Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 maart 2024, 00:52   #61
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.864
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Kan u mij het politiereglement aanwijzen dat een fietser in Antwerpen niet sneller dan 25km/u mag rijden op een fietspad?
Ik lees trouwens dat de Antwerpse overheid de verkeersregels niet kent. Of toch minstens dubbelzinnig opschrijft.



bron: https://www.slimnaarantwerpen.be/nl/...step-monowheel

In de verkeersregels staat dat een gemotoriseerde fiets enkel trapondersteuning mag geven tot 25km/u. Hetgeen op die Antwerpse site staat klopt dus niet.

De maximumsnelheid is niet vastgelegd op 25km/u.


PS gazettenpraat van HLN geldt niet als verkeersregel.
Er staan in Antwerpen langsheen de fietspaden borden met Max 25 km/u. De rest moet je zelf maar invullen. Mij kan het niet schelen ik rij niet (meer) met een fiets ...ik ben een moderne mens en heb die 40 jaar geleden ingeruild voor een auto. Beetje meegaan met zijn tijd

Naam: https___static.gva.be_Assets_Images_Upload_2020_09_17_10fd1d2a-f8e8-11ea-b9c8-81a3d57b6fdb.jpg
Bekeken: 112
Grootte: 264,0 KB

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 maart 2024 om 00:56.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2024, 01:16   #62
Aurora_Borealis
Parlementsvoorzitter
 
Aurora_Borealis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2005
Berichten: 2.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Er staan in Antwerpen langsheen de fietspaden borden met Max 25 km/u. De rest moet je zelf maar invullen. Mij kan het niet schelen ik rij niet (meer) met een fiets ...ik ben een moderne mens en heb die 40 jaar geleden ingeruild voor een auto. Beetje meegaan met zijn tijd

Bijlage 119388
Dergelijk verkeersbord ('25 km/u') staat niet in de wegcode en heeft dan ook geen enkele betekenis. Hier heerst geen maximum snelheid van 25 km/h.
Aurora_Borealis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2024, 03:04   #63
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.718
Standaard

De bewijskracht van dashcambeelden

Wat opvalt bij dit alles is:

Citaat:
Schending van de privacy

Volgens de letter van de wet zijn de beelden die u met uw dashcam vastlegt een schending van de privacy. Het gaat immers om een verboden registratie van gerechtelijke persoonsgegevens. Toch zijn dashcambeelden bij verkeersongevallen of verkeersagressie geldig als bewijs. De reden? Ze vallen onder de wettelijke uitzondering dat de registratie nodig is voor het beheer van de eigen geschillen. Dat betekent dat u de beelden van een geschil niet mag doorgeven aan derden maar wel mag bewaren en gebruiken voor uw zaak. Enige voorwaarde: u moet daarvan aangifte doen bij de privacycommissie.
p.s.

Zijn fietsers verplicht een fluo jasje te dragen?

Soms zie je al eens een schoolgroep kinderen op de baan die allemaal perfect een fluo jasje aanhebben.

Ik kwam in de laatst in de late uurtjes in een situatie terecht at er iemand helemaal in donkere kleding zomaar lukraak met zijn fiets de baan overstak, het was dan nog een persoon van het donkere type.

p.s.

Citaat:
Het dragen van een fluohesje of fluojasje met reflecterende stroken is niet verplicht. Maar: zo'n opvallend kledingstuk maakt je beter zichtbaar in het verkeer. Andere weggebruikers merken je op elk moment van de dag vanop grotere afstand op.
De meeste fietsen zijn ook totaal niet meer voorzien van reflectoren.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 maart 2024 om 03:12.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2024, 06:08   #64
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.864
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aurora_Borealis Bekijk bericht
Dergelijk verkeersbord ('25 km/u') staat niet in de wegcode en heeft dan ook geen enkele betekenis. Hier heerst geen maximum snelheid van 25 km/h.
Vooruit dan maar. Het zoveelste flutbord. Hoeveel van die overbodige borden staan er al in dit zotte land ? Wat een kakafonie
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2024, 06:09   #65
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.864
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
[
De meeste fietsen zijn ook totaal niet meer voorzien van reflectoren.
En een fietsbel lijkt al helemaal niet meer te bestaan
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2024, 06:17   #66
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.626
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
De meeste fietsen zijn ook totaal niet meer voorzien van reflectoren.
En een hele hoop denken dat verlichting een te dure, nutteloze optie is, meestal dezelfden die geen fluo vestje dragen.

