen we gelukkig altijd terugvallen op LL.

http://www.liveleak.com/view?i=176_1364022789
Dat wil ik niet zien. Ik kan het me zo al voorstellen. En mijn haren staan al rechtop van het zien van het tweede filmpje.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2013, 21:10   #20608
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
Misschien wordt het tijd om een patroon te erkennen, een andere tactiek van islamfundamentalisten achter de coulissen die mensen aanzetten om geweld te plegen op individu's. Het is uiteindelijk een vorm van terreur die (bij dit voorval zeker) de angst erin wil pompen.

Bomaanslagen zijn namelijk , als je het bekijkt vanuit hun oogpunt, te abstract geworden.

Of was dit een reactie op de speech van Queen Elisabeth over immigratiewetten?

Het meest gevaarlijke van dit alles is, dat de mensen wennen aan het geweld zodat een heel publiek zich op den duur niet meer kan voorstellen wat normale, gunstige, constructieve levensomstandigheden zijn.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2013, 21:12   #20609
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Het meest gevaarlijke van dit alles is, dat de mensen wennen aan het geweld zodat een heel publiek zich op den duur niet meer kan voorstellen wat normale, gunstige, constructieve levensomstandigheden zijn.
Het meest gevaarlijke is volgens mij dat men de schuld van het islamgeweld gaat zoeken bij mensen die daar al jaaaren voor waarschuwen.

Want dat zijn haatzaaiers volgens de linkiwinkies.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 07:04   #20610
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...-om-tand.dhtml

Omdat het in hun land gebeurt...moet het in Londen ook kunnen?
Let ook op...hun land...zij voelen zich ook hier niet thuis...zij beschouwen ons niet als medeburger...zij voelen zich geen europeanen...maar ze zijn hier om te profiteren van de sociale zekerheid die ze hier krijgen. En wat doen ze...ze vermoorden, bestelen, mishandelen mensen van hier.
En men verwacht dat wij met hen willen samenleven? Echt niet.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 23 mei 2013 om 07:04.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 08:32   #20611
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...-om-tand.dhtml

Omdat het in hun land gebeurt...moet het in Londen ook kunnen?
Let ook op...hun land...zij voelen zich ook hier niet thuis...zij beschouwen ons niet als medeburger...zij voelen zich geen europeanen...maar ze zijn hier om te profiteren van de sociale zekerheid die ze hier krijgen. En wat doen ze...ze vermoorden, bestelen, mishandelen mensen van hier.
En men verwacht dat wij met hen willen samenleven? Echt niet.
Hij zei, in zijn land. Die lul is wel geboren in Londen en Christelijk opgevoed, nu na z'n bekering tot de Islam snijdt hij een soldaat in stukken en spreekt van 'in ons land' ergens in de moslim wereld.

Een godsdienst van zotten, hoeveel mensen moeten ze nu nog in stukken snijden voordat de poko's dat inzien? Ik weet ook niet over welk land hij het heeft, in Syrië gaat het westers sentiment eerder uit naar de moslim rebellen maar blijkbaar is dat ook niet goed voor hem.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 10:46   #20612
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...n-Londen.dhtml

Denken moslims en politici dat de gewone man het gaat blijven slikken?
Als men blijft doen zoals nu gaat dit in meerdere landen van Europa tot burgeroorlogen leiden.

Hij weet blijkbaar zonder bewijzen dat deze militair moslims heeft gedood...ok, hij is niet voor een proces ed. dus hij is een voorstander van guantanamo en voor de doodstraf van iedereen die men dus oppakt.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 23 mei 2013 om 10:47.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 11:53   #20613
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...n-Londen.dhtml

Denken moslims en politici dat de gewone man het gaat blijven slikken?
Als men blijft doen zoals nu gaat dit in meerdere landen van Europa tot burgeroorlogen leiden.

