Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 december 2003, 08:49   #81
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Het verhaal dat ik breng is dat van de slachtoffers, Eigen Volk door Eigen Volk gevangengezet, gefolterd en vermoord omwille van hun politieke overtuiging, omdat ze gekozen hadden voor de Nieuwe Orde of gewoon omdat ze Vlaamsgezind waren, wat in hun ogen ook al een misdaad was.

Mag ik zo Breendonk 2 samenvatten ?


En in tegenstelling tot sommige hier maak ik GEEN onderscheid tussen Breendonk 1 en Breendonk 2.

Beiden zijn het voorbeeld van tot wat ontaarde mensen in staat zijn in ontaarde tijden.

En voor diegenen die Breendonk 2 goed trachten te praten met Breendonk 1 zou ik de vraag willen stellen dat zij soms voorstander zijn van het recht in eigen handen nemen ? Zijn jullie voorstanders van het oog om oog, tand om tand principe ? Ben je dan nog een haar beter dan de daar aanwezige beulen ? Ja, ok enkele haren beter nog altijd. Je hebt er nog niet aan meegedaan. Maar is goedpraten als niet even erg ?

De beulen van 1 en 2 mogen voor mijn part samen voor het internationale gerechtshof van Den Haag berecht worden. Al zal het moeilijk zijn aangezien die van 1 al veroordeelt zijn geweest en men normaal slechts 1 maals kan veroordeelt worden voor eenzelfde misdaad. Die van Breendonk 2 zijn voor zover ik weet nooit veroordeelt geweest, wat op zich een smet op de Belgische staat is.

Als we dan toch lessen willen trekken, laat ons dan de les trekken dat men nooit het recht van de straat of van de staat (zonder r) te sterk mag maken.
De gouden middenweg, de weg van rust en kalmte is de beste.
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2003, 10:52   #82
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
De gouden middenweg, de weg van rust en kalmte is de beste.
Voorwaar, hij is een verstandig man die tegendraadigaard
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2003, 11:36   #83
Descartes Jr
Banneling
 
 
Descartes Jr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2002
Locatie: Vielsalm
Berichten: 9.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Wat die joden betreft, daarover doe ik geen uitspraken.
Niet meer, bedoelt u. Ik heb hier nog een stapeltje van uw gevleugelde uitspraken.
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2003, 20:41   #84
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
het is heel onwaarschijnlijk dat wanneer duitsland de oorlog zou gewonnen hebben dat het to op heden nog steeds een fachistische staat zou zijn geweest.

Dit is uiteraard niet bewijsbaar maar ligt volgens mij toch in de verwachtingslijn.
kan u eens uitleggen waarom dat "niet in de lijn van de verwachtingen" ligt? Naart mijn bescheiden mening wijst zowat alles erop dat dit wel gebeurd zou zijn
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2003, 21:57   #85
Descartes Jr
Banneling
 
 
Descartes Jr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2002
Locatie: Vielsalm
Berichten: 9.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
het is heel onwaarschijnlijk dat wanneer duitsland de oorlog zou gewonnen hebben dat het to op heden nog steeds een fachistische staat zou zijn geweest.

Dit is uiteraard niet bewijsbaar maar ligt volgens mij toch in de verwachtingslijn.
Bent u echt zo lichtzinnig of speelt u het maar ?

In het tweede geval, geef ons eens uw argumenten !

Of reageer niet meer als u zich in het eerste geval bevindt
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2003, 22:00   #86
Bluelagune
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Locatie: Stad Antwerpen
Berichten: 862
Standaard

[quote="Guderian"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
En hoeveel weerstanders en joden werden er daarvoor mishandeld in Breendonk, met de hulp van diezelfde vlaamsnationalisten?
De terroristen van het "verzet" werden terecht vervolgd, naar mijn bescheiden mening zelfs te weinig.
Wat die joden betreft, daarover doe ik geen uitspraken.
[quote]

De terroristen van het "verzet" lachwekkend

Gelukkig heb ze jullie bij de bevrijding jullie verdiende loon gegeven
__________________
Bluelagune is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be