Ik moet toegeven, op mijn fiets vind je maar 5 "echte" reflectoren. De enige die echt nut heeft is die achteraan.
De 2*2 verplichte reflectoren in de trappers, die zijn even nuttig als een 17de minister van cultuur. Op een ligfiets wijzen die naar onder en boven onder het fietsen.
De andere verplichte reflectoren.
Vooraan zijn het reflecterende strips , en de banden hebben een volledige reflecterende strip rondom. (wat bij de meeste fietsbanden is tegenwoordig)
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2024, 06:38   #67
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 18.244
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Mij kan het niet schelen ik rij niet (meer) met een fiets ...ik ben een moderne mens en heb die 40 jaar geleden ingeruild voor een auto. Beetje meegaan met zijn tijd
In de jaren '60 en '70 was de auto inderdaad iets "modern". Die opvatting ligt ondertussen al enige tijd achter ons.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2024, 07:03   #68
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.626
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Vooruit dan maar. Het zoveelste flutbord. Hoeveel van die overbodige borden staan er al in dit zotte land ? Wat een kakafonie
Vraag u eerder af, wie verdient daar goed aan, aan die aluminium platen met primitieve muurschilderingen?


Misschien een idee om verkeersborden "toffer" te maken, ik wordt doodgeslagen met Youtube reclames van Displate. Als we nu eens die betalen voor verkeersborden. Uiteindelijk is het toch maar "belastingsgeld".
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 23 maart 2024 om 07:11.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2024, 09:10   #69
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.519
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Het begint stilaan de spuigaten uit te lopen met dat fietsgedoe. Dat zijn tegenwoordig geen fietsers meer maar race piloten

Vanochtend nog. Moet bij mij de straat naar beneden. Ik mag daar 30 maar reed al 40 op mijn teller. Komt er natuurlijk zo een Speedelec die me rechts inhaalt aan volgens mij wel 60

In Antwerpen is het al helemaal een gekkenhuis geworden. Op 10 tweewielers alsook steps zijn er 8 die geen enkel verkeersreglement lijken te moeten volgen. Blijkbaar moeten alleen nog automobilisten zich houden aan het verkeersreglement.

https://www.bruzz.be/actua/mobilitei...elkaar-op-2024
Elektrische moteurs hebben net als vreemdelingen hebben voor nepjobs, bij de nazi's door hun Oorlog tegen brandstofmotoren voorlopig een Speciaal Statuut Alles Mag.
Een voertuig met een motor is een motorvoertuig. Of er nou pedalen of niet aanhangen, of je op een plank staat, maakt niet uit, je gaat sneller dan je zou gegaan hebben zonder.
Motorvoertuigen op een deel weg dat ze als reservaat / apartheidspolitiek stempelen voor fietsers of stempelen voor voetgangers, is tegenstrijdig. Een elektrische "fiets" is geen fiets, het is net als een brommer een motorvoertuig. Een elektrische step is geen voetganger, het is net als een brommer een motorvoertuig. Die "horen" dus niet op fietspad en voetpad.
Maar tja, de nazi's hebben de lieden die te lui zijn om met een fiets te rijden, of te stappen/lopen, nodig als uitleg voor enige honderdduizenden hatsjie jobs daar bij overheid / gesponsord door overheid, dus moesten ze prioriteiten kiezen en die laatste werd natuurlijk voor al de rest geklasseerd.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2024, 09:20   #70
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.519
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
In de jaren '60 en '70 was de auto inderdaad iets "modern". Die opvatting ligt ondertussen al enige tijd achter ons.
Nee, die was betaalbaar voor de meesten geworden.
Vooruitgang.
Vrijheid door mobiliteit.
Tot de regimes ingrepen en brandstof begonnen te rantsoeneren door productie limiteringen, het wegennet de omgekeerde richting uit te sturen (ja lol, eerder maakten ze banen talrijker, trokken ze banen recht, maakten ze banen breder, enz).
Van vooruitgang naar achteruitgang, intussen een halve eeuw en zie hoe het wegennet er nu uitziet tegenover toen.
Het lijkt wel alsof je de indertijdse grenszone Vrije Westen - Sovjetunie doorkruist, aan de foute kant.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2024, 17:53   #71
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
...