Hij weet blijkbaar zonder bewijzen dat deze militair moslims heeft gedood...ok, hij is niet voor een proces ed. dus hij is een voorstander van guantanamo en voor de doodstraf van iedereen die men dus oppakt.
De gewone man slikt altijd als een nymfomane hoer. De huidige gewone man komt zelfs niet op straat als de overheid en de banken in zijn portemonnee zitten te grabbelen.
De gewone man zal pas ten strijde trekken als de overheid, of iets dat zich die legimiteit toekent, de gewone man aan het handje vastpakt en naar het slachtveld leidt. Uit eigen beweging nooit! Op de psychiatrische gevallen na.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 12:08   #20614
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
De gewone man slikt altijd als een nymfomane hoer. De huidige gewone man komt zelfs niet op straat als de overheid en de banken in zijn portemonnee zitten te grabbelen.
De gewone man zal pas ten strijde trekken als de overheid, of iets dat zich die legimiteit toekent, de gewone man aan het handje vastpakt en naar het slachtveld leidt. Uit eigen beweging nooit! Op de psychiatrische gevallen na.
Neenee, wacht maar...er is echt wel een grens en deze is volgens mij op sommige plaatsen al overschreden. Zal als een lawine verdergroeien.
Wij zijn echt niet anders dan de burgers in Libie ofzo, we hebben het enkel nog te goed...eenmaal dat de groep te groot is en toch niets meer te verliezen heeft of het simpelweg zat is...dan zal het ontploffen zoals overal. Jammer genoeg zal men dan geen onderscheid meer maken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 12:12   #20615
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Neenee, wacht maar...er is echt wel een grens en deze is volgens mij op sommige plaatsen al overschreden. Zal als een lawine verdergroeien.
Wij zijn echt niet anders dan de burgers in Libie ofzo, we hebben het enkel nog te goed...eenmaal dat de groep te groot is en toch niets meer te verliezen heeft of het simpelweg zat is...dan zal het ontploffen zoals overal. Jammer genoeg zal men dan geen onderscheid meer maken.
volledig akkoord.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 16:52   #20616
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...stelijke.dhtml

Zij is tenminste geloofwaardig in het feit dat ze zelf beslist of ze een hoofddoek draagt voor haar geloof en niet als onderdrukking.
Hier kunnen er veel in Belgie een voorbeeld aan hebben.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 16:55   #20617
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

http://www.nieuwsblad.be/article/det...30522_00593217

Geen enkel respect voor vrouwen.
Een maand in de cel? Wat een maand?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 23 mei 2013 om 16:56.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 16:58   #20618
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Neenee, wacht maar...er is echt wel een grens en deze is volgens mij op sommige plaatsen al overschreden. Zal als een lawine verdergroeien.
Wij zijn echt niet anders dan de burgers in Libie ofzo, we hebben het enkel nog te goed...eenmaal dat de groep te groot is en toch niets meer te verliezen heeft of het simpelweg zat is...dan zal het ontploffen zoals overal. Jammer genoeg zal men dan geen onderscheid meer maken.
Als ik even ruwweg de laatste jaren overloop ... ik herinner me nog het begin van bomaanslagen in Europa door moslimextremisten. En dat was nog voor 9/11.

Een tweede nieuwe wending was het aanspreken van jongeren in Europa gevestigd, door moslimextremisten en de publieke betogingen die voor iemand van hier zeer provocerend overkomen. Of ze gaan een lezing verstoren. Ophitsende sites.

Een derde nieuwe wending is nog volop aan de gang: het sarren en lastig vallen van vrouwen van hier en homo's. Gang bangs. Het ineen kloppen. Frequentie neemt toe.

Met de dood gehakte soldaat komt er een vierde volgende wending: het vermoorden van mensen die de overheid op een of andere manier belichamen door in een Europees land geboren mensen, die heel waarschijnlijk opgehitst zijn door opruiende internetsites die net nitwits aantrekken en een bedenkelijk laag intellectueel niveau vertonen.

Op BBC World deze voormiddag kwamen verschillende mensen aan bod en één ervan (Britisch Intelligence) zei: 'We monitor a lot of people but we can't monitor them all'.

Ik vraag me dan af dat, als ze al heel wat mensen volgen (kostplaatje?) om te zien of die niks slechts van zin zijn of om te zien wanneer en waar ze iets slechts van zin zijn en dit ontoereikend is omdat ze niet iedereen van de moslims kunnen volgen en zeker niet individuele gevallen opgehitst door sites op internet, er al geen grens dik is overschreden.(sorry voor de lange zin maar ik denk dat die grammaticaal klopt).

Ik zit met een ongemakkelijk gevoel waarbij ik eerlijkheid van een overheid verwacht tgo haar burgers en deze overheid zou eerlijkheidshalve, om de echte realiteit te beschrijven, eigenlijk moeten zeggen: Beste burgers, nu ga je een fase door waarbij je gewend wordt aan escalerend geweld.
En dit geweld komt uit islam geïnspireerde hoek. Dat laatste hoeven ze er niet bij te zeggen, dat weet het kleinste kind.

