Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 juni 2013, 20:30   #20721
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Ik was een maand oud in mei '68. De vibraties van de revoltes hebben zich toen ongetwijfeld in mijn systeem genesteld want éénmaal oud genoeg ging ik ook de barricaden op met de jongerenmars voor werk en de mijnstakingen in de jaren tachtig. Ik was zo eentje die voorop liep. En dat wil dan ook zeggen dat ze jou eruit pikken, zowel de andere haantjes-de-voorsten als de flikken.
Ik heb dus een vrij goed idee hoe de zaken werken. Van mij mag je kasseien opbreken maar het zal snel gedaan zijn. Neem maar van mij aan dat teveel onrust niet getolereerd zal worden. Het maakt niet uit Of het nu radicale moslims zijn of radicale xenofobe panikeurs.
Ik was er ook op de jongerenmars voor werk, en om 6 uur pamfletten uitdelen aan de mijn in Zwartberg. Ik heb niks van een revolutie gezien hoor.
Op de jongerenmars heeft de bereden politie wat traangas verspreid, maar daar kon ik met mijn lenzen heel goed tegen. Die zaken waren ludieke uitstapjes. s' Morgens uit en 's avonds terug thuis. Om mee te lachen.

Echte onrust benadert burgerlijke ongehoorzaamheid. Als er overal betogingen zijn en die houden dagenlang aan, dan zijn de flikken rap uitgeput hoor. En dan zijn ze alleen nog maar afgeleid , hé. Gij gelooft nog in betogingen.

Stel dat een bende salafisten gaat betogen. Ik zou de moeite niet eens doen om een tegenbetoging te organiseren. Ik zou gewoon wat pompen laten aansluiten op de riolering in huizen langs hun route en die op het gepaste ogenblik openzetten. Grote geluidsboxen operatief maken en daar goeie muziek uit laten barsten.

En als politici dan reageren dat 'er geprovoceerd werd', tja , dan is het maar zo. Er is geen regel die zegt dat je alleen maar via betogen protest kan uiten. Wie creatief is, kan dat op duizend-en-één manieren doen. En die zaken kunnen heel vlug georganiseerd worden.

In Griekenland zijn ze niet meer beleefd tgo aangespoelde vluchtelingen. Die mensen zitten al een fase verder dan wij. Die zijn nu al openlijk die mensen aan het uitschelden. En de VN is zo stom als het achterste van een koe en geeft Europa een veeg uit de pan omdat we niet voldoende vluchtelingen opnemen. Die hebben ze dus ook niet meer alle vijf.

De Duitse overheid is superblij met die vluchtelingen ... en laat ze werken aan 8 of 5 euro per uur. Het intellectuele is ver te zoeken in Duitsland. Maar in België ook. Nu het secundair onderwijs nog op een lager niveau brengen zodat alle migrantenkindjes toch eens een zes op tien kunnen halen.

Wat een triestige historie speelt er zich af.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2013, 20:39   #20722
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
Ach ja, Sywen, het is zoiets als die filmpkes op Vijf TV en op Vitaya. Het trek goedgelovig volk aan.

Ik vind dat die jonge gasten daar niet zo stom met dat bord moesten staan. Kon de ene niet zingen, en de andere niet een instrument bespelen? Samen musiceren; 'Imagine' van John Lennon? Met een doosje Kleenex op de grond?
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2013, 20:47   #20723
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Ach ja, Sywen, het is zoiets als die filmpkes op Vijf TV en op Vitaya. Het trek goedgelovig volk aan.

Ik vind dat die jonge gasten daar niet zo stom met dat bord moesten staan. Kon de ene niet zingen, en de andere niet een instrument bespelen? Samen musiceren; 'Imagine' van John Lennon? Met een doosje Kleenex op de grond?
Nope, muziek mag niet van de islam.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2013, 20:48   #20724
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Bij de aanbevelingen naast je filmke staat ook deze, een vrijgevochten arabische die het beu is om als hoer uitgemaakt te worden en vies bekeken door haar neven. Duidelijk beïnvloed door de amerikaanse films natuurlijk maar het is een vrijheid die ze zelf wil invullen.
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=...ture=endscreen
Een kieken zonder kop (heb het niet uitgekeken) en binnen de drie jaar loopt ze in het gareel. Dat is mijn pronostiek.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2013, 21:01   #20725
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Een kieken zonder kop (heb het niet uitgekeken) en binnen de drie jaar loopt ze in het gareel. Dat is mijn pronostiek.
Helaas heb je gelijk, maar dan wel een bourka that talks like a bitch.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2013, 21:33   #20726
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
En weeral van hetzelfde voor Brussel
http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/Op...aniseren.dhtml

"Het aantal kinderen dat in de buik sterft na 22 weken zwangerschap steeg met tweederde, tot 8,9 op 1000 kinderen. Elke Brusselse politicus moet door de grond zakken van schaamte bij het aanhoren van deze cijfers."