De meeste fietsen zijn ook totaal niet meer voorzien van reflectoren.
Kan je vandaag nog fietsbanden kopen zonder een ingewerkte reflecterende strook?
Of pedalen zonder idem dito?

Ik heb zo'n rood LED-flikkerlichtje dat ik kan bevestigen achteraan op mijn fiets. Zo ziet ge mij vanuit de Ruimte. (de Ruimte is een café hier wat verder ... )
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2024, 17:59   #72
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.626
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Kan je vandaag nog fietsbanden kopen zonder een ingewerkte reflecterende strook?
Zeker wel. Maar ge moet al goed zoeken.
Citaat:
Of pedalen zonder idem dito?
Zeker wel, high end racepedalen hebben zelfs geen mogelijkheid er een reflector aan te hangen.
Citaat:
Ik heb zo'n rood LED-flikkerlichtje dat ik kan bevestigen achteraan op mijn fiets. Zo ziet ge mij vanuit de Ruimte. (de Ruimte is een café hier wat verder ... )
Goe voor u.

Mijn verlichting is vast gemonteerd aan mijn fiets, en zonder deftig gereedschap niet te verwijderen. Trouwens, ook niet bruikbaar voor andere fietsen. Te groot.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2024, 21:59   #73
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Kan je vandaag nog fietsbanden kopen zonder een ingewerkte reflecterende strook?
Of pedalen zonder idem dito?

Ik heb zo'n rood LED-flikkerlichtje dat ik kan bevestigen achteraan op mijn fiets. Zo ziet ge mij vanuit de Ruimte. (de Ruimte is een café hier wat verder ... )
Op mijn racefietsen zitten geen banden met reflecterende stroken. En mijn spd pedalen hebben geen reflectoren. Tenzij ik daar van die spd reflectorset-pedalen op monteer om met gewone schoenen te kunnen rijden.
Maar ik heb wel flikkerend achterlicht, en een heel goed werkende bel op alle fietsen.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2024, 22:06   #74
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Er staan in Antwerpen langsheen de fietspaden borden met Max 25 km/u. De rest moet je zelf maar invullen. Mij kan het niet schelen ik rij niet (meer) met een fiets ...ik ben een moderne mens en heb die 40 jaar geleden ingeruild voor een auto. Beetje meegaan met zijn tijd

Bijlage 119388
En in Antwerpen zijn er precies ook mensen die de verkeerswet slecht beheersen. Ferm bestuur hebben ze daar. Die de burgers probeert voor de gek te houden.
Ik ben een moderne mens en heb mijn auto, waar mogelijk, sinds mijn pensioen ingeruild voor fietsen (zonder hulp). Dat is goed voor het milieu, mijne portemonnee, en mijn doktersrekening.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2024, 06:56   #75
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.789
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Op mijn racefietsen zitten geen banden met reflecterende stroken. En mijn spd pedalen hebben geen reflectoren. Tenzij ik daar van die spd reflectorset-pedalen op monteer om met gewone schoenen te kunnen rijden.
Maar ik heb wel flikkerend achterlicht, en een heel goed werkende bel op alle fietsen.
Mijn fietsbanden hebben een reflecterende streep, ik heb reflectoren in de spaken gehangen en reflecterende stickers op het kader en de wielen geplakt, en ik heb twee voor- en achterlichten, telkens een vast brandend en een knipperend. En nog moet ik elke dag in de rem voor autodebielisten. Sommigen zouden als ze mochten op hun suffe tanks een loop zetten en me van de weg schieten. Wanneer ik hun blik op wielen ontsmet lijken ze wel hondsdolheid te hebben.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.