Maar dat zegt een overheid niet, die zegt wel dat je die mensen (niet gevolgd door de geheime diensten) best niet kan provoceren. Het komt erop neer dat je geen enkele moslim mag provoceren voor je eigen veiligheid op straat. Engelse militairen hebben nu het advies gekregen (believe it or not) niet te koop te lopen met hun uniform, terwijl de soldaat die doodgehakt werd, in burgerkleding zijn barak verliet.

Dus een militair uniform van een soeverein land is een provocatie voor moslims in dat soeverein land.

Dat noem ik dus hallucinant.

En Cameron's poging: hij beweert dat de slachters verdeeldheid willen zaaien maar dat deze moord de mensen dichter bij elkaar zal brengen, evalueer ik dan ook met zeer gemengde gevoelens.

Voor mij persoonlijk is de grens een tijdje geleden al overschreden.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 23 mei 2013 om 17:02.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 17:04   #20619
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Als ik even ruwweg de laatste jaren overloop ... ik herinner me nog het begin van bomaanslagen in Europa door moslimextremisten. En dat was nog voor 9/11.

Een tweede nieuwe wending was het aanspreken van jongeren in Europa gevestigd, door moslimextremisten en de publieke betogingen die voor iemand van hier zeer provocerend overkomen. Of ze gaan een lezing verstoren. Ophitsende sites.

Een derde nieuwe wending is nog volop aan de gang: het sarren en lastig vallen van vrouwen van hier en homo's. Gang bangs. Het ineen kloppen. Frequentie neemt toe.

Met de dood gehakte soldaat komt er een vierde volgende wending: het vermoorden van mensen die de overheid op een of andere manier belichamen door in een Europees land geboren mensen, die heel waarschijnlijk opgehitst zijn door opruiende internetsites die net nitwits aantrekken en een bedenkelijk laag intellectueel niveau vertonen.

Op BBC World deze voormiddag kwamen verschillende mensen aan bod en één ervan (Britisch Intelligence) zei: 'We monitor a lot of people but we can't monitor them all'.

Ik vraag me dan af dat, als ze al heel wat mensen volgen (kostplaatje?) om te zien of die niks slechts van zin zijn of om te zien wanneer en waar ze iets slechts van zin zijn en dit ontoereikend is omdat ze niet iedereen van de moslims kunnen volgen en zeker niet individuele gevallen opgehitst door sites op internet, er al geen grens dik is overschreden.(sorry voor de lange zin maar ik denk dat die grammaticaal klopt).

Ik zit met een ongemakkelijk gevoel waarbij ik eerlijkheid van een overheid verwacht tgo haar burgers en deze overheid zou eerlijkheidshalve, om de echte realiteit te beschrijven, eigenlijk moeten zeggen: Beste burgers, nu ga je een fase door waarbij je gewend wordt aan escalerend geweld.
En dit geweld komt uit islam geïnspireerde hoek. Dat laatste hoeven ze er niet bij te zeggen, dat weet het kleinste kind.

Maar dat zegt een overheid niet, die zegt wel dat je die mensen (niet gevolgd door de geheime diensten) best niet kan provoceren. Het komt erop neer dat je geen enkele moslim mag provoceren voor je eigen veiligheid op straat. Engelse militairen hebben nu het advies gekregen (believe it or not) niet te koop te lopen met hun uniform, terwijl de soldaat die doodgehakt werd, in burgerkleding zijn barak verliet.

Dus een militair uniform van een soeverein land is een provocatie voor moslims in dat soeverein land.

Dat noem ik dus hallucinant.

En Cameron's poging: hij beweert dat de slachters verdeeldheid willen zaaien maar dat deze moord de mensen dichter bij elkaar zal brengen, evalueer ik dan ook met zeer gemengde gevoelens.

Voor mij persoonlijk is de grens een tijdje geleden al overschreden.
1 ding...dichter bij mekaar brengen? Moslims en anderen? Nope!
Alle anderen...yip!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 17:07   #20620
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
1 ding...dichter bij mekaar brengen? Moslims en anderen? Nope!
Alle anderen...yip!
Heeft er iemand iets gezien of gelezen over protest uit moslimmiddens tegen wat daar gebeurd is in naam van Allah, de barmhartige?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be