En maar weer lullen over armoede en andere zever, weeral wordt voorbij gegaan aan inteelt die de oorzaak is voor meer doodgeborenen, moslima's die geen prenatale verzorging doen en niet met hun benen open willen bij een gynaecoloog. Maar nee hoor, het is toch weer onze schuld, wij moeten in de grond zakken van schaamte. Trutten.
De pil, het condoom, het spiraaltje, ... te ingewikkeld zeker, of ze moeten van de imam kweken tot het niet meer kan ?

En maar gebakjes bakken die niet te vreten zijn van de suiker.

Brussel is een miseriestad. Het dik probleem is dat die miserie uitzwermt.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2013, 21:58   #20727
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Tja, waarom krijgen mensen de pest aan dat zootje ingevoerde lastposten, nietwaar?
Geen respect voor niets of niemand, denken dat het land hen al toebehoort, ondankbare honden voor alles wat men hen in hun schoot werpt en waar ze om onverklaarbare redenen recht zouden op hebben (enkel naar hier komen volstaat), en klaar om "racist" te roepen als je nog maar naar hun smoel kijkt!
Maar verder geen verkeerd woord er over hoor!
We passen ons wel aan, met de tijd.
Ik pas me niet aan. Bij mij is het buigen of breken. Maar ja, ik herhaal het nogmaals, om naar Brussel te gaan, moeten ze me betalen. En dat meen ik. Idem voor Gent. Idem voor Antwerpen. En in Leuven zeg ik vlakaf tegen Roma-zigeuners die me benaderen: 'Ga weg!'.
Ik ben niet meer vriendelijk, maar hard en kortaf.

En in 2014 ga ik zoveel mogelijk anti-Europees stemmen.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2013, 22:14   #20728
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Een kennis van me werd onlangs geopereerd en liet haar vrienden en familie weten dat ze liever geen bezoek ontving, enkel haar man ging er nog naar toe. Men had namelijk een Turkse vrouw bij haar op de kamer gelegd en vanaf kort na de middag tot 's avonds zat dat daar vol met Turken, mensen zonder enig respect voor de andere zieke. Luid door elkaar praten en zelfs een kleine die op de grond plaste ...
Het is een schande dat zoiets kan! Dat onze mensen moeten vragen om hen niet te bezoeken omdat de drukte zo groot is dat ze die nauwelijks aankunnen en ze zelf niet willen erger maken.
Ik vind dat mensen van hier niet assertief genoeg zijn. In het assertieve kan je heel creatief zijn, ook al ben je herstellende van een operatie. (min of meer toch, het hangt er van af ...)
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2013, 22:19   #20729
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Ik vind dat mensen van hier niet assertief genoeg zijn. In het assertieve kan je heel creatief zijn, ook al ben je herstellende van een operatie. (min of meer toch, het hangt er van af ...)
Ik heb dat ook wel, een paar dagen op de tanden bijten en je bent ervan af. Maar familie niet laten komen omdat er een bende turken naast me zit dat zou ik niet doen, iedereen mag de verrijking leren kennen.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2013, 22:47   #20730
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Deens psycholoog: "Islam bevordert criminaliteit"
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...inaliteit.aspx
Ik lees wat ik dagdagelijks ervaar. Islamcultuur promoveert niet alleen criminaliteit, het is een grote nul op pedagogisch vlak, het discrimineert op grond van geslacht en op zeer subtiele wijze en soms ook niet, discrimineert die islamcultuur mensen van hier. Je kan spreken over destabilisatie van de eigen cultuur.

De besturende regering momenteel noem ik 'het kleuterklasje'.

En de Europese Commissie 'Buitengewoon Onderwijs'.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2013, 22:55   #20731
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
En het toegeven aan de islam stopt niet!
En blijkbaar hebben ze op geen euro gekeken. Rood tapijt, muurschilderingen ... alles er op en aan.
De regering heeft het altijd maar over besparen, inleveren en hogere belastingen maar om de islam ten dienste te zijn kan het blijkbaar niet op.


Gevangenis Leuven Centraal opent moskee.

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...ideo=1.1644253
Allé, toch nog 'nadenken'. Dat is wel iets nieuw. Nadenken. Knielen en nadenken. Kan je dan niet nadenken zonder te knielen?

