Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 maart 2024, 13:54   #41
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik doet dat inderdaad !!!
Je moet de pers lezen, zoals de pers schrijft.
Als het een originele Vlaming is die een misdrijf begaat, dan wordt dat in geuren en kleuren weergegeven, om toch maar aan te tonen dat blanken soms ook criminelen zijn. Maar als het omgekeerd is ...
Dat is inderdaad de manier van werken van de ''neutrale'' pers.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2024, 14:04   #42
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
En stoppen met ontwikkelingshulp te geven aan landen die hun criminelen niet willen terug pakken !
Stoppen met ontwikkelingshulp punt.

We betalen al meer dan genoeg aan het Belgische ontwikkelingsgebied Wallonië.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2024, 18:57   #43
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.883
Standaard

De voornaamste dader is een Belg die in Zuid-Korea is geboren en als baby geadopteerd.

Wat ze volgens Van Grieken moeten doen met die mens is een vraagstuk voor gevorderden in zijn cursus Racisme.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2024, 20:29   #44
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.250
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De voornaamste dader is een Belg die in Zuid-Korea is geboren en als baby geadopteerd.

Wat ze volgens Van Grieken moeten doen met die mens is een vraagstuk voor gevorderden in zijn cursus Racisme.
Een rijstkakker...

Weeral...

We struikelen hier op het forum over de voorbeelden van invasieve Koreaanse exoten die de Belgische SZ leegvreten met de klassieke fake-verhalen van 'ik ben eigenlijk zot verklaard' en mag dus permanent op uitkering staan, of 'ik ben langdurig ziek-invalide door mijn gefabuleerde fibromyalgie die eigenlijk niet bestaat'.

Maar je hebt gelijk : we hebben nu écht duiding & leiding nodig van den leider Tom hoe we moeten omgaan met martelende koreanen in onze penitentiaire instellingen.

Ik ben nu écht op zoek naar wat bijstand van Tom, hij MOET dit uitklaren zodat we met een gerust hart binnenkort naar de stembus kunnen trekken.

Vertel het ons, Tom !
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2024, 20:41   #45
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik doet dat inderdaad !!!
Je moet de pers lezen, zoals de pers schrijft.
Als het een originele Vlaming is die een misdrijf begaat, dan wordt dat in geuren en kleuren weergegeven, om toch maar aan te tonen dat blanken soms ook criminelen zijn. Maar als het omgekeerd is ...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Dat is inderdaad de manier van werken van de ''neutrale'' pers.
2
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2024, 20:47   #46
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Ja, zo een Limburger die druk zet op de gevangeniscapaciteit in Antwerpen is ongehoord.
Men kan zich wel de vraag stellen waarom de gevangenisverantwoordelijken toelaten dat zo'n kulampara tezamen met 5 geboefte in 1 cel gestopt wordt.
Men weet vooraf wat er met zo iemand kan gebeuren. (Zie Kim De Gelder, R.Janssens, enz)
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016

Laatst gewijzigd door Anselmo : 14 maart 2024 om 20:47.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2024, 20:50   #47
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Men kan zich wel de vraag stellen waarom de gevangenisverantwoordelijken toelaten dat zo'n kulampara tezamen met 5 geboefte in 1 cel gestopt wordt.
Men weet vooraf wat er met zo iemand kan gebeuren. (Zie Kim De Gelder, R.Janssens, enz)
Daarom doen ze het.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2024, 21:18   #48
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Tja, als ze het er niet expliciet bijschrijven ga je er natuurlijk van uit dat het iemand is uit een bevolkingsgroep die 'stigmatiseren' als eerste verdediging tegen beschuldigingen gebruikt...
En dat blijkt in 9 van de 10 keer te kloppen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht


Elke keer als iets in de krant komt, en er staat niet expliciet bij dat de dader blank is dan ga jij ervan uit dat het dus een mocro is ?

Guilt by presumption ?
Dat uitgerekend jij dat een ander verwijt. Scrupules zijn je totaal vreemd, Hypocrisie daarentegen...
Dus je zegt hierbij dat iemand uit een bevolkingsgroep die 'stigmatiseren' als eerste verdediging tegen beschuldigingen gebruikt, een Mocro is. Dank je voor je invulling daarvan.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 14 maart 2024 om 21:21.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2024, 21:35   #49
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Men kan zich wel de vraag stellen waarom de gevangenisverantwoordelijken toelaten dat zo'n kulampara tezamen met 5 geboefte in 1 cel gestopt wordt.
Men weet vooraf wat er met zo iemand kan gebeuren. (Zie Kim De Gelder, R.Janssens, enz)
Ne kulawatte?
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2024, 21:38   #50
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.250
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Dat uitgerekend jij dat een ander verwijt. Scrupules zijn je totaal vreemd, Hypocrisie daarentegen...
Dus je zegt hierbij dat iemand uit een bevolkingsgroep die 'stigmatiseren' als eerste verdediging tegen beschuldigingen gebruikt, een Mocro is. Dank je voor je invulling daarvan.
Ah... een portie tsjeverij...

Zeg het eens aan de panda, welk was de bevolkingsgroep dan wel die je zo lekker besmuikt zat te viseren ?

Vertel het eens !
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2024, 21:49   #51
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ah... een portie tsjeverij...

Zeg het eens aan de panda, welk was de bevolkingsgroep dan wel die je zo lekker besmuikt zat te viseren ?

Vertel het eens !
En daar komen de verwijten.
Er is weinig aas nodig om een vis te doen bijten..
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2024, 22:40   #52
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De voornaamste dader is een Belg die in Zuid-Korea is geboren en als baby geadopteerd.