Laatst gewijzigd door Vlad : 25 maart 2024 om 06:57.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2024, 10:17   #76
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.864
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
En in Antwerpen zijn er precies ook mensen die de verkeerswet slecht beheersen. Ferm bestuur hebben ze daar. Die de burgers probeert voor de gek te houden.
Ik ben een moderne mens en heb mijn auto, waar mogelijk, sinds mijn pensioen ingeruild voor fietsen (zonder hulp). Dat is goed voor het milieu, mijne portemonnee, en mijn doktersrekening.
Dat zou ik precies niet durven beweren

De meeste fietsongelukken met ernstige gevolgen zijn eenzijdig, aldus VeiligheidNL. Dat houdt in dat er geen andere verkeersdeelnemers bij betrokken zijn. In bijna de helft van de fietsongelukken was eigen gedrag de oorzaak, concludeert het kenniscentrum. Het ging dan bijvoorbeeld om rem- of stuurfouten.

https://www.anwb.nl/fiets/veiligheid...ietsongelukken
https://nos.nl/artikel/2424819-steed...sel-tot-gevolg

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 maart 2024 om 10:19.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2024, 20:34   #77
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Dat zou ik precies niet durven beweren

De meeste fietsongelukken met ernstige gevolgen zijn eenzijdig, aldus VeiligheidNL. Dat houdt in dat er geen andere verkeersdeelnemers bij betrokken zijn. In bijna de helft van de fietsongelukken was eigen gedrag de oorzaak, concludeert het kenniscentrum. Het ging dan bijvoorbeeld om rem- of stuurfouten.

https://www.anwb.nl/fiets/veiligheid...ietsongelukken
https://nos.nl/artikel/2424819-steed...sel-tot-gevolg
Dat is een studie uit Nederland. Je mag van mij aannemen (de helft van mijn fietskilometers doe ik in Nederland) dat ongevallen in België dikwijls aan de infrastructuur te wijten zijn. Wat betreft het gewone verkeer. België (Limburg) heeft dan weer veel betere toeristische fietswegen.De laatste jaren is er hier wel veel verbeterd wat betreft fietsinfrastructuur. Maar de weg is nog lang.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2024, 02:45   #78
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.864
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Dat is een studie uit Nederland. Je mag van mij aannemen (de helft van mijn fietskilometers doe ik in Nederland) dat ongevallen in België dikwijls aan de infrastructuur te wijten zijn.
Ja dat weet ik. Net daarom. In Belgie zal het dus nog gevaarlijker zijn om met een fiets te rijden. Dus niet zo voordelig inzake dokterskosten.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2024, 13:08   #79
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ja dat weet ik. Net daarom. In Belgie zal het dus nog gevaarlijker zijn om met een fiets te rijden. Dus niet zo voordelig inzake dokterskosten.
Ligt er al aan waar ge fietst. Gisteren 75km gedaan. Daarvan waren geen 10 km op plaatsen waar auto's mogen rijden. Dijkwegen langs kanalen en de Maas zijn autovrij, evenals vele fietswegen door de bossen van het nationaal park. Zoals ik al eerder schreef toeristische fietswegen zijn hier in de regio vele veiliger dan in Nederland. Aan de kust en achterland is dat bv iets heel anders. Daar is het veel gevaarlijker om te fietsen. Vooral omdat vele wegen daar in erbarmelijke staat zijn. Dat is eigenlijk schandalig als je weet hoe de plaatselijke besturen de toeristen financieel uitmelken.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2024, 13:15   #80
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.626
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Op mijn racefietsen zitten geen banden met reflecterende stroken. En mijn spd pedalen hebben geen reflectoren. Tenzij ik daar van die spd reflectorset-pedalen op monteer om met gewone schoenen te kunnen rijden.
Maar ik heb wel flikkerend achterlicht, en een heel goed werkende bel op alle fietsen.
U rijd duidelijk niet na zonsondergang.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be