De lokale pers in Leuven is abominabel braaf. Ik ben van Leuven maar ik heb het nog niet gelezen in de plaatselijke media, tenzij ik het gemist heb. In de plaatselijke media wordt er trouwens geen woord gerept over criminaliteit en daders. Het is perstaboe.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2013, 00:34   #20732
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Allé, toch nog 'nadenken'. Dat is wel iets nieuw. Nadenken. Knielen en nadenken. Kan je dan niet nadenken zonder te knielen?

De lokale pers in Leuven is abominabel braaf. Ik ben van Leuven maar ik heb het nog niet gelezen in de plaatselijke media, tenzij ik het gemist heb. In de plaatselijke media wordt er trouwens geen woord gerept over criminaliteit en daders. Het is perstaboe.

En om dat te ''verantwoorden'' hebben ze onderstaand onding in het leven geroepen.

AANBEVELINGEN VOOR DE BERICHTGEVING OVER ALLOCHTONEN.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2013, 09:01   #20733
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Zie mijn handtekening.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2013, 09:29   #20734
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

45% van de Belgische gedetineerde is moslim

http://www.sudinfo.be/726092/article...sion-musulmane

En dan laten ze vele 'jongeren' (fait divers) nog lopen omdat er niet genoeg plaats is
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2013, 12:00   #20735
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.435
Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...n-Ninove.dhtml

Nen Albanese Ninovieter, met Tunesische Ninovieters als kompanen....daar hebben we nood aan.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2013, 17:28   #20736
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Ik plaats dit voorbeeldje hier om aan te tonen hoe verschillend er wordt bericht als het over gewone Waalse misdadigers gaat :

Citaat:
Sebastien Hardenne en Isabelle Simon uit het Waalse Biron hebben hun zoon en drie dochters tien jaar lang zwaar mishandeld. Nochtans zou de dienst Jeugdwelzijn al langer op de hoogte zijn geweest. Dat schrijft Het Nieuwsblad.
Blijkbaar kan het geen kwaad dat deze mensen reeds voor hun proces zowel schuldig worden bevonden ?*ls en vooral dat ze- zoals de vlaamse criminelen - ook al op voorhand met NAAM + TOENAAM worden vernoemd.

http://www.vandaag.be/binnenland/126...jaar-lang.html
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2013, 17:34   #20737
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 2.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Blijkbaar kan het geen kwaad dat deze mensen reeds voor hun proces zowel schuldig worden bevonden ?*ls en vooral dat ze- zoals de vlaamse criminelen - ook al op voorhand met NAAM + TOENAAM worden vernoemd.
Sja, de poco media: verdoezeltechnieken voor de migrantjes en de schandpaal voor het eigen volk.
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2013, 17:34   #20738
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik plaats dit voorbeeldje hier om aan te tonen hoe verschillend er wordt bericht als het over gewone Waalse misdadigers gaat :



Blijkbaar kan het geen kwaad dat deze mensen reeds voor hun proces zowel schuldig worden bevonden ?*ls en vooral dat ze- zoals de vlaamse criminelen - ook al op voorhand met NAAM + TOENAAM worden vernoemd.

http://www.vandaag.be/binnenland/126...jaar-lang.html
Tx, ik heb het gepost bij de blanke misdaden.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2013, 17:36   #20739
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Sja, de poco media: verdoezeltechnieken voor de migrantjes en de schandpaal voor het eigen volk.
Mensen hebben het ook wel door hoor, zo dom zijn ze niet (meer). Het systeem heeft zich nu zelfs volledig tegen hen gekeerd want als er geen namen genoemd worden gaat iedereen er al vanuit dat het allochtonen zijn.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2013, 13:55   #20740
Bog
Partijlid
 
Geregistreerd: 12 mei 2013
Berichten: 230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik plaats dit voorbeeldje hier om aan te tonen hoe verschillend er wordt bericht als het over gewone Waalse misdadigers gaat :



Blijkbaar kan het geen kwaad dat deze mensen reeds voor hun proces zowel schuldig worden bevonden ?*ls en vooral dat ze- zoals de vlaamse criminelen - ook al op voorhand met NAAM + TOENAAM worden vernoemd.

http://www.vandaag.be/binnenland/126...jaar-lang.html
Ik heb even de linkjes in deze draad bekeken en in heel wat gevallen worden de allochtone criminelen ook vernoemd met de volledige naam, vaak voor er een vonnis is geveld (jullie vonnis niet meegerekend, natuurlijk).
Bog is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be