Wat ze volgens Van Grieken moeten doen met die mens is een vraagstuk voor gevorderden in zijn cursus Racisme.
Misschien met een matrak op zijn bakkes kloppen zoals racist Rousseau dat zou willen?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2024, 22:43   #53
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
En daar komen de verwijten.
Er is weinig aas nodig om een vis te doen bijten..
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2024, 01:19   #54
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Ne kulawatte?
Jouw Turks is ook niet meer wat het was !
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2024, 12:05   #55
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Een rijstkakker...

Weeral...

We struikelen hier op het forum over de voorbeelden van invasieve Koreaanse exoten die de Belgische SZ leegvreten met de klassieke fake-verhalen van 'ik ben eigenlijk zot verklaard' en mag dus permanent op uitkering staan, of 'ik ben langdurig ziek-invalide door mijn gefabuleerde fibromyalgie die eigenlijk niet bestaat'.

Maar je hebt gelijk : we hebben nu écht duiding & leiding nodig van den leider Tom hoe we moeten omgaan met martelende koreanen in onze penitentiaire instellingen.

Ik ben nu écht op zoek naar wat bijstand van Tom, hij MOET dit uitklaren zodat we met een gerust hart binnenkort naar de stembus kunnen trekken.

Vertel het ons, Tom !
U tracht het zoals gewoonlijk weer eens complexer voor te stellen dan het in de realiteit zou moeten zijn. Dat is een veel beproefde conservatieve tactiek om verandering tegen te houden. Ik moet mij op dagdagelijkse basis bezig houden met zulke mensen. Alé, tis te zeggen, ik schuif die nogal snel langs de kant. Ik heb het immers niet zo voor starheid en tegenwerking in change projecten.

De realiteit in deze casus is dat we het hebben over iemand met een Belgisch paspoort. Deze mensen houden we uiteraard in onze eigen gevangenissen. Dat moet niet moeilijker gemaakt worden dan het is. Waar we wel iets moeten aan doen is aan de populatie ZONDER Belgisch paspoort. Die moeten gewoon terug naar het herkomstland en het valt niet te snappen dat conservatieven zoals jij dat actief blijven tegenwerken. Zeg meteen elke ontwikkelingssamenwerking op met herkomstlanden als ze niet actief wensen mee te werken aan die repatriering. Sluit akkoorden met die landen en zet hun krapuul buiten. DAT is waar actie op ondernomen moet worden en snel. Beweren dat zoiets niet kan is een belachelijke bewering. Het ontbreekt simpelweg aan politieke wil.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2024, 12:12   #56
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.250
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
U tracht het zoals gewoonlijk weer eens complexer voor te stellen dan het in de realiteit zou moeten zijn. Dat is een veel beproefde conservatieve tactiek om verandering tegen te houden. Ik moet mij op dagdagelijkse basis bezig houden met zulke mensen. Alé, tis te zeggen, ik schuif die nogal snel langs de kant. Ik heb het immers niet zo voor starheid en tegenwerking in change projecten.

De realiteit in deze casus is dat we het hebben over iemand met een Belgisch paspoort. Deze mensen houden we uiteraard in onze eigen gevangenissen. Dat moet niet moeilijker gemaakt worden dan het is. Waar we wel iets moeten aan doen is aan de populatie ZONDER Belgisch paspoort. Die moeten gewoon terug naar het herkomstland en het valt niet te snappen dat conservatieven zoals jij dat actief blijven tegenwerken. Zeg meteen elke ontwikkelingssamenwerking op met herkomstlanden als ze niet actief wensen mee te werken aan die repatriering. Sluit akkoorden met die landen en zet hun krapuul buiten. DAT is waar actie op ondernomen moet worden en snel. Beweren dat zoiets niet kan is een belachelijke bewering. Het ontbreekt simpelweg aan politieke wil.
Bedankt voor je niet aflatende inzet. Ik heb veel respect voor maatschappelijk werkers.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2024, 16:29   #57
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Dat Van Tigchelt de verantwoordelijkheid van de politiek achteloos wegwuift, is een schande. Alleen al daarvoor hoort deze man niet thuis op het departement van Justitie.
Blijkt nu toch dat er wat scheelt aan de "werking" van personeel en directie van de antwerpse gevangenis:

https://www.hln.be/antwerpen/drie-ke...jken~a4e5a3a5/

https://www.standaard.be/cnt/dmf20240318_95826343
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2024, 16:54   #58
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 17.849
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Blijkt nu toch dat er wat scheelt aan de "werking" van personeel en directie van de antwerpse gevangenis:

https://www.hln.be/antwerpen/drie-ke...jken~a4e5a3a5/

https://www.standaard.be/cnt/dmf20240318_95826343
En wie is de verantwoordelijke minister van de gevangenissen?
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2024, 17:01   #59
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
En wie is de verantwoordelijke minister van de gevangenissen?
Maw, een minister als grote baas hebben, is de vrijgeleide voor het saucissenvolk om verder te kaarten en geen zak verantwoordelijkheid te nemen.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2024, 17:02   #60
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 17.849
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Maw, een minister als grote baas hebben, is de vrijgeleide voor het saucissenvolk om verder te kaarten en geen zak verantwoordelijkheid te nemen.
Nee, een minister die naam waardig treedt af als er in zijn domein zo'n zware fout gemaakt is. Dat gebeurt overal in de wereld (onlangs zelfs in Hongarije) maar niet in België.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be