Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Algemeen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 januari 2009, 22:12   #21
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
En Halal-vlees dan?
Ik ben tegen rituele slachtingen van dieren in gelijk welke godsdienst. Het is niet omdat ik de strijd voor eigen identiteit van een aantal islamitische volkeren steun, dat ik met alles akkoord ben. Een schaap de keel oversnijden brengt je helemaal niet dichter bij God hoor. Trouwens ik ben overtuigd katholiek hoor en daar is het behoud van leven juist zeer belangrijk.

Er is trouwens ook een verschil tussen een rituele slachting waarbij het dier nog een tamelijk snelle dood sterft, dan dieren levend villen of in elkaar zijn geslagen, waarbij ze zieltogend kreperen. Zeker tegen het tweede moet keihard worden optreden. De grootste dierenmishandelaars zitten trouwens in China.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 18 januari 2009 om 22:15.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2009, 22:14   #22
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Ik ben tegen rituele slachtingen van dieren in gelijk welke godsdienst. Het is niet omdat ik de strijd voor eigen identiteit van een aantal islamitische volkeren steun, dat ik met alles akkoord ben. Een schaap de keel oversnijden brengt je helemaal niet dichter bij God hoor. Trouwens ik ben overtuigd katholiek hoor en daar is het behoud van leven juist zeer belangrijk.
Dat is allesbehalve een garantie. Een paar eeuwen geleden werden in de naam van 'overtuigd katholicisme' behoorlijk was misdaden begaan.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2009, 22:17   #23
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Sommige dieren worden levend gevild. Tegen deze schande kan alleen maar met harde hand opgetreden worden. Het probleem is dat bijvoorbeeld in China en in Canada de regering deze barbaarse dierenmishandeling toelaten.

Mijn voorstel is dat er een internationale verzetsorganisatie opgericht wordt ter bescherming van de dieren. Indien "mensen" op industriële wijze dieren zwaar mishandelen, verwaarlozen, gruwelijk vermoorden, dan moet hiertegen met geweld, zijnde terreur worden opgetreden, via bomaanslagen of de dierenbeul afknallen. Dit is de enige manier om de rest twee keer te laten nadenken. Dat soort van ongedierte kent alleen maar geweld.
Importbeperkingen, zo gehaat door liberalen, kunnen hier een oplossing bieden. Enkel bont dat op natuurlijke, diervriendelijke wijze geproduceerd wordt, zou binnenmogen.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2009, 22:19   #24
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Importbeperkingen, zo gehaat door liberalen, kunnen hier een oplossing bieden. Enkel bont dat op natuurlijke, diervriendelijke wijze geproduceerd wordt, zou binnenmogen.
Als liberaal zeg ik; importverbod op dat soort producten. Net zoals op tropisch hout e.d...
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be